hbwr-siemenien tilaaminen netistä
-
kurnauskis
- Tuppisuu
hbwr-siemenien tilaaminen netistä
moi!
minua kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia hawaiian baby woodrosen siementen tilaamisesta internetin kautta. pääasiassa kiinnostaisi, että mikä on todennäköisyys sille, että tulli huomaa mitä on paketin sisällä. vinkit siihen tilanteeseen mitä pitäisi tehdä jos näin käy olisi myös hyvä kuulla.
minua kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia hawaiian baby woodrosen siementen tilaamisesta internetin kautta. pääasiassa kiinnostaisi, että mikä on todennäköisyys sille, että tulli huomaa mitä on paketin sisällä. vinkit siihen tilanteeseen mitä pitäisi tehdä jos näin käy olisi myös hyvä kuulla.
-
WhiteRabbit
- Karvakuono
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
PsyTraveller
- Tuppisuu
-
immuzu
Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu.
Korjatkaa jos olen väärässä ^^
-
kurnauskis
- Tuppisuu
saman käsityksen olen saanut itsekin, mutta mietinpä miten sitten käy jos lähettäjä ei pistä pakettiin omia tietojaan sillä se on yleensä tapana kun huumeksiä lähetellään postin kautta .__.immuzu wrote:Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu.![]()
-
Inovix
- Apteekki
Jos paketti jää tulliin (mikä on epätodennäköistä: koirat eivät tätä tunnista ja siemenet eivät mitenkään eroa kasvikunnan yleisistä siemenmalleista) voidaan henkilö, jolle tilaus on osoitettu, pyytää tulliin/poliisille avaamaan paketti heidän silmien edessä. Joka voi varmasti olla melko ahdistavaa.immuzu wrote:Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu.![]()
HBWR on varmaan yksi helpoiten tullista läpi tulevia tuotteita. Kannattaa myös vähän miettiä mistä tilaa.
Ei kuumotusta.
Inovix
-
immuzu
Mutta sinne poliisiin/tulliin voi jättää menemättä jolloin paketti lähetetään takaisin/tuhotaan.Inovix wrote:Jos paketti jää tulliin (mikä on epätodennäköistä: koirat eivät tätä tunnista ja siemenet eivät mitenkään eroa kasvikunnan yleisistä siemenmalleista) voidaan henkilö, jolle tilaus on osoitettu, pyytää tulliin/poliisille avaamaan paketti heidän silmien edessä. Joka voi varmasti olla melko ahdistavaa.immuzu wrote:Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu.![]()
Korjatkaa jos olen väärässä ^^![]()
HBWR on varmaan yksi helpoiten tullista läpi tulevia tuotteita. Kannattaa myös vähän miettiä mistä tilaa.
Ei kuumotusta.
Inovix
Ja se on kyllä totta ettei tarvitse kuumottaa. Tulee melkeen aina läpi ^^
-
Kalavale
- Apteekki
-
arbello
- Psykonautti
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... ght=kratom
Kyllä ne avaa paketteja vaikket paikalla olisikaan.
Tuota olen ihmetellytkin että miten ne muuten voisi jäädä tulliin jos ei paketteja auota, kun eihän ne paketit eroa mitenkään muista, ja koirat nyt ei varmaan mitään tutkareita,siemeniä tai eksoottisempia yrttejä haista.
Kyllä ne avaa paketteja vaikket paikalla olisikaan.
Tuota olen ihmetellytkin että miten ne muuten voisi jäädä tulliin jos ei paketteja auota, kun eihän ne paketit eroa mitenkään muista, ja koirat nyt ei varmaan mitään tutkareita,siemeniä tai eksoottisempia yrttejä haista.
-
arbello
- Psykonautti
p-sineä on helppo ja nopea tehdä kun jauhat vaan sidut pippurimyllyssä ja jauhe 30minuutiksi zippobensaan tms. jonka jälkeen siivilöi jauhon bensasta ja antaa lopun bensan haihtua pois, sitten vaan jauho esim jugurtin sekaan niin ei maistukkaan millekkään, eikä pahaa oloa ainakaan itselle tule.Kalavale wrote:
Päivänsineä on tuskallisen vaikeaa nauttia, kun on niin laiska, että valmistus tehdään aina vain hutaisten.
-
Mr.White
- Tuppisuu
-
arbello
- Psykonautti
-
Kalavale
- Apteekki
Ihan hyvä idis, mutta tuon bensan hankinta on täällä kylässä minulle noin 40min kierros, pitää koettaa kyllä.arbello wrote:p-sineä on helppo ja nopea tehdä kun jauhat vaan sidut pippurimyllyssä ja jauhe 30minuutiksi zippobensaan tms. jonka jälkeen siivilöi jauhon bensasta ja antaa lopun bensan haihtua pois, sitten vaan jauho esim jugurtin sekaan niin ei maistukkaan millekkään, eikä pahaa oloa ainakaan itselle tule.Kalavale wrote:
Päivänsineä on tuskallisen vaikeaa nauttia, kun on niin laiska, että valmistus tehdään aina vain hutaisten.
All things are equal, there are no special things.
-
Ahab
Näitä kai tapahtuu harvemmin että niitä paketteja luvatta auotaan. Ja sitä taas vähän useammin että paketti jää tulliin, tyyppi jättää menemättä ja paketti lähtee takas sinne mistä tuli (ja yleensä lähtee myös uudelle yritykselle joka onnistuu). Ne mitkä jää tulliin jää varmaan sen takia että huomaavat että jaahas taas tulee hollannista paketti tuolta samalta toimittajalta jonka paketteja ollaan ennenkin bustattu joten kokeillaan kepillä jäätä.arbello wrote:...Kyllä ne avaa paketteja vaikket paikalla olisikaan.
Tuota olen ihmetellytkin että miten ne muuten voisi jäädä tulliin jos ei paketteja auota, kun eihän ne paketit eroa mitenkään muista, ja koirat nyt ei varmaan mitään tutkareita,siemeniä tai eksoottisempia yrttejä haista...
Paketteja siis jää tulliin mutta harvemmin siitä mitään seuraa. Jos ne aina avattaisiin niin siitähän olisi aina seuraamuksia kun tulli pysäyttää.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Koirat kiertävät välillä haistelemassa lajittelukeskuksissa ja kun niitä on nyt lakkautettu/lakkautetaan, niin riski saattaa kasvaa muutamalla prosentilla substansseista, mitkä on koiralle opetettu.
Uskon tosin, että läpivalaisu on se metodi millä pistokokeina osa paketeista syynätään ja otetaan talteen jos näyttää epämääräistä materiaalia sisältävän.
Spekulointia kaikki.
Uskon tosin, että läpivalaisu on se metodi millä pistokokeina osa paketeista syynätään ja otetaan talteen jos näyttää epämääräistä materiaalia sisältävän.
Spekulointia kaikki.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Mr.White
- Tuppisuu
-
immuzu
-
Inovix
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
-
jakoavain
Itse tilasin dreamherbia tanskalaisesta liikkeestä, pistin viestiä tilauksen yhteydessä.. kauppamiehenä pistin puheita ja tingin mukaan siemeniä. Tarkoituksena oli saada dreamherb siemeniä, mutta ne pistikin papaver somniferum ja rivea corymbosa (40-50siementä).
Olis ollut selittämistä jos ois tulliin narahtanut
Noh nyt on sit tuollaisiakin jos joskus sattuisi innostumaan.
Älkää turhaa kuumottako etukäteen.. Jossei firman nimi ole "JUSSI'S MAGIC_HAPPY_WEED COMPANY" ja kirjekuori ei ole somistettu isolla värillisellä hamppupainatuksella -tuskin siitä mitään mekkalaa nousee
Olis ollut selittämistä jos ois tulliin narahtanut
Älkää turhaa kuumottako etukäteen.. Jossei firman nimi ole "JUSSI'S MAGIC_HAPPY_WEED COMPANY" ja kirjekuori ei ole somistettu isolla värillisellä hamppupainatuksella -tuskin siitä mitään mekkalaa nousee
-
kurnauskis
- Tuppisuu
-
Ahab
-
kurnauskis
- Tuppisuu
riippuen minkälaisia kokemuksia nuo 10 siementä nyt suo, niin uusi ja isompi tilaus varmaan lähtee piakkoin. neljällä siemenellä on varmaan ihan hyvä tehdä ensimmäinen kokeilu?Ahab wrote:oisit nyt enemmän tilannut kerrallakurnauskis wrote:noniin, tänään tuli sitten 10 hbwr siidua turvallisesti brittein saarilta luokseni. ei muuta sitten seuravaaksi kun kokeilemaan miten helposti salvia tulee läpikun 10g noita siemeniä saa yleensä noin 20e hintaan.
-
immuzu
-
psyhippi
- Karvakuono
-
psyhippi
- Karvakuono
-
immuzu
-
tRip