Calea Dreamherb
-
Hupu
- Psykonautti
Calea Dreamherb
Edes dreamherbin siemeniä en missään suomalaisessa siemenkaupassa nähnyt olevan myynnissä... Tai sitten en vain osaa etsiä oikeista paikoista. 
-
Kalastaja
Se on joksenkin eksoottinen. Ei missään nimessä mitään tarjoustalo tavaraa. Jos kiinnostaa, etsi Suomen ulkopuolelta. Ihan laillista hubhubia Suomessa.
Luonnollisena kasvaa tietääkseni ainoastaan Meksikossa.
Psychopharmacologic analysis of an alleged oneirogenic plant: Calea zacatechichi
Mayagoitia et al.
Journal of Ethnopharmacology. 1986. Vol. 18 (3): 229-243
ScienceDirect
Lycaeumin sivuilta (ei sisällä lähteitä):
http://leda.lycaeum.org/?ID=16295
Luonnollisena kasvaa tietääkseni ainoastaan Meksikossa.
Psychopharmacologic analysis of an alleged oneirogenic plant: Calea zacatechichi
Mayagoitia et al.
Journal of Ethnopharmacology. 1986. Vol. 18 (3): 229-243
ScienceDirect
Lycaeumin sivuilta (ei sisällä lähteitä):
http://leda.lycaeum.org/?ID=16295
-
Ahab
Kelasin muuten ihan pari päivää sitten että tulisikohan missään vaiheessa mitään noottia jos perustaisi jonkun yrityksen ja kasvattaisi tuota ja tekisi siitä jonkun unea auttavan luontaistuotteen myytäväksi luontaistuotekauppoihin ja mainostaisi siinä sitä että se mahdollisesti lisää selkounia. Ottaisivatko myyntiin ja niin edelleen. Jos alkaisi menekkiä olla niin voisiko nousta yhtä tunnetuksi täällä kuin vaikkapa valeriaana.
-
LadyDilemma
- Karvakuono
Kannatan ideaa Ahab!Ahab wrote:Kelasin muuten ihan pari päivää sitten että tulisikohan missään vaiheessa mitään noottia jos perustaisi jonkun yrityksen ja kasvattaisi tuota ja tekisi siitä jonkun unea auttavan luontaistuotteen myytäväksi luontaistuotekauppoihin ja mainostaisi siinä sitä että se mahdollisesti lisää selkounia. Ottaisivatko myyntiin ja niin edelleen. Jos alkaisi menekkiä olla niin voisiko nousta yhtä tunnetuksi täällä kuin vaikkapa valeriaana.
Voisin melkein itsekin ryhtyä. Tietäisin kyllä täsmälleen kohderyhmänkin
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
-
Ahab
-
LadyDilemma
- Karvakuono
-
Hupu
- Psykonautti
Tai sitten vaan ihan tavalliset uteliaat ihmiset. Kyllä minua ainakin kiinnostelee tuo kasvi... Suomessa vain tosiaan melko harvinainen. Ei löydy mistään luontaistuote/siemenkaupasta... Kummallista kyllä, kun on kuitenkin laillisesta yrtistä kysymys....
Noh pitänee tilata netin kauttaa sitä Dreamherb rouhetta ja kokeilla. Ja btw... En muista koskaan nähneeni selkounta, joten siinäkin mielessä kiinnostaa.
Noh pitänee tilata netin kauttaa sitä Dreamherb rouhetta ja kokeilla. Ja btw... En muista koskaan nähneeni selkounta, joten siinäkin mielessä kiinnostaa.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
aika raskasta tuo on vetää sisään poltettuna, mutta mukavan raukea olo siitä tuli, ja sydämen tykytys alkoi "kuulumaan". eipä tuota päihtymykseksi voi kuitenkaan kuvailla, ja itsekin tilasin noita juuri sen takia, että olen viime aikoina ollut erityisen kiinnostunut unista ja unien tulkinnasta. saapi nähdä miten yrtti vaikuttaa.
noita lucid-unia minulla on ollut silloin tällöin ihan luonnostaan. joskus vain kävelen ympäriinsä ja ihmettelen ihmisiä ja paikkoja, ja mietin mitä osia minusta ne edustavat. olen myös mm. lennellyt pitkin taivaita ja rakennusten seinien läpi. ylisiistiä! tuo lentokyky minulla on joskus ihan tavallisissakin unissa, joissa en tiedosta olevani unimaailmassa, ihan samanlaisena taitona kuin vaikka valvemaailman kävelykyky. joskus lento muuttuu kuitenkin hallitsemattomaksi, ja lentää koko ajan ylöspäin ja alkaa pelätä putoavansa. epämiellyttävää on myös, kun asiat tapahtuvat heti kun niitä ajattelee ("tuleekohan tuolta kulman takaa kohta pelottava auto.. -> WROOOOOM!")
olen ottanut tavoitteekseni, että seuraavassa lucid-unessa yritän "luoda" itselleni tuopin kylmää olutta.
noita lucid-unia minulla on ollut silloin tällöin ihan luonnostaan. joskus vain kävelen ympäriinsä ja ihmettelen ihmisiä ja paikkoja, ja mietin mitä osia minusta ne edustavat. olen myös mm. lennellyt pitkin taivaita ja rakennusten seinien läpi. ylisiistiä! tuo lentokyky minulla on joskus ihan tavallisissakin unissa, joissa en tiedosta olevani unimaailmassa, ihan samanlaisena taitona kuin vaikka valvemaailman kävelykyky. joskus lento muuttuu kuitenkin hallitsemattomaksi, ja lentää koko ajan ylöspäin ja alkaa pelätä putoavansa. epämiellyttävää on myös, kun asiat tapahtuvat heti kun niitä ajattelee ("tuleekohan tuolta kulman takaa kohta pelottava auto.. -> WROOOOOM!")
olen ottanut tavoitteekseni, että seuraavassa lucid-unessa yritän "luoda" itselleni tuopin kylmää olutta.
-
3846
- Karvakuono
Itelle ei noit lucideit tullu vaik kaikkee on kokeiltu. Nukun kai nii sikeesti, etten pääse siihe tasoo, et alkais valveunet toimii.benelux fat wrote:Riippuu vähän pitääkö lucid unia miellyttävinä. Minulla ainakin ovat olleet hyvinkin pelottavia ja ahdistavia. Tuntuu että tilanne ei ole ollenkaan hallinassa ja sitten kun potkii itsensä irti siitä unesta herää ihan hiessä jostain lattialta. Ei kivaa.
Joskus tulee iha hetken pätkiä (iha minimaalisia) mut neki menee sit uniks, mihi en voi ite vaikuttaa ja sit yleesä herään.
Mut on joo kuulema jotku tosi ahdistavia.
edit: prkl, täs oliki näi mont sivuu.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
Inovix
- Apteekki
http://hoyhensaaret.info/index.php?sivu=tekniikat
Kokeile WILDiä: Wake Initiated Lucid Dream, suoraan hereiltä lucid-tilaan
WILD lyhyesti:
Nuku 5-7 tuntia
Herää ja ole hereillä tarpeeksi pitkään ja motivoi itseäsi lucid unen näkemiseen, tähän voisi mennä noin 5-30 minuuttia.
Takaisin sänkyyn ja aloita kehon rentouttaminen ja ajatuksien tyhjentäminen. (aktiivinen rentoutuminen)
Hypnagoginen vaihe. (passiivinen rentoutuminen)
Lucid-tila.
Inovix
WILD lyhyesti:
Nuku 5-7 tuntia
Herää ja ole hereillä tarpeeksi pitkään ja motivoi itseäsi lucid unen näkemiseen, tähän voisi mennä noin 5-30 minuuttia.
Takaisin sänkyyn ja aloita kehon rentouttaminen ja ajatuksien tyhjentäminen. (aktiivinen rentoutuminen)
Hypnagoginen vaihe. (passiivinen rentoutuminen)
Lucid-tila.
Inovix
-
jakoavain
Oon samanlaiseen törmännyt muutaman kerran, vahingossa.Inovix wrote:http://hoyhensaaret.info/index.php?sivu=tekniikat
Inovix
Herätyskello soi, muutamia minuutteja unenpöpperössä ja kironnut kun hyvä uni katkes. Mennyt takaisin sänkyyn ja miettinyt kokoajan sitä unta vain..nukahtanut -> sitten onkin tullut hetken valveuni kunnes tarvii sinne kouluun lähteä.
Toikkaroinut ja ihmetellyt sitä unimaailmaa, sitten tajunnut että "Perkele, koulu" ja herännyt ihan omasta tahdosta.
Mut tästä yrtistä, en ole koskaan kuullut
Tätä on pakko tilailla, siemeniä mieluiten!
Edit. Hehe, tuli sitten heti tilailtua siemeniä nelisenkymmentä kpl
Hohhoijjaa, mutkia matkaan. Siementen saanti jäi vähän epävarmaksi. Kauheat sekaannukset, en jaksa avautua niistä. Mutta nyt on tulossa ainakin itse yrttiä, siemeniä.. who knows?
Onko tätä hirveen moni kasvatellut? Kalastajan lisäksi, mitäpä meidän pikkufisuttelija ei olisi tehnyt
-
MiZer
- Tuppisuu
-
jakoavain
Auts.. isku vyön alle. Tarvis jostakin saada noita siemeniä isoerä.MiZer wrote:Joo olen kasvatellut 100 sienenestä lähti 1 kasvamaan.
Itämis prosentti on aika huono.
Ainoa mitä löysin oli australialainen liike, tilisiirto kuitenkin ~28e + Siemenien hinta (mahdollisesti myös vielä lisämaksuja jos ulkomaanpankki veloittaa tilisiirrosta +20e, ylimenevä lisätään siihen 28e)
Joten.. se siitä.
-
egu3
- Karvakuono
Re:
Itse olen löytänyt kasvin siemeniä ainakin kahdesta muustakin paikasta. (jotka eivät tiettävästi ole austraaliassa)jakoavain wrote:Auts.. isku vyön alle. Tarvis jostakin saada noita siemeniä isoerä.MiZer wrote:Joo olen kasvatellut 100 sienenestä lähti 1 kasvamaan.
Itämis prosentti on aika huono.
Ainoa mitä löysin oli australialainen liike, tilisiirto kuitenkin ~28e + Siemenien hinta (mahdollisesti myös vielä lisämaksuja jos ulkomaanpankki veloittaa tilisiirrosta +20e, ylimenevä lisätään siihen 28e)
Joten.. se siitä.
Niin, itävyys prosentti on tosiaan huono; wikipediassakin sanotaan: "Growing Calea from seeds is a difficult task", mutta itseäni kyllä kiinnostaisi nimenomaan siemenistä kasvattaminen.
Last edited by egu3 on Wed 20 Jun 2007, 03:16, edited 1 time in total.
-
Miasma
- OD
Re: Calea Dreamherb
Miten vaikeeta on lukea nuo SÄÄNNÖT!!!
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
egu3
- Karvakuono
OHOPS!! *häpeää*Miasma wrote:Miten vaikeeta on lukea nuo SÄÄNNÖT!!!
No tuskin nyt mitään isompaa vahinkoa tapahtui kun tähän aikaan kirjoittellin..
Katsokaas käyn täällä NIIN harvoin, että säännötkin pääsevät unohtumaan.
-
Psycho
- Psykonautti
Kokemukset erittäin positiivisia (2 kappaletta). Molemmilla kerroilla sätkänä nautittuna, eikä tuo paljon puhuttu paha makukaan saanut minkäänlaista otetta. Ihan poltettavaa tavaraa oli, muistaakseni oli 15x:ää. Kummallakin kerralla toivottu tulos -> lucid. Kyllä aamulla oli hyvä olo 
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
-
Spectator
- Karvakuono
Muutaman kerran on tullut testannut tuota, mutta kertaakaan ei ole tullut lucidia. Sätkiä olen yleensä vääntänyt, koska teenä se maistuu aivan järkyttävälle!
-
Happotatti
- Apteekki
mukavalta kuullostaapi nuo lucid unet.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
spasm
- OD
Parina iltana tuota nyt polttanut. Hankalaahan on sanoa unien kohdalla, mikä johtuu caleasta ja mikä ei, mutta äärimmäisen mielenkiintoisia, absurdeja, kummallisia ja ehkä psykedeelisiäkin unia on tullut nähtyä. Lucid-unia ei ole tullut, mutta normaalit rem-unet ovat jollain tapaa elävämpiä ja syvempiä.. Enemmän kontrastia.. Tosiaan 10x extractia poltellut ja olen erittäin tyytyväinen vaikutuksiin, maku on ihan miellyttäväkin (ja poltettavan materiaalin määrä mukavan vähäinen). Nukahtaminenkin on ollut calean jälkeen normaalia miellyttävämpää, sitä ikäänkuin uppoaa sinne unimaailmaan..hitaasti mutta tiedostettavasti..
Suosittelen.
Suosittelen.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
r2g
- Tuppisuu
Ois kyl aika siisti saavuttaa noita lucid unia tolla yrtillä! Siis tota ei myydä missään luontaistuotekaupassa..?
En viittis pahemmin mistään ulkomailta tilata, ei tiiä mitä paskaa sielt tulee.. :?
Mut joo kyseistä yrttiä voisin mielelläni kokeilla..
En viittis pahemmin mistään ulkomailta tilata, ei tiiä mitä paskaa sielt tulee.. :?
Mut joo kyseistä yrttiä voisin mielelläni kokeilla..
-
Kasvualusta
- Psykonautti
Mikäs tän vaikutus mekanismi on? Tai kemiasta jotain?
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
-
ihmislaji
- Psykonautti
Mitenköhän minulta on mennyt ihan ohi Calea ja muut uniyrtit. Lueskelin niistä vähän viime yönä kun kiinnostus heräsi. Täytynee testailla joskus.
Kukaan kokeillut millaisia vaikutuksia tulee psykedeelitripin jälkeen?
Kukaan kokeillut millaisia vaikutuksia tulee psykedeelitripin jälkeen?
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
-
Dexma
- Moderator
Mua kiinnostaa tää nykyään... Varsinkin ayahuasca iltojen loppuun.,.
-
_FOOL_
- Apteekki
Poltin tätä hapon lopulla kukan seassa ja visuaaliseen kenttään ilmestyi kirkkaan sinisiä "aukkoja". Mahdotonta kuvailla, mutta muutos oli kuitenkin sellainen, jota ei ole muilla substansseilla tullut. Unista en voi sanoa mitään, koska kannabis hyvin pitkälti kumoaa calean vaikutukset. Unien kannalta näkisin että kyseessä on täysin vastakkaiset yrtit.
Ayahuascan kanssa en tätä sekottaisi MAOI:n takia, koska en ole törmännyt mihinkään luotettavaan dokumentointiin näiden yhteiskäytöstä.
Ayahuascan kanssa en tätä sekottaisi MAOI:n takia, koska en ole törmännyt mihinkään luotettavaan dokumentointiin näiden yhteiskäytöstä.
-
bom
- Lepakko
Mites tän laillisuus kotomaasa nykypäivänä?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Dreamer
- Psykonautti
Dreamer wrote:juu näin muistelinkin, joskus oli linkki tuohollaiseen listaan, mutta sit se katos. Täytyy itekki koittaa extraktia tilata.Drawsku wrote:Lääkeainelistalta löytyy, mutta ainakin itselläni tuli 10g 10x extractia ongelmitta perille pari viikkoa sitten. Tuuristahan se vähän on kiinni jääkö tullin haaviin.Dreamer wrote:
Todella mielenkiintoisia öitä ja unia on tullut koettua tämän kanssa.
menee huomattavasti pienenmpään tilaan ja kaveri muutenkin puhunu, että isommat paketit yleensä sinne tulliin jää.
odotan innolla, että pääsen taas armeijasta lomille ja pääsen tilaamaan kyseistä extraktia
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10& ... 80#p135349
-
psycho4life
- Tuppisuu
Itse tilasin tuota ainetta n. vuosi sitten ja testailin. En kyllä saanut minkäänlaisia vaikutuksia ja maistuu aivan kamalalta. 
-
Drawsku
- Psykonautti
Lääkeaineeksi on lueteltu.bom wrote:Mites tän laillisuus kotomaasa nykypäivänä?