No, mä olen melko amatööri tässä asiassa enkä ole massia hirveesti hifiin panostanu, mutta kyllä se ihan jees soi. Kaikki lähti siitä kun mälläsin auton ja korjaamisen ohella laitteiden vaihto sujus siinä samalla aika kivasti.
Äänieristettä - sitä missä liimaa, kumia ja folio - tuli tungettua mm. jalkootiloihin, kattoon, neljään oveen, takaluukkuun ja takakontin pohjalle ja pyöräkaariin kontin kautta, sekä konepeltii. Melkone läjä sitä eristettä meni, en tosin tiedä hyödyttääkö vittujakaan
Sitte itte hifilaitteet tuli laitettua etuoviin, midit pienen korokkeen päälle ja diskantit vakiopaikalle. Rainbow sax numeronumeronumero.numeronumero oli paketti. Johdot kajareille tietenki paksusta johdosta uusia reittejä pitkin Ground zeron 4-kanavaisee vaffariin. Eka subi oli reflexikotelossa ja oli muuten aivan PASKA! Ei oikeen myyjä osannu hommaas

onneks sain paskan kiertämää ja nykyää joku ground zeron 10-12" suljetussa kotelossa.
En oo vieläkää tajunnu et kannattaako mun sillata toi subbari vai pitää yhessä kanavassa? Ja pitäskö soittimesta säätää jotain taajuusjuttuja, että mitkä taajuudet midit ja diskantit toistaa? Vai hoitaako jakosuodin sen?
Vahvisti
Erillissarja
Subbari
e: ainii sit tuli viel jotku smägmät penssailtuu pyöräkaariin, sinne ulkopuolelle renkaitten yläpuolelle