HAMPPUMARSSI

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Itekin kahden vaiheilla.. En tiedä viellä, fiiliksen mukaan.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Kyllä mä kelasin mennä, täytyy katella.. Tarkotus vaan oli pitää tosta polttelusta taukoa, ja en tiedä, onko hamppumarssi paras paikka tauota :lol: Voi hitusen alkaa himottamaan.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Ei kai sentään hamppumarssilla mitään hUUUUmeita poltella! :shock:

Tosiaan se ei ole ehkä paras paikka olla jos on lakossa. :lol:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen »

miittien kanssa tuppaa tulemaan kiire pikkuhiljaa... :roll:
Itseni voi havaita jossakin päin marssia ja chillailualuetta ainakin jonkin aikaa.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Joku vois varmaan tehä kyltin jossa lukee 'vaultti' tai jotain vastaavaa, jotta porukka tietäs mihin päin valua siellä puistossa... Kuka ottaa tehtäväkseen? :)
Assumption is the mother of all fuckups.
Ahab

Post by Ahab »

powergrower wrote:Joku vois varmaan tehä kyltin jossa lukee 'vaultti' tai jotain vastaavaa, jotta porukka tietäs mihin päin valua siellä puistossa... Kuka ottaa tehtäväkseen? :)
Sinä :D
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Marssilla olen ehdottomasti mukana, tosin Tampereella. Hemmetti kun pääsis joskus hesaan asti ees miittiin jos semmonen tulee. Oon niin saamaton, enkä tykkää autolla ajella, eikä oo vaultissa tuttujakaa jolta vois kyydin saada. Miittiin ois helvetin hieno päästä mukaan, mut tosiaan se matka pääkaupunkiseudulle on ongelma sekä tietysti massi :?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Lännen nopein wrote:Hemmetti kun pääsis joskus hesaan asti ees miittiin jos semmonen tulee. Oon niin saamaton, enkä tykkää autolla ajella, eikä oo vaultissa tuttujakaa jolta vois kyydin saada. Miittiin ois helvetin hieno päästä mukaan, mut tosiaan se matka pääkaupunkiseudulle on ongelma sekä tietysti massi :?
Samaa vikaa täälläkin päässä. :(
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Sama vika täälläkin, Tampereella asun. Miitteihin saattaisin tulla jos vaan Tampereella jotain järjestetään.
Hamppumarssista en tiedä uskallanko osallistua. (en ole koskaan osallistunut tuollaisiin marssitapahtumiin, kuumottaa että joutuu kuvatuksi lehtiin/TVseen :P) Saatan tulla sivusta seuraamaan uteliaana kuitenkin jos viitsin raahautua ulos noin aikaisin. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Ahab

Post by Ahab »

Tampereelta pääsee Helsinkiin helposti pummilla R-junilla kunhan ei vaan mene ruuhkaisimpaan aikaan. Viime vuonna piti osallistua kaverin kanssa Tampereen marssiin mutta osallistujajoukko oli niin säälittävän pieni verrattuna Helsingin marssiin että kaverini sanoi että tämä on liian marttyyria hänen makuunsa joten jatkettiin suoraan särkkikseen :roll:
spasm
OD

Post by spasm »

Tampereen marssia minäkin mietin. Pidetään tamperelaiset oma miitti :D
Jos joku hamppumarssin ulkopuolinen miitti järjestetään joskus Helsingissä, olen kyllä luultavasti menossa, joten Lännen Nopein ja Usoda, saatte kyllä kyydin jos olette orjiani 24 tuntia. Tosin en tiedä, onko fiksua lähteä Vaultin miittiin autolla :roll: Sorry offtopic.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
frapathea

Post by frapathea »

Minä harkitsen marssia. TOsin varma eno le!
frapathea

Post by frapathea »

Ja kannatan miittiö jos niine saadaan porkuhaa :twisted:
Miasma
OD

Post by Miasma »

Jos on kaunis päivä, niin olen menossa Turun marssille, mutta jos on suttunen ilma, niin jätän väliin. :roll:
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

En taida uskaltaa marssiin tänäkään vuonna. Toiselle paikkakunnalle voisi kyllä mennä, mutta ei ole rahaa ja pummilla en uskalla, siitä voi menettää vielä enemmän rahaa. :P

Spasm: täällä olisi yksi orja lisää!
Miasma
OD

Post by Miasma »

Dalph wrote:En taida uskaltaa marssiin tänäkään vuonna. Toiselle paikkakunnalle voisi kyllä mennä, mutta ei ole rahaa ja pummilla en uskalla, siitä voi menettää vielä enemmän rahaa. :P

Spasm: täällä olisi yksi orja lisää!
Mites tämä nyt näin on mennyt, kun Hesasta ja Tampereelta näyttää olevan suurin osa Vaultin väestä? No minä pidän sitten oman Vault-miitin Turussa. Kokoonnun itseni kanssa johonkin baariin. :D
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Miasma wrote:
Mites tämä nyt näin on mennyt, kun Hesasta ja Tampereelta näyttää olevan suurin osa Vaultin väestä? No minä pidän sitten oman Vault-miitin Turussa. Kokoonnun itseni kanssa johonkin baariin. :D
Jos sä teet sen "vaultin väki" kyltin niin mä voin myöntätunnosta tulla sen kyltin alle seisomaan toiseksi osapuoleksi. :lol:
Miasma
OD

Post by Miasma »

Tyhmä Kansalainen wrote:
Miasma wrote:
Jos sä teet sen "vaultin väki" kyltin niin mä voin myöntätunnosta tulla sen kyltin alle seisomaan toiseksi osapuoleksi. :lol:
Mulla vois olla jossain vähän jotain pahvia jemmassa, sitten jos sais vielä jostain jonkin kepin mikä toimisi siinä kyltissä vartena, niin voisin tehdä kyltin
missä lukee: "VAULTIN VÄKI", "VAULTIN HÖRHÖT" tai vastaavaa :lol: Puolalanpuistostahan se taisi lähteä liikkeelle? Pitää vaan vahtia selustaa ettei ilkeät hamppuusit käy päälle, kun pahat narkkarit tulee pilaamaan heidän marssinsa. :D
Jos sais jostain sellaisen ison Resilar-standin, niin se olisi ainakin helposti huomattavaissa.

Nyt vaan kaikki ilmottautumaan ketkä on tulossa Turun marssille :!:
admin
Site Admin

Post by admin »

Viestiketjua siivottu. Miettikää mitä kirjoitatte että ei tarvitse alkaa jakelemaan jäähyjä!

Tuhkakuppi on sitten se vapaampi alue... koitetaan pitää keskustelu aiheessa ja järkevänä muilla alueilla.
frapathea

Post by frapathea »

Aneeskii, kirkptijtinko jotain apskaa, nää alkaa vast laskee :oops:

Olen niin paoillani
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Turussa marssin ylpeänä! 8)
Miasma
OD

Post by Miasma »

Dagga wrote:Turussa marssin ylpeänä! 8)
Nyt meitä on jo kolme!!! :mrgreen:
Pitäisköhän sitä tosiaan väsätä se kyltti? :roll: :P
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Joo, mut tunnistaa sit rastoista! :P
Miasma
OD

Post by Miasma »

Dagga wrote:Joo, mut tunnistaa sit rastoista! :P
Taidat olla se ainoa jolla on rastat :lol: Mulla ei ole rastoja eli eiköhän näillä tuntomerkeillä päästä jo aika pitkälle.

np. Narvan marssi, siinä olisi hyvä kappale soitettavaksi marssilla. 8)
sublime
Rotta

Post by sublime »

Ketkäs on Helsinkiin tulossa marssimaan, MIITTIÄ PYSTYYN :) Mä vaikka teen kauniin kyltin, joO! Paitsi että näyttäis vaan aika häröltä, jos tämmönen nuori tyttö sitä siellä heiluttelis :lol:
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

sublime wrote:Ketkäs on Helsinkiin tulossa marssimaan, MIITTIÄ PYSTYYN :) Mä vaikka teen kauniin kyltin, joO! Paitsi että näyttäis vaan aika häröltä, jos tämmönen nuori tyttö sitä siellä heiluttelis :lol:
eiku teet semmosen isomman kyltin mihin voi nojailla kun rupee huonoilee siellä :lol:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Miasma
OD

Post by Miasma »

En pääsekkään marssille, kun tuli hieman muutoksia ohjelmistoon :? :(
frapathea

Post by frapathea »

Minä vatmaan lyöttäydyn je---sublimen seuraan koska muuten en uskalla, jos saan itseäni ylös, tila on vähän epävakaa, olen pari päviää läihiinnä maannut sängyssä ja morkkistanut. TOivon mukaan!
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Marssimaan pitäis lähteä helsinkiin, mut matka on ongelma kun pitäis olla

a) ajokunnossa deksmi-illan/yön jälkeen
b) yrttilakossa :cry:
c) ajokunnossa vielä takaisin tullessa :lol:
(sinne jos kuitenkin lähdetään niin hitot lakosta)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Nyt meitä onkin sitten vain kaksi Turun marssilla... :roll: Taitaa jäädä kyltit ja miittingit Turun puolelta väliin aika pahasti... Noh Huomiseksi on luvattu sentään 11 astetta lämpöä ja ajottain pilvistä. Varmaankin suunnitelmissa on nyt vain katsella minkä näköistä porukkaa ja miten paljon on marssimassa ja sitten vartiovuorelle mennä chillailemaan ja katsomaan jospa kavereihin törmäisi. :D

Viime vuonna liikkui jonkin verran jopa yllättäviäkin tuttavia tuolla puistossa. :D Siinä on siitä lähtien tiettyjen tyyppien kanssa tullut virnuiltua jonkinmoisia toveja aina silloin tällöin. Päältä tai puheista ei näy mitenkään, että popula olisi yrttiin tutustunut, mutta siellä sitten totuus tuli selville. :lol: