HAMPPUMARSSI
-
tRip
- Moderator
-
sublime
- Rotta
-
Miasma
- OD
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
-
powergrower
- Kameleontti
-
Ahab
-
Lännen nopein
- Apteekki
Marssilla olen ehdottomasti mukana, tosin Tampereella. Hemmetti kun pääsis joskus hesaan asti ees miittiin jos semmonen tulee. Oon niin saamaton, enkä tykkää autolla ajella, eikä oo vaultissa tuttujakaa jolta vois kyydin saada. Miittiin ois helvetin hieno päästä mukaan, mut tosiaan se matka pääkaupunkiseudulle on ongelma sekä tietysti massi :?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Miasma
- OD
Samaa vikaa täälläkin päässä.Lännen nopein wrote:Hemmetti kun pääsis joskus hesaan asti ees miittiin jos semmonen tulee. Oon niin saamaton, enkä tykkää autolla ajella, eikä oo vaultissa tuttujakaa jolta vois kyydin saada. Miittiin ois helvetin hieno päästä mukaan, mut tosiaan se matka pääkaupunkiseudulle on ongelma sekä tietysti massi :?
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
-
Usoda
- LD50
Sama vika täälläkin, Tampereella asun. Miitteihin saattaisin tulla jos vaan Tampereella jotain järjestetään.
Hamppumarssista en tiedä uskallanko osallistua. (en ole koskaan osallistunut tuollaisiin marssitapahtumiin, kuumottaa että joutuu kuvatuksi lehtiin/TVseen
) Saatan tulla sivusta seuraamaan uteliaana kuitenkin jos viitsin raahautua ulos noin aikaisin. 
Hamppumarssista en tiedä uskallanko osallistua. (en ole koskaan osallistunut tuollaisiin marssitapahtumiin, kuumottaa että joutuu kuvatuksi lehtiin/TVseen
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Ahab
Tampereelta pääsee Helsinkiin helposti pummilla R-junilla kunhan ei vaan mene ruuhkaisimpaan aikaan. Viime vuonna piti osallistua kaverin kanssa Tampereen marssiin mutta osallistujajoukko oli niin säälittävän pieni verrattuna Helsingin marssiin että kaverini sanoi että tämä on liian marttyyria hänen makuunsa joten jatkettiin suoraan särkkikseen 
-
spasm
- OD
Tampereen marssia minäkin mietin. Pidetään tamperelaiset oma miitti 
Jos joku hamppumarssin ulkopuolinen miitti järjestetään joskus Helsingissä, olen kyllä luultavasti menossa, joten Lännen Nopein ja Usoda, saatte kyllä kyydin jos olette orjiani 24 tuntia. Tosin en tiedä, onko fiksua lähteä Vaultin miittiin autolla
Sorry offtopic.
Jos joku hamppumarssin ulkopuolinen miitti järjestetään joskus Helsingissä, olen kyllä luultavasti menossa, joten Lännen Nopein ja Usoda, saatte kyllä kyydin jos olette orjiani 24 tuntia. Tosin en tiedä, onko fiksua lähteä Vaultin miittiin autolla
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Miasma
- OD
-
Dalph
- Psykonautti
-
Miasma
- OD
Mites tämä nyt näin on mennyt, kun Hesasta ja Tampereelta näyttää olevan suurin osa Vaultin väestä? No minä pidän sitten oman Vault-miitin Turussa. Kokoonnun itseni kanssa johonkin baariin.Dalph wrote:En taida uskaltaa marssiin tänäkään vuonna. Toiselle paikkakunnalle voisi kyllä mennä, mutta ei ole rahaa ja pummilla en uskalla, siitä voi menettää vielä enemmän rahaa.
Spasm: täällä olisi yksi orja lisää!
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Jos sä teet sen "vaultin väki" kyltin niin mä voin myöntätunnosta tulla sen kyltin alle seisomaan toiseksi osapuoleksi.Miasma wrote:
Mites tämä nyt näin on mennyt, kun Hesasta ja Tampereelta näyttää olevan suurin osa Vaultin väestä? No minä pidän sitten oman Vault-miitin Turussa. Kokoonnun itseni kanssa johonkin baariin.
-
Miasma
- OD
Mulla vois olla jossain vähän jotain pahvia jemmassa, sitten jos sais vielä jostain jonkin kepin mikä toimisi siinä kyltissä vartena, niin voisin tehdä kyltinTyhmä Kansalainen wrote:Jos sä teet sen "vaultin väki" kyltin niin mä voin myöntätunnosta tulla sen kyltin alle seisomaan toiseksi osapuoleksi.Miasma wrote:
Mites tämä nyt näin on mennyt, kun Hesasta ja Tampereelta näyttää olevan suurin osa Vaultin väestä? No minä pidän sitten oman Vault-miitin Turussa. Kokoonnun itseni kanssa johonkin baariin.
missä lukee: "VAULTIN VÄKI", "VAULTIN HÖRHÖT" tai vastaavaa
Jos sais jostain sellaisen ison Resilar-standin, niin se olisi ainakin helposti huomattavaissa.
Nyt vaan kaikki ilmottautumaan ketkä on tulossa Turun marssille
-
admin
- Site Admin
-
Dagga
- Apteekki
-
Miasma
- OD
-
Dagga
- Apteekki
-
Miasma
- OD
Taidat olla se ainoa jolla on rastatDagga wrote:Joo, mut tunnistaa sit rastoista!
np. Narvan marssi, siinä olisi hyvä kappale soitettavaksi marssilla.
-
sublime
- Rotta
-
Kyz
- Lepakko
eiku teet semmosen isomman kyltin mihin voi nojailla kun rupee huonoilee sielläsublime wrote:Ketkäs on Helsinkiin tulossa marssimaan, MIITTIÄ PYSTYYNMä vaikka teen kauniin kyltin, joO! Paitsi että näyttäis vaan aika häröltä, jos tämmönen nuori tyttö sitä siellä heiluttelis
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
Miasma
- OD
-
frapathea
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Nyt meitä onkin sitten vain kaksi Turun marssilla...
Taitaa jäädä kyltit ja miittingit Turun puolelta väliin aika pahasti... Noh Huomiseksi on luvattu sentään 11 astetta lämpöä ja ajottain pilvistä. Varmaankin suunnitelmissa on nyt vain katsella minkä näköistä porukkaa ja miten paljon on marssimassa ja sitten vartiovuorelle mennä chillailemaan ja katsomaan jospa kavereihin törmäisi.
Viime vuonna liikkui jonkin verran jopa yllättäviäkin tuttavia tuolla puistossa.
Siinä on siitä lähtien tiettyjen tyyppien kanssa tullut virnuiltua jonkinmoisia toveja aina silloin tällöin. Päältä tai puheista ei näy mitenkään, että popula olisi yrttiin tutustunut, mutta siellä sitten totuus tuli selville. 
Viime vuonna liikkui jonkin verran jopa yllättäviäkin tuttavia tuolla puistossa.