kevään eka miitti?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
spasm
OD

Post by spasm »

Kuulostaa hyvältä ajankohdalta. Lauantai voisi olla parempi, sillä perjantai on kuitenkin arkipäivä ja porukalla saattaa olla töitä (niin kuin minulla ainakin).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

8. tai 9. päivä sopii vallan mainiosti.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Juuh, kuulostaa ihan kelpo ajankohdalta :) Toivottavasti säät suosii... Suomenlinnassa on aika vittumainen tuuli ja jos on muutenki kylymä, niin ei ehkä hirveesti huvita jäädä sinne tärisemään :(
Ahab

Post by Ahab »

Joo en tosiaan tajunnu noita ylppäreitä ja pääsykokeita ollenkaan vaikka munkin pitää käydä molemmissa. 9. päivä on hyvä. jos luvataan tuulista päivää ni sit voitas mennä siihen lintsin viereiseen puistoon. vaikka saahan sitä vielä ehdotella jos on parempia paikkoja mielessä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

9. päivä kuulostaisi minustakin oikein sopivalta tässä vaiheessa!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Ahab

Post by Ahab »

Just for the record viime vuoden eka miitti (ja kai ensimmäinen varsinainen vaultin miitti ever?) pidettiin 10.6.2006 :wink:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Se ei unohdu koskaan, siinä oli fiilistä :)
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Paras miitti!
Ainaki siis missä mä oon ollu.
Last edited by h.s.t. on Mon 07 May 2007, 21:51, edited 1 time in total.
psyvault
Karvakuono

Post by psyvault »

9. päivä sopii näillä näkymin. Lauantai on parempi päivä miitille, kun on koko aurinkoinen(toivottavasti) päivä käytettävissä. :)
Ahab

Post by Ahab »

tRip wrote:Se ei unohdu koskaan, siinä oli fiilistä :)
h.s.t. wrote:Paras miitti!
Ainaki siis missä mä oon ollu.
Veikkaan että johtu siitä että ei ollu paljo porukkaa ja rinki oli tiivis. Heti ku on isompi rinki niin tulee etäisyyttä fyysisesti josta seuraa etäisyyttä sosiaalisesti.
frapathea

Post by frapathea »

Pysytään siin ysis :!:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ai siis milloin?
-:- We're All Mad Here -:-
spasm
OD

Post by spasm »

09.06.2007
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eli..
Ilmeisesti 9. kesäkuuta on saanut eniten kannatusta, joten jos se nyt lyötäisiin sitten lukkoon..
Kuten myös Suomenlinnan voisi lyödä lukkoon.. ellei radikaaleja muutoksia tapahdu säässä.

Ilmottautuminen tähän topiciin, jotka sitten pääsevät halutessaan miitti-alueelle tarkastamaan yksityiskohdat.

Alustavasti ovat ilmoittautuneet Helsinki-miittiin:

Shro
sublime
Miasma
Ahab
tRip
Harold
kemikaali
frapathea
spasm
Dagga
skirtfeber
immuzu
Maor
Usoda(?)
h.s.t.
Thoxium(?)
Last edited by tRip on Wed 09 May 2007, 11:40, edited 5 times in total.
Ahab

Post by Ahab »

tRip wrote: ...Tähän ketjuun voi alkaa ilmottautumaan, joille sitten lähetetään privana tarkemmat tiedot...
Sovitaan detailit sitten tarkemmin miitti alueella. Sen voisi avata taas.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ahab wrote:
tRip wrote: ...Tähän ketjuun voi alkaa ilmottautumaan, joille sitten lähetetään privana tarkemmat tiedot...
Sovitaan detailit sitten tarkemmin miitti alueella. Sen voisi avata taas.
Juu näin teemme ;)
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Kyllä näin alustavasti sinne varmaan pääsisin!
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

mut voi laskee kans alustavasti sisään
when the going gets weird, the weird turn pro.
immuzu

Post by immuzu »

Minä Minä!! :lol: :lol:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Laskekaa minutkin alustavasti mukaan!
-:- We're All Mad Here -:-
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Saatan tulla mutta en ole vielä täysin varma koska olen lähdössä jossain vaiheessa kesäkuuta myös ameriikkaan lomailemaan kuukaudeksi, eli tulen jos vain aikataulu sallii.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Ei oo näillä näkymin mitään tuolloin, joten mukana olen!
Miasma
OD

Post by Miasma »

Ahab wrote:Sovitaan detailit sitten tarkemmin miitti alueella. Sen voisi avata taas.
Puolisokea kysyy, että mikä miitti-alue? :roll: :oops:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Helvetin nistit ku asutte kaikki jossain pääkaupunkiseudulla! Ei köyhällä opiskelijalla oo varaa tulla sinne tampereelta asti vaan käväseen, ja matkaeväätkin pitäis viä ostaa :!:

HEI Missä on kaikki tampereenseudun päihteilijät? Pidetään joku miitti täälläkinpäin jos vaan pirkanmaan alueelta löytyy tarpeeks porukkaa osallistuun. Toki muualtakin sais tulla, mut itellä ku ei oo resursseja kauheen pitkälle lähtee matkaileen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Lännen nopein wrote:HEI Missä on kaikki tampereenseudun päihteilijät? Pidetään joku miitti täälläkinpäin jos vaan pirkanmaan alueelta löytyy tarpeeks porukkaa osallistuun. Toki muualtakin sais tulla, mut itellä ku ei oo resursseja kauheen pitkälle lähtee matkaileen.
o/ Tamperemiitti sopii lähes milloin vain (kun satun tampereella asumaan :))
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Ahh.. Eli ei muuta kun enemmän ihmisiä ilmoittautumaan täältäpäin, niin voisi sopia aikaa ja paikkaa ja tutustua leppoisella meiningillä leppoisiin ihmisiin. Kavereita kun ei koskaan tuntuisi olevan liikaa :)
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Tamperelainen ilmoittautuu. Meitä taitaa olla täällä enemmänkin?

Helsinkiin en taida olla kyllä tulossa ainakaan näillä näkymin, mutta Tampereelle jos joku miitti järjestetään, niin voisin olla tulossakin.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Itse ainaskin helsinkimiittiin tulossa. Eihän tampereelta edes kovin pitkä matka taida helsinkiin olla? Bussilla tai junalla muutamakymppi sinnetänne. Pistäkää säästölokeroon kuten itse teen :).
Thoxium

Post by Thoxium »

Tulisin, riippuen miitin pituudesta, kun olis muutaman tunnin takia aika ilkeetä tulla 400km päästä. Jos ny Perjantai iltana aloitetaan ja lauantai iltana lopetetaan, tai jopa sunnuntai aamuna, niin olis ihan mukava.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Thoxium wrote:Tulisin, riippuen miitin pituudesta, kun olis muutaman tunnin takia aika ilkeetä tulla 400km päästä. Jos ny Perjantai iltana aloitetaan ja lauantai iltana lopetetaan, tai jopa sunnuntai aamuna, niin olis ihan mukava.
Mullekin sopis hyvin tuo kolmen päivän miitti kun täällä satun asumaan, mutta majotus on sitten se onkelma... Muuten majottaisin, mutta isukin luona kun vielä asustelen, voi olla hankalampi homma :D Ja jos jotain hotellia tai muuta alkaa miettimään niin tulee taas ihan turhan paljon lisäkuluja..

Ei mutta... Eikö joku jo telttailun maininnut! HC! Keskuspuistoon ja teltat pystyyn, siinä olis sitä tunnelmaa 8)

Eikös tän koko ketjun vois siirtää tuonne miitti-puolelle?