kevään eka miitti?
-
spasm
- OD
-
sublime
- Rotta
-
Ahab
-
Harold
- Kameleontti
-
Ahab
-
tRip
- Moderator
-
h.s.t.
-
psyvault
- Karvakuono
-
Ahab
-
Maor
- Kameleontti
-
spasm
- OD
-
tRip
- Moderator
Eli..
Ilmeisesti 9. kesäkuuta on saanut eniten kannatusta, joten jos se nyt lyötäisiin sitten lukkoon..
Kuten myös Suomenlinnan voisi lyödä lukkoon.. ellei radikaaleja muutoksia tapahdu säässä.
Ilmottautuminen tähän topiciin, jotka sitten pääsevät halutessaan miitti-alueelle tarkastamaan yksityiskohdat.
Alustavasti ovat ilmoittautuneet Helsinki-miittiin:
Shro
sublime
Miasma
Ahab
tRip
Harold
kemikaali
frapathea
spasm
Dagga
skirtfeber
immuzu
Maor
Usoda(?)
h.s.t.
Thoxium(?)
Ilmeisesti 9. kesäkuuta on saanut eniten kannatusta, joten jos se nyt lyötäisiin sitten lukkoon..
Kuten myös Suomenlinnan voisi lyödä lukkoon.. ellei radikaaleja muutoksia tapahdu säässä.
Ilmottautuminen tähän topiciin, jotka sitten pääsevät halutessaan miitti-alueelle tarkastamaan yksityiskohdat.
Alustavasti ovat ilmoittautuneet Helsinki-miittiin:
Shro
sublime
Miasma
Ahab
tRip
Harold
kemikaali
frapathea
spasm
Dagga
skirtfeber
immuzu
Maor
Usoda(?)
h.s.t.
Thoxium(?)
Last edited by tRip on Wed 09 May 2007, 11:40, edited 5 times in total.
-
Ahab
-
tRip
- Moderator
-
Dagga
- Apteekki
-
skirtfeber
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
Usoda
- LD50
Saatan tulla mutta en ole vielä täysin varma koska olen lähdössä jossain vaiheessa kesäkuuta myös ameriikkaan lomailemaan kuukaudeksi, eli tulen jos vain aikataulu sallii.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Miasma
- OD
-
Lännen nopein
- Apteekki
Helvetin nistit ku asutte kaikki jossain pääkaupunkiseudulla! Ei köyhällä opiskelijalla oo varaa tulla sinne tampereelta asti vaan käväseen, ja matkaeväätkin pitäis viä ostaa
:
HEI Missä on kaikki tampereenseudun päihteilijät? Pidetään joku miitti täälläkinpäin jos vaan pirkanmaan alueelta löytyy tarpeeks porukkaa osallistuun. Toki muualtakin sais tulla, mut itellä ku ei oo resursseja kauheen pitkälle lähtee matkaileen.
HEI Missä on kaikki tampereenseudun päihteilijät? Pidetään joku miitti täälläkinpäin jos vaan pirkanmaan alueelta löytyy tarpeeks porukkaa osallistuun. Toki muualtakin sais tulla, mut itellä ku ei oo resursseja kauheen pitkälle lähtee matkaileen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Usoda
- LD50
o/ Tamperemiitti sopii lähes milloin vain (kun satun tampereella asumaanLännen nopein wrote:HEI Missä on kaikki tampereenseudun päihteilijät? Pidetään joku miitti täälläkinpäin jos vaan pirkanmaan alueelta löytyy tarpeeks porukkaa osallistuun. Toki muualtakin sais tulla, mut itellä ku ei oo resursseja kauheen pitkälle lähtee matkaileen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Lännen nopein
- Apteekki
Ahh.. Eli ei muuta kun enemmän ihmisiä ilmoittautumaan täältäpäin, niin voisi sopia aikaa ja paikkaa ja tutustua leppoisella meiningillä leppoisiin ihmisiin. Kavereita kun ei koskaan tuntuisi olevan liikaa 
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Dalph
- Psykonautti
-
Shro
- Apteekki
-
Thoxium
-
sublime
- Rotta
Mullekin sopis hyvin tuo kolmen päivän miitti kun täällä satun asumaan, mutta majotus on sitten se onkelma... Muuten majottaisin, mutta isukin luona kun vielä asustelen, voi olla hankalampi hommaThoxium wrote:Tulisin, riippuen miitin pituudesta, kun olis muutaman tunnin takia aika ilkeetä tulla 400km päästä. Jos ny Perjantai iltana aloitetaan ja lauantai iltana lopetetaan, tai jopa sunnuntai aamuna, niin olis ihan mukava.
Ei mutta... Eikö joku jo telttailun maininnut! HC! Keskuspuistoon ja teltat pystyyn, siinä olis sitä tunnelmaa
Eikös tän koko ketjun vois siirtää tuonne miitti-puolelle?