Psykedeelit ja seksi?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Ahab wrote:Mä ajattelen tota ehkä just toisin päin että mulle psykedeelit on pyhiä käsitteitä joihin en haluaisi sotkea ainakaan seksiä.
Mielestäni psykedeelit voivat lopulta sopia yhteen ihan kaiken inhimillisen toiminnan kanssa. Ei ehkä aina tai kaikissa tilanteissa, mutta kaikelle lienee aikansa.
rakkaus kaikkeen on hieman toisenlaista rakkauta kuin rakkaus toiseen ihmiseen; ehkäpä jotain vielä jalompaa rakkautta.
Ainakin se rakkaus josta minä puhun puhtaana rakkautena, on sitä rakkautta joka tunnetaan kaikkea kohtaan, ja tämä sisältää myös rakkauden toiseen ihmiseen, vaikkapa sitten kumppaniin. Rakkaus joka kohdistuu vain niihin asioihin, jotka tahtoo omistaa, ei mielestäni ole rakkautta ollenkaan.

Jotta voisi puhtaasti rakastaa ketään toista ihmistä, on ensin osattava rakastaa itseään. Jotta voisi rakastaa itseään, on ensin hyväksyttävä virheensä ja vajavaisuutensa. Toisin sanoen, ei rakasta itseään ehdollisesti, tiettyjen ominaisuuksien vuoksi, ainoastaan olemassaolon vuoksi. Jos rakastaa itseään tällä tavalla, miten voisi rajata tuota rakkauttaan vain itseensä? Mielestäni ei mitenkään, ja tästä seurauksena itsensä aitoa rakastamista seuraa se, että alkaa rakastaa kaikkea. Kaikki on täydellistä juuri sellaisena kuin on, omana itsenään, "epätäydellisenä". Tällä tavoin ajateltuna vain yhden ihminen rakastaminen ei ole mahdollista, koska niin kauan kun rakastetaan ominaisuuksia eikä olemassaoloa, ollaan riippuvaisia. Jotta voisi rakastaa puhtaasti (ilman odotuksia) esimerkiksi seurustelukumppaniaan, on ensin rakastettava itseään. Siinä on jo kaksi ihmistä, ja miksi se tähän rajoittuisi?

Riippuvuutta ja rakkautta on hyvin vaikea erottaa toisistaan, ne tuntuvat tietyllä tavalla hyvin samalta. Siihen voi kuitenkin ainakin pyrkiä, olemaan niin tietoinen kuin pystyy, siitä milloin toimii riippuvuuden eikä ns. vapaan tahdon johdattamana. (Vapaan tahdon käsitteestäkin voisin kirjoittaa kirjan, mutta palaan siihen ehkä myöhemmin, jos joku haluaa alkaa tekemään sen käsitteelle ruumiinavausta :) Tiedostamalla ja opettelemalla noiden tuntemusten erottamista puhtaan rakkauden määrä lisääntyy vähitellen jatkuvasti.
Inovix wrote:Varskinkin kun esim. LSA saa minut rakastumaan lähes kaikkeen mikä liikkuu, tai ei liiku.
Mitä kaikkeen rakastuminen lopulta haittaa (jos se on aitoa)?

Kiva jos tekstit miellyttävät!
olet oikeassa.
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:Ayrenum, luen tekstiäsi erittäin mielelläni. Hyvää luettavaa. <3
Totta. Iso kiitos näistä

Inovix wrote:Varskinkin kun esim. LSA saa minut rakastumaan lähes kaikkeen mikä liikkuu, tai ei liiku.
LSA:n tuottama maailmaa haliva fiilis on ehkä parasta siinä aineessa. Kaikkin on vaan yksinkertaisesti niin ihanaa. Ei sitä voi käsittää. Melkein samankaltaiseen olotilaan pääsin essoilla, mutta se oli jotenkin laimeampi,
eikä niin "aito" olo..

Inovix wrote:Toisaalta, "the old in out" kännisttä on ehkä kauheinta mitä olen kokenut.
hyi hyi hyi :x
jakoavain

Post by jakoavain »

En todellakaan ajanut takaa topicilla "vaonkyntämistä"

Ei, en sitä.

En usko kyllä täysin myöskään tosirakkauteen ihmisten välillä.

Kun mies rakastaa luontoa, se on jotain pysyvää. Kun mies rakastaa naista, on se vain päiväohjelman tietyn mukaan muokkaamista ja siihen tarttumista. Kun tulee ero sen hurjan 3vuoden hurmion jälkeen itketään kuinka hän oli s e only one. Muutaman viikon ryyppäämisen jälkeen huomataan kuinka kauniilta muut naiset alkavat taas näyttämään ja kuinka paljon ärsyttäviä asioita exässä oli ja "yksinäisyyteen" tottumisen jälkeen onkin jo asia unohdettu.

Eläimet alkeellisia, hmm.. Ihan miten ottaa.. Ihminen tässä vaikuttaa olevan alkeellisempi.

"Seksi on vain lisääntymistä varten" on kuitenkin vähän liian jyrkkä tuomio.

Tuo tantra + psykedeelit vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja eiköhän tantrassa ole sitten kyse tästä teidän rakastelusta. Kun ei voi edes kyntää sitä vakoa fyysisesti :D
frapathea

Post by frapathea »

jakoavain, siinä kohtaa on jotain vain vialla jos se rakkaus toista ihmistä kohtaan on tuota mainitsemaasi.
joviaali
Psykonautti

Post by joviaali »

jakoavain wrote: Kun mies rakastaa luontoa, se on jotain pysyvää. Kun mies rakastaa naista, on se vain päiväohjelman tietyn mukaan muokkaamista ja siihen tarttumista.
Eivätkö naiset ole osa luontoa? Vai onko luontoa vain kasvit, sienet ja kivet? Et nyt ole mielestäni ihan looginen, käytä vaikka vähemmän huumeita. ;)

Kahden ihmisen välinen rakkaus ei perustu, eikä mielestäni ole tarkoituskaan perustua siihen psykoosinkaltaiseen olotilaan, jossa rakastunut hetken aikaa viettää. Se on mukava alkupotku suhteelle. Mikäli ei tästä toettuaan kykene keskittymään suhteen ylläpitoon asettamalla toinen ihminen täysin itsensä tasolle, eli rakastamaan täysin, ei ole ehkä ymmärtänyt vielä ihan kaikkea parisuhteessa elämisestä. Rakkaus ei tarkoita pelkkää mukavien tuntemuksien tuntemista. Rakastaa voi myös tunteeton ihminen, omalla tavallaan.

Blaablaablaa.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
jakoavain

Post by jakoavain »

frapathea wrote:jakoavain, siinä kohtaa on jotain vain vialla jos se rakkaus toista ihmistä kohtaan on tuota mainitsemaasi.
Heh, enkös juuri sanonut etten usko rakkauteen? ;)

Tainno, sanotaanko näin että en itse ole vielä sitä kokenut.. Vaikka olen yrittänyt :)

Mutta se on niin häilyvää, jos sitä rakkautta sitten joskus on? Itse olen kiintyvää tyyppiä.. Mutta se toinen puoli...

Ja mistä tiedätte mitä minulle merkitsee sana rakkaus? -Minä viittasin nyt sitä siihen mitä se nykyaikana viestii.

Rakkaus on vain mielestäni turmeltu tapa kertoa tunteistaan.. Se on turhaa.

Ei aina tarvita sanoja.. Ja jos haluaa käyttää niin miksi sanoa "Rakastan sinua" kun voisi sanoa sen paljon kauniimmin ja omaperäisesti.. Viitaten suoraan omiin tunteisiin.. Muokata se sanoma henk.kohtaiseksi.

"Moi txtaan sulle, oon saletisti rakastunut."

Vihaan koko sanaa, kaupallisuuden huipentuma joka on isoilla teksteillä joka helvetin nurkan takana. Ihmiset käyttää sanaa kuin mitä tahansa muuta sanaa, vailla merkitystä. (On myös ihmisiä jotka ymmärtää että se sana kadottaa sen hohtonsa jos sitä huudetaan siideripullo kädes torinlaidalla.)

-Johannes jos tuolle kannalle lähdetään, niin eikö kaikki ole yhtä ja yksi kaikkea? Joten jos rakastan jotakuta rakastan vain itseäni ja siksi rakastan myös naapurin Seppoa.

(Etköhän suurinpiirteinsaa käsitystä mitä ajan takaa. On aina vaikeaa kirjoittaa ajatuksensa selvästi, varsinkin tuntemattomille :))

Noh, itse en ole sanaa kellekkään naiselle koskaan sanonut tosissani, kerran kaks ystäville. :)

Älkää leimatko minua heti negatiivisena ihmisenä, rakastan monia asioita.. Mutta idea suhteista ja rakastumisesta tässä iässä on aika.. Niin.

SAATANAN SAATANA.

Oli kyllä turha postaus toi aiempi, rupes vaan vituttaa ku joutuu puolusteleen itteensä :D Se on niin hankalaa laittaa ajatuksiaan selvästi txt muotoon julkiselle foorumille.

Joten henk.kohtaisiin elämänpiirteisiin syventymättä.. voimme unohtaa tämän ja jatkaa keskustelua vaikka siitä alkuperäisestä ideasta.. mihin liittyi SEKSI? (Yhdyntä, rakastelu)
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Jakoavain, Luulisin ymmärtäneeni täysin mitä tarkoitat ja olen 100% samaa mieltä. Rakkautta ei ole henk.koht. olemassa ainakaan ennen kuin sen on itse kokenut, ja siihen asti sitä sanaa on turha viljellä huvikseen, koska sanan varsinainen merkitys laimenee hieman joka kerralla. Mielestäni humalassa, mainoksissa ja markkinataloudessa kylvettynä tuo maailman kauneinta asiaa kuvaava sana on suurempi loukkaus kuin päin naamaa vittuileminen.

PS. Älkää olko minulle kovin julmia vaikka olenkin toisinajattelija :oops:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Tätä lukiessa tulee väistämättä mieleen että näyttää siltä että toiset käsittävät termit hieman eri tavalla kuin toiset.

Esimerkkinä juurikin tämä 'rakkaus' ja miten eri ihmiset käsittävät sen erilailla.

nimim. muistan vuosien takaa sen tilanteen kuin eilisen päivän kun tyttöystäväni kanssa sanottiin ensimmäisen kerran toisillemme että "rakastan sinua" ja silloin seurustelua oli kuitenkin takana melkein parisen kuukautta.

Kontrastina edelliseen voitaneen mainita kun liisa/lauri galleriairkkaaja laittaa ekan treffinsä jälkeen kuvatekstiksi "Rakas!! <3 <3 <34" niin mielestäni se on kyseisen sanan raiskaamista pahimmillaan. Kyseessä on ehkä silmitön ihastuminen, mutta ei se rakastumista ole nähnytkään.

Nykyäänhän on varsinkin nuorten keskuudessa muodissa käyttää puhekielessä niitä superlatiiveja, ja uskon edellä mainitun olevan yksi esimerkki siitä. Haittana on vain se että kun kaikki on parasta ja hauskinta, niin mites kuvaillaan sitten jotakin joka on vieläkin fantsumpaa? Vitun hauskaa tai vitun hyvää - ehkä.. mutta vitun rakas ei kuulosta kovinkaan järkevältä enää...
Assumption is the mother of all fuckups.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

jakoavain wrote:Kun mies rakastaa naista, on se vain päiväohjelman tietyn mukaan muokkaamista ja siihen tarttumista. Kun tulee ero sen hurjan 3vuoden hurmion jälkeen itketään kuinka hän oli s e only one.
Entä jos tämä näkemys onkin ainoastaan seurausta siitä, että kirjoittaja on itse kokenut enemmänkin riippuvuutta kuin puhdasta rakkautta? Tai niin kai oikeastaan sanoitkin, mutta oikeasti, rakkauden ei tarvitse päättyä tuskaan (tai päättyä ylipäätään) eikä rakastaessa tarvitse myöskään elätellä illuusioita siitä kuinka toinen on ainoa rakastamisen arvoinen maailmassa. Jokainen ihminen on tietysti omanlaisensa, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että rakkauden määrä olisi rajallinen, tai että vain yhtä ihmistä voi rakastaa.
Muutaman viikon ryyppäämisen jälkeen huomataan kuinka kauniilta muut naiset alkavat taas näyttämään ja kuinka paljon ärsyttäviä asioita exässä oli ja "yksinäisyyteen" tottumisen jälkeen onkin jo asia unohdettu.
Tämä seuraa usein sellaisessa suhteessa, jossa tunteita muihin ihmisiin kuin omaan kumppaniin on joutunut tukahduttamaan. Entä suhde, jossa voi avoimesti nähdä kauneutta muuallakin kuin vain omassa kumppanissaan, suhde jossa ei yritetä ylläpitää mahdotonta illuusiota siitä, että vain yksi ihminen herättäisi tuntemuksia ja aistielämyksiä? Ei mikään ihme jos tulee vitutuksen tunteita ex-kumppania kohtaan jos on työntänyt pois aitoja tunteitaan vain koska pelkää puhua asioista ääneen.
Tuo tantra + psykedeelit vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja eiköhän tantrassa ole sitten kyse tästä teidän rakastelusta. Kun ei voi edes kyntää sitä vakoa fyysisesti :D
Häh, mistäköhän puhut? Kyllä fyysinen kosketus on ihan olennainen osa tantraa!
Vihaan koko sanaa, kaupallisuuden huipentuma joka on isoilla teksteillä joka helvetin nurkan takana. Ihmiset käyttää sanaa kuin mitä tahansa muuta sanaa, vailla merkitystä.
Tämä on vähän sama ilmiö kuin se että jotkut alkavat vihaamaan hyvänä pitämäänsä musiikkia siinä vaiheessa kun siitä tulee "mainstreamia". Todellisuudessa musiikin sisältö ei muutu, ainoastaan kokemuksemme siitä. Tämä on tietysti varsin ymmärrettävää ja inhimillistä. Jos sanaa "rakkaus" pyrkii käyttämään siellä, missä sen todella kokee oikeaksi, sen arvo ei toisaalta kuihdu samalla tavalla kuin joka paikassa viljeltäessä. Toisaalta on tietysti myös hyvä tiedostaa etteivät sanat koskaan kuvaa itse tunteita, ja sen vuoksi eivät niitä pysty koskettamaan tai vahingoittamaankaan.
-Johannes jos tuolle kannalle lähdetään, niin eikö kaikki ole yhtä ja yksi kaikkea? Joten jos rakastan jotakuta rakastan vain itseäni ja siksi rakastan myös naapurin Seppoa.
Niinhän se onkin! Juuri tämän vuoksi rakkaus ei katoa. Toisaalta, tämän voi ymmärtää ideana ilman että on kokenut sitä todellisuudessa. Sen vuoksi jotkut ihmiset ymmärtävät hippien ajatukset rajattomasta rakkaudesta mutta pitävät sitä silti vähän huuhaana. Siinä vaiheessa, kun äärettömän rakkauden on kokenut, ymmärtää ettei kyse ole ainoastaan sanoista, tai jonkinlaisesta ohimenevästä ilmiöstä, vaan rakkaus on jotain johon voi jatkuvasti heittäytyä syvemmälle ja syvemmälle.
Älkää leimatko minua heti negatiivisena ihmisenä, rakastan monia asioita.. Mutta idea suhteista ja rakastumisesta tässä iässä on aika.. Niin.
Tässä onkin mielestäni yksi ihmisten yleinen, jos ei nyt huono, niin sanotaanko, että tavoitteiden suhteen (jos tavoitteena on rakkauden ylläpitäminen) epäkäytännöllinen näkökulma rakastamisesta ja rakkaudesta. Kun ei rakkauden tarvitse tarkoittaa suhdetta, rakkauden ei tarvitse tarkoittaa omistautumista, rakkauden ei tarvitse tarkoittaa rajoittamista. Puhtaimmillaan rakkaus on ainoastaan sitä itseään, kauneutta, asioiden arvostamista ja tuntemista sellaisenaan, voimakkaan aistillista kokemusta kaikesta, läsnäoloa, antautumista, rehellisyyttä. Rakkaus ei koskaan satuta. Rakkaudeksi luullut rakkauden mukana seuraavat lieveilmiöt voivat satuttaa.

Tämä ei missään tapauksessa ole pelkkää idealismia tai abstraktiota, nämä ovat todellisia asioita joita on mahdollista oppia tuntemaan, kokemaan ja ymmärtämään, jos tahtoo. Vaihtoehtoisesti voi myös hakata päätään seinään ja kirota sitä, kuinka sattuu. Puhdas rakkaus vaatii tietoisuutta ja halua kasvaa, oppia. Puhdas rakkaus ei synny paikoilleen pysähtymisestä vaan antautumisesta jatkuvalle muutokselle, kehitykselle. Siten puhdas rakkaus vaatii myös halua ja kykyä myöntää omaa vajavaisuuttaan, kohdata ongelmiaan, katsoa kasvoista kasvoihin itseään alastomana, sellaisena kuin on. Hyväksymisestä muutos alkaa.

Ettei kenellekään tulisi sellaista kuvitelmaa että luulisin itseäni jeesukseksi, niin ei, minä en elä täysin puhtaassa rakkaudessa. En edes pidä sen ideaalitilan saavuttamista tavoitteena, tai mahdollisena. Minä vain kuljen eteenpäin polulla, joka opettaa minulle jatkuvasti enemmän rakkauden todellisesta olemuksesta. Rakastan jatkuvasti enemmän. Tärkeintä on suunta, muutos ja kehitys, ei täydellisyyden saavuttaminen. Ideat ovat ideoita, niistä voi inspiroitua kulkemaan itsellensä mieluisaan suuntaan. Hetkelliset puhtaan rakkauden kokemukset ovat innostaneet etsimään. Ehkä jatkuvan puhtaan rakkauden voikin saavuttaa, kuka tietää? Kehitykselle tuskin on rajoja.

Tietoisuutta ja rakkautta itse kullekin <3
olet oikeassa.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

MAPS Bulletin. Spring 2002. Vol. 12, No. 1
Sex, Spirit & Psychedelics 2002

http://www.maps.org/news-letters/v12n1/v12n1.pdf

What Is Enlightenment?
Issue 13 / Spring–Summer 1998
What Is the Relationship Between Sex and Spirituality?

http://www.wie.org/j13/default.asp
jakoavain

Post by jakoavain »

Eikös länsimaalaiset ole vain raiskanneet tämän tantran alkuperäisen tarkoituksen, johon ei liity muutakuin henkistä aktia?

Ja sitä rakkautta tässä odotellaankin.. Ehkä joskus sen koen kunnolla.

Nyt ainakin olen suhteessa missä kaikki näyttää olevan todella avointa enkä ole luopunut mistään.. päinvastoin en ole koskaan ennen ollut näin avoin ja löytänyt ketään näin samantapaista ihmistä. (Erilaisuus viehättää kieltämättä enemmän).

Back to the tantra, tyhmältä/oudolta voi äkkiseltään kuullostaa mutta äitini kanssa olemme keskustelleet.. TÄSTÄKIN asiasta.

Hän on kokeillut tantraa ja siihen ei sisältynyt kosketusta. Hän myös sanoi että länsimaalaiset ovat ymmärtäneet asian täysin väärin.. tiedä sitten mutta kuulemma fyysinen seksi ei voita sitä kokemusta.

Ayrenum, niin että älkää tehkö niinkuin minä teen. Vaan tehkää niinkuin minä sanon? ;)

No joo, ihan oikeassa olet. Asioilla on aina monta puolta, itse heitin karkeasti sen mitä sylki suuhun toi.

Ei tunnu niin luonnolliselta kirjoittaa kauhean syvällisiä tänne.. Vielä :) Aika näyttää.

Kyllä on komia sää <3
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

jakoavain wrote:Hän on kokeillut tantraa ja siihen ei sisältynyt kosketusta. Hän myös sanoi että länsimaalaiset ovat ymmärtäneet asian täysin väärin.. tiedä sitten mutta kuulemma fyysinen seksi ei voita sitä kokemusta.
Tämä on sarjassamme "minun käymäni koulun opetus henkisestä polusta x on oikea, kaikki muu on väärää". Valitettavan yleistä ja taas kerran niin inhimillistä. Joka tapauksessa, tantrasta on olemassa erilaisia polkuja, ja osassa kyse on enemmän seksuaalisuudesta fyysisellä tasolla, osassa vähemmän. Välttämättä tantra ei liity seksuaalisuuteen ollenkaan?
Ayrenum, niin että älkää tehkö niinkuin minä teen. Vaan tehkää niinkuin minä sanon? ;)
Mihin viittaat tällä, siihenkö, etten minä ole päässyt ideaaliin? Enhän minä sano, että kenenkään muunkaan pitäisi päästä ideaaliin, mutta toisaalta koen hyvinkin merkitykselliseksi tähdätä henkiseen kasvuun kaikilla elämän osa-alueilla. Eli just tehkää niinku mäkin teen, jos haluutte. Jos ette haluu ni älkää tehkö. Mut tarkennuksena, "älä tavoittele polkua jota muut kulkevat, vaan tavoittele sitä mitä he tavoittelevat", vai mitenköhän se nyt menikään.
Ei tunnu niin luonnolliselta kirjoittaa kauhean syvällisiä tänne.. Vielä :) Aika näyttää.
Suosittelen. Saa omia ajatuksiaankin selkiytettyä!
olet oikeassa.
jakoavain

Post by jakoavain »

Ei jaksa enää leikkiä quotella, liikaa sekamelskaa.

Mut viittasin sillä legendaarisella "älkää tehkö niinkuin minä teen vaan.." siihen kun sanoit että "En minä mikään Jeesus ole" ;) Eli ei ollut mitään vittuilua sinua kohtaan ystävä hyvä.

En ole perehtynyt tantraan, aikeissa olen. Ensin kuitenkin tarot, shamanismi yms. alta pois, ehkä silloin tajuan asiasta enemmän.

Voisihan sitä joskus kokeilla...

Miksi tavoittelisin samoja polkuja kuin te (; Tai menisin teidän polkuja pitkin.

Aina sitä on tullu omat tehtyä ja tulen tekemäänkin :)

Edit. Hauska väittelyn ja vittuilun maku tässä ilmassa :) (riippuu tietysti kuinka asian ottaa, pidän väittelyistä)
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Seksi on äärimmäisen psykedeelistä.
immuzu

Post by immuzu »

pskydeelit on äärimmäisen seksikkäitä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

keksin vaan tähän näin sanoa sitä, etten väheksy seksiä deeleissä, enkä selvinpäin. kaikesta saa sellaisen omanlaisen kokemuksen. ja kun totta puhutaan, niin mun mielestä selvinpäin - ainakin omasta mielestäni - seksi on parasta. koska sillon se on aitoa rakkauta.

ja minä ainakin olen hyvin rakastunut. olllut jo 3 vuotta. ilman mitään ruumiini ulkopuolista stimulaatiota :)

dude.

peace
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
jakoavain

Post by jakoavain »

Harold wrote:ja minä ainakin olen hyvin rakastunut. olllut jo 3 vuotta. ilman mitään ruumiini ulkopuolista stimulaatiota :)
You lucky bastard :x

Niinhän se menee, siinä mulle (ja kaikille muille päämäärä mitä tavoitella- Ei se seksi. Vaan se rakkaus :D).

Moni on harrastanut seksiä mutta vain harva on rakastellut ^^
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Musta psykedeelit + seksi kuullostaa oikein hyvältä yhdistelmältä jos mielen tila ja kumppani on oikea.
Pitää kokeilla :oops:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Psykedeelit ja seksi oman käden kanssa on myös kokeilemisen arvoista! :wink:
-:- We're All Mad Here -:-
tRip
Moderator

Post by tRip »

Maor wrote:Psykedeelit ja seksi oman käden kanssa on myös kokeilemisen arvoista! :wink:
Toisinaan se voi mennä hyvinkin eksoottiseksi :roll:
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Maor wrote:Psykedeelit ja seksi oman käden kanssa on myös kokeilemisen arvoista! :wink:
Mä meinasin kokeilla hapoissa mut en kehannu ku 2 kaverii kans kämpäs :D
"Taste
heavysam
Karvakuono

Post by heavysam »

Pilvessä toimii perkeleen hyvin.. pilvi on mulla myös niin voimakkaasti kiihottava, että jos polttelen paukkuja yksinäni, se johtaa yleensä ainaki pariin otteeseen runkkaamiseen.. vaikken muuten juurikaan runkkaamista harrasta.
LSA tripillä (joita nyt on vaan yksi takana) ei kyllä edes seissyt, vaikka ajattelinkin asiaa.. tosin olin aika katossa/kuutamolla.
Salvian kanssa kävis varmaan niin, että huomais katselevansa sitä panemista jostain oman ruumiinsa ulkopuolelta... en lähtis ees kokeilee, tosin salviaa en enää ikinä kyllä kokeilekaan..
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

heavysam wrote:Pilvessä toimii perkeleen hyvin.. pilvi on mulla myös niin voimakkaasti kiihottava, että jos polttelen paukkuja yksinäni, se johtaa yleensä ainaki pariin otteeseen runkkaamiseen.. vaikken muuten juurikaan runkkaamista harrasta.
LSA tripillä (joita nyt on vaan yksi takana) ei kyllä edes seissyt, vaikka ajattelinkin asiaa.. tosin olin aika katossa/kuutamolla.
Salvian kanssa kävis varmaan niin, että huomais katselevansa sitä panemista jostain oman ruumiinsa ulkopuolelta... en lähtis ees kokeilee, tosin salviaa en enää ikinä kyllä kokeilekaan..

Minuakin alkaa useasti pilveä yksin poltellessa panettamaan, mikä sitten johtaa runkkuihin :)

Salvian vaikutuksen aikana ei ole kyllä kertaakaan tullut edes hitusen mieleen seksi.
-:- We're All Mad Here -:-
jakoavain

Post by jakoavain »

Maor wrote:Minuakin alkaa useasti pilveä yksin poltellessa panettamaan, mikä sitten johtaa runkkuihin :)
Yksinäinen on suomalaisen miehen tie.

Edit. *harkitsee topicin vaihtoa masturbointi & psykedeelit*
Shro
Apteekki

Post by Shro »

jakoavain wrote:
Maor wrote:Minuakin alkaa useasti pilveä yksin poltellessa panettamaan, mikä sitten johtaa runkkuihin :)
Yksinäinen on suomalaisen miehen tie.

Edit. *harkitsee topicin vaihtoa masturbointi & psykedeelit*
..Luulin olevani yksin.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Voi kuule, onhan meitä :oops:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Hyhhyh teitä :D
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
spasm
OD

Post by spasm »

On sitä parempaakin tekemistä paukuissa. Ei sillä, etteikö se hauskaa olisi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
jakoavain

Re: Psykedeelit ja seksi?

Post by jakoavain »

Ayrenum, vihdoinkin olen sen kokenut, sen rakkauden toista kohtaan.

Harmi vain että tunnen .. tainno tajusin sen liian myöhään.

Mutta tästä on hyvä jätkää!

Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
growy
Kameleontti

Re: Psykedeelit ja seksi?

Post by growy »

Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.[/quote]

samaa mieltä :D :D :D :D :D :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.