-Sovittaisiin mahdollisesti miitinpoikasesta?
Provinssirock 2007
-
jakoavain
Provinssirock 2007
Ketkä kaikki ovat lähdössä?
-
sublime
- Rotta
Re: Provinssirock 2007
Nohaivoruoska wrote:en enää ikinä.
Mä ainakin oon menossa, ja miitinpoikanen passaa!
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Jeshu
- OD
Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.
Voisihan siellä tavata taas tätä porukkaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
jakoavain
On ne ensvloppuna 
Tämä on mahtava festari siinä mielessä, että majoitus on lähellä!(monta eri majoituspaikkaa, esim. vrt ruisrock, this one kicks ass.) Isot alueet, rauhallista (siis metsää), ostamatta lippua on silti vähintään yhtä hieno meno. Itsellä on pihalla ollut aiemmilla kerroilla ollut hienompaa.
Olen -05 ja -06 ollut sisällä 3päivää, nyt lähdetään taas jo torstaina paikanpäälle enkä taida ostaa lippua ollenkaan. Bändeistä ei minulle oikein oo mitään iloa, mutta se tunnelma on vaan niin ainutlaatuinen
15€ / henkilö autopaikalle telttapleissiä vastapäätä, kunnon suihkut ja vessat sekä rentoa porukkaa. En vaihtaisi mistään hinnasta! Vieläkun näkisi teitä niin mikäs sen parempaa!
Edit. tosiaan kaduilla on väkeä läpi yön, sisälle lipun ostaminen on oikeastaan yks ja se sama.
Tämä on mahtava festari siinä mielessä, että majoitus on lähellä!(monta eri majoituspaikkaa, esim. vrt ruisrock, this one kicks ass.) Isot alueet, rauhallista (siis metsää), ostamatta lippua on silti vähintään yhtä hieno meno. Itsellä on pihalla ollut aiemmilla kerroilla ollut hienompaa.
Olen -05 ja -06 ollut sisällä 3päivää, nyt lähdetään taas jo torstaina paikanpäälle enkä taida ostaa lippua ollenkaan. Bändeistä ei minulle oikein oo mitään iloa, mutta se tunnelma on vaan niin ainutlaatuinen
Edit. tosiaan kaduilla on väkeä läpi yön, sisälle lipun ostaminen on oikeastaan yks ja se sama.
-
LD50
- Apteekki
Lippu itse festareille on pakko olla, että pääsee leirintäalueelle. Tämän vuoden loistava uudistus.jesuiitta wrote:Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Jeshu
- OD
Jiap justiinsa luin itsekin tästä kivasta uudistuksesta. Saattaa siis hyvin olla että jää väliin tämä reissu.LD50 wrote:Lippu itse festareille on pakko olla, että pääsee leirintäalueelle. Tämän vuoden loistava uudistus.jesuiitta wrote:Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.
-
Jeshu
- OD
Mutta ei pääse leirintäalueelle... En silti ole vielä varma vaikka josko ehkä olisin tulossa *päättämättömyysmaximus*jakoavain wrote:Onneks alueella on useampi majoitus paikka...
-
jakoavain
Miksi muistaisin että siellä olis kaks leirintäaluetta, sit autopaikkoja on 2-3... Mennään yhdelle autopaikalle jo huomenna (torstaina) missä ollaan oltu kahtena vuotena peräkkäin.jesuiitta wrote:Mutta ei pääse leirintäalueelle... En silti ole vielä varma vaikka josko ehkä olisin tulossa *päättämättömyysmaximus*jakoavain wrote:Onneks alueella on useampi majoitus paikka...
Harmittaa kun ei tule tänä vuonna tod.näköisesti kolmatta ranneketta käteen
Sinne vaan! Siistit festarit, miss oon käyny / nähnyt niin parhaiten järjestetyimpiä. Lande on aina parempi ;p
-
arbello
- Psykonautti
3 leirintäaluetta joista Camp Provinssi on ainoastaan 3 päivän lipun ostaneille(loppuunmyyty) toinenTörnävän lisäleirintäalue vain lipun ostaneille ja kolmas Törnävän varsinainen leirintäalue ensisijaisesti vain lipun ostaneille, noissa kahdessa ensimmäisessä ainakin tarkastetaan ranneke ennenkuin sisään pääsee. -> http://www.provinssirock.fi/mihin_yoksi_.html
-
jakoavain
Joka vuosi sinne on aitojen yli mentyarbello wrote:3 leirintäaluetta joista Camp Provinssi on ainoastaan 3 päivän lipun ostaneille(loppuunmyyty) toinenTörnävän lisäleirintäalue vain lipun ostaneille ja kolmas Törnävän varsinainen leirintäalue ensisijaisesti vain lipun ostaneille, noissa kahdessa ensimmäisessä ainakin tarkastetaan ranneke ennenkuin sisään pääsee. -> http://www.provinssirock.fi/mihin_yoksi_.html
-
arbello
- Psykonautti
On kyllä harvinaisen paskat bändit, muutama hyvä suomalainen, ulkomaalaisissa ei yhtään hyvää tosin en oo ees kuullu noista ulkolaisista juuri mitään.
Mutta eihän sinne bändien takia mennäkkään.
Mutta eihän sinne bändien takia mennäkkään.
-
jakoavain
Ei tosiaan! Muutama mut jo galleriasta tietää mutta;
http://rave.irc-galleria.net/j/images22 ... 625421.jpg
Jos näette, tulkaa ihmees nauraan
Matkaan! -->
http://rave.irc-galleria.net/j/images22 ... 625421.jpg
Jos näette, tulkaa ihmees nauraan
Matkaan! -->
-
sublime
- Rotta
Mut voi kans tulla bongaamaan, ja rohkeesti sit vaa puhumaan
EN PURE... KOVAA AHAHAHAHHAA 
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
jakoavain
Hienoa oli! 
Tältä foorumilta (ainakaan tietääkseni) en tavannut yhtäkään, vain hampuusi.netin tyypin kanssa oli reffit.
Ens vuonna uusiks, ei voi muuta sanoa.
-05
-06
-07
Kohta, kohta.
Tältä foorumilta (ainakaan tietääkseni) en tavannut yhtäkään, vain hampuusi.netin tyypin kanssa oli reffit.
Ens vuonna uusiks, ei voi muuta sanoa.
-05
-06
-07
Kohta, kohta.
-
Asidyyli
- LD50
Ei hitto, olis ollut mukava tavata ihmisiä tuolla. Mulla oli kuitenkin välillä aika tylsää kun ei ollut lippua alueelle enää sunnuntaina. Onneksi olin sentään kaatokännissä.
-
jakoavain
Tapasin pitkän (185cm?) tyypin joka veti mässyä, joka näytti pikavoittoaan pajauttelusta, taskusta lakkapulloa ja kehuskeli että happoakin oli ja ... perkele. Muistikatkos.. jotain tabuja kuitenkin...Asidyyli wrote:Ei hitto, olis ollut mukava tavata ihmisiä tuolla. Mulla oli kuitenkin välillä aika tylsää kun ei ollut lippua alueelle enää sunnuntaina. Onneksi olin sentään kaatokännissä.
Tuli vaan mieleen että se oli aika hassutyyppi, voisin kuvitellä sen tyypin painttaamas muumeja ja piritahnaa.
Mut jos joku muu tunnistaa itsensä tuosta kuvauksesta, kertokaa ihmees. WHO ARE YOU
-
Asidyyli
- LD50
En ollut minä. Olin se huumekytän näköinen tyyppi joka veti tosi paljon kaljaa. Muistatte varmaan.