Provinssirock 2007

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
jakoavain

Provinssirock 2007

Post by jakoavain »

Ketkä kaikki ovat lähdössä?

-Sovittaisiin mahdollisesti miitinpoikasesta? ;)
sublime
Rotta

Re: Provinssirock 2007

Post by sublime »

aivoruoska wrote:en enää ikinä.
Noh :(

Mä ainakin oon menossa, ja miitinpoikanen passaa!
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.

Voisihan siellä tavata taas tätä porukkaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
jakoavain

Post by jakoavain »

On ne ensvloppuna :)

Tämä on mahtava festari siinä mielessä, että majoitus on lähellä!(monta eri majoituspaikkaa, esim. vrt ruisrock, this one kicks ass.) Isot alueet, rauhallista (siis metsää), ostamatta lippua on silti vähintään yhtä hieno meno. Itsellä on pihalla ollut aiemmilla kerroilla ollut hienompaa.

Olen -05 ja -06 ollut sisällä 3päivää, nyt lähdetään taas jo torstaina paikanpäälle enkä taida ostaa lippua ollenkaan. Bändeistä ei minulle oikein oo mitään iloa, mutta se tunnelma on vaan niin ainutlaatuinen 8) 15€ / henkilö autopaikalle telttapleissiä vastapäätä, kunnon suihkut ja vessat sekä rentoa porukkaa. En vaihtaisi mistään hinnasta! Vieläkun näkisi teitä niin mikäs sen parempaa!

Edit. tosiaan kaduilla on väkeä läpi yön, sisälle lipun ostaminen on oikeastaan yks ja se sama.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

jesuiitta wrote:Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.

Lippu itse festareille on pakko olla, että pääsee leirintäalueelle. Tämän vuoden loistava uudistus.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

LD50 wrote:
jesuiitta wrote:Ehkäpä olen sinne teltta-alueelle ja muuten vain Seinäjoelle tulossa pyörimään. Eikö ne ole jo ensi vloppuna? :O Mutta saa nähdä.

Lippu itse festareille on pakko olla, että pääsee leirintäalueelle. Tämän vuoden loistava uudistus.
Jiap justiinsa luin itsekin tästä kivasta uudistuksesta. Saattaa siis hyvin olla että jää väliin tämä reissu.
jakoavain

Post by jakoavain »

Onneks alueella on useampi majoitus paikka...
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

jakoavain wrote:Onneks alueella on useampi majoitus paikka...
Mutta ei pääse leirintäalueelle... En silti ole vielä varma vaikka josko ehkä olisin tulossa *päättämättömyysmaximus*
jakoavain

Post by jakoavain »

jesuiitta wrote:
jakoavain wrote:Onneks alueella on useampi majoitus paikka...
Mutta ei pääse leirintäalueelle... En silti ole vielä varma vaikka josko ehkä olisin tulossa *päättämättömyysmaximus*
Miksi muistaisin että siellä olis kaks leirintäaluetta, sit autopaikkoja on 2-3... Mennään yhdelle autopaikalle jo huomenna (torstaina) missä ollaan oltu kahtena vuotena peräkkäin.

Harmittaa kun ei tule tänä vuonna tod.näköisesti kolmatta ranneketta käteen :( perkele.

Sinne vaan! Siistit festarit, miss oon käyny / nähnyt niin parhaiten järjestetyimpiä. Lande on aina parempi ;p
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

3 leirintäaluetta joista Camp Provinssi on ainoastaan 3 päivän lipun ostaneille(loppuunmyyty) toinenTörnävän lisäleirintäalue vain lipun ostaneille ja kolmas Törnävän varsinainen leirintäalue ensisijaisesti vain lipun ostaneille, noissa kahdessa ensimmäisessä ainakin tarkastetaan ranneke ennenkuin sisään pääsee. -> http://www.provinssirock.fi/mihin_yoksi_.html
jakoavain

Post by jakoavain »

arbello wrote:3 leirintäaluetta joista Camp Provinssi on ainoastaan 3 päivän lipun ostaneille(loppuunmyyty) toinenTörnävän lisäleirintäalue vain lipun ostaneille ja kolmas Törnävän varsinainen leirintäalue ensisijaisesti vain lipun ostaneille, noissa kahdessa ensimmäisessä ainakin tarkastetaan ranneke ennenkuin sisään pääsee. -> http://www.provinssirock.fi/mihin_yoksi_.html
Joka vuosi sinne on aitojen yli menty :)
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

On kyllä harvinaisen paskat bändit, muutama hyvä suomalainen, ulkomaalaisissa ei yhtään hyvää tosin en oo ees kuullu noista ulkolaisista juuri mitään.
Mutta eihän sinne bändien takia mennäkkään.
jakoavain

Post by jakoavain »

Ei tosiaan! Muutama mut jo galleriasta tietää mutta;

http://rave.irc-galleria.net/j/images22 ... 625421.jpg

Jos näette, tulkaa ihmees nauraan :D

Matkaan! -->
sublime
Rotta

Post by sublime »

Mut voi kans tulla bongaamaan, ja rohkeesti sit vaa puhumaan :D EN PURE... KOVAA AHAHAHAHHAA :|
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
jakoavain

Post by jakoavain »

Hienoa oli! :)

Tältä foorumilta (ainakaan tietääkseni) en tavannut yhtäkään, vain hampuusi.netin tyypin kanssa oli reffit.

Ens vuonna uusiks, ei voi muuta sanoa.

-05
-06
-07

Kohta, kohta.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ei hitto, olis ollut mukava tavata ihmisiä tuolla. Mulla oli kuitenkin välillä aika tylsää kun ei ollut lippua alueelle enää sunnuntaina. Onneksi olin sentään kaatokännissä.
jakoavain

Post by jakoavain »

Asidyyli wrote:Ei hitto, olis ollut mukava tavata ihmisiä tuolla. Mulla oli kuitenkin välillä aika tylsää kun ei ollut lippua alueelle enää sunnuntaina. Onneksi olin sentään kaatokännissä.
Tapasin pitkän (185cm?) tyypin joka veti mässyä, joka näytti pikavoittoaan pajauttelusta, taskusta lakkapulloa ja kehuskeli että happoakin oli ja ... perkele. Muistikatkos.. jotain tabuja kuitenkin...

Tuli vaan mieleen että se oli aika hassutyyppi, voisin kuvitellä sen tyypin painttaamas muumeja ja piritahnaa.

Mut jos joku muu tunnistaa itsensä tuosta kuvauksesta, kertokaa ihmees. WHO ARE YOU :D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

En ollut minä. Olin se huumekytän näköinen tyyppi joka veti tosi paljon kaljaa. Muistatte varmaan.