vihreä tee sätkä.
-
Awttu
- Lepakko
vihreä tee sätkä.
havaitsin äskön aika jänskän jutun. purin vihreä tee pussin ja sekoitin poroja tupakkaan ja heitin sätkään. menin ulos polttaa ja sain melko rentouttavan olon. vaikea selittää. ehkä vähän jumittavan olon (lievä). oletteko muut kokeilleet?
yrtit pitävät minusta.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Re: vihreä tee sätkä.
Joku oli piilottanut teepussin sisään pilvet.
-
h.s.t.
Nuorena sitä kokeilee kaikenlaista. Ite taisin olla 14 ku yritin polttaa teetä. 
-
jakoavain
Älä oo noin suppee <3aivoruoska wrote:placebo toimii vitun hyvin.
kokeile seuraavaks banaaninkuoria. toimii vielä paremmin ku tee.
-
Jeshu
- OD
Plasebosta hyvin pitkälti kiinni kenties. Ei tee tuppaa oikein toimimaan. Se jos pidättelee hengityksessä voi vähän huipata.Awttu wrote:havaitsin äskön aika jänskän jutun. purin vihreä tee pussin ja sekoitin poroja tupakkaan ja heitin sätkään. menin ulos polttaa ja sain melko rentouttavan olon. vaikea selittää. ehkä vähän jumittavan olon (lievä). oletteko muut kokeilleet?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
growy
- Kameleontti
UI!12vuotiaana teejointit palo.!paitsi et se ei ollu sätkäpaperia vaan vessapaperia.nam!häkää ja vihreetä teetä 
Placebo.jep.
Placebo.jep.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Muistaakseni hamppu.netissä sanottiin, että teen polttaminen veisin näön, tiedä sitten...
-
MaZa1
- Karvakuono
Tee kuulemma nostaa kuumetta ja aika pahastikkin..
-
magiclymagical
- Apteekki
Eli ehkä se ollutkaan placeboa vaan kuumehoureilua?

Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
immuzu
heh. itekkin joskus yskiny kakarana keuhkot pihalle teen kanssa
eikä edes tuntunu missään 
-
Hampputukka
- Lepakko
Mä polttelin banaaninkuorta ja takapihan ruohoa jo 10 vuotiaana
. Ja yks kaveri söi leikkimökissään kärppärikeittoo. Ihme meininkiä ollu.
back to basics rootbwoy
-
frapathea
Mä en ole koskaan yrittänyt polttaa teetä... Onkohan mulla se ikä vielä edessä vai olenko missannut tällaisen tärkeän jutun elämästä? 9v käryteltiin kyllä rullalle käärittyjä sanomalehtiä kaverin kanssa, mutta alkoi pelottaa, kun suusta tuli savua
oli vähän odottamaton käänne
Vihreä teehän toimii ORAALISESTI
:
Vihreä teehän toimii ORAALISESTI
-
Shro
- Apteekki
Teetä tuli kans joskus ehkä 10-11vuotiaana poltettua.
Eipä sen erikoisempaa, jäätin kiinni ja saatiin pieni paasaus "tupakoinnin" vaaroista. Eihän ne oikeen uponnut ja nyt parhaillaan keuhkosyöpää ja keuhkoahtautumaa odotellaan tupakka suussa.
Eipä sen erikoisempaa, jäätin kiinni ja saatiin pieni paasaus "tupakoinnin" vaaroista. Eihän ne oikeen uponnut ja nyt parhaillaan keuhkosyöpää ja keuhkoahtautumaa odotellaan tupakka suussa.
-
Awttu
- Lepakko
-
Mr.Puta
- Karvakuono
Joo, teetä tuli polteltua Awtun kanssa parvekkeella, eikä tullu kun maha kipeeks ja hullu nälkä päälle 
-
Awttu
- Lepakko
Mr.Puta wrote:Joo, teetä tuli polteltua Awtun kanssa parvekkeella, eikä tullu kun maha kipeeks ja hullu nälkä päälle
se on semmosta
yrtit pitävät minusta.
-
Mr.Puta
- Karvakuono
Hahah, no niin nyt lopetetaan tämä turha spämmi ja keskitytään olelliseen 
-
lanttu
- Apteekki
joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli 
wtf
-
Mr.Puta
- Karvakuono
joo, onhan noita kaikenlaisia väsäyksiä ollu matkan varrella, porkkanan lehdistä suopursuun...supress wrote:joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli
-
Awttu
- Lepakko
tosiaan noita patentteja löytyy =DMr.Puta wrote:joo, onhan noita kaikenlaisia väsäyksiä ollu matkan varrella, porkkanan lehdistä suopursuun...supress wrote:joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli
yrtit pitävät minusta.
-
D.E.S
- Kameleontti
Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä 
"Taste
-
Awttu
- Lepakko
D.E.S wrote:Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä
joskus kuulin jotain että oreganosta saisi jotain mutta taitaa olla paska puhetta?
yrtit pitävät minusta.
-
growy
- Kameleontti
No huh,ei tosiaankaa saa oreganosta mitää oloja. kaikkea sitä pitääki kokeilla ja kusettaa.. :evil:Awttu wrote:D.E.S wrote:Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä
joskus kuulin jotain että oreganosta saisi jotain mutta taitaa olla paska puhetta?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Shro
- Apteekki
Eiks kuivatut banaaninkuoretkin kuulemma kolise?Awttu wrote:D.E.S wrote:Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä
-
Touchet
- Moderator
Liottakaa aspiriinia kokikseen ja keittäkää se.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Touchet
- Moderator
En ole kyllä kuin kerran päässyt ryssäkokista kokeilemaan, ja silloinkin kyllä otin aspiriinit erikseen... Mutta kyllä nuo suomalaiset ainekset on mielestäni ihan yhtä tehokkaita. Voiko joku laittaa privaan vaikka viestiä, jos tietää jotain nettikauppaa mistä sais tuota venäläistä? Himottais kokeilla.aivoruoska wrote:unohdit sanoo et sen pitää olla VENÄLÄISTÄ kokista, suomalainen ei toimiTouchet wrote:Liottakaa aspiriinia kokikseen ja keittäkää se.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Ensiö
- Lepakko
Siis mikä läppä tää aspiriini kokis on..? Eihän tosta nyt tosissaan mitään voi saada
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
spasm
- OD
-
dimitri
- Lepakko
http://www.snopes.com/cokelore/aspirin.asp
Läppä mikä läppä, mutta kyllä tuolla luultavasti yhtä paljon iloa repii, kuin teineille omenamehun tarjoilemisena vahvana kotiviininä. Kannattaa oikeesti kokeilla, siit joutuu kuuden tunnin tripille!
Läppä mikä läppä, mutta kyllä tuolla luultavasti yhtä paljon iloa repii, kuin teineille omenamehun tarjoilemisena vahvana kotiviininä. Kannattaa oikeesti kokeilla, siit joutuu kuuden tunnin tripille!
-
Usoda
- LD50
Placeboa, mutta hyvänmakuiset savut ainakin tulee jos bongista polttaa.
(pitihän sitä kerran tarpeeksi tuubassa kokeilla kun puheeksi tuli tämä vihreä tee topiikki)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava