vihreä tee sätkä.

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Awttu
Lepakko

vihreä tee sätkä.

Post by Awttu »

havaitsin äskön aika jänskän jutun. purin vihreä tee pussin ja sekoitin poroja tupakkaan ja heitin sätkään. menin ulos polttaa ja sain melko rentouttavan olon. vaikea selittää. ehkä vähän jumittavan olon (lievä). oletteko muut kokeilleet?
yrtit pitävät minusta.
Lymykonna
Kameleontti

Re: vihreä tee sätkä.

Post by Lymykonna »

Joku oli piilottanut teepussin sisään pilvet.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Nuorena sitä kokeilee kaikenlaista. Ite taisin olla 14 ku yritin polttaa teetä. :lol:
jakoavain

Post by jakoavain »

aivoruoska wrote:placebo toimii vitun hyvin.

kokeile seuraavaks banaaninkuoria. toimii vielä paremmin ku tee.
Älä oo noin suppee <3
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Awttu wrote:havaitsin äskön aika jänskän jutun. purin vihreä tee pussin ja sekoitin poroja tupakkaan ja heitin sätkään. menin ulos polttaa ja sain melko rentouttavan olon. vaikea selittää. ehkä vähän jumittavan olon (lievä). oletteko muut kokeilleet?
Plasebosta hyvin pitkälti kiinni kenties. Ei tee tuppaa oikein toimimaan. Se jos pidättelee hengityksessä voi vähän huipata.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
growy
Kameleontti

Post by growy »

UI!12vuotiaana teejointit palo.!paitsi et se ei ollu sätkäpaperia vaan vessapaperia.nam!häkää ja vihreetä teetä :P
Placebo.jep.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Muistaakseni hamppu.netissä sanottiin, että teen polttaminen veisin näön, tiedä sitten...
MaZa1
Karvakuono

Post by MaZa1 »

Tee kuulemma nostaa kuumetta ja aika pahastikkin..
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Eli ehkä se ollutkaan placeboa vaan kuumehoureilua? :shock: :D
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
immuzu

Post by immuzu »

heh. itekkin joskus yskiny kakarana keuhkot pihalle teen kanssa :D eikä edes tuntunu missään :D
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Mä polttelin banaaninkuorta ja takapihan ruohoa jo 10 vuotiaana 8). Ja yks kaveri söi leikkimökissään kärppärikeittoo. Ihme meininkiä ollu.
back to basics rootbwoy
frapathea

Post by frapathea »

Mä en ole koskaan yrittänyt polttaa teetä... Onkohan mulla se ikä vielä edessä vai olenko missannut tällaisen tärkeän jutun elämästä? 9v käryteltiin kyllä rullalle käärittyjä sanomalehtiä kaverin kanssa, mutta alkoi pelottaa, kun suusta tuli savua :shock: oli vähän odottamaton käänne

Vihreä teehän toimii ORAALISESTI :!:
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Teetä tuli kans joskus ehkä 10-11vuotiaana poltettua.
Eipä sen erikoisempaa, jäätin kiinni ja saatiin pieni paasaus "tupakoinnin" vaaroista. Eihän ne oikeen uponnut ja nyt parhaillaan keuhkosyöpää ja keuhkoahtautumaa odotellaan tupakka suussa.
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

no joo.
yrtit pitävät minusta.
Mr.Puta
Karvakuono

Post by Mr.Puta »

Joo, teetä tuli polteltua Awtun kanssa parvekkeella, eikä tullu kun maha kipeeks ja hullu nälkä päälle :D
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

Mr.Puta wrote:Joo, teetä tuli polteltua Awtun kanssa parvekkeella, eikä tullu kun maha kipeeks ja hullu nälkä päälle :D

se on semmosta :D ja placeboo maissi keitosta koulun ruokalassa :D
yrtit pitävät minusta.
Mr.Puta
Karvakuono

Post by Mr.Puta »

Hahah, no niin nyt lopetetaan tämä turha spämmi ja keskitytään olelliseen :)
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli :lol:
wtf
Mr.Puta
Karvakuono

Post by Mr.Puta »

supress wrote:joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli :lol:
joo, onhan noita kaikenlaisia väsäyksiä ollu matkan varrella, porkkanan lehdistä suopursuun... :lol:
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

Mr.Puta wrote:
supress wrote:joskus ylä-asteel pari kertaa tehtiin sillee ku ei kukaan tupakkaa polttanu ja lätkästä piti saada jointti käärästyy niin teetähä sinne meni mut paras mikseri noista ihmeellisyksistä oli tilli :lol:
joo, onhan noita kaikenlaisia väsäyksiä ollu matkan varrella, porkkanan lehdistä suopursuun... :lol:
tosiaan noita patentteja löytyy =D
yrtit pitävät minusta.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä :x
"Taste
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

D.E.S wrote:Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä :x

joskus kuulin jotain että oreganosta saisi jotain mutta taitaa olla paska puhetta?
yrtit pitävät minusta.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Awttu wrote:
D.E.S wrote:Mä poltin kerran oreganoa sätkästä ihan huvin vuoks, niiku ihan parit savut. Maku oli ihan vitun paha, ja viikon parin ajan jokainen tupakka maistui siltä :x

joskus kuulin jotain että oreganosta saisi jotain mutta taitaa olla paska puhetta?
No huh,ei tosiaankaa saa oreganosta mitää oloja. kaikkea sitä pitääki kokeilla ja kusettaa.. :evil:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Awttu wrote:

Eiks kuivatut banaaninkuoretkin kuulemma kolise?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Liottakaa aspiriinia kokikseen ja keittäkää se.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

aivoruoska wrote:
Touchet wrote:Liottakaa aspiriinia kokikseen ja keittäkää se.
unohdit sanoo et sen pitää olla VENÄLÄISTÄ kokista, suomalainen ei toimi
En ole kyllä kuin kerran päässyt ryssäkokista kokeilemaan, ja silloinkin kyllä otin aspiriinit erikseen... Mutta kyllä nuo suomalaiset ainekset on mielestäni ihan yhtä tehokkaita. Voiko joku laittaa privaan vaikka viestiä, jos tietää jotain nettikauppaa mistä sais tuota venäläistä? Himottais kokeilla.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Siis mikä läppä tää aspiriini kokis on..? Eihän tosta nyt tosissaan mitään voi saada
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
spasm
OD

Post by spasm »

:lol:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

http://www.snopes.com/cokelore/aspirin.asp

Läppä mikä läppä, mutta kyllä tuolla luultavasti yhtä paljon iloa repii, kuin teineille omenamehun tarjoilemisena vahvana kotiviininä. Kannattaa oikeesti kokeilla, siit joutuu kuuden tunnin tripille!
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Placeboa, mutta hyvänmakuiset savut ainakin tulee jos bongista polttaa. :D (pitihän sitä kerran tarpeeksi tuubassa kokeilla kun puheeksi tuli tämä vihreä tee topiikki)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava