Käärintämenetelmät

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
growy
Kameleontti

Re: Käärintämenetelmät

Post by growy »

"pilvisätkä" eli spliffi,jointti,joonas,jopo ym ym ym..
Kiree enemminki,löysä palaa ihan vitun nopeesti..
Ite yleensä teen filtterin rizzlapaketin "kannesta" eikait sillä niin väliä ole,on niitä tehty vaikka mistä. 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

Eräs kätevä tapa on käyttää V.S.O.P. hylsyjä. repii vaan filtterin pois Eli melkeinpä kaikille varmaankin tuttu?
bol
Kameleontti

Post by bol »

Eniten mua kiinnostaa sen "roachin" tekeminen. Muuten on aika selvää. Eikös sitä pahvia pidä jotenki taitella tai jotai? Kertokaa te viisaammat.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Normaali tupakanfiltterikään ei mielestäni vie juurikaan tehoja, mutta makua se kyllä miedontaa, jollain keuhkoja riipivällä lehdellä se on ihan hyvä asia, mut budin kanssa se on makuasia ja makuasia pistää pahvia väliin.
Image
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

joo ei se tupakanfiltteri vissii niit tehoi syö, ite kuitenki tykkään normi tipin kääriä, eka taittaa paperinpalan kerran yhteen suuntaan ja rullaa rullalle toiseen suuntaan.
jenkeissähän aika moni vissiiki polttaa ilman tippiä, neulan tai pinsettien avulla.
en tiiä onko vaa jotai räppärilegendaa tai jotain, frendi oli kuitenki polttanu savut jonku jenkin kans ja se oli ollu iha liekeis tipistä "hei vitsi miksei meil oo koskaa tullu mielee tehä tämmöstä?¿"
when the going gets weird, the weird turn pro.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Itse olen aina luullut, että se tupakanfiltteri veisi kauheesti tehoja :o
w
Psykonautti

Post by w »

Itse teen lähes aina sinisestä rizlasta sätkäkoneella, lätkä murusiks ja tupakan sekaan tai sit pelkkää budia. Filtterinä käytän roachia tai puolikasta venttiä. Ei jaksa käsin mitään jointteja säätää, ja noita voi ilman kuumotuksia poltella missä tahansa :p Ja määrät selviää kokeilemalla, itellä menee ehkä joku 0,3g läpyä yhteen sätkään ja hyvin on tähän mennessä toiminu. :)
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

suomilätkä kannattaa muuten jauhaa mahollisimman sileeks jauhoks jos on laittamas jojoon, palaa muuten hukkaan ja epätasasesti.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

Itse pyörittelen jointin "ventti" päähän pienen pallon tupakkia/pujoa. Saapahan ainakin poltettua kaiken tavaran ilman että tarvitsee sormiaan tai venttiä käryyttää.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Saako noita rollmateja suomesta?
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Itse olen joskus vääntäny rollmaten puusta, puukon avulla veistäen, hyvin tais toimii kun joskus kokeilin.