_FOOL_ wrote:NoLife1%Lowlife : Monellekko reissulle olet varannut tuollaiseen määrän mimosaa?
Tiedäthän että mimosa on todella voimakas jo 3-6g annoksina ja varsinkin 100g punaisen caapin kanssa. Ihan sillä vaan haluan kysyä, että mikäli meinaat nauttia suuren määrän mimosaa, se voi laimentaa caapin vaikutusta kokonaan ja kokemus jää lyhyeksi. Itse olen aina sillä kannalla että mikäli näitä kasveja ottaa kunnioituksella ja tietää mitä tekee, kannattaa alussa lähteä mahdollisimman pienistä annoksista.
Kaiken lisäksi se on taloudellista.
En tiedä onko sinulla kokemusta Ayahuascasta sen enempää,
mutta mainitsen vielä että punainen caapi on itsessäänkin aika villi opettaja.
Itselläni ei ole ollut vielä kanttia punaiseen koskea ja mimosan kanssa työskentelyynkin pidän taukoa.
Mimosa on liian leikikäs minun makuuni ja jättää monesti haukkomaan henkeä tukehduksen prataalle kun pitäisi
purgautua.
Olkoon lääke sinulle oikeudenmukainen
ja kulkekoon valo kanssasi.
Ainekset ovat varattu yhdelle/viimeiselle matkalle. Gramma määrät ovat suurpiirteisiä ja voisinkin arvioida ne kourallisina, eli n. puolitoista kourallista Mimosaa ja n. 2 kouraa Caapia. Kunnioitan taikajuomaani siten, että heitin talousvaakani männikköön ja arvioin määrät intuitioni mukaan. Caapi on tosin omasta mielestänikin ylimitoitettu ja tästä syystä luultavasti puolitan keittämäni juoman määrän, sitten, joskus...
Taloudellisuus kuulostaa joltain hyvin vastenmieliseltä, joltain jota kuulee, näkee, haistaa, maistaa, kokee jne... jokapäiväisessä orjan elämässämme...

no of´fence.
Siten (vai täten) tämä määrä on juuri oikea tarkoitusperiini nähden. Koitin etsiä tähän väliin Terence McKenna:n haastattelua,
missä hän totesi ihmisten jättävän matkan puoliväliin, mutta en löytänyt tähänhätään kyseistä haastattelua. Etsin sen, jos kerkeän ja jaksan, luultavasti en viitsi. Etsiköön ja tuokoon sen julki hän, jota kiinnostaa. Tosin en tiedä mitenkä pakastoiminen vaikuttaa pitkällä aikavälillä [?joku voisi valaista asiassa?], mutta pakkasessani on matkavakuutus pois tästä ulottuvuudesta, jos/kun se aika koittaa.
Uutta aikaa odotellessa toivon, että jokainen forumilainen jaksaa elää nyt, tässä ja tämän elämänsä niin hyvin kuin saattaa ja katsoo parhaaksi...