The DXM topic
-
Kalastaja
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Jep, kuten usein ennenkin todettu, niin en käyttäisi erotteluun putkimiestä tai vastaavia, vaikka olisivatkin teoriassa puhdasta natriumhydroksidia, niin usein voi olla silti mukana jotain apuainemyrkkyjä... ja se kamahan on tarkoitettu kaadettavaksi viemäriin, joten luultavasti siihen on käytetty jotain mahdollisimman epäpuhdasta teollisuuslaatua.
Suosittelen lämpimästi soodatuhkaa. Turvallista, helppoa hankkia ja tehokasta.
Suosittelen lämpimästi soodatuhkaa. Turvallista, helppoa hankkia ja tehokasta.
-
psykootti
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Thu 02 Mar 2006, 02:59
Mulla soodatuhka on toiminu vaa kerra melkei. Monta kertaa ei ollenkaa.Asidyyli wrote:Jep, kuten usein ennenkin todettu, niin en käyttäisi erotteluun putkimiestä tai vastaavia, vaikka olisivatkin teoriassa puhdasta natriumhydroksidia, niin usein voi olla silti mukana jotain apuainemyrkkyjä... ja se kamahan on tarkoitettu kaadettavaksi viemäriin, joten luultavasti siihen on käytetty jotain mahdollisimman epäpuhdasta teollisuuslaatua.
Suosittelen lämpimästi soodatuhkaa. Turvallista, helppoa hankkia ja tehokasta.
-
psykootti
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Thu 02 Mar 2006, 02:59
-
alypaa
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39
-
Kalastaja
Ruokasooda + uunin sähkölasku. Toimii jos se on tehty kunnolla.psykootti wrote:Mikä on halvempaa jota on mahollista hankkia.Kalastaja wrote:Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
Onko putkimiehessä jotain väriaineita?
Wikipedia wrote:Above 60 °C, sodium bicarbonate (ruokasooda) gradually decomposes into sodium carbonate (soodaksi, natriumkarbonaatiksi), water and carbon dioxide (hiilidioksiidiksi):
2NaHCO3 → Na2CO3 + H2O + CO2
NaHCO3= Ruokasooda, natriumbikarbonaatti
Na2CO3= Sooda, soodatuhka, natriumkarbonaatti
CO2= Hiilidioksiidi
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Minusta hinnasta puhuminen tässä yhteydessä on aivan epäolennaista ja naurettavaa. Tähän käyttöön sopivat emäkset ovat tarvittavissa määrissä käytännöllisesti katsoen ilmaisia.psykootti wrote:Mikä on halvempaa jota on mahollista hankkia.Kalastaja wrote:Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
AD_HD @ synirc
-
ToniLilli
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Tue 06 Dec 2005, 23:09
- Location: vantaa
-
Kalastaja
Niistä pitää maksaa. Et tarvitse oikeastaan mitään muuta apteekista kuin puhdistetunbensiinin. Sitruunahappokin kannattaa ostaa sieltä jos ei lähellä ole jotain kotiviinikauppaa.ToniLilli wrote:saako nää kaikki ainekset apteekista noin vaan?
Tarjoustalossa kun katselin niin potentiaalisimmaksi NaOH lähteeksi löysin Viemäri-rakeet, 1kg maksoi 5€. Luulisi, että niihin ei mitään väriaineita tai muuta ole sekoitettu . Luulisi että laatukin olisi tarpeeksi hyvää kotikemisteille.
-
viaticus
- Psykonautti
- Posts: 103
- Joined: Mon 07 Nov 2005, 19:16
- Location: Hermokeskus
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Miksi käyttää sitä, kun ei ole tietoa, mitä siihen on sekoitettu? Ruokasoodakin on lähes ilmaista.Kalastaja wrote:Tarjoustalossa kun katselin niin potentiaalisimmaksi NaOH lähteeksi löysin Viemäri-rakeet, 1kg maksoi 5€. Luulisi, että niihin ei mitään väriaineita tai muuta ole sekoitettu . Luulisi että laatukin olisi tarpeeksi hyvää kotikemisteille.
Hinnalla ei saa olla väliä. Millään tarvikeyhdistelmällä dekstrometorfaanin uuttamisesta ei saa kallista.
AD_HD @ synirc
-
Kalastaja
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
kokeilkaapa dxm tripin jälkeen ennen nukkumaan menoa juoda muutamaa kaljaa..... ei mee ku pikkusen hyvin ja erilailla päähän, tulee meinaan aika hyvä olo.
terveellisyydestä en sitten tiedä, ei itsellä kuitenkaan kovin usein tapana harrastaa :? :?
terveellisyydestä en sitten tiedä, ei itsellä kuitenkaan kovin usein tapana harrastaa :? :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
alypaa
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39
Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oli
Telat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia 
-
alypaa
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Mulla menee musitikuvat sekaviksi ihan jo dexmilläkin, ei tarvii ryynejä siihen, on sen vertaa sekavia tiloja tuottava myrkky.alypaa wrote:Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oliTelat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Ei välttämättä säily... ainakaan noin pitkään... soodatuhka on natriumkarbonaatiksi pelkistynyttä natriumbikarbonaattia. Kun se imee kosteutta se muuttuu takaisin natriumbikarbonaatiksi eli perusruokasoodaksi.alypaa wrote:Vielä tuosta soodatuhkasta sen verran,että säilyykö se minigrip pussissa hyvinkin? Kun ei jaksaisi aina uudelleen sitä alkaa väsäämään ja sitä on ollut tallessa jo varmaan reilu vuoden niin vieläköhän se on ihan toimivaa?
Eli jos on imenyt kosteutta jonkin verran huoneilmasta, niin on voinut mennä kelvottomaksi, luulisin, että minigripistä huolimatta näin on voinut käydä vuoden aikana... mutta asiaan auttaa että lyöt taas uuniin ne jauhot.
-
Kalastaja
Itsekin tuota nautin taas, kävin jopa pitsalla...se tosin tuli ulos tuntia paria myöhemmin, ei viihtynyt vatsahapoissa... Harmittaa kun missasin aamuyöstä Jonathan Ottin-kirjojen huutokaupat ebayssä...halvalla olisi lähtenyt kovakantiset...prkl.. surullista oikeastaan, kai ne myöhemminkin ehtii.
No ei voi mitään...
Nauhoitin kameralle joitakin tilityksiä, aika hurjaa pelastautumista oli... Ikävää tuo oksetus, tosin ei se siinä vaiheessa kovin paljoa haittaa... Vieläkin vähän hyytelömäinen olotila...huojuu ja sillain.
Yksi kasvi kertoi minulle, että se ei enää jaksa kasvaa, vaikka sen istuttaisi uudestaan, se on vaan liian vanha...pitää haudata se kunhan maat sulavat...vanha veikko... versoista vähintään viidenkymmenen vuoden takaa sekin on... Tai siis alkuperäinen emokasvi on ollut jo 40- 50 luvulla, tuo on varmaan muutaman polven käynyt siinä välissä läpi. Kliivia siis kyseessä. Muutenkin aikamoista synergiaa luonnon välillä, kasvit ja me ja sillain...huh..
No ei voi mitään...
Nauhoitin kameralle joitakin tilityksiä, aika hurjaa pelastautumista oli... Ikävää tuo oksetus, tosin ei se siinä vaiheessa kovin paljoa haittaa... Vieläkin vähän hyytelömäinen olotila...huojuu ja sillain.
Yksi kasvi kertoi minulle, että se ei enää jaksa kasvaa, vaikka sen istuttaisi uudestaan, se on vaan liian vanha...pitää haudata se kunhan maat sulavat...vanha veikko... versoista vähintään viidenkymmenen vuoden takaa sekin on... Tai siis alkuperäinen emokasvi on ollut jo 40- 50 luvulla, tuo on varmaan muutaman polven käynyt siinä välissä läpi. Kliivia siis kyseessä. Muutenkin aikamoista synergiaa luonnon välillä, kasvit ja me ja sillain...huh..
-
alypaa
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39
Juu en minäkään niitä teloja sekavuustilan maksimoimiseksi popsinut vaan siksi,että se vähän rauhottaisi tuon paskan sivuvaikutuksia. Xanor kun on tuollainen yleislääke joka auttaa vaivaan kuin vaivaanAsidyyli wrote:Mulla menee musitikuvat sekaviksi ihan jo dexmilläkin, ei tarvii ryynejä siihen, on sen vertaa sekavia tiloja tuottava myrkky.alypaa wrote:Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oliTelat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia
![]()
![]()
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
acid
kertokaapa hieman tosta poretablettien avulla tislailusta
vähä menny aikaa toho et pääsee ainetta kokeilemaan juuri sen takia ehkä että on lukenu kaikista menetelmistä miten sitä tehdä mutta ei oo tullu vielä oikein selväks toi homma...
eli jos joku viitsii niin voisi ennen vkloppua(:D)aiheeseen vastailla ja antaa selviä helppoja ohjeita
(uus foorumin käyttäjä olen mutta kyllä olen seuraillut jutustelua)
kyl asiaa löytyy näitä lisää...
(uus foorumin käyttäjä olen mutta kyllä olen seuraillut jutustelua)
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Jos tarkoitit c-vitamiiniporetabletteja, niin niitä käytetään aivan kuten sitruuna/askorbiinihappoakin tuossa erottelussa. Määrää on hankala sanoa, mutta itse käytän noita ruokakaupoista saatavia Friggsin(?) c-vitamiinitabletteja, joita saa eri makuisina ja joissa on 1000 mg c-vitamiinia (apteekista noin vahvoja on syystä tai toisesta hankalampi löytää). Yhtä 200 millistä pulloa kohti käytän yleensä 1-2 poretablettia hyvin pieneen vesimäärään liuotettuna.
-
alypaa
- Psykonautti
- Posts: 128
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39
Tiedön kyllä,että bentsot vähentävät visuaaleja ja varonkin ottamasta niitä jos tarkoituksena on psykedeejä nauttia,mutta tuossa tapauksessa mistä puhuin dexmin annostuksenakin oli vain tuommoinen 400-450mg joten eipä niitä visuaaleja varman muutenkaan näkyisi.Asidyyli wrote:Niin siis en minäkään mitään sekavuustiloja HAE. Ryynejä yhdistellyt dexmiin joskus nimenomaan sivuvaikutusten minimoimiseksi, mutta valitettavasti ryynit vähentää visuaaleja, ja tosiaan noita muistikuvia hämärtävät myös vielä enemmän.
Huomasin,että vaikka dexmi ei minun aineeni ole niin xanoreiden kanssa nautittuna menettelee
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
mahtaneeko minulle 1200mg annos olla enää turvallinen???
painan noin 75-80kg, aiemmin ottanut MAX:600mg, siitä on kuitenkin tullut erittäin pirteä ja "liikkuva" olo. eli pakko lähtee aina käveleen jonnekkin tai jotain.
mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti
) hereillä.
ja haluaisin lisätietoa savujen kombottamisesta dxm:n kanssa, eli minkälainen olo siitä tulee, lisääkö visuaaleja? ym. en ole vielä kertaakaan kokeillut mutta ehkä tässä lähiaikoina.
painan noin 75-80kg, aiemmin ottanut MAX:600mg, siitä on kuitenkin tullut erittäin pirteä ja "liikkuva" olo. eli pakko lähtee aina käveleen jonnekkin tai jotain.
mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti
ja haluaisin lisätietoa savujen kombottamisesta dxm:n kanssa, eli minkälainen olo siitä tulee, lisääkö visuaaleja? ym. en ole vielä kertaakaan kokeillut mutta ehkä tässä lähiaikoina.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Useimmiten tuossa menee muisti lähes kokonaan, että vähän turhaa.HUUHAA wrote:mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti) hereillä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
jaah, ei mulla kyllä yleensä muisti mene kovin helpolla (ei edes bentso + viina yhdistelmällä), mutta tokihan DXM on aivan eri asia... mikähän ois sellanen maksimi annos että pysyis tajuissaa ja muistais sen tripin vielä jälkikäteenki... ja mitä dxm:n kanssa on kiva kombottaa ????
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Varmaan siinä 900mg paikkeilla voisi olla toimiva annos ja savuja voi hyvinkin kombottaa deksmin kanssa.HUUHAA wrote:jaah, ei mulla kyllä yleensä muisti mene kovin helpolla (ei edes bentso + viina yhdistelmällä), mutta tokihan DXM on aivan eri asia... mikähän ois sellanen maksimi annos että pysyis tajuissaa ja muistais sen tripin vielä jälkikäteenki... ja mitä dxm:n kanssa on kiva kombottaa ????
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Mun täytyy nykyään vetää noita aika isoja annoksia, että saan kunnon visuaaleja, mutta onelma on se ettei ole oikein mitään hyötyä kun noilla annoksilla ei jälkeenpäin paljo muista enää...Lasipallo wrote:Useimmiten tuossa menee muisti lähes kokonaan, että vähän turhaa.HUUHAA wrote:mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti) hereillä.
Oli ihan kunnon kieputusta taas eilinen, mutta aika vähän jöi mieleen. Melkein voi pientä stooria kirjoitella jos jaksan.