The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Jep, kuten usein ennenkin todettu, niin en käyttäisi erotteluun putkimiestä tai vastaavia, vaikka olisivatkin teoriassa puhdasta natriumhydroksidia, niin usein voi olla silti mukana jotain apuainemyrkkyjä... ja se kamahan on tarkoitettu kaadettavaksi viemäriin, joten luultavasti siihen on käytetty jotain mahdollisimman epäpuhdasta teollisuuslaatua.

Suosittelen lämpimästi soodatuhkaa. Turvallista, helppoa hankkia ja tehokasta.
User avatar
psykootti
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Thu 02 Mar 2006, 02:59

Post by psykootti »

Asidyyli wrote:Jep, kuten usein ennenkin todettu, niin en käyttäisi erotteluun putkimiestä tai vastaavia, vaikka olisivatkin teoriassa puhdasta natriumhydroksidia, niin usein voi olla silti mukana jotain apuainemyrkkyjä... ja se kamahan on tarkoitettu kaadettavaksi viemäriin, joten luultavasti siihen on käytetty jotain mahdollisimman epäpuhdasta teollisuuslaatua.

Suosittelen lämpimästi soodatuhkaa. Turvallista, helppoa hankkia ja tehokasta.
Mulla soodatuhka on toiminu vaa kerra melkei. Monta kertaa ei ollenkaa.
User avatar
psykootti
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Thu 02 Mar 2006, 02:59

Post by psykootti »

Kalastaja wrote:Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
Mikä on halvempaa jota on mahollista hankkia.
alypaa
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39

Post by alypaa »

Kyllä soodatuhka ainakin minun prosesseissani on aina toiminut.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

psykootti wrote:
Kalastaja wrote:Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
Mikä on halvempaa jota on mahollista hankkia.
Ruokasooda + uunin sähkölasku. Toimii jos se on tehty kunnolla.
Onko putkimiehessä jotain väriaineita?

Wikipedia wrote:Above 60 °C, sodium bicarbonate (ruokasooda) gradually decomposes into sodium carbonate (soodaksi, natriumkarbonaatiksi), water and carbon dioxide (hiilidioksiidiksi):

2NaHCO3 → Na2CO3 + H2O + CO2


NaHCO3= Ruokasooda, natriumbikarbonaatti
Na2CO3= Sooda, soodatuhka, natriumkarbonaatti
CO2= Hiilidioksiidi
Delirium Tremens
Kameleontti
Posts: 581
Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13

Post by Delirium Tremens »

psykootti wrote:
Kalastaja wrote:Ei se kyllä parasta ole, eikä halvintakaan. Eikös siinä sitäpaitsi ole jotain väriaineita?
Ruokasooda on halvempaa kuin putkimies. Ja apteekin lipeä on puhtainta, ja kalleinta.
Mikä on halvempaa jota on mahollista hankkia.
Minusta hinnasta puhuminen tässä yhteydessä on aivan epäolennaista ja naurettavaa. Tähän käyttöön sopivat emäkset ovat tarvittavissa määrissä käytännöllisesti katsoen ilmaisia.
AD_HD @ synirc
ToniLilli
Karvakuono
Posts: 27
Joined: Tue 06 Dec 2005, 23:09
Location: vantaa

Post by ToniLilli »

saako nää kaikki ainekset apteekista noin vaan?
noob
Kalastaja

Post by Kalastaja »

ToniLilli wrote:saako nää kaikki ainekset apteekista noin vaan?
Niistä pitää maksaa. Et tarvitse oikeastaan mitään muuta apteekista kuin puhdistetunbensiinin. Sitruunahappokin kannattaa ostaa sieltä jos ei lähellä ole jotain kotiviinikauppaa.


Tarjoustalossa kun katselin niin potentiaalisimmaksi NaOH lähteeksi löysin Viemäri-rakeet, 1kg maksoi 5€. Luulisi, että niihin ei mitään väriaineita tai muuta ole sekoitettu . Luulisi että laatukin olisi tarpeeksi hyvää kotikemisteille.
User avatar
viaticus
Psykonautti
Posts: 103
Joined: Mon 07 Nov 2005, 19:16
Location: Hermokeskus

Post by viaticus »

Kalastaja wrote:Et tarvitse oikeastaan mitään muuta apteekista kuin puhdistetunbensiinin.
Ja ehkä myös itse Resilarin :wink:
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Delirium Tremens
Kameleontti
Posts: 581
Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13

Post by Delirium Tremens »

Kalastaja wrote:Tarjoustalossa kun katselin niin potentiaalisimmaksi NaOH lähteeksi löysin Viemäri-rakeet, 1kg maksoi 5€. Luulisi, että niihin ei mitään väriaineita tai muuta ole sekoitettu . Luulisi että laatukin olisi tarpeeksi hyvää kotikemisteille.
Miksi käyttää sitä, kun ei ole tietoa, mitä siihen on sekoitettu? Ruokasoodakin on lähes ilmaista.

Hinnalla ei saa olla väliä. Millään tarvikeyhdistelmällä dekstrometorfaanin uuttamisesta ei saa kallista.
AD_HD @ synirc
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ei ole mitään syytä olettaa, että siihen olisi sekoitettu mitään. Jos ei vakuuta niin voi ottaa yhteyttä jakelijaan, Termotukku Oy.

Mutta tosiaan, ruokasooda toimii hyvin, on helposti hankittavissa ja on halpaa.
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

kokeilkaapa dxm tripin jälkeen ennen nukkumaan menoa juoda muutamaa kaljaa..... ei mee ku pikkusen hyvin ja erilailla päähän, tulee meinaan aika hyvä olo.
terveellisyydestä en sitten tiedä, ei itsellä kuitenkaan kovin usein tapana harrastaa :? :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
alypaa
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39

Post by alypaa »

Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oli 8) Telat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia :roll:
alypaa
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39

Post by alypaa »

Vielä tuosta soodatuhkasta sen verran,että säilyykö se minigrip pussissa hyvinkin? Kun ei jaksaisi aina uudelleen sitä alkaa väsäämään ja sitä on ollut tallessa jo varmaan reilu vuoden niin vieläköhän se on ihan toimivaa?
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

alypaa wrote:Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oli 8) Telat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia :roll:
Mulla menee musitikuvat sekaviksi ihan jo dexmilläkin, ei tarvii ryynejä siihen, on sen vertaa sekavia tiloja tuottava myrkky. :shock: :x :P
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

alypaa wrote:Vielä tuosta soodatuhkasta sen verran,että säilyykö se minigrip pussissa hyvinkin? Kun ei jaksaisi aina uudelleen sitä alkaa väsäämään ja sitä on ollut tallessa jo varmaan reilu vuoden niin vieläköhän se on ihan toimivaa?
Ei välttämättä säily... ainakaan noin pitkään... soodatuhka on natriumkarbonaatiksi pelkistynyttä natriumbikarbonaattia. Kun se imee kosteutta se muuttuu takaisin natriumbikarbonaatiksi eli perusruokasoodaksi.

Eli jos on imenyt kosteutta jonkin verran huoneilmasta, niin on voinut mennä kelvottomaksi, luulisin, että minigripistä huolimatta näin on voinut käydä vuoden aikana... mutta asiaan auttaa että lyöt taas uuniin ne jauhot.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Itsekin tuota nautin taas, kävin jopa pitsalla...se tosin tuli ulos tuntia paria myöhemmin, ei viihtynyt vatsahapoissa... Harmittaa kun missasin aamuyöstä Jonathan Ottin-kirjojen huutokaupat ebayssä...halvalla olisi lähtenyt kovakantiset...prkl.. surullista oikeastaan, kai ne myöhemminkin ehtii.
No ei voi mitään...

Nauhoitin kameralle joitakin tilityksiä, aika hurjaa pelastautumista oli... Ikävää tuo oksetus, tosin ei se siinä vaiheessa kovin paljoa haittaa... Vieläkin vähän hyytelömäinen olotila...huojuu ja sillain.
Yksi kasvi kertoi minulle, että se ei enää jaksa kasvaa, vaikka sen istuttaisi uudestaan, se on vaan liian vanha...pitää haudata se kunhan maat sulavat...vanha veikko... versoista vähintään viidenkymmenen vuoden takaa sekin on... Tai siis alkuperäinen emokasvi on ollut jo 40- 50 luvulla, tuo on varmaan muutaman polven käynyt siinä välissä läpi. Kliivia siis kyseessä. Muutenkin aikamoista synergiaa luonnon välillä, kasvit ja me ja sillain...huh.. :mrgreen:
alypaa
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39

Post by alypaa »

Asidyyli wrote:
alypaa wrote:Väsäsit tuossa eilen pitkästä aikaa tuota kyseistä paskaa ja täytyy todeta,että nyt sain ensimmäistä kertaa tuosta jotain positiivista irti. Dosena oli tosin vaan semmoiset 400mg kun en tuota paljoa viitsi ottaa ku ei oikein minulle tunnu sopivan. Söin pari telaa siinä samalla ja polttelin helvetin hyvää kukkaa koko illan ja täytyy myöntää,että ihan leppoisan sekava olotila oli 8) Telat vaan taisivat hiema verottaa muistikuvia :roll:
Mulla menee musitikuvat sekaviksi ihan jo dexmilläkin, ei tarvii ryynejä siihen, on sen vertaa sekavia tiloja tuottava myrkky. :shock: :x :P
Juu en minäkään niitä teloja sekavuustilan maksimoimiseksi popsinut vaan siksi,että se vähän rauhottaisi tuon paskan sivuvaikutuksia. Xanor kun on tuollainen yleislääke joka auttaa vaivaan kuin vaivaan :roll:
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Niin siis en minäkään mitään sekavuustiloja HAE. Ryynejä yhdistellyt dexmiin joskus nimenomaan sivuvaikutusten minimoimiseksi, mutta valitettavasti ryynit vähentää visuaaleja, ja tosiaan noita muistikuvia hämärtävät myös vielä enemmän.
acid

Post by acid »

kertokaapa hieman tosta poretablettien avulla tislailusta :shock: vähä menny aikaa toho et pääsee ainetta kokeilemaan juuri sen takia ehkä että on lukenu kaikista menetelmistä miten sitä tehdä mutta ei oo tullu vielä oikein selväks toi homma... :/ eli jos joku viitsii niin voisi ennen vkloppua(:D)aiheeseen vastailla ja antaa selviä helppoja ohjeita 8)

(uus foorumin käyttäjä olen mutta kyllä olen seuraillut jutustelua) :) kyl asiaa löytyy näitä lisää...
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Jos tarkoitit c-vitamiiniporetabletteja, niin niitä käytetään aivan kuten sitruuna/askorbiinihappoakin tuossa erottelussa. Määrää on hankala sanoa, mutta itse käytän noita ruokakaupoista saatavia Friggsin(?) c-vitamiinitabletteja, joita saa eri makuisina ja joissa on 1000 mg c-vitamiinia (apteekista noin vahvoja on syystä tai toisesta hankalampi löytää). Yhtä 200 millistä pulloa kohti käytän yleensä 1-2 poretablettia hyvin pieneen vesimäärään liuotettuna.
alypaa
Psykonautti
Posts: 128
Joined: Fri 23 Sep 2005, 14:39

Post by alypaa »

Asidyyli wrote:Niin siis en minäkään mitään sekavuustiloja HAE. Ryynejä yhdistellyt dexmiin joskus nimenomaan sivuvaikutusten minimoimiseksi, mutta valitettavasti ryynit vähentää visuaaleja, ja tosiaan noita muistikuvia hämärtävät myös vielä enemmän.
Tiedön kyllä,että bentsot vähentävät visuaaleja ja varonkin ottamasta niitä jos tarkoituksena on psykedeejä nauttia,mutta tuossa tapauksessa mistä puhuin dexmin annostuksenakin oli vain tuommoinen 400-450mg joten eipä niitä visuaaleja varman muutenkaan näkyisi.
Huomasin,että vaikka dexmi ei minun aineeni ole niin xanoreiden kanssa nautittuna menettelee 8)
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Joku muuten ehkä keittelee dexmit tänään...
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Post by zero »

Asidyyli wrote:Joku muuten ehkä keittelee dexmit tänään...
reikapaeae
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

mahtaneeko minulle 1200mg annos olla enää turvallinen???
painan noin 75-80kg, aiemmin ottanut MAX:600mg, siitä on kuitenkin tullut erittäin pirteä ja "liikkuva" olo. eli pakko lähtee aina käveleen jonnekkin tai jotain.

mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti :D ) hereillä.

ja haluaisin lisätietoa savujen kombottamisesta dxm:n kanssa, eli minkälainen olo siitä tulee, lisääkö visuaaleja? ym. en ole vielä kertaakaan kokeillut mutta ehkä tässä lähiaikoina.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

HUUHAA wrote:mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti :D ) hereillä.
Useimmiten tuossa menee muisti lähes kokonaan, että vähän turhaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

jaah, ei mulla kyllä yleensä muisti mene kovin helpolla (ei edes bentso + viina yhdistelmällä), mutta tokihan DXM on aivan eri asia... mikähän ois sellanen maksimi annos että pysyis tajuissaa ja muistais sen tripin vielä jälkikäteenki... ja mitä dxm:n kanssa on kiva kombottaa ????
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

HUUHAA wrote:jaah, ei mulla kyllä yleensä muisti mene kovin helpolla (ei edes bentso + viina yhdistelmällä), mutta tokihan DXM on aivan eri asia... mikähän ois sellanen maksimi annos että pysyis tajuissaa ja muistais sen tripin vielä jälkikäteenki... ja mitä dxm:n kanssa on kiva kombottaa ????
Varmaan siinä 900mg paikkeilla voisi olla toimiva annos ja savuja voi hyvinkin kombottaa deksmin kanssa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Lasipallo wrote:
HUUHAA wrote:mitenhän paljon erilailla tuo 1200mg mahtaisi vaikuttaa ??
tekis mieli sellaselle dxm tripille että näkis vaan pelkkää hallusinaatiota mutta ois silti (edes alitajuisesti :D ) hereillä.
Useimmiten tuossa menee muisti lähes kokonaan, että vähän turhaa.
Mun täytyy nykyään vetää noita aika isoja annoksia, että saan kunnon visuaaleja, mutta onelma on se ettei ole oikein mitään hyötyä kun noilla annoksilla ei jälkeenpäin paljo muista enää...

Oli ihan kunnon kieputusta taas eilinen, mutta aika vähän jöi mieleen. Melkein voi pientä stooria kirjoitella jos jaksan.