The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

Outo kokemus tuli muuten tässä vähän aikaa sitten dexmistä... Vetelin torstai iltana sellaisen noin 400 mg annoksen ja paino itselläni on noin 55 kg, jotenka tuolla sinne johonkin kakkosplateulle pitäis päästä... Nooh otin sitten annoksen ja makailin säkkituolissani ja nautin euforiasta. Tämän jälkeen menin nukkumaan, ja yhtäkkiä Dxm ilmestyi minulle olenton/henkenä oikeastaan jopa shamaanistissa piireissä puhutaan liittolaisesta, esim Carlos Castaneda kertoi kuinka Don Juanin liittolainen oli pikku savu (joku psilosybiini sieni...). Tämän tripin jälkeen tajusin Dexmin ihan uudellalailla ja ymmärsin tämän itselleni "liittolaiseksi"...

Mut joo siis kumminkin... Pointtina on se, että Dexmin jatkuva kiskominen tuo kokoajan uusia ulottuvuuksia siihen samallalailla kuin pitkään harrastettu kannabiksen poltto???? Joka on itseni mielestä outoa... Outoa yleensäkkin saada kakkosplateaulla eri olennoista havaintoja... Kuin nämä tulevat normaalisti vasta 3 ja nelosplateualla...

no joo... Tänään sitten 900 mg... Ehkä kirjoittelen jotain trippi stooria...

Vai tulenko minä vain hulluksi? :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

You are clinically insane!
Thoxium

Post by Thoxium »

Onko muuten kellekään käynyt jo pienistä annoksista sellaista et häviää kaikki tieto päästä.
Trippipuolella lähemmin: viewtopic.php?f=36&t=1663
Last edited by Thoxium on Sun 20 Apr 2008, 17:30, edited 1 time in total.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Onko muuten kellekään käynyt jo pienistä annoksista sellaista et häviää kaikki tieto päästä.

Eli vedin siis kerran 600mg dxmiä, semmonen normi 1-2p olo, kesti sopivasti n. 5h. Sit lähin nukkuu, niin parin tunnin päästä heräsin siihen etten tienny missä ja kuka olen. Olo oli muuten täysin selvä, mut periaatteessa kaikki tieto itestään oli hävinnyt ja kaikki tuntui vieraalta. Sit tieto palautui pikkuhiljaa takaisin päähän kun keskittyi ajattelemaan itseään.

Kumma sinänsä, kun ei ole tommosta tilaa tullut edes 1200mg:lla. Eikä toi 600mg edes tuntunut kovin poikkeavalta edellisiin kertoihin. Eiks egokuolema ole jotain muuta? Ei tuo ainakaan kovin mukavalle tuntunut, kun jossain vaiheessa kun tieto itsestään oli puoliksi palautunut, niin luulin et nyt puhkes joku skitzofrenia ja kohta ollaan suljetulla.
Mulla on nykyään niin, että juuri tuo yläkakkosplateau, eli siis jotain 300-450 mg välissä tuottaa sellaisen olon, että tuntuu kuin joku muu ohjailee minua, ja yleensä juttelen monille ihmisille joita ei edes ole koko talossa... Erittäin skitso tunne.... Mutta toisaalta hulluilla on hauskaa...
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote: Mulla on nykyään niin, että juuri tuo yläkakkosplateau, eli siis jotain 300-450 mg välissä tuottaa sellaisen olon, että tuntuu kuin joku muu ohjailee minua, ja yleensä juttelen monille ihmisille joita ei edes ole koko talossa... Erittäin skitso tunne.... Mutta toisaalta hulluilla on hauskaa...
Kirjotin tonne trippipuolelle vähän tarkemmin tosta "tripistä".

Mielestäni DXM:issä se paras puoli on siinä kun tulee olo, että olen tavallaan ainut oikea ihminen koko maailmassa. Että tää kaikki on vaan tavallaan yksi tuhansista unistani. Eli kaikki on mun oman pääni tuotosta, hallitsen tätä maailmaa ja pystyn pistämään sen poikki milloin haluan.

Välillä kunnon dxmeissä vielä ajattelee et meen kyl hakemaan ison varaston tätä ja trippailen vähän pitempään. Mut sit selvinpäin tulee olo, et eipä jaksa vaivautua, vähän kun jokaisen päihteen kohdalla mulla. Kerran kun vetää, niin tulee ainakin kuukaudeksi sellainen olo ettei jaksa vaivautua hommaamaan lisää. Jos löytyis jo valmiiksi kaapista, niin asia on silloin tietenkin eri.

Pitääkin taas pitkästä aikaa nauttia taas kunnon dxmit, se on vähän kuin eri maailma, täydellinen vieroutuminen tästä todellisuudesta. Todella mukava tila.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Thoxium wrote:Onko muuten kellekään käynyt jo pienistä annoksista sellaista et häviää kaikki tieto päästä.
Trippipuolella lähemmin: viewtopic.php?f=36&t=1663

On käynyt. Ainakin kaksi kertaa. Muistan kerran tokaisseeni kaverilleni että

"Mun päästä lähti kaikki tieto!" :lol:
Vai toimiiko?
growy
Kameleontti

Post by growy »

Thoxium wrote: Mielestäni DXM:issä se paras puoli on siinä kun tulee olo, että olen tavallaan ainut oikea ihminen koko maailmassa. Että tää kaikki on vaan tavallaan yksi tuhansista unistani. Eli kaikki on mun oman pääni tuotosta, hallitsen tätä maailmaa ja pystyn pistämään sen poikki milloin haluan.
Tälläinen on just se ajatus,mistä pidän DXM:ssä.. Joskus kun menee pikkasen överiks,ajattelee tohon tyyliin ja kaikki on taas hyvin.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olen jo kauan pohtinut sellaista, että millaistakohan dexmi olisi tsolpideemin kanssa :roll: :twisted:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Upjohn

Post by Upjohn »

Terve! olis tarkotuksena erotella dexmit 150ml resilarista niin kuinka paljon puhdistettua bensiiniä kannattaa käyttää operaatiossa? jos sitruunahapon tilalla käytän c-vitamiini poretabletteja 1000mg per tabu niin montako tablettia riittää ja mihin määrään vettä liuotan? :)
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

Upjohn wrote:Terve! olis tarkotuksena erotella dexmit 150ml resilarista niin kuinka paljon puhdistettua bensiiniä kannattaa käyttää operaatiossa? jos sitruunahapon tilalla käytän c-vitamiini poretabletteja 1000mg per tabu niin montako tablettia riittää ja mihin määrään vettä liuotan? :)
Itse käytin 150ml ressun erotteluun 1dl puhdistettua bensiiniä ja c-vitamiiniporetabletin liuotin puoleen lasiin vettä.
Hyvin potki.
Q(O_o)Q
spasm
OD

Post by spasm »

^ vähempikin riittää.. 1dl puhd. bensaa saa eroteltua helposti 1200mg dexmiä.. eikä pikkupulloon 1000mg c-poretablettejakaan tarvitse kokonaista laittaa.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Mitä luulette pääsisköhän 3p jos 3,5mg dxm/kg ja tätä ennen greippimehulla boostausta? :|
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Shatar
Karvakuono

Post by Shatar »

Oon miettiny tästä deksmistä, että voiko tästä irrota mitään positiivista henkilölle irti, tarkotan pitkällä aikavälillä, kuten vaikka semeistä? Itse en ole jotenkin päässyt kokemaan DXM:n psykedeelisyyttä, vaikka siinä 3.plateaun paikkeilla olen ollut, ja yleensä tripin jälkeen olen entistä kieroutuneempi ja joskus masennuskin iskee muutamaks viikoks. En tiedä miks silti joskus otan sitä vielä. :P Vai onko se psykedeelisyys juuri siinä tuhoutumisen tunteessa? DXM vetää kauemmaksi todellisuudesta, ja sienet lähemmäksi..
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

magiclymagical wrote:Mitä luulette pääsisköhän 3p jos 3,5mg dxm/kg ja tätä ennen greippimehulla boostausta? :|
Ei kyllä taida ihan tuola määrällä.
Thoxium

Post by Thoxium »

Onko kellään omaa kokemusta miten pieneen nestemäärään on saanut ahdettua 600-1200mg?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Shatar wrote:Oon miettiny tästä deksmistä, että voiko tästä irrota mitään positiivista henkilölle irti, tarkotan pitkällä aikavälillä, kuten vaikka semeistä? Itse en ole jotenkin päässyt kokemaan DXM:n psykedeelisyyttä, vaikka siinä 3.plateaun paikkeilla olen ollut, ja yleensä tripin jälkeen olen entistä kieroutuneempi ja joskus masennuskin iskee muutamaks viikoks. En tiedä miks silti joskus otan sitä vielä. :P Vai onko se psykedeelisyys juuri siinä tuhoutumisen tunteessa? DXM vetää kauemmaksi todellisuudesta, ja sienet lähemmäksi..
No itselläni ainakin on paljon dexmistä kokemusta... Voin varmaan jo kohta ihan aidosti sanoa ottaneeni dexmiä kevyesti yli 150 kertaa... Tälläkin sivulla olen puhunut noin 13 eri kerrasta... Siinä on ehkä vain puolet siitä mitä olen vetänyt dexmiä tämän vuoden aikana... Ehkä itseasiassa vasta kolmas osa... Pari vuotta olen jo varmaan ottanut muutenkin dexmiä... Paljon on kokemuksia tullut varsinkin alle 600 mg, siitä sitten on enemmän tullut otettua dexmiä buustaillen ja sitten olen VAIN muutaman kerran olen ottanut tuon 1200mg...

Nykyään jopa tuntuu kuin kehoni olisi jotenkin koukussa tähän möhnään...Esim, nykyään, kun herään dexmi illan jälkeen tunnen pistelyä joka puolella kehoa, ja erittäin suurta väsymystä, yleensäkkin laskut ovat kovemmat dexmistä... Muutenkin viikko ilman dexmiä on erittäin hankala ajatus... Nyt on kuitenkin jo kolme päivää selvänä!!!!!! :foil: :foil: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

Ensiksi aloin ottamaan ihan pieniä annoksia esim, 210 mg annoksia jolloin painoin noin 50 kg... Aluksi dexmi oli jotain ekstaattista menoa... Riehuin ja huidoin ja yleensäkkin nautin oman kehoni tilasta ja hyvästä tunteesta... Tämän jälkeen aloin ottamaan sitä 300 mg, joka ensimmäisillä kerroilla heitti kävely kyvyn pois... Jonkun ihmeen takia tuo 300mg annos on aina sekoittanut pääni erittäin totaalisesti... :oops: (eli tuo "ylä kakkosplateau...") Tämän jälkeen otin monia kertoja tuota 450 mg-600mg annoksia ja trippasin paljon kolmatta plateauta ympääriinsä... Tuohon aikaan (ehkä noin vuoden aktiivi käytön jälkeen) otin monesti dexmiä useasti viikossa, joskus otin alkohlin kanssa joskus pilven kanssa... Yleensäkkin erilaisia kombinaatioita... Dexmi on yleensä hyväksi todettu aine joka pitää tietyllä tavalla pään selvänä... Esim, voin ihan helposti juoda 12 kaljaa dexmeissä, mutta normaalisti 6 kuusi kaljaa on ihan tarpeeksi... (tiedän huono toleranssi. :oops: :oops: ..) Pilven ja dexmin kombinaatio on erittäin mahtava, tällöin jos osaa Lucid unia hallita, pystyy viemään selkounet IHAN uudelle tasolle, yhtäkkiä pystyy hallitsemaan koko todellisuuttaan ja kaikki tuntuu aidolta... :razz: :razz:

Nykyään otan usein dexmiä joko isoilla annoksilla 600-1200 mg, taikka buustailen pikkuhiljaa... Yleensä koko illan annos lähentelee 900-1200mg. :foil: :foil: Buustaillessa dexmi menee ihan uudelle tasolle... Varsinkin mitä enemmän sitä tekee sitä paremmaksi se tulee... Aluksi kokemukseni oli sellaisia, että hallusinaatioita oli kuin Liisan Ihmemaassa, mutta nykyään rupeaa jo tuollainen tila olemaan niin normaali, että hallusinaatiot ovat mietoja ja ne tuntee erittäin hyvin "vain" hallusinaatioiksi... Enemmän näillä buustausannoksilla olen huomannut nykyään erittäin suurta yhtymistä kaikkeen... Esim. puhun tällöin puille ja ne puhuvat takaisin :mrgreen: :mrgreen: ... Tai en kuule niitä ääniä, mutta tajuan niiden viestin...

Mutta mitä on tapahtunut dexmin ja minun välillä? Nooh, nykyään tunnen dexmin jopa olentona... Taikka saan yhteyden johonkin suurempaan... Carlos Castaneda puhuu, että Don Juanilla oli suojelijana meskaliini, niin minulla on dexmi... Dexmi näyttää minulle portin johonkin muualle jota yritän parhaan mukaan käsitellä...

Mutta kyllä... Dexmi on aine jolla on annettavaa, kysymys on vain siitä mitä haluaa.... Minä haluan nyt lisää tätä... Se on parasta...

dexmi forever!
Thoxium

Post by Thoxium »

Noni kunnon puhetta :mrgreen:
Mites oot Dexma dxmisi nauttinut? Ihan Resilarista erottelet? Mites oot tottunu makuun vai vedätkö jollakin kikalla? Kerro hyviä vinkkejä miten sais otettua todella vaivattomasti, siten ettei lennä mausta samantien laatta?

Olis tarkotus testata pilvi+dxm(600mg)+eetteri -kombo, luulis kovaks menoks. 8)
Ootko testannu tuommost?
tRip
Moderator

Post by tRip »

tsolpideemii mukaan matkalle ;)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

TTerve. Se olis tarkotuksena huomenissa nauttia DMX(400-600mg)+alko(pari bissee)+codeiini (75mg, tolet nollis)+THC.

Löytyisikö mitään mitään vinkkejä Ydinjätteen maun peittämiseen tai nauttimiseen ja tuon recipectin aiheuttamiin ilmavaivoihin/vatsan turvotukseen =)?
Q(O_o)Q
Thoxium

Post by Thoxium »

Rambo wrote:TTerve. Se olis tarkotuksena huomenissa nauttia DMX(400-600mg)+alko(pari bissee)+codeiini (75mg, tolet nollis)+THC.

Löytyisikö mitään mitään vinkkejä Ydinjätteen maun peittämiseen tai nauttimiseen ja tuon recipectin aiheuttamiin ilmavaivoihin/vatsan turvotukseen =)?
Jaahas et apteekkiostoksia meet tekee =)
Sitä makua ei oikein onnistu mitenkään peittämään, mut jos ekana poltalt paukut niin menee dxmikin helpommi alas.
Mut kuosia ajatellen olis paukut parempi polttaa vasta kun dxm on noussut päähän.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Noni kunnon puhetta :mrgreen:
Mites oot Dexma dxmisi nauttinut? Ihan Resilarista erottelet? Mites oot tottunu makuun vai vedätkö jollakin kikalla? Kerro hyviä vinkkejä miten sais otettua todella vaivattomasti, siten ettei lennä mausta samantien laatta?

Olis tarkotus testata pilvi+dxm(600mg)+eetteri -kombo, luulis kovaks menoks. 8)
Ootko testannu tuommost?
Jep jep... Ihan siis perinteinen Resilar erottelu...Makuun menee parhaiten kun sekoittaa tuon dxm sotkun appelsiinimehuun... Oikeastaan ihan sen yskänlääkkeen voi vetää appelsiinimehun seassa.... Mutta siis ehdottomasti tuo erottelu PITÄÄ tehdä, ja silloin kyytipojaksi appelsiinimehua... Jos maku on silloinkin kamala kannattaa ottaa pari vinkkiä (näillä saa melkein mitä paskaa vaan alas...)

1. Pyykkipoika nenään ja nopeaa juomista...
2. Juomat juotuaan purkkaa ja jauhamaan, varsinkin Airwavesit ovat parhaita... Hammastahna myös ok...
3. Pyri juomaan juoma "hampaiden" läpi siten että se ei osu paljoa kieleen, ja mieluiten kielen alapuoleen...

Noita kikkoja olen käyttänyt varsinkin kun olen kiskonut Resilaria raakana... Mutta siis itselläni riittää tuon "dexmi sotkun" kanssa ihan sekoitus appelsiini mehuun... Maku on jopa miellyttävä...

Tuo pilvi dexmi sekoitus on ok, ja luulisin että eetterikin voisi mennä siinä ihan hyvin... Ainakin Cev pitäis tulla, toisaalta yleensä pilvi ainakin minulla tekee CEV aika "pinnallisiksi", mutta tämä mahdollistaa Lucid unien harrastamisen dexmeissä...

Itse olen ajatellut jotain tälläistä temppu...
Ottaisin ensiksi noin 200 mg dexmiä...
Siitä noin 2-3 tunnin päästä 300 mg dexmiä
2-3 tuntia tuosta noin 100 mg dexmiä
Tämän jälkeen noin puolituntia ja 6 marzinee naamaan... Eiköhän tuolla pitäis valot välkkyä ihan tarpeeksi... VOOUh...

Kannattaa muuten Thoxium kokeilla buustailla dexmiä jos olet tullut jo tutuksi hyvin kaikkien plateauiden kanssa... Meno on pikkaisen erilaista, mutta mielenkiintoista samalla...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rambo wrote:TTerve. Se olis tarkotuksena huomenissa nauttia DMX(400-600mg)+alko(pari bissee)+codeiini (75mg, tolet nollis)+THC.

Kiskase ensiksi Kodeiini siitä noin kahden tunnin päästä dexmit, siitä noin neljän tunnin päästä kiskaiset THC ja tämän jälkeen, kun kannabis ei tunnu enään paljoa vaikuttavan niin kiskaise tuo kalja... Näin pitäis matka olla aika jännittävä... Vois itsekkin kokeilla joskus...

Appelsiini mehua maun peittämiseen, ja ilmavaivoihin imodiumit pohjalle...

Trippistooria sit kehiin!!! :evil: :evil:
Last edited by Dexma on Fri 09 May 2008, 15:59, edited 1 time in total.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Sunnuntaina olisi nyt tarkoitus vihdoin koittaa lesitiinin kanssa. 8,5mg/kg olisi tarkoitus ottaa ja siihen päälle 6-7 grammaa lesitiiniä. Katsotaas onko tuosta mitään hyötyä.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Älkää vaan ottaku tkuitenkikaan tätä silleen liikasesti . liikasesti. vittu likasesti.,, jos menee bensaa sekaan ööää
All things are equal, there are no special things.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kalavale wrote:Älkää vaan ottaku tkuitenkikaan tätä silleen liikasesti . liikasesti. vittu likasesti.,, jos menee bensaa sekaan ööää
Siitä bensasta nyt pääsee parissa minuutissa eroon.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Kalavale wrote:Älkää vaan ottaku tkuitenkikaan tätä silleen liikasesti . liikasesti. vittu likasesti.,, jos menee bensaa sekaan ööää
Siitä bensasta nyt pääsee parissa minuutissa eroon.
Totta... dexmi on ihanaa... Toisaalta se bensa vois pistää tripin ihan uudelle ulottuvuudelle! :twisted: :twisted:
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

Dexma wrote:
HrrrHhrh nyt tossa ois illan "nautintoaineet" valmiina, olut alla ja puistattava olo ajatuksesta nauttia eroteltu dxm "raakana" :oops:

Trippistooria tuskin tullaan näkemään koska dexmin tuomat "oivallukset" unohtuvat aina seuraavan "oivalluksen" saapuessa ;)
Q(O_o)Q
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rambo wrote:
Dexma wrote:
HrrrHhrh nyt tossa ois illan "nautintoaineet" valmiina, olut alla ja puistattava olo ajatuksesta nauttia eroteltu dxm "raakana" :oops:

Trippistooria tuskin tullaan näkemään koska dexmin tuomat "oivallukset" unohtuvat aina seuraavan "oivalluksen" saapuessa ;)
Kyllä se kurkusta alas menee... Uskot vaan!!! :twisted: :twisted: Tosiaan kannattaisi ottaa kodeiini ensin sitten dexmi... Pitäis näin trippi olla paaaaaljoon koooooveeeempi... Itsekkin aion jossain vaiheessa kokeilla...
Rambo
Karvakuono

Post by Rambo »

Kyllä se kurkusta meni alas ja tuli myöskin noin tunnin - 2 päästä ylös. Näin ollen jätän coden toistaiseksi ottamatta ja jatkan keskustelua kannabiksen nautintatavasta ja ajasta itseni kanssa.

EDIT: juttelin juuri kaiuttimien kanssa :foil:
musat ja chillaa -_-
Q(O_o)Q
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rambo wrote:Kyllä se kurkusta meni alas ja tuli myöskin noin tunnin - 2 päästä ylös. Näin ollen jätän coden toistaiseksi ottamatta ja jatkan keskustelua kannabiksen nautintatavasta ja ajasta itseni kanssa.

EDIT: juttelin juuri kaiuttimien kanssa :foil:
musat ja chillaa -_-

Kertomuksia lisää eilisillasta????