Shatar wrote:Oon miettiny tästä deksmistä, että voiko tästä irrota mitään positiivista henkilölle irti, tarkotan pitkällä aikavälillä, kuten vaikka semeistä? Itse en ole jotenkin päässyt kokemaan DXM:n psykedeelisyyttä, vaikka siinä 3.plateaun paikkeilla olen ollut, ja yleensä tripin jälkeen olen entistä kieroutuneempi ja joskus masennuskin iskee muutamaks viikoks. En tiedä miks silti joskus otan sitä vielä.

Vai onko se psykedeelisyys juuri siinä tuhoutumisen tunteessa? DXM vetää kauemmaksi todellisuudesta, ja sienet lähemmäksi..
No itselläni ainakin on paljon dexmistä kokemusta... Voin varmaan jo kohta ihan aidosti sanoa ottaneeni dexmiä kevyesti yli 150 kertaa... Tälläkin sivulla olen puhunut noin 13 eri kerrasta... Siinä on ehkä vain puolet siitä mitä olen vetänyt dexmiä tämän vuoden aikana... Ehkä itseasiassa vasta kolmas osa... Pari vuotta olen jo varmaan ottanut muutenkin dexmiä... Paljon on kokemuksia tullut varsinkin alle 600 mg, siitä sitten on enemmän tullut otettua dexmiä buustaillen ja sitten olen VAIN muutaman kerran olen ottanut tuon 1200mg...
Nykyään jopa tuntuu kuin kehoni olisi jotenkin koukussa tähän möhnään...Esim, nykyään, kun herään dexmi illan jälkeen tunnen pistelyä joka puolella kehoa, ja erittäin suurta väsymystä, yleensäkkin laskut ovat kovemmat dexmistä... Muutenkin viikko ilman dexmiä on erittäin hankala ajatus... Nyt on kuitenkin jo kolme päivää selvänä!!!!!!
Ensiksi aloin ottamaan ihan pieniä annoksia esim, 210 mg annoksia jolloin painoin noin 50 kg... Aluksi dexmi oli jotain ekstaattista menoa... Riehuin ja huidoin ja yleensäkkin nautin oman kehoni tilasta ja hyvästä tunteesta... Tämän jälkeen aloin ottamaan sitä 300 mg, joka ensimmäisillä kerroilla heitti kävely kyvyn pois... Jonkun ihmeen takia tuo 300mg annos on aina sekoittanut pääni erittäin totaalisesti...

(eli tuo "ylä kakkosplateau...") Tämän jälkeen otin monia kertoja tuota 450 mg-600mg annoksia ja trippasin paljon kolmatta plateauta ympääriinsä... Tuohon aikaan (ehkä noin vuoden aktiivi käytön jälkeen) otin monesti dexmiä useasti viikossa, joskus otin alkohlin kanssa joskus pilven kanssa... Yleensäkkin erilaisia kombinaatioita... Dexmi on yleensä hyväksi todettu aine joka pitää tietyllä tavalla pään selvänä... Esim, voin ihan helposti juoda 12 kaljaa dexmeissä, mutta normaalisti 6 kuusi kaljaa on ihan tarpeeksi... (tiedän huono toleranssi.

..) Pilven ja dexmin kombinaatio on erittäin mahtava, tällöin jos osaa Lucid unia hallita, pystyy viemään selkounet IHAN uudelle tasolle, yhtäkkiä pystyy hallitsemaan koko todellisuuttaan ja kaikki tuntuu aidolta...
Nykyään otan usein dexmiä joko isoilla annoksilla 600-1200 mg, taikka buustailen pikkuhiljaa... Yleensä koko illan annos lähentelee 900-1200mg.

Buustaillessa dexmi menee ihan uudelle tasolle... Varsinkin mitä enemmän sitä tekee sitä paremmaksi se tulee... Aluksi kokemukseni oli sellaisia, että hallusinaatioita oli kuin Liisan Ihmemaassa, mutta nykyään rupeaa jo tuollainen tila olemaan niin normaali, että hallusinaatiot ovat mietoja ja ne tuntee erittäin hyvin "vain" hallusinaatioiksi... Enemmän näillä buustausannoksilla olen huomannut nykyään erittäin suurta yhtymistä kaikkeen... Esim. puhun tällöin puille ja ne puhuvat takaisin

... Tai en kuule niitä ääniä, mutta tajuan niiden viestin...
Mutta mitä on tapahtunut dexmin ja minun välillä? Nooh, nykyään tunnen dexmin jopa olentona... Taikka saan yhteyden johonkin suurempaan... Carlos Castaneda puhuu, että Don Juanilla oli suojelijana meskaliini, niin minulla on dexmi... Dexmi näyttää minulle portin johonkin muualle jota yritän parhaan mukaan käsitellä...
Mutta kyllä... Dexmi on aine jolla on annettavaa, kysymys on vain siitä mitä haluaa.... Minä haluan nyt lisää tätä... Se on parasta...
dexmi forever!