Unikkoa

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri »

Insatiable Monkey wrote:ei sitä saa kiehuttaa vaan hauduttaa

anteeksi vaan,mutta puhut täyttä paskaa!Olen arviolta kiehutellut satoja kattilallisia ja aina on toiminut juuri niin kuin pitää!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Re: Unikkoa

Post by mauseri »

miten kauan olette keittäneet pelkkiä siemeniä?erottelin tuossa huvikseen n.150g siemeniä,eli miten valmistan ne?tarkat ohjeet pliis.onneksi on kotia vielä pariksi päiväksi,mut kun ne loppuu niin ajattelin kokeilla noita siemeniä..ja mikä ois annos suosisitus(kaikki mun siemenet on todella hyvin toimineista kodista) niin ja tolea on..
Vauhti
Tuppisuu
Location: Barcelona, Amsterdam, Pariisi, Turku, Torino, Helsinki, Tampere

Post by Vauhti »

SWIM toisinsanoen Kummini kaiman siskon kottikärrynlainaajan naapuri, vilteli eilen päivällä taas unikoitaan, söi osan mahlasta tuoreeltaan ja sai siitä kivat notkut ilman nukahtamista. Loput lateksit kuivuivat mukavasti pöydällä yöhön saakka, jolloin ne päätyivät lasiseen poltteluvälineeseen pilven joukkoon sekoitettuina pieninä ohuina viipaleina, tarkoitus oli mennä nukkumaan, tuolloin kello oli 1. Neljä tuntia myöhemmin hän havahtui tietokoneen ääreltä tehtyään koko ajan ilman taukoja tutkimus ja kirjoitustyötä. huhhuh

KKSKKL (kummini jne... kts. ylempää) oli kokenut vastaavaa aiemmin ainoastaan metamfella + pilvellä, siis täydellistä keskittymiskykyä ja innostuneisuutta. Ennen ainoastaan kodista tai siemenistä tehtyä teetä sekä poltettuna kotia ja lehtiä ja siemeniäkin :shock: (ei toimi, ainakaan järkevillä määrillä) oli maistanut, lateksiakin sellaisenaan vapotettuna, jolloin se toimii nukuttavasti, tällä kerralla erona aiempiin oli siis huilun käyttö sekä sekoittaminen pilveen.
Jonkinlaista opatolea löytyy viimeaikaisesta satunnaisesta oopiumin sekä raakamatskun käytöstä + muutama vuosi sitten tehdystä heppakokeilusta ja tähän asti vaikutukset on aina olleet nukuttavat, nyt ei nukuttanut vaan rentoutti ja lisäsi keskittymiskykyä ja piti hereillä kuin hyväpiri, tosin ilman tärinöitä ja hampaidenkiristystä.

Miksiköhän se tuollai vaikutti
Vanhaliitto.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

:lol:
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Hips heijaa, käytiin tuossa keräilemässä 100~ kotaa, ja pitäisi niistä teet tehdä. Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain". :) :)
"Taste
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

D.E.S wrote: Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain". :) :)
toimii jos kodat ovat oikeita. vissiin opium puddy on nimike tälle valmisteelle.
sen teenhän piti sit olla paripäivää pullossa mitä ravistetaan sillointällöin, en tiiä kuinka tarpeellista mut ite muutaman kerran kun tehny ni tehny sillä tavalla ja lopputulos on ollut kiitettävä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

D.E.S wrote:Hips heijaa, käytiin tuossa keräilemässä 100~ kotaa, ja pitäisi niistä teet tehdä. Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain". :) :)

Kyllä mä suosittelen et kattilaan vaan ja naamariin!Sillai toimii parhaiten.olen siitä hauhduttamisesstakin kuullut,mutta mun mielestä se ei oo vaivan arvoista..(mitä tarkoitit nihkeällä annostuksella?)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

skirtfeber wrote:
D.E.S wrote: Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain". :) :)
toimii jos kodat ovat oikeita. vissiin opium puddy on nimike tälle valmisteelle.
sen teenhän piti sit olla paripäivää pullossa mitä ravistetaan sillointällöin, en tiiä kuinka tarpeellista mut ite muutaman kerran kun tehny ni tehny sillä tavalla ja lopputulos on ollut kiitettävä.
kiitettävä?siis parantuiko tee pullossa???keittelin tänään 0,5kg siemeniä ja yhden kupin mustaa "kahvia" oon juonut,aika kuluu todella nopeasti..ei tarvii polttaa pilveä,mut notkuja ei esiinny,eikä kutinaa ja muutenkin toimii erillailla kuin tavallinen.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

kait se o et se ne liukenis kokonaan..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

liukenis kokonaan?pitääkö pulloon laittaa myös unikot?
mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri »

Inovix wrote:Selvä. Kiitos. :)

Pienimmät on vielä tosi pieniä, mutta kun ilmaisiksi sain niin kai ne voisi keitellä eikä meitä tässä enää olekaan kun kaksi. Muutama olut löytyy, mutta savut meni kaikki eilen.

Mihin vesi määrään ja kuinka kauan noita kannattaisi keitellä? :oops:
Ajattelen murskata kodat.

Inovix

edit:

Noniin. Nyt on kymmenen kotaa ollut kiehumassa hiljalleen, välillä sekoitellen noin 45min ajan. Vesi näyttää likaiselta, harmaan ruskealta. Ehkä tuossa 15-20min kuluttua voisin suodattaa nesteen talteen ja lähteä talsimaan keväiseen iltaa termarin kanssa.

Jäi hiemen häiritsemään tuo kun erowidin "poppy tea" ohjeessa sanottiin että 5 kotaa on jo "narkkari" annos? Eli voisi saada överit. Onneksi erowidin doset on melkeinpä aina vähän alakanttiin, mutta katsotaan mitä tuleman pitää ?

Onkohan pienissä löylyissä saunominen muuten kovin terveellista oopium päissään ?

:oops:

kaveri keitti itselleen vakkaripaikan teetä(siis varmasti hyviä)ei toiminut niin laittoi 55kpl jättejä ja 2 puskaa tavallisia(empä oo laskenut monta sältää,ne on n.1,5-20cm paksuja ja on niitä kymmeniä)kaveri sano et toimi hieman liikaa ja meinas soittaa lanssin ku ei pystynyt kusemaan(olipa iso kattila kaverilla ja kohtuullinen tole :lol: ).Te, siihen teehen kuolemisesta se eka kuppi pitäis olla niin iso ja vahva et ei semmosta olekaan ja jos eka kuppi tuntuu toimivan liikaa,ei ota toista kuppia...(eikä alla ole muuta,silloinhan se ei ole tee kuolema) :( :( poltin just viimeset kannabikset..no huomenna dxm(erottelua en enää koskaan yritä ku oon 3 isoo pulloa jo tuhlannut ja lopputulos ei toimi koskaan,vaikka teen kaiken ohjeen mukaan)
D.E.S
Kameleontti

Re: Re:

Post by D.E.S »

mauser1911 wrote:

erottelua en enää koskaan yritä ku oon 3 isoo pulloa jo tuhlannut ja lopputulos ei toimi koskaan,vaikka teen kaiken ohjeen mukaan)
Jotain olet kyllä ryssinyt siinä, koska ensimmäisestä kerrasta lähtien erottelu on onnistunut AINA kuten pitääkin, eikä mitään ongelmia ole näkynyt. Oletko varma ettet ole vain tehnyt jotain typerää mokaa, kuten laittanut soodatuhkan sijasta ruokasoodaa? Taijotain tällaista...?
"Taste
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

siis noi kotien potentiaalisuudethan vaihtelee tosi paljon, ihmisii on kuollu alle 10 ja varmaan alle 5:stäkin kodasta, et ei ehkä kannata suoraan lähtee keittelee 50kotaa ja naamaan.

mä tykkään enemmän tehä tota poltettavaa matskuu ku teetä, se polttamis meininki on varmaan se juttu ja muutenkin..toimii vähän erilaisesti.
tietenkin teekin on vaihteluks mukavaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

D.E.S wrote:
mauser1911 wrote:

erottelua en enää koskaan yritä ku oon 3 isoo pulloa jo tuhlannut ja lopputulos ei toimi koskaan,vaikka teen kaiken ohjeen mukaan)
Jotain olet kyllä ryssinyt siinä, koska ensimmäisestä kerrasta lähtien erottelu on onnistunut AINA kuten pitääkin, eikä mitään ongelmia ole näkynyt. Oletko varma ettet ole vain tehnyt jotain typerää mokaa, kuten laittanut soodatuhkan sijasta ruokasoodaa? Taijotain tällaista...?
jotain olen päätellyt itsekin ryssineeni,mut joka kerta oon vaan tehnyt huolellisemmin ohjeet kädessä..soodatuhkalla olen yritellyt.kai sitä vois vielä pullon koittaa ku eihän se maksa mitään
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

mauser1911 wrote:
D.E.S wrote:
mauser1911 wrote:

jotain olen päätellyt itsekin ryssineeni,mut joka kerta oon vaan tehnyt huolellisemmin ohjeet kädessä..soodatuhkalla olen yritellyt.kai sitä vois vielä pullon koittaa ku eihän se maksa mitään
Juu ja muistahan sit kans ravistella ne kunnolla se vartti sekasin aina!! Ja antaa kerrosten erottua kunnolla ennen ku valuttaa ne sielt pussista.
skirtfeber wrote:
siis noi kotien potentiaalisuudethan vaihtelee tosi paljon, ihmisii on kuollu alle 10 ja varmaan alle 5:stäkin kodasta, et ei ehkä kannata suoraan lähtee keittelee 50kotaa ja naamaan.

mä tykkään enemmän tehä tota poltettavaa matskuu ku teetä, se polttamis meininki on varmaan se juttu ja muutenkin..toimii vähän erilaisesti.
tietenkin teekin on vaihteluks mukavaa.
Juuh, meillä on 153 kotaa kerättynä, ja aateltiin tota poltettavaa matskua niistä valmistella kun tuntus fiksummalta, tykkään polttaa ja helpompi annostella.

Ajattelin vain varmistaa tuon haihdutushässäkän, kiitokset.
"Taste
ketamon
Tuppisuu

Post by ketamon »

Antakaa nyypälle anteeksi, kun en jaksa koko ketjua kahlata läpi.
Kysymys: miten se eräs SWIM -niminen polttaa lateksinsa?

Eräs kaverin kaima polttaa lateksinsa semmoisesta lasipiipusta piippua ulkopuolelta kynttilällä kuumentaen. Piippu on 'kyljellään' ja pesän ulkopintaa kynttilällä liekittäen... Tekeekö hän sen oikein?
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

ketamon wrote:Antakaa nyypälle anteeksi, kun en jaksa koko ketjua kahlata läpi.
Kysymys: miten se eräs SWIM -niminen polttaa lateksinsa?

Eräs kaverin kaima polttaa lateksinsa semmoisesta lasipiipusta piippua ulkopuolelta kynttilällä kuumentaen. Piippu on 'kyljellään' ja pesän ulkopintaa kynttilällä liekittäen... Tekeekö hän sen oikein?
Eiköhän hän sen oikein tee jos se roimii. Opa on muutenkin parempi vapottaa kuin polttaa, ku ei oikee tykkää kovist lämpötiloista.
"Taste
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Image :)

ei tykkää korkeistä lämpötiloista? minkän takia?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Näyttää ihan Gandhilta mies.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Huhhuh...Keittelin 20kpl kuivia kotia tunnin ajan puoleen litraan vettä..Eka kuppi menny vasta ja sanoisinko että tukkapölisee :lol: Kaikinpuolin mainio olo. 8)
2000-luvun sakilainen.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

RiotStarter wrote:Huhhuh...Keittelin 20kpl kuivia kotia tunnin ajan puoleen litraan vettä..Eka kuppi menny vasta ja sanoisinko että tukkapölisee :lol: Kaikinpuolin mainio olo. 8)
hienoa!mitäs minä sanoin..aattelin tilata sieniä..
Mangusti

Post by Mangusti »

Suosittelen poltettavaksi budin kanssa... lähtee tosi mielyttävät nuokut 8)
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mangusti wrote:Suosittelen poltettavaksi budin kanssa... lähtee tosi mielyttävät nuokut 8)
Parhaita luonnon euforioita... Ei nyt mitään sieninousujen, seksin tai huascan tasoa, mutta ei kyllä sinnepäinkään samanlaistakaan. Mahtavan letkeä ja orgastisen kaltainen olotila seuraa lähes välittömästi opalateksilla kuorrutetun budin poltosta. + budi rauhoittaa oopiumista ja liikkumisesta koituvaa pahaa oloa ja mahd. oksennusrefleksiä.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
sipuli
Tuppisuu

Post by sipuli »

Mites kotien tilaaminen ebaysta; laitonta vai jotenkin laillista? Isokin riski jäädä kiinni?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

sipuli wrote:Mites kotien tilaaminen ebaysta; laitonta vai jotenkin laillista? Isokin riski jäädä kiinni?
Olen ajatellut samaa, mutta en ole sitten ottanut selvää kun noihin tulee kuitenkin isommat postikulut ja kotimaastakin löytyy suht. halvalla. Jos kotikaupungistasi ei löydy, varmasti joku kukkakauppias suostuu lähettämään postin kauttakin.
haSec
Tuppisuu

Post by haSec »

Muistakaa sitten tilata vahvojen lajikkeiden kotia esim. Hens and chickens sekä Tasmanian.
Myös Giganteum on hyvä, jopa tennispallon kokoisia kotia :shock: .
Ja siemenistä sitten pihalle kasvamaan uusia ;) .
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Unikot on kyl aivan mainioita. Tuli viimeyönä testattua maustesiemenistä kasvatettuja jotai random lajiketta. Keräsin runsaan kourallisen kotia, saksin ne silpuksi ja kiehautin nopeasti. Litku oli aika kitkerän makuista ja muistutti läheisesti panacodia, mutta ihan siedettävää kuitenkin oli. Join ~2 desiä nopeasti ja pistin uudet vedet kiehumaan.. Vaikutukset oli kyl aivan uskomattoman kovat, totta puhuen toimii vieläkin, enkä malttanut mennä edes nukkumaan :D.

Vinkki: kannattaa säälimättä latvoa ainakin pari kasvia, tulee suurempi sato ^^.
Niin kuviakin löytyy kunhan pyytää privana, en viitsi turvallisuussyistä lisätä julkisesti linkkejä niihin.
You know the mind has a thousand eyes..
Vauhti
Tuppisuu
Location: Barcelona, Amsterdam, Pariisi, Turku, Torino, Helsinki, Tampere

Post by Vauhti »

Tänä kesänä en kokeillut varsinaista guerrilla kasvatusta, sen sijaan kasvattelen parvekkeella. Valkoista ja punaista lähes pionin näköistä somniferumia on tulossa, upean näköisiä kyllä. Viime kesäisiä kotia on murskattuna vielä jäljellä - kaikki lateksit poltin itsekseni ja kodista uuttamalla saatu matsku meni mukavasti yhtenä viikonloppuna kaverin mökillä usean ihmisen toimesta yhdistettynä pilveen ja itse kasvatettuun tupakkaan.

Kuukausi vielä ja saa ensimmäiset notkut taas omista kesäkasveista.

ps. älkää yliannostelko, opium voi tappaa jos annos on riittävän suuri, kuolema tulee onneksi kuitenkin ilman että itse huomaat sitä, sillä se vie kivun, tunnon ja välittämisen kaikkeen muuhun kuin hyvään oloon kunhan tarpeeksi nauttii, suurin riski on aivan vasta-alkajilla ja heillä jotka kokevat että voivat vetää mitä vaan.
Vanhaliitto.
haSec
Tuppisuu

Post by haSec »

Ei helvetti, että voi olla näin saatanan sekaisin!
Kokeilin jo maanantaina Opaa, mutta nyt ihan reilusti.
Tarkoitus oli aluksi poistaa lihaskrampit jaloista, mutta innostuin ehkä liikaa :lol: .

Ai niin lajike on Tasmanialainen, suosittelen kaikille ihan syystä :mrgreen: .
Kuvia tulee myöhemmin sillä en ole nyt ihan k u n n o s s a . . .
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ystäväni osta kukkakaupasta erän ja testailtiin niitä tänään. Itse kun tuolta samasta kaupasta olen hakenut, niin laatu on ollut hyvää ja 15-25 kotaa on aina antanut voimakkaan kuosin. Jopa mun kohtuullisella käyttöhistorialla. Tällä kertaa tuli kyllä paha pettymys ensimmäisen kerran kotien kanssa.

En nyt viitsi tarkasta hinnasta tai määristä puhua, mutta ennen on samaan rahaan saanut enemmän kotia. mutta nyt tuli 1/3 - 1/2 normaalia vähemmän. No ei siinä mitään, mutta mikä ottaa päähän on tärkein, eli kotien voimakkuus. Vaikutus tuntui olevan selvästi heikompi. Varmaan 1/3 tai 1/4 tyypillisestä, jos edes sitäkään. Tottakai näin voi käydä, muttä ei voi sanoa kun että Shit Happens. Tavara joka olisi normaalisti pitänyt opiodi riippuvaisen ystäväni ainakin viikon terveenä ja hyvissä fiiliksissäm riittääkin parin päivän mietoon kuosiin. Olisi tullut halvemmaksi ostaa kadulta jarruja...

Kodat näyttivät päällepäin hyvältä. Keskimäärin n. golfpallon kokoisia, vihertävän ruskeita, osa kuivemmista harmahtavia ruskeita, mustalla vivahteella. Muoto oli ihan perus onikkoa.

Voisiko tämä olla suomessa kasvatettua somniferumia vai muuten vain huono erä? Onko kotimaiset kodat yleensä heikompia? Keväällä kun tuolta pari kertaa itse hain, niin välillä oli loistavia hollandaise tyylisiä suippoja ja myös todella vahvoja isohkoja pyöreämpiä. Suomalaiset erät eivät varmaan olleet valmiita silloin.

Tarvii varmaan etsiä uusi paikka tehdä ostokset tästä lähtien.

Niin muuten, tietääko kukaan onko noita laillista tilata ulkomailta?

Heittäkää mulle vaikka privaviestiä jos ette halua tähän lankaan postata. Olisin kiitollinen kaikenlaisista neuvoista.