Insatiable Monkey wrote:ei sitä saa kiehuttaa vaan hauduttaa
anteeksi vaan,mutta puhut täyttä paskaa!Olen arviolta kiehutellut satoja kattilallisia ja aina on toiminut juuri niin kuin pitää!
toimii jos kodat ovat oikeita. vissiin opium puddy on nimike tälle valmisteelle.D.E.S wrote: Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain".![]()
D.E.S wrote:Hips heijaa, käytiin tuossa keräilemässä 100~ kotaa, ja pitäisi niistä teet tehdä. Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain".![]()
kiitettävä?siis parantuiko tee pullossa???keittelin tänään 0,5kg siemeniä ja yhden kupin mustaa "kahvia" oon juonut,aika kuluu todella nopeasti..ei tarvii polttaa pilveä,mut notkuja ei esiinny,eikä kutinaa ja muutenkin toimii erillailla kuin tavallinen.skirtfeber wrote:toimii jos kodat ovat oikeita. vissiin opium puddy on nimike tälle valmisteelle.D.E.S wrote: Muistelisin, että Inovix puhui täällä tehneensä oopiumia haihduttamalla veden pois Tästä teestä, ja polttamalla jäljelle jääneen materiaalin. Haluaisin vielä kysäistä että toimiiko tämä, sillä tuo tee ei houkuta nihkeän annostelunsa suhteen. Ja muutenkin polttamisessa on "sitä jotain".![]()
sen teenhän piti sit olla paripäivää pullossa mitä ravistetaan sillointällöin, en tiiä kuinka tarpeellista mut ite muutaman kerran kun tehny ni tehny sillä tavalla ja lopputulos on ollut kiitettävä.
Inovix wrote:Selvä. Kiitos.![]()
Pienimmät on vielä tosi pieniä, mutta kun ilmaisiksi sain niin kai ne voisi keitellä eikä meitä tässä enää olekaan kun kaksi. Muutama olut löytyy, mutta savut meni kaikki eilen.
Mihin vesi määrään ja kuinka kauan noita kannattaisi keitellä?
Ajattelen murskata kodat.
Inovix
edit:
Noniin. Nyt on kymmenen kotaa ollut kiehumassa hiljalleen, välillä sekoitellen noin 45min ajan. Vesi näyttää likaiselta, harmaan ruskealta. Ehkä tuossa 15-20min kuluttua voisin suodattaa nesteen talteen ja lähteä talsimaan keväiseen iltaa termarin kanssa.
Jäi hiemen häiritsemään tuo kun erowidin "poppy tea" ohjeessa sanottiin että 5 kotaa on jo "narkkari" annos? Eli voisi saada överit. Onneksi erowidin doset on melkeinpä aina vähän alakanttiin, mutta katsotaan mitä tuleman pitää ?
Onkohan pienissä löylyissä saunominen muuten kovin terveellista oopium päissään ?
Jotain olet kyllä ryssinyt siinä, koska ensimmäisestä kerrasta lähtien erottelu on onnistunut AINA kuten pitääkin, eikä mitään ongelmia ole näkynyt. Oletko varma ettet ole vain tehnyt jotain typerää mokaa, kuten laittanut soodatuhkan sijasta ruokasoodaa? Taijotain tällaista...?mauser1911 wrote:
erottelua en enää koskaan yritä ku oon 3 isoo pulloa jo tuhlannut ja lopputulos ei toimi koskaan,vaikka teen kaiken ohjeen mukaan)
jotain olen päätellyt itsekin ryssineeni,mut joka kerta oon vaan tehnyt huolellisemmin ohjeet kädessä..soodatuhkalla olen yritellyt.kai sitä vois vielä pullon koittaa ku eihän se maksa mitäänD.E.S wrote:Jotain olet kyllä ryssinyt siinä, koska ensimmäisestä kerrasta lähtien erottelu on onnistunut AINA kuten pitääkin, eikä mitään ongelmia ole näkynyt. Oletko varma ettet ole vain tehnyt jotain typerää mokaa, kuten laittanut soodatuhkan sijasta ruokasoodaa? Taijotain tällaista...?mauser1911 wrote:
erottelua en enää koskaan yritä ku oon 3 isoo pulloa jo tuhlannut ja lopputulos ei toimi koskaan,vaikka teen kaiken ohjeen mukaan)
Juu ja muistahan sit kans ravistella ne kunnolla se vartti sekasin aina!! Ja antaa kerrosten erottua kunnolla ennen ku valuttaa ne sielt pussista.mauser1911 wrote:jotain olen päätellyt itsekin ryssineeni,mut joka kerta oon vaan tehnyt huolellisemmin ohjeet kädessä..soodatuhkalla olen yritellyt.kai sitä vois vielä pullon koittaa ku eihän se maksa mitäänD.E.S wrote:Jotain olet kyllä ryssinyt siinä, koska ensimmäisestä kerrasta lähtien erottelu on onnistunut AINA kuten pitääkin, eikä mitään ongelmia ole näkynyt. Oletko varma ettet ole vain tehnyt jotain typerää mokaa, kuten laittanut soodatuhkan sijasta ruokasoodaa? Taijotain tällaista...?mauser1911 wrote:
Juuh, meillä on 153 kotaa kerättynä, ja aateltiin tota poltettavaa matskua niistä valmistella kun tuntus fiksummalta, tykkään polttaa ja helpompi annostella.skirtfeber wrote:
siis noi kotien potentiaalisuudethan vaihtelee tosi paljon, ihmisii on kuollu alle 10 ja varmaan alle 5:stäkin kodasta, et ei ehkä kannata suoraan lähtee keittelee 50kotaa ja naamaan.
mä tykkään enemmän tehä tota poltettavaa matskuu ku teetä, se polttamis meininki on varmaan se juttu ja muutenkin..toimii vähän erilaisesti.
tietenkin teekin on vaihteluks mukavaa.
Eiköhän hän sen oikein tee jos se roimii. Opa on muutenkin parempi vapottaa kuin polttaa, ku ei oikee tykkää kovist lämpötiloista.ketamon wrote:Antakaa nyypälle anteeksi, kun en jaksa koko ketjua kahlata läpi.
Kysymys: miten se eräs SWIM -niminen polttaa lateksinsa?
Eräs kaverin kaima polttaa lateksinsa semmoisesta lasipiipusta piippua ulkopuolelta kynttilällä kuumentaen. Piippu on 'kyljellään' ja pesän ulkopintaa kynttilällä liekittäen... Tekeekö hän sen oikein?
hienoa!mitäs minä sanoin..aattelin tilata sieniä..RiotStarter wrote:Huhhuh...Keittelin 20kpl kuivia kotia tunnin ajan puoleen litraan vettä..Eka kuppi menny vasta ja sanoisinko että tukkapöliseeKaikinpuolin mainio olo.
Parhaita luonnon euforioita... Ei nyt mitään sieninousujen, seksin tai huascan tasoa, mutta ei kyllä sinnepäinkään samanlaistakaan. Mahtavan letkeä ja orgastisen kaltainen olotila seuraa lähes välittömästi opalateksilla kuorrutetun budin poltosta. + budi rauhoittaa oopiumista ja liikkumisesta koituvaa pahaa oloa ja mahd. oksennusrefleksiä.Mangusti wrote:Suosittelen poltettavaksi budin kanssa... lähtee tosi mielyttävät nuokut
Olen ajatellut samaa, mutta en ole sitten ottanut selvää kun noihin tulee kuitenkin isommat postikulut ja kotimaastakin löytyy suht. halvalla. Jos kotikaupungistasi ei löydy, varmasti joku kukkakauppias suostuu lähettämään postin kauttakin.sipuli wrote:Mites kotien tilaaminen ebaysta; laitonta vai jotenkin laillista? Isokin riski jäädä kiinni?