The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Fun2BOnDXM
Tuppisuu

Post by Fun2BOnDXM »

biltemasta saa lipeää halvalla 3kg paketeissa nimellä kaustinen sooda
"Vain annoksen suuruus ratkaisee sen onko jokin aine myrkkyä vai ei."
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Fun2BOnDXM wrote:biltemasta saa lipeää halvalla 3kg paketeissa nimellä kaustinen sooda
Vielä kun saisi Resilaria 50 gallonan rummuissa ja petrolieetteriä jerrykanistereissa, voisi tarvitakin kolmen kilon pakettia. Sitruunahappoahan onkin teollisuuspakkauksissa, näin kerran kuutiometrin säiliön liuosta. :wink:

Nojoo, taidan tarkistaa tilanteen kun seuraavan kerran käyn Biltemassa.
AD_HD @ synirc
Keisari
Lepakko

Post by Keisari »

Voiko esim. resilaria juoda ilman, että erottelee DXM:n siitä?

"Ensimmäisellä kerralla suositeltava testiannos on 1.5 mg/kg (65kg henkilölle 100mg)"

Monta mg mahtuu yhteen ruokarusikalliseen?
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kyllä ressua voi ihan pelkiltään juoda, jos kestää sen siirapin maun eikä pelkää julmaa ripulia...

Hankala sanoa paljon on ruokalusikallisessa. Ressupullon mukana tulee (tai jos ei tule niin pyytää kassalla) sellainen 30 millilitran annostelumitta. Yhdessä millilitrassa on 3 mg dekstrometorfaania. Mote it be.
Keisari
Lepakko

Post by Keisari »

Miten paljon nauttimisen jälkeen alkaa ripuli?
zero
Kameleontti

Post by zero »

hamppukeisari wrote:Miten paljon nauttimisen jälkeen alkaa ripuli?
ei sil oo välii. ripuli tulee. trippailet sit vessassa. niin kävi mul muijan kaa ekaa kertaa ku vedin, molemmat vuoretellen istu puolen tunnin sessioit vessas :P
zero
Kameleontti

Post by zero »

kyl erotella tosiaan kannattaa. ens viikol ressuu :KL
tRip
Moderator

Post by tRip »

Loppujen lopuks erottelu oli todella helppo tehdä, vaikka olosuhteet siihen oli melko huonot... aikaa tosin meni joku 2 tuntia. Toimi kuitenkin vaikka vähän hutiloiden tehtiin.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

mä kattelin joskus muinoin niitä dxm erottelu ohjeita, tuntuivat mahdottoman vaikeilta ja sellaisilta että "ei tästä mitään tuu, jätetään sikseen" kerran sitten kuitenkin tuli eroteltua ja sen jälkeen sen osasi helposti ulkoa koko prosessin.....

nimi: "resilar" kuulostaakin sellaisenaan joltain vessanpöntönpuhistusaineelta (<-- pitkä sana).. ja sitähän se runsaasti juotuna onkin :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

zero wrote:
hamppukeisari wrote:Miten paljon nauttimisen jälkeen alkaa ripuli?
ei sil oo välii. ripuli tulee. trippailet sit vessassa. niin kävi mul muijan kaa ekaa kertaa ku vedin, molemmat vuoretellen istu puolen tunnin sessioit vessas :P
Sexyyy :D :wink:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Tänään tuli testattua erottelematta ja kyllähän se aikamoiset vatsanväänteet sai aikaan. Ei nyt mitään liian rankkaa itselläni, mutta ei sitä kauhean kauas vessasta kehtaa lähteä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itse kerran nauttinut erottelemattoma, tällöin söin inkivääriä joka kuulemma auttaa pahoinvointiin trippaillessa.... niin auttoikin, eli ei minkäänlaista vatsaKIPUA tai vatsanväänteitä ollut. Vessassa meni kuitenkin suurin osa illasta :?
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

HUUHAA wrote:itse kerran nauttinut erottelemattoma, tällöin söin inkivääriä joka kuulemma auttaa pahoinvointiin trippaillessa.... niin auttoikin, eli ei minkäänlaista vatsaKIPUA tai vatsanväänteitä ollut. Vessassa meni kuitenkin suurin osa illasta :?
Juu, tuo inkivääri jeesaa oikeasti. Tai no resilarista en tiedä, mutta LSAta otettaessa ainakin auttaa.

Silloin kun vedin ensimmäistä ja viimeistä kertaa ressua erottelematta, ravasin jatkuvasti vessassa ja muutenkin oli paska olo. Olin ottanut vielä kaksi imodiumiakin. Fiilistä ei kohottanut myöskään se että en saanut mitään psykedeelisiä tahi dissosiatiivisia vaikutuksia. :cry:
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Pienen annoksen (200-300mg) nyt vielä kehtaa kiskaista raakana, mutta isompia en kyllä uskaltaisi. Onhan se aina välillä kivaa istua kunnon sessio vessassa ja vielä, kun on ihan pumpulina. :-D Minulla kyllä pistää joku 600mg mahan sekaisin, vaikka kuinka erottelisi huolella.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Delirium Tremens
Kameleontti

W10 wrote:Pienen annoksen (200-300mg) nyt vielä kehtaa kiskaista raakana, mutta isompia en kyllä uskaltaisi. Onhan se aina välillä kivaa istua kunnon sessio vessassa ja vielä, kun on ihan pumpulina. :-D Minulla kyllä pistää joku 600mg mahan sekaisin, vaikka kuinka erottelisi huolella.
Onhan se älytöntä myrkyttää vatsaansa sorbitolilla, kaasun määrällä ja epämukavuudella ei ole mitään rajaa, vaikkei paska lentäisikään kaaressa.

Itsekin olen tainnut enimmillään noin 200mg ottaa Resilarista, ja juuri sillä kertaa ei paljon mitään ongelmia ollutkaan. Toisaalta olen saanut vatsan pahasti sekaisin pullollisella Recipectiä, jonka otin muistaakseni kolmena annoksena vuorokauden aikana. Sorbitolin vaikutuksia on hankala ennakoida.
AD_HD @ synirc
tenoxi
Tuppisuu

Oma annosteluni

Post by tenoxi »

ite vedän 200ml resilaria kahdes osassa, ekak puolet ja 1,5 tunnin päästä toisen puolen...olen juonut pitkään ja todennut et tää on mulle paras tapa.
vaikka jossain lukeekin et pitäis ottaa kerralla ja että buustaaminen ei dxm:ssä auta niin kyl se vaan mul auttaa... sain niin pahat ja mahtavat tripit et hämmästelen vieläkin vaik siit on varmaan pari kuukautta aikaa.
aivan uskomatonta, olin varma taas että loppu on nyt ja ihastelin vain helsingin sumuista meren horisonttia ja paska luistaa.
En kadu, kadun kun en ole pystynyt juomaan pitkään aikaan kun lääkärit määrää jatkuvasti uusia lääkkeitä ja kun tulee juotua alkoholia niinä päivinä kun en ole käyttänyt lääkkeitä.
Ruumis sanoo millon olen valmis reissuun mut pitäis vaan jättää yhteiskunnan tuputtamat paskamyrkyt pois.

shpongle - My Head Feels like a Frisbee

Alkoholi, Tupakka, Paritteluhormoonit ja nuppinikkarin lääkkeet tuhoavat sisimmäsi...usko minua.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mitesmites jos tota ressua nyt vtasee raakana, ni auttaako joku pahoinvointilääke tai joku muu ihmekonsti?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Tofupekoni wrote:Mitesmites jos tota ressua nyt vtasee raakana, ni auttaako joku pahoinvointilääke tai joku muu ihmekonsti?
Imodium voi vähentää tai poistaa ripulin, pahoinvointilääke voi estää oksentamisen, mutta tuskin mikään poistaa niitä kamalia vatsakramppeja. Ei inkivääri, ei acidofilus piimä...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

yks paholaisen keksintö koko sorbitoli, miksi sitä pitää survoa jokapaikkaan ??
nytkin suussani olevassa purkassakin on sorbitolia :evil: :evil: :evil:
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä :D
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Tofupekoni wrote:No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä :D
Hö, en muista, että ees kirjotin tommosen viestin tänne... :|
Delirium Tremens
Kameleontti

Tofupekoni wrote:
Tofupekoni wrote:No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä :D
Ei tule yllätyksenä. Annas kun arvaan, ymmärrät varmaan tuosta yhtä paljon kuin minäkin? :D
AD_HD @ synirc
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Delirium Tremens wrote:
Tofupekoni wrote:
Ei tule yllätyksenä. Annas kun arvaan, ymmärrät varmaan tuosta yhtä paljon kuin minäkin? :D
En mitään. Mutta tänään lisää dexmiä..! :shock:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Ressua en ihan heti lähtisi ressuna juomaan jo maun takia. Totesin tuon käyttäessäni resilaria terapeuttisesti.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Ennen olen aina ostanut apteekista puhdistettua bensaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että tuttuja töissä kylän ainoassa apteekissa.

Pitää siis ostaa zippo-pensaa, mutta minkämerkkinen olisi parasta ? Mistä merkeistä porukalla on kokemuksia ? Ostin newport lighter fluidia, mutta en viitsi mennä tekemään sillä, jos joku saanut myrkytysoireita kyseistä zippo-pensaa käyttäessään.

Testin tein, oli pooliton kokonaan, mutta... :roll:
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Pistää kellolasille sitä isohko määrä ja katso mitä jää jäljelle.
Kuinkakohan puhdasta perus ksyleeni on? Sekin olisi varmaan ehkä kenties parempi vaihtoehto kuin zippo bensa?
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Joo aattelin, että onko kellään kokemuksia, mutta jos ei ole, niin pitää sitten etsiä zippo-bensaa jostain. Sitä kumminkin porukka jonkinverran käyttäny.

Meinasin puhdistaa tuon, mutta en kyllä jaksa nähdä niin paljoa vaivaa. :roll:
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Voisithan mennä ihan sinne apteekiin ja ostaa sitä bensaa siihen mihin sitä myydään eli tahranpoistoon. Kaikilla on paskaset vaatteet, ei siinä mitään kummallista pitäisi olla.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Katsoppas tuo minun viestini ylempää. :wink: . Yleensä olenkin tehnyt niin, mutta :

Ennen olen aina ostanut apteekista puhdistettua bensaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että tuttuja töissä kylän ainoassa apteekissa.

Pari päivää sitten hain resilarit ja tutut ymmärtävät mistä on kyse, jos vielä haen bensaa lisäksi. Valitettavasti... Pitää vissiin hommata hakija, kuten pienempänä viinalle. :lol:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Joskus olen hätätilanteessa tehnyt seokseen missä oli about 50/50 -suhteessa puhdistettua- ja zippobensiiniä. Ei tullut mitään oireiluja, mutta koitan tuollaista kyllä välttää, ja lopputuotekin taisi hiukan normaalia vastenmielisemmin dunkata bensalle. Yöks.

Joku päivä taas dexmaan kyllä...