The DXM topic
-
Fun2BOnDXM
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Mon 27 Mar 2006, 00:09
- Location: tellus
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Vielä kun saisi Resilaria 50 gallonan rummuissa ja petrolieetteriä jerrykanistereissa, voisi tarvitakin kolmen kilon pakettia. Sitruunahappoahan onkin teollisuuspakkauksissa, näin kerran kuutiometrin säiliön liuosta.Fun2BOnDXM wrote:biltemasta saa lipeää halvalla 3kg paketeissa nimellä kaustinen sooda
Nojoo, taidan tarkistaa tilanteen kun seuraavan kerran käyn Biltemassa.
AD_HD @ synirc
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Kyllä ressua voi ihan pelkiltään juoda, jos kestää sen siirapin maun eikä pelkää julmaa ripulia...
Hankala sanoa paljon on ruokalusikallisessa. Ressupullon mukana tulee (tai jos ei tule niin pyytää kassalla) sellainen 30 millilitran annostelumitta. Yhdessä millilitrassa on 3 mg dekstrometorfaania. Mote it be.
Hankala sanoa paljon on ruokalusikallisessa. Ressupullon mukana tulee (tai jos ei tule niin pyytää kassalla) sellainen 30 millilitran annostelumitta. Yhdessä millilitrassa on 3 mg dekstrometorfaania. Mote it be.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
mä kattelin joskus muinoin niitä dxm erottelu ohjeita, tuntuivat mahdottoman vaikeilta ja sellaisilta että "ei tästä mitään tuu, jätetään sikseen" kerran sitten kuitenkin tuli eroteltua ja sen jälkeen sen osasi helposti ulkoa koko prosessin.....
nimi: "resilar" kuulostaakin sellaisenaan joltain vessanpöntönpuhistusaineelta (<-- pitkä sana).. ja sitähän se runsaasti juotuna onkin
nimi: "resilar" kuulostaakin sellaisenaan joltain vessanpöntönpuhistusaineelta (<-- pitkä sana).. ja sitähän se runsaasti juotuna onkin
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Sexyyyzero wrote:ei sil oo välii. ripuli tulee. trippailet sit vessassa. niin kävi mul muijan kaa ekaa kertaa ku vedin, molemmat vuoretellen istu puolen tunnin sessioit vessashamppukeisari wrote:Miten paljon nauttimisen jälkeen alkaa ripuli?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
W10
- Kameleontti
- Posts: 640
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
- Location: Mirrorland
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
itse kerran nauttinut erottelemattoma, tällöin söin inkivääriä joka kuulemma auttaa pahoinvointiin trippaillessa.... niin auttoikin, eli ei minkäänlaista vatsaKIPUA tai vatsanväänteitä ollut. Vessassa meni kuitenkin suurin osa illasta :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
benelux fat
- Kameleontti
- Posts: 510
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
- Location: Hki
Juu, tuo inkivääri jeesaa oikeasti. Tai no resilarista en tiedä, mutta LSAta otettaessa ainakin auttaa.HUUHAA wrote:itse kerran nauttinut erottelemattoma, tällöin söin inkivääriä joka kuulemma auttaa pahoinvointiin trippaillessa.... niin auttoikin, eli ei minkäänlaista vatsaKIPUA tai vatsanväänteitä ollut. Vessassa meni kuitenkin suurin osa illasta :?
Silloin kun vedin ensimmäistä ja viimeistä kertaa ressua erottelematta, ravasin jatkuvasti vessassa ja muutenkin oli paska olo. Olin ottanut vielä kaksi imodiumiakin. Fiilistä ei kohottanut myöskään se että en saanut mitään psykedeelisiä tahi dissosiatiivisia vaikutuksia.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
W10
- Kameleontti
- Posts: 640
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
- Location: Mirrorland
Pienen annoksen (200-300mg) nyt vielä kehtaa kiskaista raakana, mutta isompia en kyllä uskaltaisi. Onhan se aina välillä kivaa istua kunnon sessio vessassa ja vielä, kun on ihan pumpulina. :-D Minulla kyllä pistää joku 600mg mahan sekaisin, vaikka kuinka erottelisi huolella.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Onhan se älytöntä myrkyttää vatsaansa sorbitolilla, kaasun määrällä ja epämukavuudella ei ole mitään rajaa, vaikkei paska lentäisikään kaaressa.W10 wrote:Pienen annoksen (200-300mg) nyt vielä kehtaa kiskaista raakana, mutta isompia en kyllä uskaltaisi. Onhan se aina välillä kivaa istua kunnon sessio vessassa ja vielä, kun on ihan pumpulina. :-D Minulla kyllä pistää joku 600mg mahan sekaisin, vaikka kuinka erottelisi huolella.
Itsekin olen tainnut enimmillään noin 200mg ottaa Resilarista, ja juuri sillä kertaa ei paljon mitään ongelmia ollutkaan. Toisaalta olen saanut vatsan pahasti sekaisin pullollisella Recipectiä, jonka otin muistaakseni kolmena annoksena vuorokauden aikana. Sorbitolin vaikutuksia on hankala ennakoida.
AD_HD @ synirc
-
tenoxi
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Fri 23 Jun 2006, 04:35
Oma annosteluni
ite vedän 200ml resilaria kahdes osassa, ekak puolet ja 1,5 tunnin päästä toisen puolen...olen juonut pitkään ja todennut et tää on mulle paras tapa.
vaikka jossain lukeekin et pitäis ottaa kerralla ja että buustaaminen ei dxm:ssä auta niin kyl se vaan mul auttaa... sain niin pahat ja mahtavat tripit et hämmästelen vieläkin vaik siit on varmaan pari kuukautta aikaa.
aivan uskomatonta, olin varma taas että loppu on nyt ja ihastelin vain helsingin sumuista meren horisonttia ja paska luistaa.
En kadu, kadun kun en ole pystynyt juomaan pitkään aikaan kun lääkärit määrää jatkuvasti uusia lääkkeitä ja kun tulee juotua alkoholia niinä päivinä kun en ole käyttänyt lääkkeitä.
Ruumis sanoo millon olen valmis reissuun mut pitäis vaan jättää yhteiskunnan tuputtamat paskamyrkyt pois.
shpongle - My Head Feels like a Frisbee
Alkoholi, Tupakka, Paritteluhormoonit ja nuppinikkarin lääkkeet tuhoavat sisimmäsi...usko minua.
vaikka jossain lukeekin et pitäis ottaa kerralla ja että buustaaminen ei dxm:ssä auta niin kyl se vaan mul auttaa... sain niin pahat ja mahtavat tripit et hämmästelen vieläkin vaik siit on varmaan pari kuukautta aikaa.
aivan uskomatonta, olin varma taas että loppu on nyt ja ihastelin vain helsingin sumuista meren horisonttia ja paska luistaa.
En kadu, kadun kun en ole pystynyt juomaan pitkään aikaan kun lääkärit määrää jatkuvasti uusia lääkkeitä ja kun tulee juotua alkoholia niinä päivinä kun en ole käyttänyt lääkkeitä.
Ruumis sanoo millon olen valmis reissuun mut pitäis vaan jättää yhteiskunnan tuputtamat paskamyrkyt pois.
shpongle - My Head Feels like a Frisbee
Alkoholi, Tupakka, Paritteluhormoonit ja nuppinikkarin lääkkeet tuhoavat sisimmäsi...usko minua.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
Mitesmites jos tota ressua nyt vtasee raakana, ni auttaako joku pahoinvointilääke tai joku muu ihmekonsti?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Imodium voi vähentää tai poistaa ripulin, pahoinvointilääke voi estää oksentamisen, mutta tuskin mikään poistaa niitä kamalia vatsakramppeja. Ei inkivääri, ei acidofilus piimä...Tofupekoni wrote:Mitesmites jos tota ressua nyt vtasee raakana, ni auttaako joku pahoinvointilääke tai joku muu ihmekonsti?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä 
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
Hö, en muista, että ees kirjotin tommosen viestin tänne...Tofupekoni wrote:No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Ei tule yllätyksenä. Annas kun arvaan, ymmärrät varmaan tuosta yhtä paljon kuin minäkin?Tofupekoni wrote:Hö, en muista, että ees kirjotin tommosen viestin tänne...Tofupekoni wrote:No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä
AD_HD @ synirc
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
En mitään. Mutta tänään lisää dexmiä..!Delirium Tremens wrote:Ei tule yllätyksenä. Annas kun arvaan, ymmärrät varmaan tuosta yhtä paljon kuin minäkin?Tofupekoni wrote:Hö, en muista, että ees kirjotin tommosen viestin tänne...Tofupekoni wrote:No, åpistin nyt kuitenkin viimeset rahani ressupulloon ja mun pääkutittaa!! viel vähän ganjaa... Null on kynttilöitä
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Ressua en ihan heti lähtisi ressuna juomaan jo maun takia. Totesin tuon käyttäessäni resilaria terapeuttisesti.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
Ennen olen aina ostanut apteekista puhdistettua bensaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että tuttuja töissä kylän ainoassa apteekissa.
Pitää siis ostaa zippo-pensaa, mutta minkämerkkinen olisi parasta ? Mistä merkeistä porukalla on kokemuksia ? Ostin newport lighter fluidia, mutta en viitsi mennä tekemään sillä, jos joku saanut myrkytysoireita kyseistä zippo-pensaa käyttäessään.
Testin tein, oli pooliton kokonaan, mutta...
Pitää siis ostaa zippo-pensaa, mutta minkämerkkinen olisi parasta ? Mistä merkeistä porukalla on kokemuksia ? Ostin newport lighter fluidia, mutta en viitsi mennä tekemään sillä, jos joku saanut myrkytysoireita kyseistä zippo-pensaa käyttäessään.
Testin tein, oli pooliton kokonaan, mutta...
-
Kalastaja
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
-
Kalastaja
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
Katsoppas tuo minun viestini ylempää.
. Yleensä olenkin tehnyt niin, mutta :
Ennen olen aina ostanut apteekista puhdistettua bensaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että tuttuja töissä kylän ainoassa apteekissa.
Pari päivää sitten hain resilarit ja tutut ymmärtävät mistä on kyse, jos vielä haen bensaa lisäksi. Valitettavasti... Pitää vissiin hommata hakija, kuten pienempänä viinalle.
Ennen olen aina ostanut apteekista puhdistettua bensaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että tuttuja töissä kylän ainoassa apteekissa.
Pari päivää sitten hain resilarit ja tutut ymmärtävät mistä on kyse, jos vielä haen bensaa lisäksi. Valitettavasti... Pitää vissiin hommata hakija, kuten pienempänä viinalle.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki