Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
lanttu
Apteekki

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Post by lanttu »

Itse aloitin juuri uuden vaiheen elämässäni seurustelen onnellisesti voisin sanoa jopa olevani rakastunut ;) tänään saavuin paikkaan X vieroittautumaan rauhottavista ja hoitamaan psyykettäni muutamiksi viikoiksi koska huomasin kuin lääkkeet ja huumeet ovat ohjanneet elämääni jo liian paljon.

Tajusin asian vasta kun koin ns valaistumisen "ei tämän näin kuulu mennä" perheeni kärsii tyttöystäväni kärsii päihteiden käytöstäni joten päätin tehdä asialle jtn ja teinki tulin tänään tänne ei nämä paikat koskaan mukavia loppupeleissä ole mutta eihä se ole tarkoituskaan +:ssaa kummiski se että saa olla omissa vaatteissa saa olla puhelin ja läppäri puhelin toimii modeemina joten on myös netti yhteys niin ei käy aika pitkäks :)

Tsemppii kaikille!
wtf
tRip
Moderator

Post by tRip »

supress wrote:Itse aloitin juuri uuden vaiheen elämässäni seurustelen onnellisesti voisin sanoa jopa olevani rakastunut ;) tänään saavuin paikkaan X vieroittautumaan rauhottavista ja hoitamaan psyykettäni muutamiksi viikoiksi koska huomasin kuin lääkkeet ja huumeet ovat ohjanneet elämääni jo liian paljon.
Hienoa :)
Se on hienoa, kun huomaa, että elämässä palaset rupee asettumaan kohdilleen.
Kun huomaakin, että elämällä onkin paljon annettavaa ilma sitä jatkuvaa turtumusta.

Aina kun luopuu jostain, se ataa tilaa uudelle energialle..

Tajusinkin, että kyllä sitä ilmeisesti vain kaipaa jonkinlaista sosiaalista ikkunaa.. Vaultissa on paljon hyvää, mutta liikaa sellaista miksi sitä ei vaan oikein enää tahdo vastaan.
Sitä jotenkin kaipaa lueskella muiden mielipiteitä ja kertoa omia kokemuksiaan.

Pitäisi saada se uusi astetta psykempi yhteisö kasaan.
Alkanut ahdistaa vaultin huumepainotteisuus.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

tRip wrote: Alkanut ahdistaa vaultin huumepainotteisuus.
Se on juuri sitä, millaiseksi sen koet.
Kaikesta voi hakea ahdistusta, jos on ahdistunut.
Kaikesta voi hakea parannusta, jos haluaa parantua.

Olisi surkeaa menettää noinkin oivallinen ja kokenut keskustelija kuin sinä.
Mikäli omaa kokemuksia, on mielestäni vääryys olla jakamatta niitä niille, jotka haluavat kuulla.
Eikö tämä ole foorumin tarkoitus? Keskustella yhteisistä asioista.
Ei näistä pidä ahdistua, elämä vaan tosiaankin on niin monimuotoista,
mutta silti aina vaan sitä samaa oppituntia.

:razz:

EDIT: poistettu asiaan kuulumatonta löpinää
Image
tRip
Moderator

Post by tRip »

_FOOL_ wrote: Se on juuri sitä, millaiseksi sen koet.
Kaikesta voi hakea ahdistusta, jos on ahdistunut.
Kaikesta voi hakea parannusta, jos haluaa parantua.

Olisi surkeaa menettää noinkin oivallinen ja kokenut keskustelija kuin sinä.
Mikäli omaa kokemuksia, on mielestäni vääryys olla jakamatta niitä niille, jotka haluavat kuulla.
Eikö tämä ole foorumin tarkoitus? Keskustella yhteisistä asioista.
Ei näistä pidä ahdistua, elämä vaan tosiaankin on niin monimuotoista,
mutta silti aina vaan sitä samaa oppituntia.

:razz:
Totta..
Nimenomaan mielentila vaikuttaa paljon fiilikseen lukea vaulttia.
Kokemusten jakaminen on terapeuttista.

Ehkä elämä vain on viimeaikoina ahdistanut enemmän tai vähemmän..
Melko maanis-depressiivistä menoa.

Psykoosi oli loppujenlopuksi hyvin eheyttävä kokemus, sillä sain mahdollisuuden tutustua oikeaan persoonaani.. ja ikäänkuin sain kokonaan uuden mahdollisuuden elämään. Sai myös perspektiiviä asioihin.. Elämän perusasiat ovatkin yhtäkkiä hyvin tärkeitä.
Sen läpikäyminen vain oli todella ahdistavaa ja hieman jopa pelottava kokemus.

Totesinkin, etten sittenkään osaa jättää vaulttia kokonaan..
Mutta juuri tuon asian pohtiminen ja kirjoittaminen sai paljon uutta näkökulmaa tähän koko yhteisöön.
Osittain pidän tästä meiningistä.. osittain karsastan sitä.

Ehkä sitä taas oli jonkinlainen identiteettikriisi.. :)

Päihteet olen suurelta osin saanut lopetettua..
Se on hieno tunne kun alkaa tajuamaan elämän mahdollisuutta selvinpäin.

Elämä on loputon mahdollisuus..
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Totesinkin, etten sittenkään osaa jättää vaulttia kokonaan..
Kiva kuulla =)

Olisi harmillista jo sinusta ei kuuluisi enää :( Joissain merkeissä olisi ainakin mukava vielä olla tekemisissä. Irl paljon mieluummin, koska eihän tästä foorumista oikein mitään sosiaalista tyydytystä saa. Harmillisen vähälle on muutenkin jäänyt yhteydenpidot irl foorumilaisten kanssa, joihin olisi halunnut tutustua paremmin...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Olen tutustunut foorumiin vasta äskettäin, kun sattumalta löysin tämän timantin kaiken internetin sonnan keskeltä.
Päivittäin lueskelen foorumia, joskus useita tuntejakin ja koen sen hyvin viihdyttävänä, vaikka harvemmin itse kommentoin ketjuihin.
Mikä tärkeintä saan täältä kullanarvoista tietoa asiasta enemmän tietäviltä, kiitokset siitä!

Vastaan vielä kysymykseen: Ei, tiedän kyllä kun aika koittaa. Tuo käy molempiin kohtiin.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

oon ollut pois täältä nyt jonkun aikaa, pääasiassa hirveiden niska/selkäkipujen takia ja tietysti se vaikuttaa kun on nykyään yleensä selvinpäin. mut en halua koskaan lopettaa kokonaan päihteitä, enkä nettiä. on vielä niin monta eri ainetta kokeilematta.. vaikka suurin osa "perus huumeista" on tullut tutuksi.. nykyään on vaan niin uskomaton määrä kaikkee uutta ja kaikkia niitä tekis mieli testata..ees kerran.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Thoxium

Post by Thoxium »

Tekis mieli lopettaa netissä olo, vie liikaa aikaa.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Tuli täs alkuvuosi oltua ilman vaulttia ja ilman konetta ihan siitä syystä, että ei ollut mahdollisuutta käyttää konetta ja sit olin matkoilla, ja ei kyl pätkääkään haitannu. Päinvastoin oikeestaan. Oli tosi hyväkin olo kun ei tullut koneella roikuttua ja tullut ajatuksia muiden kanssa jaettua tällä tavalla.

Aika vauhdikkaaks on vaultin meno menny täs vuoden aikana, ja jo oikeestaan sitä ennen. Kaikki tietty muuttuu jatkuvasti, mut vaultin muutos on kyl menny selvästi enemmän kuosisekoiluun ja pahaan oloon kun mihinkään järkevään - ikävä kyllä.

Itse olin hyvinkin onnellinen ilman nettiä tossa niinku sanoinki, mut nyt on taas salakavalasti valahtanut samoihin rutiineihin kun ennen. Ei nyt onneks ihan samoihin, mut ei kaukana olla.
Voishan tätä vähentää kyl joo.

Voi vaultissa olla lähitulevaisuudessa isokin muutos edessä jos ja kun monet aktiivisimmat jäsenet siirtyvät uudelle deeleille ja terveelle elämälle ja tietoisuuteen keskittyvälle boardille. Uusia modejakin varmasti tarvitaan jne.

Kun itse muistelen omaa vaultti aikaa, niin alussa tuli luettua kaikki viestit mitä vaan tuli, sit tuli luettua deelit, media, tiede, yleiskeskustelu ja nyt ei tuu oike luettua niitäkään. Kunhan selailee paremman tekemisen puutteessa. Jämähtää niin helposti tähän ruudun eteen.
Huomannu kans sen, et kun kaikki naissäädöt kusee (ja muutenki sosiaalista puutetta) niin tänne ja muille palstoille sitä vaan tömähtää.
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Menihän tässä varmaan vuosi ilman vaultia. Irkkaaminen on jäännyt vaultin osalta nyt. Lähinnä ihan ajanvietteeksi tänne tulee kirjoiteltua, koska on mukavaa lueskella teidän juttuja ja pääsee itsekkin kertomaan omia näkemyksiään/kokemuksiaan. Arkielämässä on kumminkin harvoja ihmisiä joiden kanssa voi päihteistä keskustella. Ehkä tämäkin on taas kausiluontoista ja sitten taas häviän muualle. Onneksi pari vaultilaista on lähettyvillä fyysisesti, jotta voi konsultoida tarvittaessa. ;)
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tietokoneettomuus tekee toisinaan tosi hyvää.. Antaa tilaa uudelle ajattelulle.
Tosin sit on taas kiva palata pitkän tauon jälkeen tietokoneen pariin ja vain lumoutua sen syövereihin. Mikäs siinä, jossei ota siitä ittelleen ongelmaa.

Nykyään yhä useemmin tulee kelattua et jaksanko avaa edes koko konetta.
Sit avaan koneen, avaan vaultin, luen muutamat viestit läpi, kirjoitan ite jotain paskaa ja sit poistun.
Jälkeenpäin joskus vituttaa et tämä lyhyt, joskus pitkäkin toimenpide on vienyt ajatukseni harhaan ja rikkonut sen uudenlaisen tyylin ajatella asioita.
Masentavaa.

Vaultista on kuitenkin muodostunut mainio yhteisö jossa tunnen olevani edes jotain.
Nykyään liikaa uusia jäseniä, liikaa uusia viestejä, liikaa tuntematonta ja masentavaa, jotta tätä enää kauaa jaksaisin. emt, aika näyttää.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:
Vaultista on kuitenkin muodostunut mainio yhteisö jossa tunnen olevani edes jotain.
Komppaan...

Hitto määhän oon jopa saanut kavereita täältä :D Tiedättä keitä ootte :D Ja yleensäkkin kyllä mää diggaan tästä tunnelmasta täällä. Ei mitenkään liian elitisti vain porukka on samanlaisia kuin mää... Välillä kuosataan välillä sanotaan jotain järkevää... Samalla jotain niin ei järkevää :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

oon ensi kuussa aika paljon poissa täältä, koska menen porukoille ja pidän lähes selvän kuukauden.. mut tammikuussa taas päivittäin. muutenkin ajattelin rajoittaa ens kuussa koneen käyttöö..
frapathea

Post by frapathea »

Mä lopetan päihteilyn, ainaki amfetamiinin, mun pää alkaa hajoilla niin pahasti ja tää vaan tuhoo mun ihmissuhteita ja elämää täl hetkellä, kannabis on laukassu mun ahistus-ja paniikkikohtaukset uudestaan, mulla on ilmaantunu melko voimakkaita bipo-jaksoja, ja maaninen osa tuntuu olevan entistä enemmän vaan agreilua, oon lähiaikoina saanu iha järjettömiä raivokohtauksia, meinasin eilenki syyhkii frendin auton ja hajottaa sen koneen vaikkei se ollu tehny mitää, sain kyllä sitte mieheltä turpaan, iha oikein mulle VITTU sai loppuu tää hulluus ennenku sen loppuminen käy astetta hankalammaks.

Kirjotan tän jotta en sortuis ajattelun "ah mut mul oli silloin vaan paska fiilis" koska tää elämäntyyli tuhoo mua ja asioita mun ympärillä. AIneen kanssa pystyisin viel ehkä just ja just elämään mutta en tän vitun ELÄMÄNTAVAN ja hulluuden. Musta on lähipäivinä ihan oikeesti tuntunu että oon sekoomispisteessä.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

frapathea wrote:Mä lopetan päihteilyn, ainaki amfetamiinin, mun pää alkaa hajoilla niin pahasti ja tää vaan tuhoo mun ihmissuhteita ja elämää täl hetkellä, kannabis on laukassu mun ahistus-ja paniikkikohtaukset uudestaan, mulla on ilmaantunu melko voimakkaita bipo-jaksoja, ja maaninen osa tuntuu olevan entistä enemmän vaan agreilua, oon lähiaikoina saanu iha järjettömiä raivokohtauksia, meinasin eilenki syyhkii frendin auton ja hajottaa sen koneen vaikkei se ollu tehny mitää, sain kyllä sitte mieheltä turpaan, iha oikein mulle VITTU sai loppuu tää hulluus ennenku sen loppuminen käy astetta hankalammaks.

Kirjotan tän jotta en sortuis ajattelun "ah mut mul oli silloin vaan paska fiilis" koska tää elämäntyyli tuhoo mua ja asioita mun ympärillä. AIneen kanssa pystyisin viel ehkä just ja just elämään mutta en tän vitun ELÄMÄNTAVAN ja hulluuden. Musta on lähipäivinä ihan oikeesti tuntunu että oon sekoomispisteessä.
No en tunne sua, mutta...

Ei se turpaansaaminen ole KOSKAAN oikein. Myöskin kannattaa rajata sen pirinvetämisen kanssa, ei se tee kellekkään hyvää. En nyt tässä ala heittämään mitään psykologista paskaa, vaan melkein kannattaa oikeasti hakea apua jostain muulta.

I feel for you..
Thoxium

Post by Thoxium »

frapathea wrote:Mä lopetan päihteilyn, ainaki amfetamiinin, mun pää alkaa hajoilla niin pahasti ja tää vaan tuhoo mun ihmissuhteita ja elämää täl hetkellä, kannabis on laukassu mun ahistus-ja paniikkikohtaukset uudestaan, mulla on ilmaantunu melko voimakkaita bipo-jaksoja, ja maaninen osa tuntuu olevan entistä enemmän vaan agreilua, oon lähiaikoina saanu iha järjettömiä raivokohtauksia, meinasin eilenki syyhkii frendin auton ja hajottaa sen koneen vaikkei se ollu tehny mitää, sain kyllä sitte mieheltä turpaan, iha oikein mulle VITTU sai loppuu tää hulluus ennenku sen loppuminen käy astetta hankalammaks.

Ei millään pahalla, mutta arvelinkin tän päättyvän näin just sillon kun rupesit "hehkuttamaan" amfetamiinista täällä. Ei siinä, itekin innostuin täl viikol käyttämään fluoriamfetamiinia usein, vissiin neljänä päivänä viikossa, ja kyllä sinänsä jo tuntee psyykkeessä sen, ei kyllä ole aikomuksia käyttää mitään amfetamiineja pitkään aikaan, jos enää ollenkaan, jollain salakavalalla tavalla koukuttavaa, vaikkei se loppujen lopuksi päihdytä kovin vahvasti, sitä on hyvä olo ja tuntuu et kaikki on mahdollista, niin ei osaa ajatella kuinka paskaa amfetaniini oikeasti on ja tekee.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Itseäni on alkanut tympimään tämä Vaultin meininki oikeen huolella. Vault on enää pelkkä vvarjonsa siitä itä tää oli silloin ku aloin tätä käyttämään. En väitä etteikö vvault 4 olisi ollut huono verrattuna aikaisempiin, koska en silloin kyseistä sivustoa käyttänyt.

Mulle Vault oli se se paikka mistä löysin tietoa kaikista mahdollisista päihteistä, ja lukea kokemuksia katseltuna objektiivisesta kuvakulmasta. Myöskin ihmiset täällä kiehtoivat minua. Nykyään kun katson vaulttia, en näe täällä enään sitä tiedonlähdettä mikä tää joskus oli... Nään pelkästää alaikäisiä ketkä on käynyt ryöväämässä vanhempiensa lääkekaappia... Näen uusia nickejä kysymässä jostain vitun lyrica+viinacomboista et "KANDEEX NÄIT VETÄÄ MENEEX NUPPI SE8!?!?!" Näen vahvasti päihderiippuvaisia ihmisiä ja vertaistukiketjuja...

Ei, minulla ei ole mitään ihmisiä vastaan ketkä näitä ketjuja tekevät, ja tuntuvat tarvitsevankin sitä tukea, mutta mielestäni tämmöinen ei kuulu vaultin ilmapiiriin. Asiaa, asiasta asiallisesti päti joskus. Ei enään.
"Taste
chibbo

Post by chibbo »

Saisikohan sitä keskustelua asiallisemmaksi, jos tehtäisiin se hamppu-foorumin tyylinen kysely rekisteröinnin yhteydessä, jota täällä on ennenkin ehdoteltu? Uskoisin, että karsisi ainakin kaikista taleimmat tapaukset pois. Invite-only voisi olla jo ehkä liian rankka ratkaisu.
En muuta valittamista ainakaan itse Vaultin ilmapiiristä löydä kuin sen, että tulee tajuton määrä ketjuja missä kysellään esim. jääkö aine X helposti tulliin(usein nämä aineet ovat vielä jotain vaihtoehto-höpöhöpöjä jotka ei edes pärähdä :/) ja näistä tapauksista yleensä vielä huomaa, että sääntöjä ei ole vilkaistukaan..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Vois rupee surutta bannimaan tollasia teinejä, varsinkin niitä jotka ei edes sääntöjä viitsi vilkasta :evil:
Usein vaan sivuuttanu tollaset äpärä-topicit/viestit.
Kannatetaanko, vai onko liian tylyä..?

Ja edelleen, tuhkakuppi on se alue missä saa hörhöillä lähestulkoon vapaasti.

Haluaisin kuitenki että vaultti pysyisi viellä edes jokseenkin viihtyisänä yhteisönä.
Keep it unreal.

mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:Vois rupee surutta bannimaan tollasia teinejä, varsinkin niitä jotka ei edes sääntöjä viitsi vilkasta :evil:
Usein vaan sivuuttanu tollaset äpärä-topicit/viestit.
Kannatetaanko, vai onko liian tylyä..?

Ja edelleen, tuhkakuppi on se alue missä saa hörhöillä lähestulkoon vapaasti.

Haluaisin kuitenki että vaultti pysyisi viellä edes jokseenkin viihtyisänä yhteisönä.
kannatan suoraa bannia jo yhdestä "jääkö hunaja tulliin" tyylisestä viestistä.. ei se invite only ois mun mielestä paha asia.. monet tuntee käyttäjiä muista piireista kuin vautista tai minä ainakin tunnen..
dredi
LD50

Post by dredi »

Tottakai kaikki jotka on ehtiny jo rekkautua tänne kannattaa inviteä :mrgreen:
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
frapathea

Post by frapathea »

Mä haluun oikeesti pitää näpit irti koko vitun piriskeidasta. On tässä vähän aikaa ollu tahti paljo väljempää, kerran-pari viikossa ehkä, mut seki tuntuu liialta, mä haluun oikeesti vaan tilata jotku kunnon arsenaalit jotain tsaikedeelejä ja kiskoa niitä poikaystävän kanssa neljän seinän sisällä ja unohtaa koko vitun piikittelyhomman ja piristeet ja kaiken typeryyden. Puhuin sen kanssa tänään ja se sanoi olevansa samaa mieltä mun kanssa siitä, ettei haluta mitään nistielämää. Mut pelottaa että taas jompikumpi retkahtaa haluumaan sitä skeidaa koska jos toinen ratkee siihen ni siinä menee toinenki sitte perässä. Mä en haluu nistiintyä enkä halua että mieheke nistiintyy, mä haluun saada vähä juttuja rullaamaan ja jotain järkeä johonkin. Mä toivon sydämeni pohjasta että toi komee puolisko olis mun tukena tässä ny ja mä toivon että osaan kanssa olla sen tukena.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

frapathea wrote:Mä haluun oikeesti pitää näpit irti koko vitun piriskeidasta. On tässä vähän aikaa ollu tahti paljo väljempää, kerran-pari viikossa ehkä, mut seki tuntuu liialta, mä haluun oikeesti vaan tilata jotku kunnon arsenaalit jotain tsaikedeelejä ja kiskoa niitä poikaystävän kanssa neljän seinän sisällä ja unohtaa koko vitun piikittelyhomman ja piristeet ja kaiken typeryyden. Puhuin sen kanssa tänään ja se sanoi olevansa samaa mieltä mun kanssa siitä, ettei haluta mitään nistielämää. Mut pelottaa että taas jompikumpi retkahtaa haluumaan sitä skeidaa koska jos toinen ratkee siihen ni siinä menee toinenki sitte perässä. Mä en haluu nistiintyä enkä halua että mieheke nistiintyy, mä haluun saada vähä juttuja rullaamaan ja jotain järkeä johonkin. Mä toivon sydämeni pohjasta että toi komee puolisko olis mun tukena tässä ny ja mä toivon että osaan kanssa olla sen tukena.

Kylmä totuus jos toisella ei pysy hanskassa ja toisella pysyy+haluaa että, pysyy niin sillon hyvä ottaa etäisyyttä varmaan se on vähänku veri vala et ei tee toisen elämästä helvettiä!
wtf
Abernathy
Tuppisuu

Post by Abernathy »

No nyt on oltu foorumilta poissa varmaan vuoden jo ja ajattelin palata takaisin höpöttelemään. Kaikesta tekee mieli välillä taukoilla ja ja.. elää vähän kaikenlaista elämää. Päihteistä en varmaan pääse ikinä täysin eroon, se on elämäntapa oikeastaan. Oli kyllä mielessä et alkaisi elämään mammaelämää, juoruilla naapureista, syödä terveellisesti ja urheilla..

Tuli syötyä nyt kaikkia neuroleptivaihtoehtoja, joista tuli "normaali" olo. Arvokas kokemus sekin kyl. Ei tehnyt mieli mitään, ei huumeita, ei ruokaa, ei voinut maalata mitään.. lobotomiaa. Psykona oleminen on kuitenkin mielenkiintoisempaa, vaikka kavereita en saakkaan tälläisenä.
chibbo

Post by chibbo »

Abernathy wrote:No nyt on oltu foorumilta poissa varmaan vuoden jo ja ajattelin palata takaisin höpöttelemään. Kaikesta tekee mieli välillä taukoilla ja ja.. elää vähän kaikenlaista elämää. Päihteistä en varmaan pääse ikinä täysin eroon, se on elämäntapa oikeastaan. Oli kyllä mielessä et alkaisi elämään mammaelämää, juoruilla naapureista, syödä terveellisesti ja urheilla..

Tuli syötyä nyt kaikkia neuroleptivaihtoehtoja, joista tuli "normaali" olo. Arvokas kokemus sekin kyl. Ei tehnyt mieli mitään, ei huumeita, ei ruokaa, ei voinut maalata mitään.. lobotomiaa. Psykona oleminen on kuitenkin mielenkiintoisempaa, vaikka kavereita en saakkaan tälläisenä.
Ihan mielenkiinnosta, oliko foorumilta poistuminen ihan tietoinen valinta vai jäi pois ikäänkuin huomaamatta?
Abernathy
Tuppisuu

Post by Abernathy »

chibbo wrote:
Abernathy wrote:No nyt on oltu foorumilta poissa varmaan vuoden jo ja ajattelin palata takaisin höpöttelemään. Kaikesta tekee mieli välillä taukoilla ja ja.. elää vähän kaikenlaista elämää. Päihteistä en varmaan pääse ikinä täysin eroon, se on elämäntapa oikeastaan. Oli kyllä mielessä et alkaisi elämään mammaelämää, juoruilla naapureista, syödä terveellisesti ja urheilla..

Ihan mielenkiinnosta, oliko foorumilta poistuminen ihan tietoinen valinta vai jäi pois ikäänkuin huomaamatta?
Tietoinen valinta kai. Tai siis luulin, että paha olo johtui päihteistä ja niistä keskusteleminen edistäisi pahaa oloa. Mut ei se siitä johtunutkaan sitten. Toivottavasti porukat täällä ei ottanut nokkiinsa kun poistuin yllättäen. Nyt kuitenkin tulin takaisin, kemiantaidoilla höystettynä ;) joten musta on jotain hyötyäkin nyt.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Voi olla typerä kysymys, mutta kuinka poistan käyttäjätunnukseni?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Uke
LD50

Post by Uke »

Ensiö wrote:Voi olla typerä kysymys, mutta kuinka poistan käyttäjätunnukseni?
Adminit voi poistaa, jos haluat. Itse ei pysty poistamaan.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Aika vähän olen tänne kirjoitellut, mutta mielestäni Vault on mainio foorumi. Tämä on ainoa suomalainen päihdefoorumi, jossa todellakin käydään vilkasta keskustelua erilaisista päihteistä. Muilla foorumella tuntuu pääpaino olevan "Minkälaisia sukkia käytät tänään" -tyyppisillä threadeilla.

Yleiskeskustelu ja tuhkakuppi tuovat mukavaa vastapainoa asiapitoiselle huumekeskustelulle. Huumeet täällä kuitenkin ovat selkeästi pääosassa.
Looking for planet Gong...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

En voi muutakuin kompata happohupun kirjoitusta erittäin kovaa. Vault ruulz! Ja täältä on saanut muuten kavereitakin!