Jep Jep Jep, meikä kokeili saaha radioo toimii, ja toimihan se, ihan oli muutama kuuntelijakin tässä viime yönä.
Ohjelmia mulla oli Icecast2 ja SAM broadcaster. Ja kuten aikasemmassa postauksessa totesin, on netin "upilla" paljon sanottavaa, eli 512 mb upilla 5 kuuntelijaa on max, mut sit anonyymi tuli messiin ja "lainas" hostia, saimme senkin toimimaan ja kuuntelioita, en anonyymin netistä tiiä mutta "peak" kuuntelija määrä oli 7.
Eli tässä oli vaihe 1.
Mun piti tehä pikku tutoriaalikin noihin ohjelmiin mutta en löytäny enää sitä enkunkielistä vastinetta enää
Vaihe 2 mielestäni saisi sisältää muutamia testejä että miten esim: saisi jonkun toisen ihmisen "on the air" eli mukaan juontoon, vaikkapa hänen omasta kodistaan.
Ja unohtamatta nyt toisia ihmisiä joilla olisi kiinnostusta hankkia ko. ohjelmat jotta ei tarvitsisi samoja biisejä kuunnella meikältä kun ei niitä ole kovinkaan paljoa

(winampin mukaan saisin soitettua yhtäkyytiä 8 päivää 20 tuntia 51 minuuttia ja 42 sekunttia) Eli en paljoa...
tässä vaiheessa taas lopetan höpöttämisen, kertokaa mietteitä, ehdotuksia, onko kiinnostusta oppia ko. ohjelmia. Mä oon tuol foorumin kannulla Ircnetissä samalla nickillä eli voin aina sillon tällöin (eniten yöllä) ehkäpä neuvvoo kaikenlaista