The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Itse olen tainnut erotella vain kolme kertaa, aina Newport-sytytinbensiinillä. Ei ole lopputuotteessa haissut bensiini. Tai aivan olemattoman pienen vivahteen on voinut havaita oikein tarkkaan nuuhkimalla, mutta suussa ei ole maistunut eikä hengityksessä ollut mitään höyryjä. Kun antaa kerrostumisen tapahtua kunnolla, ei pitäisi pahemmin liuotinta päästä läpi. Jos on tarkka, voi jälkimmäisen erotusvaiheen tehdä uudestaan, jolloin heittää pois viimeisen prosentin tai pari liuoksesta.

Jotkut tunnistavat polttoaineen maistamalla, onko kyseessä dieselöljy, bensiini vai kenties metanoli. Bensaa (jopa moottoribensaa) pitää jonkin verran kulauttaa, jotta siitä olisi vaaraa.
AD_HD @ synirc
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Eli olet käyttänyt tuota samaa mitä minullakin. No nyt lähes turvallisin mielin käytän sitä, paitsi taidan pienen puhdistuksen ensin tehdä. :shock:
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

zippobensalla kerran erotellu ja silloin tuli vahingossa kaadettua dxm:t vessanpöntöstä alas jne.... :shock:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Keisari
Lepakko

Post by Keisari »

Haha, pwned :D
zero
Kameleontti

Post by zero »

join kerran kaverin kans bensat. miksköhän ei deksmi toiminu

öh
tenoxi
Tuppisuu

DXM:n erottamisesta

Post by tenoxi »

Itse vähän kyllä epäilen tuota DXM:n erottamista koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
Siis onko kukaan tullut ajatelleeksi miten DXM:n molekyylirakenne varmasti muuttuu
Natriumhydroksidin, Sitruunahapon ja bensan vaikutuksesta.
Kaksi kertaa olen kokeillut täysin ohjeen mukaan ja kyl se resilar menee mielummin semmosenaan tai sit saa olla menemättä vaik kylhän se sorbitoli on pirunmoinen myrkky.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

No voin vaikka kirjottaa sulle mitä molekyylitasolla tapahtuu.
Kalastaja

Re: DXM:n erottamisesta

Post by Kalastaja »

tenoxi wrote:-- koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
En tarkoita tätä mitenkään loukkauksena tai muuten vittuillakseni, mutta kelaa nyt vähän. Käy vaikka peruskoulun 8luokan kemian kurssi.
tenoxi
Tuppisuu

en jaksa nauraa

Post by tenoxi »

heh, juo putkinestettä ja täytä joskus 30, jos ei onnistu niin edes 17
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Kuulostat ihan kukkahattutädiltä, ei millään pahalla :lol: .

Tässä joskus apoteekkiin kirjoittamani juttu, mikä saattaa vähän selventää:

Ressuun laitetaan lipeää (NaOH) . Tapahtuu reaktio DXMhydrobromidi + NaOH -> NaBr + H2O + DXM.

( hydroksidi -OH muodostaa hydrobromidin vedyn kanssa vettä ( happo + emäs -> vettä ja suola ), jolloin Na+ ja Br- liittyvät toisiinsa -> natriumbromidia. DXM muuttuu molekyylimuotoonsa )

DXM on nyt pooliton ja freebasemuodossaan. Bensa on pooliton, joten DXM liukenee siihen ( pooliton liuottaa poolitonta ). Natriumbromidi ja muut paskat jäävät resilarmoskaan, mutta bensa kevyempänä ja poolittomana kertyy sen pinnalle erilliseksi kerrokseksi, joka sitten erotussuppilolla erotetaan.

Nyt kätösessä on DXM-molekyylejä bensaan liuenneena. Nyt sitruunahappoa lykätään dxm-bensaliuokseen ja pH:n alentuessa dxm muodostaa mieluusti ioneja, jotka ovatkin sitten vesiliukoisia.

Nyt seosta ravistellaan ja dxm-ionit liukenevat liuokseen, jossa on vettä, tai muuta poolista liuotinta.

Bensa taas pooliton ja dxmsitruunahappo-liuos poolista, jolloin ne eivät sekoitu ja muodostavat omat kerroksensa. Bensa harvempana yläpuolella ja dxmsitruunahappo-liuos alempana. Kerrokset taas erotetaan erotussuppilolla tai sillä minigrip-pussilla.

Lopputuloksena liuenneena DXM-ioneja.
Delirium Tremens
Kameleontti

Re: DXM:n erottamisesta

Post by Delirium Tremens »

tenoxi wrote:Itse vähän kyllä epäilen tuota DXM:n erottamista koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
Mitä osaa epäilet?
Siis onko kukaan tullut ajatelleeksi miten DXM:n molekyylirakenne varmasti muuttuu
Natriumhydroksidin, Sitruunahapon ja bensan vaikutuksesta.
Kyllä sitä on joskus joku tullut ajatelleeksi. Kemian työmenetelmänä sitä, mitä tässäkin tapahtuu, kutsutaan uutoksi eli ekstraktioksi. Lopputuotteessa oleva dekstrometorfaani on aivan samaa kuin raaka-aineessakin, erilaisessa suolamuodossa vain. Vaikuttaa siis samalla tavoin.
Kaksi kertaa olen kokeillut täysin ohjeen mukaan ja kyl se resilar menee mielummin semmosenaan tai sit saa olla menemättä vaik kylhän se sorbitoli on pirunmoinen myrkky.
Täh? Bullia. Itse asiassa epäilen, että tämä oli vedätys.
AD_HD @ synirc
Keisari
Lepakko

Post by Keisari »

Oopiumissa vaikuttava aine on dxm?
:shock:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Keisari wrote:Oopiumissa vaikuttava aine on dxm?
:shock:
Mitä? Ei tosiaankaan, vaan runsas joukko opiaatteja, merkittävimpänä morfiini.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Keisari
Lepakko

Post by Keisari »

Jostain sain ton päähäni ajatuksissani :D
Maxfish
Tuppisuu

Post by Maxfish »

Erottelin ohjeen mukaan Resilarista deksmin pois ja päätin ottaa 200mg (eka kerta).
No tunnin postauksen jälkeen ei mitään vaikutuksia.

Tunti vielä eteenpäin eikä vaikutusta. Ja jossain lukee että ei kannata koittaa buustata tms. Siitä huolimatta 100mg lisää ja odottelua...

1.5h ja ei tunnu mitään.

Eli taas lisää :) nyt yhteensä 400mg

Joko erottelin päin persettä tai kuulun niihin harvoihin joilla ei toimi vai??
Soodatuhkaa käytin ja 1000mg c-vitamiinia kuten ohjeessa + puhdist.bensiini.

Erottelenko lisää vai siirrynkö muihin aineisiin :?:
Maxfish
Tuppisuu

Post by Maxfish »

No nyt tuli kokeiltua Resilaria 100ml ja ainoat vaikutukset on ripuli, mutta se nyt oli tiedossa. Luulisi nyt 300mg toimivan.

Mitään muuta erikoista oloa ei tunnu.
Pitääpi koittaa seuraavilla kerroilla isommilla annoksilla, että jos vaikka sattuisi potkimaan.

Kuinka harvinaista on, että oloja ei irtoa Dekstrometorfaanista? Jos joku sattuisi tietämään.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Maxfish wrote:No nyt tuli kokeiltua Resilaria 100ml ja ainoat vaikutukset on ripuli, mutta se nyt oli tiedossa. Luulisi nyt 300mg toimivan.

Mitään muuta erikoista oloa ei tunnu.
Pitääpi koittaa seuraavilla kerroilla isommilla annoksilla, että jos vaikka sattuisi potkimaan.

Kuinka harvinaista on, että oloja ei irtoa Dekstrometorfaanista? Jos joku sattuisi tietämään.
Tuo määrä ei vältämättä vielä sano paljon mitään. 600mg pitäisi normaalisti jo toimia ihan kunnolla mutta on niitä semmosiakin jotka eivät saa alta 1000mg huomattavia vaikutuksia ja sit kun vaikutuksia alkaa ilmenemään ne ovat hyvin epämiellyttäviä. Yli 1000mg en menisi missään tilanteessa ottamaan, mutta toiset ovat sitä mieltä että raja olisi 1500mg:ssa.
reeferass
Psykonautti

Post by reeferass »

Kyllä, täällä ainakin käsi nouee pystyyn. Ei mitään alle 1000mg. Sanoisin että nyt kun olet päässyt dexmin makuun ja haluat porauttaa aivoihisi reikiä. Kehoitan seuraavalla kerralla tekemän valmiiksi 1200mg eli kaksi 200ml pulloa. Otat alkuun 2/3 osaa ja säästät loput tunnin päähän. EN usko ettet voi olla tuntematta mitään vaikka olisit kuinka isokokoinen ihminen. Itse olen oikea kukkakeppi mutten koskaan ole huomannut mitään yhdellä pullolla.

Kerran kun ei ollut edes tarkoitusta saada mitään kummallista otin cannakaakaon kanssa 600mg extractia ja silmät kiinni sai pieniä rupattelutuokioita päänsisäisten kamujen kanssa. Paras on mielestäni kuitenkin 25mg lagun napit. Ei varmaankaan valmisteta enää, mutta pisimmän matkan(en mielelläni käytä dextroista sanaa matkailu, mutta menköön nyt) ja intensiivisimmät olot ikinä. Tateista ei voi samaan hengenvetoon mainitakkaan, tuli vaan oikeasta matkailusta mieleen...offtopic. :roll:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mietin taas, että kummalla annostustavalla saisi paremman hyötysuhteen. Ottamalla kaiken dexmin kerralla vai nauttimalla hitaammin pitkällä aikavälillä (esim. tunti).

Nopeasti otettuna saa toki intensiiviset nousut, mutta en ehkä enää piittaa niinkään kovista nousuista dexmin kanssa, menee helposti överiksi. Hidas annostus taas vähentäisi pahoinvointia. Tässä vain on se että DXM menee tuon CYP2D6:n kautta, ja näin ollen voi osa mennä hukkaan jos ei vedä kaikkea kerralla? Eikös Whitekin kirjoittanut että ei ole kannattavaa koittaa boostata dexmiä, vai muistanko väärin...

Voisi myös totutusta poiketen ottaakin dexmin täyteen vatsaan, jolloin se imeytyisi hitaammin.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Joo annos varmaan kannattaa olla se 600mg vähintään ku ei toi 400mg toiminu ollenkaan. Eka kerta oli joo, mutta pitää ajan kanssa tutustua aineeseen lähemmin.
Maxfish
Tuppisuu

Post by Maxfish »

Kyllä täytyy joo kokeilla tota 600mg eroteltuna. Mutta yli tuhannen mgeen annokset jätän aluksi väliin. Aine (DXM) sinänsä tuntuu kiinnostavalta kun olen "trippikertomuksia" lueskellut. Joten pakko kai sen on alkaa "toimia" tietyllä annoksella.
Vai luinko täältä, että kaikilla ihmisillä deksmi ei toimisi laisinkaan. En muista.
Ja ei sen painosta pitäisi kiinni olla 68kg.

No jatketaan kokeilua... :arrow:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Asidyyli wrote:Mietin taas, että kummalla annostustavalla saisi paremman hyötysuhteen. Ottamalla kaiken dexmin kerralla vai nauttimalla hitaammin pitkällä aikavälillä (esim. tunti).

Nopeasti otettuna saa toki intensiiviset nousut, mutta en ehkä enää piittaa niinkään kovista nousuista dexmin kanssa, menee helposti överiksi. Hidas annostus taas vähentäisi pahoinvointia. Tässä vain on se että DXM menee tuon CYP2D6:n kautta, ja näin ollen voi osa mennä hukkaan jos ei vedä kaikkea kerralla? Eikös Whitekin kirjoittanut että ei ole kannattavaa koittaa boostata dexmiä, vai muistanko väärin...

Voisi myös totutusta poiketen ottaakin dexmin täyteen vatsaan, jolloin se imeytyisi hitaammin.
william white wrote: DXM itself naturally will compete with other drugs for P450-2D6, and importantly, so will 3-methoxymorphinan (3MM) (17). In fact, 3MM may have more affinity for the P450-2D6 enzyme than DXM itself does. This may account for the fact that a second "booster" dose of DXM generally produces different effects than the first dose; the competition for P450-2D6 will reduce the amount of DXM converted to DXO in the second dose.
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.9.5.1

william white wrote: A few people report that taking a low "attack" dose at lower second plateau levels four hours or so before the main dose will greatly increase the chance for interesting altered states and paranormal experiences. It probably also greatly increases the chance for side effects and brain damage, so proceed with caution if at all.
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.8.6.5
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

600 mg on minulle ihan bueno annos. Joskus joutui kiskomaan 1200 mg, onneksi ei enää. 20mg/kg on kuitenkin jo huolestuttavan lähellä letaaleja annoksia.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Aargh saako sitruunahappoa netistä esim. mistään ku nuo apteekit möi ei oota?
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Viinikaupoista ym. pitäisi löytyä sitruunahappoa, sekä ehkä hyvin varustetuista elintarvikekaupoista joista löytyy viinipakkauksia ym..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kai sitä nyt apteekista C-vitamiinia pitäisi saada.. Ite olen käyttänyt tavallisia 1000mg C vitamiini tabuja ja hyvin on erottelu onnistunut.

Ja itse asiaan. Viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla DXM 300mg annostuksella, joka mielestäni on melko riittävä ns. viihteilyyn. Tarkoitus olisi myös hieman budia poltella ja tietysti poppersia, hieman alkoa myös ehkä.

Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?

Mitenkä sitten alkoholin nauttiminen. Itse ainakin olen todennut mukavaksi nauttia pullo bisseä ennen dexmin nauttimista.
Jollain tapaa tulee mukavemmat nousut.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Kyllä apteekista sitruunahappoa saa. Pyydä niitä tilaamaan jos ei ole. Se on ihan yleiselintarvike resilaarin tapaan.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

tRip wrote:Mitenkä sitten alkoholin nauttiminen. Itse ainakin olen todennut mukavaksi nauttia pullo bisseä ennen dexmin nauttimista.
Jollain tapaa tulee mukavemmat nousut.
ainakin seuraavana aamuna dexmin nauttimisesta menee kalja päähän melko ihmeellisesti... ja melko ihmeellisen kovaa, baarissa kattovat ku kamun kans oltiin kahesta tuopista kumpikin ihan tutkalla :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
tRip
Moderator

Post by tRip »

Taisi greippimehu tehdä tepposet ja överiksihän se meni :?
Sellaista heitehuimausta, että oli pakko vaan maata koko ilta paikallaan. Ja muutenkin melko epämiellyttävä olo psyykkisesti.

Dexmi krapulassa viellä absinttia ja savua niin alkoi olla jo pieni psykoosi olo...

Huh mikä wiikonloppu!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
Kyllä se totta on. Itselläni plateau 2:sen yläpäässä oleva annos, ja puoltoista tuntia sitä ennen juotu litra greippimehua vei kyllä sellaisiin oloihin joita en ennen ollut kokenut, vaikka usein olenkin tuommoisen melkein 3 plateaulle vievän annoksen ottanut. Rupesin tuon jälkeen miettimään uudella tavalla mahdollista 3 plateaulle menemistä, koska välillä olin vaan ihan huhhuh ja alkoi näkymään jo selkeitä visuaaleja silmät auki - ehkä tuossa mentiinkin kolmoselle jo tuon mehun takia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.