The DXM topic
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Itse olen tainnut erotella vain kolme kertaa, aina Newport-sytytinbensiinillä. Ei ole lopputuotteessa haissut bensiini. Tai aivan olemattoman pienen vivahteen on voinut havaita oikein tarkkaan nuuhkimalla, mutta suussa ei ole maistunut eikä hengityksessä ollut mitään höyryjä. Kun antaa kerrostumisen tapahtua kunnolla, ei pitäisi pahemmin liuotinta päästä läpi. Jos on tarkka, voi jälkimmäisen erotusvaiheen tehdä uudestaan, jolloin heittää pois viimeisen prosentin tai pari liuoksesta.
Jotkut tunnistavat polttoaineen maistamalla, onko kyseessä dieselöljy, bensiini vai kenties metanoli. Bensaa (jopa moottoribensaa) pitää jonkin verran kulauttaa, jotta siitä olisi vaaraa.
Jotkut tunnistavat polttoaineen maistamalla, onko kyseessä dieselöljy, bensiini vai kenties metanoli. Bensaa (jopa moottoribensaa) pitää jonkin verran kulauttaa, jotta siitä olisi vaaraa.
AD_HD @ synirc
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
-
tenoxi
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Fri 23 Jun 2006, 04:35
DXM:n erottamisesta
Itse vähän kyllä epäilen tuota DXM:n erottamista koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
Siis onko kukaan tullut ajatelleeksi miten DXM:n molekyylirakenne varmasti muuttuu
Natriumhydroksidin, Sitruunahapon ja bensan vaikutuksesta.
Kaksi kertaa olen kokeillut täysin ohjeen mukaan ja kyl se resilar menee mielummin semmosenaan tai sit saa olla menemättä vaik kylhän se sorbitoli on pirunmoinen myrkky.
Siis onko kukaan tullut ajatelleeksi miten DXM:n molekyylirakenne varmasti muuttuu
Natriumhydroksidin, Sitruunahapon ja bensan vaikutuksesta.
Kaksi kertaa olen kokeillut täysin ohjeen mukaan ja kyl se resilar menee mielummin semmosenaan tai sit saa olla menemättä vaik kylhän se sorbitoli on pirunmoinen myrkky.
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
-
Kalastaja
Re: DXM:n erottamisesta
En tarkoita tätä mitenkään loukkauksena tai muuten vittuillakseni, mutta kelaa nyt vähän. Käy vaikka peruskoulun 8luokan kemian kurssi.tenoxi wrote:-- koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
-
tenoxi
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Fri 23 Jun 2006, 04:35
en jaksa nauraa
heh, juo putkinestettä ja täytä joskus 30, jos ei onnistu niin edes 17
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
Kuulostat ihan kukkahattutädiltä, ei millään pahalla
.
Tässä joskus apoteekkiin kirjoittamani juttu, mikä saattaa vähän selventää:
Ressuun laitetaan lipeää (NaOH) . Tapahtuu reaktio DXMhydrobromidi + NaOH -> NaBr + H2O + DXM.
( hydroksidi -OH muodostaa hydrobromidin vedyn kanssa vettä ( happo + emäs -> vettä ja suola ), jolloin Na+ ja Br- liittyvät toisiinsa -> natriumbromidia. DXM muuttuu molekyylimuotoonsa )
DXM on nyt pooliton ja freebasemuodossaan. Bensa on pooliton, joten DXM liukenee siihen ( pooliton liuottaa poolitonta ). Natriumbromidi ja muut paskat jäävät resilarmoskaan, mutta bensa kevyempänä ja poolittomana kertyy sen pinnalle erilliseksi kerrokseksi, joka sitten erotussuppilolla erotetaan.
Nyt kätösessä on DXM-molekyylejä bensaan liuenneena. Nyt sitruunahappoa lykätään dxm-bensaliuokseen ja pH:n alentuessa dxm muodostaa mieluusti ioneja, jotka ovatkin sitten vesiliukoisia.
Nyt seosta ravistellaan ja dxm-ionit liukenevat liuokseen, jossa on vettä, tai muuta poolista liuotinta.
Bensa taas pooliton ja dxmsitruunahappo-liuos poolista, jolloin ne eivät sekoitu ja muodostavat omat kerroksensa. Bensa harvempana yläpuolella ja dxmsitruunahappo-liuos alempana. Kerrokset taas erotetaan erotussuppilolla tai sillä minigrip-pussilla.
Lopputuloksena liuenneena DXM-ioneja.
Tässä joskus apoteekkiin kirjoittamani juttu, mikä saattaa vähän selventää:
Ressuun laitetaan lipeää (NaOH) . Tapahtuu reaktio DXMhydrobromidi + NaOH -> NaBr + H2O + DXM.
( hydroksidi -OH muodostaa hydrobromidin vedyn kanssa vettä ( happo + emäs -> vettä ja suola ), jolloin Na+ ja Br- liittyvät toisiinsa -> natriumbromidia. DXM muuttuu molekyylimuotoonsa )
DXM on nyt pooliton ja freebasemuodossaan. Bensa on pooliton, joten DXM liukenee siihen ( pooliton liuottaa poolitonta ). Natriumbromidi ja muut paskat jäävät resilarmoskaan, mutta bensa kevyempänä ja poolittomana kertyy sen pinnalle erilliseksi kerrokseksi, joka sitten erotussuppilolla erotetaan.
Nyt kätösessä on DXM-molekyylejä bensaan liuenneena. Nyt sitruunahappoa lykätään dxm-bensaliuokseen ja pH:n alentuessa dxm muodostaa mieluusti ioneja, jotka ovatkin sitten vesiliukoisia.
Nyt seosta ravistellaan ja dxm-ionit liukenevat liuokseen, jossa on vettä, tai muuta poolista liuotinta.
Bensa taas pooliton ja dxmsitruunahappo-liuos poolista, jolloin ne eivät sekoitu ja muodostavat omat kerroksensa. Bensa harvempana yläpuolella ja dxmsitruunahappo-liuos alempana. Kerrokset taas erotetaan erotussuppilolla tai sillä minigrip-pussilla.
Lopputuloksena liuenneena DXM-ioneja.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Re: DXM:n erottamisesta
Mitä osaa epäilet?tenoxi wrote:Itse vähän kyllä epäilen tuota DXM:n erottamista koska dxm kuten sorbitolit ynnä muut tuotteet ovat kemikaaleja kuten kaikki yleensäkkin.
Kyllä sitä on joskus joku tullut ajatelleeksi. Kemian työmenetelmänä sitä, mitä tässäkin tapahtuu, kutsutaan uutoksi eli ekstraktioksi. Lopputuotteessa oleva dekstrometorfaani on aivan samaa kuin raaka-aineessakin, erilaisessa suolamuodossa vain. Vaikuttaa siis samalla tavoin.Siis onko kukaan tullut ajatelleeksi miten DXM:n molekyylirakenne varmasti muuttuu
Natriumhydroksidin, Sitruunahapon ja bensan vaikutuksesta.
Täh? Bullia. Itse asiassa epäilen, että tämä oli vedätys.Kaksi kertaa olen kokeillut täysin ohjeen mukaan ja kyl se resilar menee mielummin semmosenaan tai sit saa olla menemättä vaik kylhän se sorbitoli on pirunmoinen myrkky.
AD_HD @ synirc
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Mitä? Ei tosiaankaan, vaan runsas joukko opiaatteja, merkittävimpänä morfiini.Keisari wrote:Oopiumissa vaikuttava aine on dxm?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Maxfish
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Tue 18 Jul 2006, 15:32
Erottelin ohjeen mukaan Resilarista deksmin pois ja päätin ottaa 200mg (eka kerta).
No tunnin postauksen jälkeen ei mitään vaikutuksia.
Tunti vielä eteenpäin eikä vaikutusta. Ja jossain lukee että ei kannata koittaa buustata tms. Siitä huolimatta 100mg lisää ja odottelua...
1.5h ja ei tunnu mitään.
Eli taas lisää
nyt yhteensä 400mg
Joko erottelin päin persettä tai kuulun niihin harvoihin joilla ei toimi vai??
Soodatuhkaa käytin ja 1000mg c-vitamiinia kuten ohjeessa + puhdist.bensiini.
Erottelenko lisää vai siirrynkö muihin aineisiin :?:
No tunnin postauksen jälkeen ei mitään vaikutuksia.
Tunti vielä eteenpäin eikä vaikutusta. Ja jossain lukee että ei kannata koittaa buustata tms. Siitä huolimatta 100mg lisää ja odottelua...
1.5h ja ei tunnu mitään.
Eli taas lisää
Joko erottelin päin persettä tai kuulun niihin harvoihin joilla ei toimi vai??
Soodatuhkaa käytin ja 1000mg c-vitamiinia kuten ohjeessa + puhdist.bensiini.
Erottelenko lisää vai siirrynkö muihin aineisiin :?:
-
Maxfish
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Tue 18 Jul 2006, 15:32
No nyt tuli kokeiltua Resilaria 100ml ja ainoat vaikutukset on ripuli, mutta se nyt oli tiedossa. Luulisi nyt 300mg toimivan.
Mitään muuta erikoista oloa ei tunnu.
Pitääpi koittaa seuraavilla kerroilla isommilla annoksilla, että jos vaikka sattuisi potkimaan.
Kuinka harvinaista on, että oloja ei irtoa Dekstrometorfaanista? Jos joku sattuisi tietämään.
Mitään muuta erikoista oloa ei tunnu.
Pitääpi koittaa seuraavilla kerroilla isommilla annoksilla, että jos vaikka sattuisi potkimaan.
Kuinka harvinaista on, että oloja ei irtoa Dekstrometorfaanista? Jos joku sattuisi tietämään.
-
powergrower
- Kameleontti
- Posts: 583
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
- Location: viewtopic.php
Tuo määrä ei vältämättä vielä sano paljon mitään. 600mg pitäisi normaalisti jo toimia ihan kunnolla mutta on niitä semmosiakin jotka eivät saa alta 1000mg huomattavia vaikutuksia ja sit kun vaikutuksia alkaa ilmenemään ne ovat hyvin epämiellyttäviä. Yli 1000mg en menisi missään tilanteessa ottamaan, mutta toiset ovat sitä mieltä että raja olisi 1500mg:ssa.Maxfish wrote:No nyt tuli kokeiltua Resilaria 100ml ja ainoat vaikutukset on ripuli, mutta se nyt oli tiedossa. Luulisi nyt 300mg toimivan.
Mitään muuta erikoista oloa ei tunnu.
Pitääpi koittaa seuraavilla kerroilla isommilla annoksilla, että jos vaikka sattuisi potkimaan.
Kuinka harvinaista on, että oloja ei irtoa Dekstrometorfaanista? Jos joku sattuisi tietämään.
-
reeferass
- Psykonautti
- Posts: 85
- Joined: Tue 09 May 2006, 21:41
Kyllä, täällä ainakin käsi nouee pystyyn. Ei mitään alle 1000mg. Sanoisin että nyt kun olet päässyt dexmin makuun ja haluat porauttaa aivoihisi reikiä. Kehoitan seuraavalla kerralla tekemän valmiiksi 1200mg eli kaksi 200ml pulloa. Otat alkuun 2/3 osaa ja säästät loput tunnin päähän. EN usko ettet voi olla tuntematta mitään vaikka olisit kuinka isokokoinen ihminen. Itse olen oikea kukkakeppi mutten koskaan ole huomannut mitään yhdellä pullolla.
Kerran kun ei ollut edes tarkoitusta saada mitään kummallista otin cannakaakaon kanssa 600mg extractia ja silmät kiinni sai pieniä rupattelutuokioita päänsisäisten kamujen kanssa. Paras on mielestäni kuitenkin 25mg lagun napit. Ei varmaankaan valmisteta enää, mutta pisimmän matkan(en mielelläni käytä dextroista sanaa matkailu, mutta menköön nyt) ja intensiivisimmät olot ikinä. Tateista ei voi samaan hengenvetoon mainitakkaan, tuli vaan oikeasta matkailusta mieleen...offtopic.
Kerran kun ei ollut edes tarkoitusta saada mitään kummallista otin cannakaakaon kanssa 600mg extractia ja silmät kiinni sai pieniä rupattelutuokioita päänsisäisten kamujen kanssa. Paras on mielestäni kuitenkin 25mg lagun napit. Ei varmaankaan valmisteta enää, mutta pisimmän matkan(en mielelläni käytä dextroista sanaa matkailu, mutta menköön nyt) ja intensiivisimmät olot ikinä. Tateista ei voi samaan hengenvetoon mainitakkaan, tuli vaan oikeasta matkailusta mieleen...offtopic.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Mietin taas, että kummalla annostustavalla saisi paremman hyötysuhteen. Ottamalla kaiken dexmin kerralla vai nauttimalla hitaammin pitkällä aikavälillä (esim. tunti).
Nopeasti otettuna saa toki intensiiviset nousut, mutta en ehkä enää piittaa niinkään kovista nousuista dexmin kanssa, menee helposti överiksi. Hidas annostus taas vähentäisi pahoinvointia. Tässä vain on se että DXM menee tuon CYP2D6:n kautta, ja näin ollen voi osa mennä hukkaan jos ei vedä kaikkea kerralla? Eikös Whitekin kirjoittanut että ei ole kannattavaa koittaa boostata dexmiä, vai muistanko väärin...
Voisi myös totutusta poiketen ottaakin dexmin täyteen vatsaan, jolloin se imeytyisi hitaammin.
Nopeasti otettuna saa toki intensiiviset nousut, mutta en ehkä enää piittaa niinkään kovista nousuista dexmin kanssa, menee helposti överiksi. Hidas annostus taas vähentäisi pahoinvointia. Tässä vain on se että DXM menee tuon CYP2D6:n kautta, ja näin ollen voi osa mennä hukkaan jos ei vedä kaikkea kerralla? Eikös Whitekin kirjoittanut että ei ole kannattavaa koittaa boostata dexmiä, vai muistanko väärin...
Voisi myös totutusta poiketen ottaakin dexmin täyteen vatsaan, jolloin se imeytyisi hitaammin.
-
Kalavale
- Apteekki
- Posts: 468
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55
-
Maxfish
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Tue 18 Jul 2006, 15:32
Kyllä täytyy joo kokeilla tota 600mg eroteltuna. Mutta yli tuhannen mgeen annokset jätän aluksi väliin. Aine (DXM) sinänsä tuntuu kiinnostavalta kun olen "trippikertomuksia" lueskellut. Joten pakko kai sen on alkaa "toimia" tietyllä annoksella.
Vai luinko täältä, että kaikilla ihmisillä deksmi ei toimisi laisinkaan. En muista.
Ja ei sen painosta pitäisi kiinni olla 68kg.
No jatketaan kokeilua... :arrow:
Vai luinko täältä, että kaikilla ihmisillä deksmi ei toimisi laisinkaan. En muista.
Ja ei sen painosta pitäisi kiinni olla 68kg.
No jatketaan kokeilua... :arrow:
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Asidyyli wrote:Mietin taas, että kummalla annostustavalla saisi paremman hyötysuhteen. Ottamalla kaiken dexmin kerralla vai nauttimalla hitaammin pitkällä aikavälillä (esim. tunti).
Nopeasti otettuna saa toki intensiiviset nousut, mutta en ehkä enää piittaa niinkään kovista nousuista dexmin kanssa, menee helposti överiksi. Hidas annostus taas vähentäisi pahoinvointia. Tässä vain on se että DXM menee tuon CYP2D6:n kautta, ja näin ollen voi osa mennä hukkaan jos ei vedä kaikkea kerralla? Eikös Whitekin kirjoittanut että ei ole kannattavaa koittaa boostata dexmiä, vai muistanko väärin...
Voisi myös totutusta poiketen ottaakin dexmin täyteen vatsaan, jolloin se imeytyisi hitaammin.
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.9.5.1william white wrote: DXM itself naturally will compete with other drugs for P450-2D6, and importantly, so will 3-methoxymorphinan (3MM) (17). In fact, 3MM may have more affinity for the P450-2D6 enzyme than DXM itself does. This may account for the fact that a second "booster" dose of DXM generally produces different effects than the first dose; the competition for P450-2D6 will reduce the amount of DXM converted to DXO in the second dose.
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.8.6.5william white wrote: A few people report that taking a low "attack" dose at lower second plateau levels four hours or so before the main dose will greatly increase the chance for interesting altered states and paranormal experiences. It probably also greatly increases the chance for side effects and brain damage, so proceed with caution if at all.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
Kalavale
- Apteekki
- Posts: 468
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55
-
Shro
- Apteekki
- Posts: 322
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 21:43
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Kai sitä nyt apteekista C-vitamiinia pitäisi saada.. Ite olen käyttänyt tavallisia 1000mg C vitamiini tabuja ja hyvin on erottelu onnistunut.
Ja itse asiaan. Viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla DXM 300mg annostuksella, joka mielestäni on melko riittävä ns. viihteilyyn. Tarkoitus olisi myös hieman budia poltella ja tietysti poppersia, hieman alkoa myös ehkä.
Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
Mitenkä sitten alkoholin nauttiminen. Itse ainakin olen todennut mukavaksi nauttia pullo bisseä ennen dexmin nauttimista.
Jollain tapaa tulee mukavemmat nousut.
Ja itse asiaan. Viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla DXM 300mg annostuksella, joka mielestäni on melko riittävä ns. viihteilyyn. Tarkoitus olisi myös hieman budia poltella ja tietysti poppersia, hieman alkoa myös ehkä.
Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
Mitenkä sitten alkoholin nauttiminen. Itse ainakin olen todennut mukavaksi nauttia pullo bisseä ennen dexmin nauttimista.
Jollain tapaa tulee mukavemmat nousut.
-
Kalastaja
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
ainakin seuraavana aamuna dexmin nauttimisesta menee kalja päähän melko ihmeellisesti... ja melko ihmeellisen kovaa, baarissa kattovat ku kamun kans oltiin kahesta tuopista kumpikin ihan tutkallatRip wrote:Mitenkä sitten alkoholin nauttiminen. Itse ainakin olen todennut mukavaksi nauttia pullo bisseä ennen dexmin nauttimista.
Jollain tapaa tulee mukavemmat nousut.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Kyllä se totta on. Itselläni plateau 2:sen yläpäässä oleva annos, ja puoltoista tuntia sitä ennen juotu litra greippimehua vei kyllä sellaisiin oloihin joita en ennen ollut kokenut, vaikka usein olenkin tuommoisen melkein 3 plateaulle vievän annoksen ottanut. Rupesin tuon jälkeen miettimään uudella tavalla mahdollista 3 plateaulle menemistä, koska välillä olin vaan ihan huhhuh ja alkoi näkymään jo selkeitä visuaaleja silmät auki - ehkä tuossa mentiinkin kolmoselle jo tuon mehun takia.tRip wrote:Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.