Psykedeelit ja seksi?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
jakoavain

Re: Psykedeelit ja seksi?

Post by jakoavain »

growy wrote:Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.

samaa mieltä :D :D :D :D :D :D[/quote]

Rupesin yhtäkkiä hekottaan ihan helvetisti omille tirskahduksilleni ... On tää sairasta. :DDDD Nukkuun mitään?
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

paukuissa ajattelin kokeilla joku kaunispäivä. viina ei sovi ei yhtään.
yrtit pitävät minusta.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

jakoavain wrote: Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
hehe, joku mimmi oli ollu konemetsäs "tää o iha paska festari, oon yrittäny iskee vaik kuinka monta jätkää mut kukaa ei oikee tunnu ottavan mitää selkoa" :P ihmekkös.

muokin yritti joku mimmi tulla iskee koxboxin keikan aikana, bromoissa jotai vissiiki söpersin sille ja muistikuviin kuuluu ku tyttönen peruutti hämmentyneen näkösenä pari metriä sanoen jotai "no..jos mä jätän sut jatkamaan tanssimista..", käänty ja katos nopeemmin ku oli ilmestyny :D
when the going gets weird, the weird turn pro.
jakoavain

Post by jakoavain »

skirtfeber wrote:
jakoavain wrote: Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
hehe, joku mimmi oli ollu konemetsäs "tää o iha paska festari, oon yrittäny iskee vaik kuinka monta jätkää mut kukaa ei oikee tunnu ottavan mitää selkoa" :P ihmekkös.

muokin yritti joku mimmi tulla iskee koxboxin keikan aikana, bromoissa jotai vissiiki söpersin sille ja muistikuviin kuuluu ku tyttönen peruutti hämmentyneen näkösenä pari metriä sanoen jotai "no..jos mä jätän sut jatkamaan tanssimista..", käänty ja katos nopeemmin ku oli ilmestyny :D
Haha :D Mä pidin varmaan ihan perusolemuksella huolen siitä ettei tullut ketään lähelle, harmi :(
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Lisää ajatuksia aiheesta. Voi olla, että menee osittain päällekäin aiempien kirjoituksieni kanssa, kun en muista mitä olen tarkalleen kirjoittanut.

Ollut tässä saanut muutamiakin upeita ja todella mielenkiintoisia kokemusta psykedeelien ja seksin yhdistämisestä hyvin rakkaan ihmisen kanssa. Mahdotontahan näitä juttuja on kuvailla, mutta kuitenkin...

No, ensinnäkin minusta tuntuu, että psykedeeleissä rakastellessa on ainakin tämänhetkisellä tietoisuuden tasollani potentiaalisesti huomattavasti normaalia helpompaa olla läsnä tässä hetkessä, olla täysillä mukana kokemuksessa ilman että mieli harhailee häiritsevästi jossain teoreettisten ja analyyttisten ajatusten myrskyssä. Tietoinen mieleni saattaa kyllä havainnoida ja todeta jotain käynnissä olevasta kokemuksesta, mutta suora kokemus täyttää enemmän aistejani ja sen seurauksena suurin osa psykedeelien herkistämästä ja moninkertaistamasta tietoisuudestani keskittyy seksuaaliseen kokemukseen. Analyyttisyys ei välttämättä katoa, se ei vain saa niin suurta jalansijaa kuin normaalisti. Olen läsnä ja annan kaikkeni, ja myös saan kaiken. Ilman rajoja.

Myös käytäntö siitä, kuinka olla ja kuinka koskettaa, tuntuu helpolta. Arkikokemukseni rakastelusta on, että tahtoisin mennä enemmän virran mukana ja unohtaa pohdinnan siitä, kuinka koskettaa, niin fyysisellä kuin henkiselläkin tasolla. Yksi tämän toimintamallini varhaisia syitä lienee se, että olen rakentanut itsestäni jonkinmoista kontrollifriikkiä suuren osan lapsuuttani ja teini-ikääni, ja olen vasta vanhemmalla iällä (ja psykedeelien positiivisella myötävaikutuksella) alkanut päästää asteittain irti. Paljon on vielä matkaa, mutta matka on hyvin palkitseva. Mikäs tässä ollessa ja kasvaessa.

Paukkuinen mieleni harhautui vähän, eli takaisin tuohon kosketuksen helppouteen. Subjektiivinen kokemukseni kauneimmista psykedeelirakasteluistani kertoo, kuinka lävitseni kulkee silloin jumalainen virtaus, joka on täydellisen herkistynyt vastaanottamaan sitä, mitä toisen ihmisen kehossa tapahtuu, ja merkeistä, joita hän jakaa minulle. Tuntuu todella helpolta lukea kumppaniani, eikä minun tarvitse edes tietoisesti keskittyä tähän, vaan lukeminen tapahtuu automaattisesti siten että saan kiinni hänessä ilmenevistä reaktioista eri tavalla kuin tavallisesti. Kun kumppanini on myös läsnä ja rakastelee intuitiivisesti (johon naisilla tuntuu olevan muutenkin keskimäärin enemmän luontaista taipumusta, tiedä sitten miksi), syntyy eräänlainen hyvin resonantti tila, loputtomien toisiaan peilaavien, heijastavien ja voimistamien tuntemusten sarja, jossa yksi tuntemus korostaa kaikkia toisia. Tuntuu, että kehot, mielet ja sielut alkavat elää täysin omaa elämäänsä, ja tietoinen mieli on vain jossain taustalla tekemässä satunnaisia havaintoja tapahtumasta. Tuntemukseni vahvistuvat valtavasti niin omaan kuin toisenkin kokemukseen suunnattuna.

Tällainen ns. puhdas rakastelu kuulostaa kuvauksena mielestäni hyvinkin samalta kuin se, mitä meditaatiolla ja joogalla tavoitellaan. Ja omalla tavallaan se onkin hyvin lähellä. Toisen ihmisen kanssa on mahdollista saada hyvinkin selkeitä huippukokemuksia ilman psykedeelejäkin, ja tätä deelit toki vahvistavat.

Kontrastina tälle rakkaushippeilylle, koen psykedeelien olevan erinomaisia rakastelun ja tietoisuuden välineitä myös pimeämmän puolen kautta, eli jos rakastelee psykedeeleissä ja mielessä on taustalla jonkinlaisia selvittämättömiä ongelmia ja kysymyksiä jotka liittyvät joko itse rakasteluun tai suhteeseen rakasteluun toisena puoliskon olevan ihmisen kanssa, niin ne nousevat pintaan. Tällöin seurauksena ei luonnollisesti välttämättä ole ykseyden tai pohjattoman rakkauden tunne, mutta se nostaa selvittämättömiä kysymyksiä pintaan niin voimakkaasti, ettei niitä voi vain juosta karkuun kuten arkimielessä helposti saattaisi tulla tehtyä. Pilvi toimii tässä todella hyvin, ja se on jollain tapaa kuitenkin helpompi kokemus kuin muilla deeleillä saatavat. Pilvi sopii kyllä muutenkin suurelta määrin kaikkeen siihen, mistä tässä postissa puhun.

Tietysti on jollain tapaa jäätävää puhua seksistä työkaluna tällä tavoin, mutta mielestäni kaikki kokemuksemme ovat lopulta jälkeen päin tarkasteltuna työkaluja sen lisäksi että ne ovat arvokkaita omina, puhtaina itseinään. Tuon pimeän puolen rakastelun suhteen on myös todettava, että tuollaisessa olotilassa puhdas ja läsnäoleva rakastelu ei muutenkaan olisi itsessään mahdollista tai ainakaan helppoa, joten psykedeelirakastelu avaa monia ovia jotka muuten saattaisivat jäädä suljetuksi hyvinkin pitkäksi aikaa.

Tästä saattaa saada sen kuvan, että rakastelu selvin päin olisi mielestäni jotenkin perseestä, jota se ei todellakaan ole. Psykedeelien ja rakastelun yhdistämisestä seuraavista huippukokemuksistani olen saanut valtavasti inspiraatiota muutokseen ja kasvuun. Tällä tavoin koen aloittaneeni hyvinkin nopean kehityksen ns. rakastelun kielessä, jonka koen yhdeksi parhaimmista kommunikaatiovälineistä ihmisten välillä, ja myös täydelliseksi luovan energian lisääjäksi.

Tätä kirjoittaessani huomaan pohtivani, kuinka suuri tabu seksuaaliset kokemukset oikeasti ovat ihmisille, myös minulle. Jotenkin on todella vallallaan mielikuva siitä, että jotkut voisivat harrastaa aina ja jatkuvasti upeaa ja täydellistä seksiä joka on vaan yksinkertaisesti kivaa ja ihanaa, vailla vastoinkäymisiä. Tällainen mielikuva on jokseenkin kieroutunut; en tiedä yhtäkään ihmistä jonka arkielämä olisi tuollaista, joten on vähän vaikea kuvitella, että sitä olisi seksielämäkään. En silti tarkoita, että seksin tarvitsisi olla ajoittain kamalaa, vaan ettei se aina suju parhaalla mahdollisella flowlla, ja että tätä havainnoimalla ja sen tunnustamalla on mahdollista kehittyä hyvinkin paljon, niin seksin suhteen kuin muutenkin.

Seksin suhteen kasvaminen, hirveän harvinainen puheenaihe ainakin teini-ikäisiä vanhemmilla. Ikään kuin näiden kysymysten tulisi olla selviä teini-iän jälkeen, tai että seksielämä ei muuttuisi vuosien karttuessa enää muuten kuin hiipumalla kahdenkympin jälkeen. (Kärjistän, joo).
olet oikeassa.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ayrenum: Pitkälti samaa mieltä olen. Hankala lähteä lainaamaan mitään yksittäistä osaa ja kommentoimaan, mutta kuitenkin. Minulla ei ole kokemuksia seksin ja psykedeelien yhdistämisestä. On hankala oikeasti edes sisäistää sitä kuin tabu aihe seksi on tässä meidän yhteiskunnassa ja sitä miten se toisten ihmisten kautta peilaantuu väkisinkin jokaiseen yksilöön. Kuitenkin seksuaalisuus on se ihmiset yhdistävä tekijä voisi sanoa, yhteiskunta (=ihmiset) on vain käytännössä yrittänyt supistaa seksin tarkoittamaan lisääntymistä.

Se mitä olen lukenut tantran seksuualisesta puolesta (länsimaisesta tantrasta?) tukee täysin tuota miten kuvailit kokemusta, tosin sanat eivät tee (taaskaan) oikeutta kokemukselle, olen käsittänyt. Pointti tantrasta onkin jo tullut esiin.

Parempi seksi tarkoittaa minulle tajunnan laajentamista, se sekä vaatii sitä, että on sen tulos. Mitä vähemmän kiellät itseäsi, mitä avoimempi olet ja mitä vapaammin luet itseäsi ja ympäristöäsi - sitä uskomattomampaa, sensuellimpaa ja eroottisempaa elämäsi on.
Tätä enempää en oikein voi sanoa ilman varsinaista kokemusta varsinaisesta aiheesta (siis psykedeelisestä kokemuksesta seksin yhteydessä).
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Jep, tuntuu kyllä kieltämättä hetki hetkeltä siltä, että mikä tahansa voi olla rakastelua. Ei siihen välttämättä tarvita toista ihmistä tai seksiä ylipäätään.
olet oikeassa.
jakoavain

Post by jakoavain »

Ayrenum wrote:Jep, tuntuu kyllä kieltämättä hetki hetkeltä siltä, että mikä tahansa voi olla rakastelua. Ei siihen välttämättä tarvita toista ihmistä tai seksiä ylipäätään.
Hei, todella mielenkiintoinen ... miete. Woaaah.. oikeesti.

Tuli taas sellanen valaistunut fiilis kun luki näitä postauksia. Kiitoksia kiitoksia!
Shakti
Psykonautti

Post by Shakti »

Hawaiian Baby Woodrose ja seksi:

Intensiivistä visan höyläystä, jota en soisi kenenkään harrastavan. Meinasi mennä minun ja kumppanini seksielämä ojasta allikkoon pahan kerran kun selvin päin ei tietenkään viitsinyt enää edes yrittää.
Candy is dandy but liquor is quicker
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Shakti wrote:Hawaiian Baby Woodrose ja seksi:
Set&setting?
olet oikeassa.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

kaikenlaista :D
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Ahab

Post by Ahab »

Kannattaa muuten katsoa Caveh Zahedin I Am a Sex Addict.
Jos ei muuten niin vedetään siinä ainakin ekstaasia ja sieniä ;)
Siva
Kameleontti

Seksi + LSD?

Post by Siva »

Oon kuullut että ei ole hirveen kiinnostavaa happopäissään toi nussiminen, ei ole itellä kokemusta eikä oikeen jaksais innostaakaan. Öh, miten muualla päin? :mrgreen: Mistä johtuu ettei noin moniulotteisessa kamassa noin 'kiva' asia nappaa?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
aphos
Kameleontti

Re: Seksi + LSD?

Post by aphos »

On se vaan niin sekavaa toimintaa, ettei siitä oikein tahdo tulla mitään. Aloittaa jotain eikä oikein meinaa saada sitä loppuun. Esim. sängyssä oleminen on ihan OK, mutta itse nussiminen saattaa käydä vähän oudoksi. Kannattaa itse kokeilla, varmaan aika henk. koht. juttu.
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Ei oikee tahdo pysyä focus vaikka kivaa onkin :lol:
Murderous motivation
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Onnistuu, ja toimii. Muttei kuitenkaan aina. Ei välttämättä sillon ku haluis, mutta sillon ku hapon hengelle sopii ja virtaukset siihen vievät.

Muutamat kokemukseni ovat olleet uskomattomia. Seksuaalienergian virtauksen aistii jotenkin täysin eri tavoin kuin muuten, herkistyminen lisääntyy. Toisaalta myös hapolle ominainen tietynlainen sähköisyys tuntuu, joka voi olla epämiellyttävää.

En ole viime aikoina kokenut, mutta tuntuu että noi aiemmat kokemukset ovat jättäneet valtavan jäljen siihen, miten tätä nykyä elän seksuaalisuuttani.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Seksi + huumeet = HEDONISMIN PARATIISI

Tytöt + Rock musiikki = Tauti
W10
Kameleontti

Post by W10 »

LSD:tä ja seksiä ei ole tullut kokeiltua, mutta sienissä on tullut yritettyä muutamaan otteeseen. Ei siinä kyllä pysynyt mitenkään ajatus mukana tilanteessa ja mieli harhaili ihan muissa asioissa. Mieluummin nautin siitä läheisyydestä ja puolison kosketuksesta. Seksiä voi harrastaa sitten vaikka selvinpäin matkan jälkeen. Jotkut hedonistisemmat päihteet, kuten gamma/lakka, bentsot, alkoholi tai savut toimivat paremmin seksin kanssa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mulla just jossain hapoissa ja jopa dpt aikana pyöri yksi asia vain mielessä....

Eiks kellään muulla tule sitä tunnetta, että kun nousee tryptamiinit kehossa ja tulee niitä kivoja vilun väreitä ja sitten ne tuntuu ihan pippelissä saakka... Ja siitähän se nousu vasta lähtee!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

W10 wrote:LSD:tä ja seksiä ei ole tullut kokeiltua, mutta sienissä on tullut yritettyä muutamaan otteeseen. Ei siinä kyllä pysynyt mitenkään ajatus mukana tilanteessa ja mieli harhaili ihan muissa asioissa. Mieluummin nautin siitä läheisyydestä ja puolison kosketuksesta.
Sen vuoksi seksiä ei oikein voi suunnitella harrastavansa, kuten ei muitakaan asioita yleensä tripillä, ei ainakaan kovin tarkasti suunniteltuna. Jos tilanne luonnollisesti ajautuu niin sitten niin käy. Pakottaminen ei onnistu.

Musta toi kuvaa jotenkin aika luonnollista, soljuvaa inhimillisen olemisen tilaa.
Dexma wrote:Eiks kellään muulla tule sitä tunnetta, että kun nousee tryptamiinit kehossa ja tulee niitä kivoja vilun väreitä ja sitten ne tuntuu ihan pippelissä saakka... Ja siitähän se nousu vasta lähtee!
Tuntuu kaikkialla kaikki. Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Aukikco wrote:Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Sama.
Image
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aukikco wrote: Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Ihan mikä vain nousu kyllä taitaa tätä tehdä...
bol
Kameleontti

Post by bol »

Dexma wrote:
Aukikco wrote: Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Ihan mikä vain nousu kyllä taitaa tätä tehdä...
Toi on kyl totta.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Bromo laskuissa ainakin natsas ja loistavasti. Kestävyyskin oli rutkasti noussut, ja orgasmi oli jotain sanoinkuvaamattoman uskomatonta. Onhan se toki normaalistikkin.
Vai toimiiko?
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

gaia wrote:Bromo laskuissa ainakin natsas ja loistavasti. Kestävyyskin oli rutkasti noussut, ja orgasmi oli jotain sanoinkuvaamattoman uskomatonta.
Tuota täytyy kokeilla.. vai toimiikohan se seksi samanlailla naisilla? Tietoa? :D
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

En oo koskaan edes masturboinut deeleissä. Se ainoa ihminen, jonka kanssa olen tähän mennessä harrastanut seksiä, ei oikein halua rakastella päihtyneenä tai päihtyneen kanssa.

Uusien tuulien myötä nämäkin asiat voivat tietysti muuttua, ja kerron ihan mieluusti sitten miltä tuntui. Mutta täytyy kyllä todeta, että seksi tripillä tuntuu ajatuksena vähän vieraannuttavalta, varsinkin hapoissa tai bromoissa. No okei, bromoissa tuli sellainen hetkellinen "mä voisin ottaa Aukikcolta suihin JUST NYT" -fiilis, jota en kuitenkaan toteuttanut - mutta fyysisesti olin yleisesti ottaen siinä pisteessä, että hellinkin rakastelu olisi varmaan vaan aiheuttanut heikotusta.
Mieli on mukava paikka asua.
satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari »

hmm.. kummallinen kysymys.

seksi ja lsd on molemmat asioita, joista nauttiminen onnistuu kunhan pitää mielensä avoinna.
kumpikaan ei onnistu pakotettuna, mutta sopivassa valossa se voi olla sukkia pyörittävä kokemus.

mä pyysin avokkiani laittamaan pussin päähän, menninkäisen hiihtäminen ei tuntunu luontevalta.. onneks ymmärrystä riitti ;)
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

satunnainen sankari wrote:
mä pyysin avokkiani laittamaan pussin päähän, menninkäisen hiihtäminen ei tuntunu luontevalta.. onneks ymmärrystä riitti ;)
Hahahahahahaha. :lol:
Image
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Oon harrastanu nussintaa nautittuani LSAta.
Se oli aika miellyttävää ja eroottista, kesti varmaan kaks tuntia, mutta koskaan kumpikaan ei tullu ja lopetettiin.
Oli erikoista ottaa suihin ku olin oksentanu, sitte myöhemmin työntäny ruokaa suuhuni ja sitte lopuks kyrpää.
Vähän pisti huvittamaan.
Ja olihan se sellasta hidasta ja laiskaa mutta mukavaa, tuntu jotenki läheisemmältäkin ehkä kun muuten..
dredi
LD50

Post by dredi »

Jaahas. Olis kyl varmaan hirveen outoa ottaa suihin kun on hapoissa... "iiik mikä toi outo möhkäle on en varmaan tunge sitä suuhuni!"

Toisaalta suihinotto hapoissa vois kyl olla ihan siistiä, siis ollessa vastaanottava osapuoli...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!