growy wrote:Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
samaa mieltä
Rupesin yhtäkkiä hekottaan ihan helvetisti omille tirskahduksilleni ... On tää sairasta.
growy wrote:Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
hehe, joku mimmi oli ollu konemetsäs "tää o iha paska festari, oon yrittäny iskee vaik kuinka monta jätkää mut kukaa ei oikee tunnu ottavan mitää selkoa"jakoavain wrote: Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.
Hahaskirtfeber wrote:hehe, joku mimmi oli ollu konemetsäs "tää o iha paska festari, oon yrittäny iskee vaik kuinka monta jätkää mut kukaa ei oikee tunnu ottavan mitää selkoa"jakoavain wrote: Hehe, veikkaan että tää osio voi saada eloa Konemetsän jälkeen *tirsk*.ihmekkös.
muokin yritti joku mimmi tulla iskee koxboxin keikan aikana, bromoissa jotai vissiiki söpersin sille ja muistikuviin kuuluu ku tyttönen peruutti hämmentyneen näkösenä pari metriä sanoen jotai "no..jos mä jätän sut jatkamaan tanssimista..", käänty ja katos nopeemmin ku oli ilmestyny
Hei, todella mielenkiintoinen ... miete. Woaaah.. oikeesti.Ayrenum wrote:Jep, tuntuu kyllä kieltämättä hetki hetkeltä siltä, että mikä tahansa voi olla rakastelua. Ei siihen välttämättä tarvita toista ihmistä tai seksiä ylipäätään.
Sen vuoksi seksiä ei oikein voi suunnitella harrastavansa, kuten ei muitakaan asioita yleensä tripillä, ei ainakaan kovin tarkasti suunniteltuna. Jos tilanne luonnollisesti ajautuu niin sitten niin käy. Pakottaminen ei onnistu.W10 wrote:LSD:tä ja seksiä ei ole tullut kokeiltua, mutta sienissä on tullut yritettyä muutamaan otteeseen. Ei siinä kyllä pysynyt mitenkään ajatus mukana tilanteessa ja mieli harhaili ihan muissa asioissa. Mieluummin nautin siitä läheisyydestä ja puolison kosketuksesta.
Tuntuu kaikkialla kaikki. Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.Dexma wrote:Eiks kellään muulla tule sitä tunnetta, että kun nousee tryptamiinit kehossa ja tulee niitä kivoja vilun väreitä ja sitten ne tuntuu ihan pippelissä saakka... Ja siitähän se nousu vasta lähtee!
Sama.Aukikco wrote:Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Ihan mikä vain nousu kyllä taitaa tätä tehdä...Aukikco wrote: Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Toi on kyl totta.Dexma wrote:Ihan mikä vain nousu kyllä taitaa tätä tehdä...Aukikco wrote: Tryptanousut ovat tehneet paljon sen eteen, että olen alkanut tiedostaa tässä kehossa olemisen euforisuuden ihan jokapäiväisenä juttuna.
Tuota täytyy kokeilla.. vai toimiikohan se seksi samanlailla naisilla? Tietoa?gaia wrote:Bromo laskuissa ainakin natsas ja loistavasti. Kestävyyskin oli rutkasti noussut, ja orgasmi oli jotain sanoinkuvaamattoman uskomatonta.
Hahahahahahaha.satunnainen sankari wrote:
mä pyysin avokkiani laittamaan pussin päähän, menninkäisen hiihtäminen ei tuntunu luontevalta.. onneks ymmärrystä riitti