Esittele itsesi

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Vitamine
Psykonautti

Esittele itsesi

Post by Vitamine »

~ESITTELE ITSESI~

__

Toisille niin helppoa ja rattoisaa, toisille todella vaikeaa ja epämiellyttävää. Toivoisin, että sinä, juuri sinä vaulttilainen tulisit ja postaisit viestin, joka sisältää perusinfoa itsestäsi ja persoonastasi, harrastuksistasi tai ihan mistä vaan mikä liittyy sinuun.
Voisinkin tästä aloittaa itselläni :) .

Tervehdys kaikille vaulttilaisille, rekisteröityneille tai ei-rekistyteröityneille! Minun nickini on Vitamine ja olen vastarekisteröitynyt Psyvaultin käyttäjä. Olenhan jo muutaman kuukauden harhaillut tällä sivulla ja lueskellut hyvin aktiivisesti threadeja sun muita ja tullut siihen tulokseen, että tämä on itselleni todella hyödyllinen ja sopiva sivusto/foorumi. Meinasin heti rekisteröityä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta, koska moinen ominaisuus oli poistettu (ilmeisesti kiitös siitä kuuluu joillekin ääsholeille! :evil: ). Nyt sitten rekkasin heti kun huomasin, että se on taas mahdollista.

Olen alle kahdenkymmenen ikäinen nuori poika/mies (ja poikamies ;) ) ja harrastuksiini kuuluu musiikin ja piirrosten luominen tietokoneiden ja muun elektroniikan avulla. Harrastan myös lukemista, ajanviettoa netissä ja tarkkailua. Tarkkailen itseäni, muita ihmisiä ja luontoa. Se on todella äärimmäisen kiinnostavaa. Itseni (tämän 'vitaminen') interaktiota muun kaikkeuden kanssa on hauska seurata ja siitä tuntuu joskus (ellei kokoajan) oppivan jotain uutta. Uuden oppiminen on siis minusta miellyttävää ja tärkeää. Siksi olenkin tutustunut psykedeeleihin. Niiden avulla tutkin, etsin 'totuuksia' ja irtaudun tästä niin välillä ahdistavan tuntuisesta yhteiskunnasta.
Asun pohjanmaalla Suomessa ja käyn kaksoistutkintoa, kauppista (merkonomi) ja lukiota (ylioppilas).

Osan vaulttilaisista tunnen jo miltei kavereikseni vaikken koskaan ole vielä mitään teille puhunut, mutta lukenut olen teidän viestejänne niin paljon ja usein myös samaistunut niihin, että tuntuu kuin olisitte läheisempiä minulle kuin monet muut oikeasti tuntemani ihmiset. KERTOKAA SIIS... keitä olette. Ei nyt kuitenkaan lähdetä mihinkään syvällisiin kysymyksiin kuten kuka olen yms. vaan ihan pintaraapaisuna kertokaa itsestänne.
Puheenvuoro siirtyy, mutta kenelle seuraavaksi?
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
peltsi
OD

Re: Esittele itsesi

Post by peltsi »

Joo itse oon kanssa just vasta liittyny vaultttiin ^samaisista syistä ja oon myös lukenu jo rekisteröitymistä ennen todella paljon juttuja vaultissa.
Oon kaakkois-suomesta 22-vuotias lökäpöksy ja lähinnä vaultilla pyörin just siks että "vastuullinen ja järkevä keskustelu psykoaktiivisista substansseista" on mielenkiintoista ja oon ihminen joka haluaa tietää mahdollisimman paljon mielenkiintoisista asioista.
Oon myös aika syvällisiin keloihin taipuva ja ehkä jopa liiikaa asioita miettivä tyyppi.
Tällä hetkellä oon kiinnostunut psykedeeleistä apuvälineenä itsenstä ja ympäristön tutkimiseen. Päihdehistoriaa on jonkun verran mutta en koe itseäni "nistiksi" eikä oo mitään ainetta joka meikäläistä tällä hetkellä ohjailis. Oon myös sitä mieltä että kaikkee voi kokeilla kunhan tietää mitä tekee ja ottaa siitä vastuun. Mutta eiköhän tässä kerkee paremmin tutustua ajan myötä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^ jos sää trippi oot narkonomi niin voitko laittaa mulle "vanha veturi"? :lol: :lol: asiaan mauseri, no vittu. asun yksin korvessa oulun "lähellä" heh "lähin kaupunki voi olla kaukana" vedän kai kaikkee.. paitsi poretta. (enää) mut en sillai vakitysesti vedä kaikkee. vaan välillä selvinpäin, sit vaik viikon opaputki tai tutkariputki :D Psykedeelit ovat ehkäpä kaunein asia mailmassa.. Kaikki kelpaa mulle. piste. oon tutkalla, vitun jiihoovee kui sitä polttaa aina vahingossa liikaa :mrgreen: kohta otan 2ct2 et jaksan aamuun et saan subuja sit miptii sit taas subuu.. huomen illalla nukkumaan. on sitä vittu valvottu täysin ilman unta 10vrk joskus.. ton vois laittaa sekasimpiin oloihin :) . en aina oo tämmönen. kuosaaja. HÖRHÖ olen, hörhöin täällä, Dexma ja dredi ei parjää mulle hörhöydessa. vaikka taitavat luulla.. noh tRippi on aika hörhö kyllä.. löydät minut tuhkakupista missä kirjoitan sekavasta mielestäni jo valmiiksi mielestä sekavaa tekstia. öitä/aamua/päivää/iltaa rakkaat! niin ja haluun vittu muijan! PERKELE! kuosaan yleensä yksin. mulla on pitkä tukka winkwink tytöt.. TULKAA TÄNNE NUSSIMAAN! :D

Edit: ei vittu :oops: repesin ääneen ku luin ton viimesen lauseen :lol: :lol: :lol: :lol:
Last edited by mauseri on Fri 29 May 2009, 09:20, edited 1 time in total.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frapathea

Post by frapathea »

En uskalla :o
mauseri
LD50

Post by mauseri »

frapathea wrote:En uskalla :o
tee se tai teen sen sun puolesta :shock:
frapathea

Post by frapathea »

mauser1911 wrote:
mauser esittele mut mutta ole hienotunteinen ja käytä kauniita sanankäänteitä. äläkä paljasta liikaa!!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Minä olen Dexma.

Minun elämäntehtäväni on tutkia käytännön tasolla erilaisia modernin psykonautismin uusia kemikaaleja. numeroita ja kirjaimia...

Tykkään purgailusta, koska se kiihottaa mua, tykkään makoilla olohuoneen sohvalla katsellessa fraktaaleja ja kuolata päälleni.

Olen erittäin kiinnostunut erilaisista ominaisuuksista joita minun pääkoppani omistaa. Olen pirun huono nussimaan muuten.

Elämääni kuuluu kitara sooloja, kitara ufoilua, yleensäkkin olen varmaan ihan uhuvo koko mies, jos edes olen puoleksi mies.

Uskon, että mauser on hörhöin meistä...

Olen nörtti.

Ainiin ja piti vielä kertoa, että tykkään juoda eroteltuja yskänlääkkeitä.

Mulla on pitkät hiukset ja asun tampereella. Yleensä en paahda paikalla aurinkolasit päällä. Surrealistisessa maailmassa näytän tolta kissalta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

frapathea wrote:
mauser1911 wrote:
mauser esittele mut mutta ole hienotunteinen ja käytä kauniita sanankäänteitä. äläkä paljasta liikaa!!
ei pysty nyt.. sori..
dredi
LD50

Post by dredi »

Minä olen munamies, minä olen mursu. Olen LSD:n bitartraattisuola. Olen singulariteetti. Olen tahdoton, muodoton egokuolema, olen rajaton eksistenssi, olen venyvä käsite. Olen universaali voima!

Tässä elämässä olen olemassa vain joka toinen nykyhetki. Olinko se minä joka tämän ajatteli? Kenties, Ken ties. Aivopieruja päästelen digitaalimuodossa tähän. Lue ja ymmärrä. Käsitä. Unohda. Heitä voltti, vedä ampeeri, muista tuoda kaupasta maitoa...

En ole kukaan. Minulla ei ole omaa persoonaa. Olen sinä, sillä hetkellä kun puhun kanssasi. Sulaudun. Muokkaan todellisuutta ja aktivoin itse itseni. Rakasta minua, minä teen elämästäsi vaikeaa!

Tämä kaikki on valetta. Oikeasti olen.... [loput viestistä sensuroitu]
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Uke
LD50

Post by Uke »

Olen Uke moi (nimimerkki ei tule seme-uke-jutusta, vaan omasta nimestäni väännetty lempinimi).
Tykkään syödä,
olen paljon koneella,
olen aloitteleva huumeidenkäyttäjä, joka tykkää ehkä eniten psykedeeleistä.
Olen sinkku, nuori jne.
Käyn vielä vuoden koulua ammattikoulussa ja ravintolakokiksi olis tarkotus valmistua.
Koitan käydä salilla joka toinen päivä / ~4krt viikossa.
Tässä profiilini Last.Fm:stä: http://www.last.fm/user/UkeUke
Käytän IRC:tä paljon.
Olen virtuaalisessa maailmassa (eli mm. täällä) aika avoin ja rohkea, mutta todellisuudessa saatan vetäytyä ajoittain aika ujoksikin. Riippuu tosin seurasta, saatan olla myös porukan pääpiste joka koittaa naurattaa muita ja esittää apinaa, koska ihmiset tykkää katsoa tyhmiä. Pyrin myös yleensä kääntämään jutut negatiivisesta positiiviseksi, vaikka pähkäilen omassa päässäni aika useinkin melko synkkiä ajatuksia.
Tykkään nykyään olla ehkä enemmän selvinpäin, kuin "kuosissa", vaikka tulee sekoiltua välillä aika pahasti selvinpäinkin. Selvänä / Ilman päihteitä on vaan jotenkin... parempi olla ainakin välillä :)
Tykkään kirjoitella todella paljon (jossain tuolla novellit-topikissakin on pari kirjoitusta), mutta nyt en jaksa paljoa raapustaa, kun pitäisi kohta käydä nukkumaan.

Jotain todella tärkeää piti sanoa, mut unohin..prkl... noh, eiköhän siinä nyt ole jotain :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
frapathea

Post by frapathea »

mauser1911 wrote:
frapathea wrote:
mauser1911 wrote: tee se tai teen sen sun puolesta :shock:
ei pysty nyt.. sori..
ei seiso sanojensa takana!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

no mää yritän nyt selvinpäin heittää jotain pientä:

frapathea: kavereiden kesken frapa. Hän on nainen, jolla on ainakin kaunis suu. Erittäin mukava persoona. joskus ollaan oltu hänen kanssaan "hieman" erimieltä työnteosta ja kyllä tohon muijaan välillä on meinannu hermotkin mennä.. :D frapa tykkää tehdä ihoonsa pieniä reikiä.. psykedeeleistä hänellä ei ole paljon kokemusta. tais 2C-E joskus hihaan :shock: tietääkseni hän pitää päihteistä. tais saada potkut töistä, ku meni sinne jossain kuosissa (en oo varma). foorumin "rääväsuu" :D
frapaa ei kannata suututtaa, sillon kun hän suuttuu, ei oo kellään enää kivaa. (mää oikeesti taidan vähän pelätä frapaa :shock: ) ei oikein mitään negatiivista sanottavaa. monesti on aamulla saanut hyvät naurut frapan jutuista. Kiitos frapa, että olet olemassa! pusipusi ;)
niin ja sydän.. hei camoon...
oon just heränny ja kyllä te mun muistin tiedätte..
frapathea

Post by frapathea »

en saanu potkuja sentään! vedin vaan saikulle ja toivon et se unohetaan:o!!!

pusipusi mauser kaunis naine;);)
tRip
Moderator

Post by tRip »

mauser1911 wrote:^^ jos sää trippi oot narkonomi niin voitko laittaa mulle "vanha veturi"? :lol: :lol:
Multa ilmeisesti lähti admin-oikeudet, ku vähän menin myllertään vaulttia :mrgreen:
Julkinen pahoitteluni..

Mä oon mä.. emmä osaa kertoo itestäni muutaku et mä nyt satun vaa oleen tällanen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Oon tosi huono näissä.

Moi mä olen barbababa, irkin puolella barb ja vaihtoehtoisesti barbi/barbaari/barbara.. :roll: Olen kohta 19 vuotta täyttävä naispuolinen hörhö Uudeltamaalta (päihteiden ihmeellisen maailmaan tutustunut jokin seitsemän vuotta sitten). Tykkäilen ganjan poltosta ja deeleistä. Harrastan (silloin kun sattuu huvittamaan) maalausta, kaikkea mahdollista musiikkiin littyvää, tietokoneita, leffoja, kirjoja/kirjoittamista, elukoista, hiusten väsäämisestä, reiveistä/festareista, jne jne. Mulla on kissakin.

Pidän mun elämästä vaikka se onkin useimmiten perseestä. :lol: Pääsin juuri subusta irti! Ja erosin puolentoistavuoden takaisesta avopuolisosta. Olen tällä hetkellä koditon, reissaan läppärin kanssa joka puolelle Suomea. Positiivari-ituhippi ehkäpä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Diggaan susta barbapapa!
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Aukikco wrote:Diggaan susta barbapapa!
Njooo, näin sut kolme päivää sitten steissillä soittelemassa! :shock:
I'm maybe bad
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

frapathea wrote:en saanu potkuja sentään! vedin vaan saikulle ja toivon et se unohetaan:o!!!

pusipusi mauser kaunis naine;);)
pienet erittäin kivat tissit unohtu.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mauser1911 wrote:no mää yritän nyt selvinpäin heittää jotain pientä:

frapathea: kavereiden kesken frapa. Hän on nainen, jolla on ainakin kaunis suu. Erittäin mukava persoona. joskus ollaan oltu hänen kanssaan "hieman" erimieltä työnteosta ja kyllä tohon muijaan välillä on meinannu hermotkin mennä.. :D frapa tykkää tehdä ihoonsa pieniä reikiä.. psykedeeleistä hänellä ei ole paljon kokemusta. tais 2C-E joskus hihaan :shock: tietääkseni hän pitää päihteistä. tais saada potkut töistä, ku meni sinne jossain kuosissa (en oo varma). foorumin "rääväsuu" :D
frapaa ei kannata suututtaa, sillon kun hän suuttuu, ei oo kellään enää kivaa. (mää oikeesti taidan vähän pelätä frapaa :shock: ) ei oikein mitään negatiivista sanottavaa. monesti on aamulla saanut hyvät naurut frapan jutuista. Kiitos frapa, että olet olemassa! pusipusi ;)
niin ja sydän.. hei camoon...
oon just heränny ja kyllä te mun muistin tiedätte..
Edit: frapalla on myös täydelliset tissit :D
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Minä oon UltraVioletti, paremmin minut tunnetaan toisella nimelläni, mutta koska olen superstar niin pitää käyttää salanimeä.
Tykkään miehistä ja naisista ja joskus vauvoistakin jos ne on hiljaa ja nättejä. Sama oikeestaan sopii kaikkeen, tykkään jutuista jos ne on hiljaa ja nättejä. Itse en ole hiljainen enkä nätti, paitsi joittenki sekopäitten mielestä.
Oon useiden mielestä peloittava, koska sanon asioita jotka tulee mieleen, vaikka en välttämättä tarkoita loukata ketään. Välttämättä. Joskus haluan loukata kaikkia ja olla paha ja tuhma. Se jälkeen yleensä vahingoitan itteäni esimerkiksi polttamalla käsiäni palavilla asioilla. Joskus syön bentson etten tekisi niin.
Olen kiinnostunut itseäni koskevista asioista ja olen narsistinen huora. Minulta voi kysyä kaikkea! Olen pohtinut viime aikoina paljon ulosteasioita ja ne askarruttavat minua kovasti. Pidän korkokengistä ja alastomuudesta. Omistan punaisen vibraattorin. hups!
Tykkään myös valokuvata etanoita ja omaa persettäni, vaikkakin vihaan kyseistä objektia. Tämä oli esimerkki siitä miten ristiriitainen henkilö voin olla. jos haluaaan! En tykkää kauniista miehistä. Tahtoisin viiltää niitten naamaa.
Minulla on mustat pitkät hiukset joita jakelen minulle tärkeille ihmisille. Ne voivat piiskata ihmisen hengiltä! Mutta tämä ele on verrattavissa korvan leikkaamiseen taistelun jälkeen, kotimaassani niin oli tapana tehdä.
Puhun paljon paskaa koska elämäni on liika kiinnostavaa että voisin puhua siitä totta. Tämä kertomus tosin on suurinpiirtein totta joka sana! Olen pakkomielteinen ja nauran väärissä paikoissa (siis joittenkin mielestä..).
Minulla on yksinäistä täällä suuressa kaupungissa, jossa en tunne ketään ja olen kaikkein eniten sekaisin silloin kun saan kohtauksen! En muuten ole yhtään sosiaalinen ja jos ympärilleni kerääntyy porukkaa jota en tunne niin menen ihan sykkyrälle ja alan myös änkyttää ja kuolata. Mulla ei oo yhtään rahaa ja käytän likasia vaatteita.
Tässä ei ollu sitten kaikki!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

barbababa wrote:Njooo, näin sut kolme päivää sitten steissillä soittelemassa! :shock:
Ai, oliksä frapan kanssa vai jotenkin muuten jotain? :D
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Aukikco wrote:
barbababa wrote:Njooo, näin sut kolme päivää sitten steissillä soittelemassa! :shock:
Ai, oliksä frapan kanssa vai jotenkin muuten jotain? :D
Olin itseasiassa Bukan kanssa hörhöilemässä pitkin steissiä.. ;)
I'm maybe bad
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Moikkka! Oonki ettiny tälläst topikkii täältä mutta nyt tulee:

Meikä on 18v "mies" täältä helsingin alueelta. Rekkasin tänne vasta hetki sitten mutta on tullu luettua ehkä vuosi-pari ja seurattua sivusta. Tääl on sikana mielenkiintosta asiaa ja tää on mun mielestä tosi kotoisa foorumi, jossa kaikki tulee juttuun, ja on muutaki asiaa ku pelkästään päihteistä. Mitäs tässä kertois vielä itestä, oon tälläne pilven polttelija, kuuntelen hip hoppii mutta viimeaikoin tullu kaikenlaista muutaki kuunneltua. Valmistuin just koulusta ja nyt eio sitte pahemmi suunnitelmia. Kesä menee jumitellessa? :D
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

barbababa wrote:Olin itseasiassa Bukan kanssa hörhöilemässä pitkin steissiä.. ;)
Ah. Kaks eri vaulttiporukkaa siis salaisesti spottas mut :D Tai no Frapa ei salannu.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Aukikco wrote:
barbababa wrote:Olin itseasiassa Bukan kanssa hörhöilemässä pitkin steissiä.. ;)
Ah. Kaks eri vaulttiporukkaa siis salaisesti spottas mut :D Tai no Frapa ei salannu.
No me tajuttiin että se olit sä vasta kun päästiin takaisin sisätiloihin. :lol:
I'm maybe bad
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

Hei.
Olen 19-vuotias tyttö. Tykkään huumehista, tutkareista, kasveista, combottamisesta, pääni tutkiskelusta ja kauniista
maailmasta. Tykkään ehkä liikaakin myös alkoholista. Ja rakastan aurinkoa.
Inhoan todella typeriä / sivistymättömiä ihmisia.
45/44/43/42
Uke
LD50

Post by Uke »

Nostetaan hyvä topic, kertokaa toki itsestänne uudet immeiset :-)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
zan
Apteekki

Post by zan »

nöö jöö, 28wee, pohjois-pohjanmaalla asustelen...oikein mukava tyyppi olen. ammatiltani olen hoitaja, omaan sopivan suuntautumisen vielä eli päide&mielenterveys. pidän ammatistani, mutta unelma-ammatti olisi sairaala-apteekin apteekkari heh :heh: :razz:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

zan wrote:nöö jöö, 28wee, pohjois-pohjanmaalla asustelen...oikein mukava tyyppi olen. ammatiltani olen hoitaja, omaan sopivan suuntautumisen vielä eli päide&mielenterveys. pidän ammatistani, mutta unelma-ammatti olisi sairaala-apteekin apteekkari heh :heh: :razz:
Mää joskus mietin Chibbon kanssa, että pitäiskö mun alkaa päihdetyöntekijäksi...

ihan muuten paljastus,. Mun sisko on päihdtyöntekijä...

Niin mauseri, mulla on sisko... kelaa, mun näköinen :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

mut se on päihdetyöntekijä... mut mikä sen parempi paikka on iskeä muijja :D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mä oon päihdetyöntekijä..myyn päihteitä :heh:
...aika paska läppä.

Joo mut oon kai mode täst päiväst lähtien.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*