__
Toisille niin helppoa ja rattoisaa, toisille todella vaikeaa ja epämiellyttävää. Toivoisin, että sinä, juuri sinä vaulttilainen tulisit ja postaisit viestin, joka sisältää perusinfoa itsestäsi ja persoonastasi, harrastuksistasi tai ihan mistä vaan mikä liittyy sinuun.
Voisinkin tästä aloittaa itselläni
Tervehdys kaikille vaulttilaisille, rekisteröityneille tai ei-rekistyteröityneille! Minun nickini on Vitamine ja olen vastarekisteröitynyt Psyvaultin käyttäjä. Olenhan jo muutaman kuukauden harhaillut tällä sivulla ja lueskellut hyvin aktiivisesti threadeja sun muita ja tullut siihen tulokseen, että tämä on itselleni todella hyödyllinen ja sopiva sivusto/foorumi. Meinasin heti rekisteröityä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta, koska moinen ominaisuus oli poistettu (ilmeisesti kiitös siitä kuuluu joillekin ääsholeille! :evil: ). Nyt sitten rekkasin heti kun huomasin, että se on taas mahdollista.
Olen alle kahdenkymmenen ikäinen nuori poika/mies (ja poikamies
Asun pohjanmaalla Suomessa ja käyn kaksoistutkintoa, kauppista (merkonomi) ja lukiota (ylioppilas).
Osan vaulttilaisista tunnen jo miltei kavereikseni vaikken koskaan ole vielä mitään teille puhunut, mutta lukenut olen teidän viestejänne niin paljon ja usein myös samaistunut niihin, että tuntuu kuin olisitte läheisempiä minulle kuin monet muut oikeasti tuntemani ihmiset. KERTOKAA SIIS... keitä olette. Ei nyt kuitenkaan lähdetä mihinkään syvällisiin kysymyksiin kuten kuka olen yms. vaan ihan pintaraapaisuna kertokaa itsestänne.
Puheenvuoro siirtyy, mutta kenelle seuraavaksi?