Buustailu.

Dekstrometorfaani
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2480
Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Buustailu.

Post by Huiko »

Oma trippini lähti liikkeelle kun päätin työpäivän jälkeen kiskaista pikkuisen alle puolet dexmeistäni.(1200mg)
Tai siis tämä oli ollut ajatuksena jo edellis illasta.
Hölmöilin sen verran että ei matematiikkka ollut aivan kunnossa.
Silmämääräisesti dexmiä oli n.6cl.
kuitenkin arvelin ottavani vähän kun laitoin mittalasin kautta dexmit(25ml) tuoppiin. :)

Juoma koostui appelsiinimehusta ja tuosta dexmistä.
No,juoma naamariin ja telkkarin seurantaan.
Koneen laitoin myös päälle.

Pikkusen siivoillen pyörimään kämppään.
Kaveri soittaa ja juttelee kanssani pitkät tovit.
Tuon puhelun jälkeen jatkan siivoilua ja laitan musiikkia.
Alkaa jo tuntua joitain vaikutuksia.
Menen sängylle makaamaan ja fiilistelen.Hyvä ilta tulossa.
Puhelin soi.
Sukulaiseni haluaa tulla käymään ja tarvitsee joitain tavaroita matkaan.
Alkaa armoton kuumotus.
Kaikki pois näkyvistä?
Vittu peiliin ei katota.
Alkaa vaan kuumottamaan lisää.
No, sukulainen käy,saa tarvitsemansa ja häipyy.Huh!
Kirjoittelen tänne.
Heti lisää dexmiä!
Edellisestä oli kulunut nyt n.2h.
Taas sama 25ml.
Mites tuota jäi noin vähän?
Nyt tajuan lasku virheeni.
Saattoi olla aika kummallinen vierailu sukulaisellani.
Naama ja nahka punoittaa.
Onneksi homma unohtuu heti kun alkaa hyvä kappale ja käyn taas makoilemaan.
Tunti menee ja kutina lisääntyy siihen pisteeseen että täytyy lähteä suihkuun.
Ehkä paras suihkuni koskaan.
En laita pesuhuoneeseen valoja ollenkaan ja istuudun alas.
Nyt alkaa tilan,äänen ja ajan vääristymät.
Trippailuni on aika häiriintynyttä,mutta viihdyttävää.
Olen suihkussa tunnin joka ei todellakaan vaikuta kuin 20min.
Suihkusta pois ja sänkyyn ja koneelle.
Musiikkia ja vaulttia.
Vedän loput dexmit ja harmittelen.
Joku tunti menee ennekuin trippi on peakissaan.
Sänky vaihtelee paikkaa ja huone muotoaan.
käyn tulevaisuudessa tai jotain.
Dexmin vaikutus vaimenee ja alkaa tulla se pöhnä.
Siihen vedän keskusteltuani itseni kanssa likööriä,ja ihmettelen kun tällä kertaa ei paska lentänyt kertaakaan.
Se on tuo dexmi ihme aine.
Aina uutta.
Jätti tas lahjaksi afterglown.
Kiitos ja kuitti.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Buustailu.

Post by King Ink »

Ehkä oisin vähän tarkempaa selostusta toivonut enkä vaan että nopeesti käyt läpi mitä tapahtui.
Kuitenkin aika hyvä stoori.
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2480
Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Re: Buustailu.

Post by Huiko »

Ensi kerralla koitan parantaa. :)
En oikeastaan ole oikein kynämies,ja tämä oli hyvän stoorin innoittamana hetken mielijohteesta kirjoitettu.
nämä on muutenkin vähän vaikeita rakentaa kokonaisuuksiksi,mutta kynä ja vihko voisi auttaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Buustailu.

Post by King Ink »

Miun mielestä varsinkin dexmin kanssa on hankala kirjoittaa kokonaisia stooreja,
pätkiä voi kirjoitella mutta niistä on hankala luoda toimivaa kokonaiskuvaa.
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: Buustailu.

Post by Usoda »

Kokeilkaas pikku plateulla näitä, deksmin buusailu on kivaa tuo jotenkin ihan erilaiset olot mulle ku deksmi yksistään. (enpä tiedä mistä asia johtuupi)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Buustailu.

Post by King Ink »

Usoda wrote:Kokeilkaas pikku plateulla näitä, deksmin buusailu on kivaa tuo jotenkin ihan erilaiset olot mulle ku deksmi yksistään. (enpä tiedä mistä asia johtuupi)
2. plateaun annosten boostaaminen on mukavaa, voisi kokeilla joskus 1. plateaun kanssa leikkiä.
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2480
Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Re: Buustailu.

Post by Huiko »

Se miten luulin vetäneeni ois ollu +/- 300+300+300+300.
Yleensä jättänyt nesteen määrän siihen desiin. :)
Hauskaa oli kyllä 2:illakin.
Ja aina on seuraava kerta.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8765
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Buustailu.

Post by Dexma »

600 mg
kolme tuntia
600 mg
kolme tuntia
600 mg
... Näin :D

Ei vais. 3 tuntia on hyvä väli, jos haluaa yllättys myllärin niin kandee buustata siinä 1,5 tunnin kohalla jos haluaa. Yleensä kolmas buusti jos se on vaikka vain 300 mg saattaa parhaillaan ladata sigma tilan päälle jotenka varautukaa :D

Toisaalta just joku 150 mg buustailu on aika opparimaista, varsinkin alkoholin kanssa siitä saa tosi jänskää.