Tai siis tämä oli ollut ajatuksena jo edellis illasta.
Hölmöilin sen verran että ei matematiikkka ollut aivan kunnossa.
Silmämääräisesti dexmiä oli n.6cl.
kuitenkin arvelin ottavani vähän kun laitoin mittalasin kautta dexmit(25ml) tuoppiin.
Juoma koostui appelsiinimehusta ja tuosta dexmistä.
No,juoma naamariin ja telkkarin seurantaan.
Koneen laitoin myös päälle.
Pikkusen siivoillen pyörimään kämppään.
Kaveri soittaa ja juttelee kanssani pitkät tovit.
Tuon puhelun jälkeen jatkan siivoilua ja laitan musiikkia.
Alkaa jo tuntua joitain vaikutuksia.
Menen sängylle makaamaan ja fiilistelen.Hyvä ilta tulossa.
Puhelin soi.
Sukulaiseni haluaa tulla käymään ja tarvitsee joitain tavaroita matkaan.
Alkaa armoton kuumotus.
Kaikki pois näkyvistä?
Vittu peiliin ei katota.
Alkaa vaan kuumottamaan lisää.
No, sukulainen käy,saa tarvitsemansa ja häipyy.Huh!
Kirjoittelen tänne.
Heti lisää dexmiä!
Edellisestä oli kulunut nyt n.2h.
Taas sama 25ml.
Mites tuota jäi noin vähän?
Nyt tajuan lasku virheeni.
Saattoi olla aika kummallinen vierailu sukulaisellani.
Naama ja nahka punoittaa.
Onneksi homma unohtuu heti kun alkaa hyvä kappale ja käyn taas makoilemaan.
Tunti menee ja kutina lisääntyy siihen pisteeseen että täytyy lähteä suihkuun.
Ehkä paras suihkuni koskaan.
En laita pesuhuoneeseen valoja ollenkaan ja istuudun alas.
Nyt alkaa tilan,äänen ja ajan vääristymät.
Trippailuni on aika häiriintynyttä,mutta viihdyttävää.
Olen suihkussa tunnin joka ei todellakaan vaikuta kuin 20min.
Suihkusta pois ja sänkyyn ja koneelle.
Musiikkia ja vaulttia.
Vedän loput dexmit ja harmittelen.
Joku tunti menee ennekuin trippi on peakissaan.
Sänky vaihtelee paikkaa ja huone muotoaan.
käyn tulevaisuudessa tai jotain.
Dexmin vaikutus vaimenee ja alkaa tulla se pöhnä.
Siihen vedän keskusteltuani itseni kanssa likööriä,ja ihmettelen kun tällä kertaa ei paska lentänyt kertaakaan.
Se on tuo dexmi ihme aine.
Aina uutta.
Jätti tas lahjaksi afterglown.
Kiitos ja kuitti.