Eli kertokaapa mielipiteitänne eri aatteista ja mitä aatetta itse edustatte. Siis kaikkee paskaa aatteista ylipäätänsä ja kiivasta keskustelua aatteenne puolesta.
Itse koen olevani alkuperäinen skinhead eli antirasistinen kapitalismin vastustaja. Kyseinen aate on alunperin lähtöisin jamaikalta (rudeboy-aate), josta se muokkautui briteissä 60-luvulla skinheadismiksi ja tosiaan nykykäsityksen vastaisesti tarkoitus on ollut kapinoida rasismia ja kapitalismia vastaan, pitää hauskaa, ryypätä kuunnellessa hyvää musiikkia, pukeutua hienoihin vaatteisiin (kuten londsdalen takkeihin, maihareihin, ja henkseleihin :heh: ) ja kaikkea muuta mistä nykyään skinheadeiksi itseään kutsuvat pellet ei tajua hevonvittuakaan. Oon pitäny aina skinhead-musiikista joka on mm. reggaeta, skata, soulia, hardcorea ja oi!-punkia. Mainitsin jo tuolla toisessa topicissa ton Agnostic Front-nimisen bändin joka on omia lemppareita näistä skiniorkestereista
Uskontopuolella olen kai jotain ateistin ja agnostisistin väliltä. Itse en usko jumaliin mutta en kiellä kenenkään uskonnon olevan väärin koska jokainen saa turvautua juuri siihen mikä itsestään tuntuu hyvältä.
Tuun heittelee varmasti viel paljon juttuu tähä topicii ku oon sen verran aatteellinen että näit juttuja tulee kokoajan mieleen lisää.
E: Joo löytyhän tuolta wikipediasta vähän juttuu tosta skinheadismista eikä oo ees ihan pelkkää potaskaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skinhead