Jos sitä huomen ottais viivan verran poretta, jaksais fillaril vaik sotkea vähän paremmin toivottavasti, tuli kokeiltua jo silloin kun sitä ostin, 2pientä pommia kaverit teki mulle, mut olin niin jurrissa ja savuissa etten tiedä sanoko se silloin oikein mitn, puhetta tuli ehkä pikkuisen normia enemmän ja seuraavana päivänä oli aika outo olo, olin kyl nukkunut mut tuntu etten ollut nukkunut, emt...
EDIT. No nyt on testattu...
Kaveri teki mulle joskus yhden pommin ja purkasin sen ja kun aiemmin kysyin frendilt et jos ekakertalainen viivan tekee ni kuin suuren ni se sano et about sellasen tulitikun pituisen ja paksuisen ni se olis jees, no siit pommista tuli n.2 tulitikun kokosta lainia, imasin sen yhden siit, johan poltteli mun neitseellistä sierainta kovasti, aikani odottelin ja aloin maistaa ku se kemikaali valu nieluun, pahan makust yäk...
Sit alkoikin puskea sellast yliaktiivisuutta tai jtn ja soitin kaverille et mitä kuuluu, ajatus kulki nopeammin ku suu ja hyvä et mennyt sanat koko ajan sekaisin ku uutta juttua puski mieleen, röökiä palo kovasti ja vettä lipikoin paljon kun olin juuri pyöräillyt n.13km ja kun takasin oli tultava ni ajattelin juurikin sen viivan imasta ja kattoa jaksaako sitä paremmin polkea, ja poljin sen n.13km takasin, musat vaan kovemmalle kuulokkeisiin ja menoks, ilmeisesti se auttoi ihan mukavasti ku ennätysajassa poljin takasin ja joissain ylämäissä pysty polkee oikein et hyvä ku ei suoni poksahtanut päästä... xD
Tuntu normaalia paremmalta viel kun piti tauon ku happi loppu ja lihakset hyyty kun tuli sellanen magee kuuma aalto pitkin kehoa mikä tulee muutenki ku jtn rankkaa fyysist rääkkiä vetää mut se tuntu vaan viel voimakkaammin...
Jalat kesti tosiaan paljon paremmin ja keuhkotkin, ja sit jos jalat ei meinannut hyytyä ni sit loppu keuhkoista tilavuus pitkis ylämäissä...
Nyt olen perillä ja harmittaa sinänsä ku oli kiva pyöräillä tuol, saa nähdä meneekö lihakset jumiin mut on mul parit sirdaludit jos niin käy...
Ja mitä siihen toiseen viivaan tulee ni otin siit puolet viel sen ekan viivan jälkeen nokkaan ja puolet säästin, taidan ne koht imasta pois...

Toistaiseks ihan positiiviset fiilarit on mut ku tosiaan en niistä laskuista vielä mitään tiedä...

/
Oikeastaan alunperin poistin tätä ököttiä just sen takia et jos sais lisäpotkua tohon liikuntaan ja ihan hyvält viel vaikuttaa, mulla on pikkusen 3-4 viivan verran toistakin piriä, tämä mitä nyt otin on juurikin sellaista ehkä melkein valkeaa mut ehkä aavistuksen kellertävää jauhetta, se toinen on/oli hieman tahnamaisempaa/paakkuisempaa vaaleaa töhnää mut se on kuivunut nyt pikkuisen ku frendi laitto ennen klädiä siihen viel talouspaperia päälle et se kuivuis ja kyl siit nyt jo nokkia saa vedettyä kun kortilla hieman tasoittelee...
Tulipaha teksti, varmaan enemmänki irtoisi mut kait tossa on jo ihan reilusti... xD