Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peltsi
OD

Re: Amfetamiini topic.

Post by peltsi »

Petri6 wrote:
silok wrote:
bob13337 wrote:Mites toi piri juominen jos sekottas vaikka viiina paukkuu ja vetäsis alas
Toimii, 8) Vähän sama ku vetäis pommina.
Mut ei toimi niin hyvin, kun nokkaan. Oraalinen hyötyosuus noin 20-25%, kun nasaalinen noin 75%.
En usko tähän väittämään. Väitätkö tosiaan kokemuksella että tarvitset yli kolminkertaisen annoksen oraalisesti verrattuna nokkiin..paskan latvat sanoi vikipediat mitä tahansa. Vaikutus on erilainen mut kyllä toimii lähes yhtä pienillä annoksilla pommina.

Ja sit toi hajuhomma; eli siis se/ne amfetamiinin kitkerät kemikaalituoksut johtuu valmistuksessa käytetyistä ja syntyvistä sivuaineista ja puhdas amfetamiini voi olla täysin hajutonta..mut kertoohan se sen et jos haisee sellaselle asetonipirille voimakkaasti niin ei siinä ainakaan kauheesti oo jatkeita mut on ollu myös hajutonta ja väritöntä tosi puhdasta amfee.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Petri6
OD

Post by Petri6 »

peltsi wrote:
Petri6 wrote:
silok wrote: Toimii, 8) Vähän sama ku vetäis pommina.
Mut ei toimi niin hyvin, kun nokkaan. Oraalinen hyötyosuus noin 20-25%, kun nasaalinen noin 75%.
En usko tähän väittämään. Väitätkö tosiaan kokemuksella että tarvitset yli kolminkertaisen annoksen oraalisesti verrattuna nokkiin..paskan latvat sanoi vikipediat mitä tahansa. Vaikutus on erilainen mut kyllä toimii lähes yhtä pienillä annoksilla pommina.
No ainakin kaksinkertaisen, tosin osa voi selittyä myös nokkiin ottamisen nopeammalla ja intensiivisemmällä vaikutuksella. Eikä tuo piri nyt mulla muutenkaan hyvin toimi. Mutta noi luvut on muistaakseni useammassakin lähteessä toistettu, joten kyllä mä niihin nyt aika pitkälti luottaisin. Tietty kaikki on yksilöllistä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Petri6 wrote:
Joo, ei oikeen putoo noi luvut. Tuntuu ihan hatusta heitetyltä. Oraalinen osuus on kyllä korkeampi mutta ei ole heittää mitään dokumenttia siitä. Omasta kokemuksesta voin vain puhua. Laita toki itse jotain faktaa pöytään.
peltsi wrote: Ja sit toi hajuhomma; eli siis se/ne amfetamiinin kitkerät kemikaalituoksut johtuu valmistuksessa käytetyistä ja syntyvistä sivuaineista ja puhdas amfetamiini voi olla täysin hajutonta..mut kertoohan se sen et jos haisee sellaselle asetonipirille voimakkaasti niin ei siinä ainakaan kauheesti oo jatkeita mut on ollu myös hajutonta ja väritöntä tosi puhdasta amfee.
Mulla on kokemusta tuosta hajuttomasta täysin valkoisesta jauheesta. Oli ehkä parhaimpaa vipua mitä vetäny.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Petri6 wrote:
peltsi wrote:
Petri6 wrote:
No ainakin kaksinkertaisen, tosin osa voi selittyä myös nokkiin ottamisen nopeammalla ja intensiivisemmällä vaikutuksella. Eikä tuo piri nyt mulla muutenkaan hyvin toimi. Mutta noi luvut on muistaakseni useammassakin lähteessä toistettu, joten kyllä mä niihin nyt aika pitkälti luottaisin. Tietty kaikki on yksilöllistä.
Kyllä amfetamiinin oraalinen hyötysuhde on >75% ihan yleisesti saatavilla olevilla suolamuodoilla.
peltsi
OD

Post by peltsi »

eNZYMe wrote: Kyllä amfetamiinin oraalinen hyötysuhde on >75% ihan yleisesti saatavilla olevilla suolamuodoilla.
Joo alle 75% mut en nyt kuitenkaan usko että olis kolminkertainen ero nokkiin ja pommina.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

peltsi wrote:
eNZYMe wrote: Kyllä amfetamiinin oraalinen hyötysuhde on >75% ihan yleisesti saatavilla olevilla suolamuodoilla.
Joo alle 75% mut en nyt kuitenkaan usko että olis kolminkertainen ero nokkiin ja pommina.
Eiku yli 75%

Amfe ja metamfe toimii molemmat tehokkaasti suun kautta.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

eNZYMe wrote:
peltsi wrote:
Eiku yli 75%

Amfe ja metamfe toimii molemmat tehokkaasti suun kautta.
Omasta mielestäni ei eroa juurikaan vaikutuksiltaan, että nokittaako vai ottaako pommin:) nasaalisesti tietenki nousee hieman nopeammin kuin oraalisesti :P iv tietenki iha oma juttusa :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Täytyy kyllä vettä hieman takaisin noita lausuntoja hyötyosuuksista. Googlella onnistuin löytämään vain monta sivua juupas/eipäs väittelyä bluelightista. Sen verran nyt kuitenkin näyttäisi olevan faktaa, että mahalaukun ph-arvo vaikuttaa huomattavasti hyötyosuuteen, eli mitä emäksisempi, sen parempi. Ruokasoodaa kannattaa siis nauttia pieni määrä n. 30-60min ennen pommin ottamista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Pirilaskut on ihan syvältä.... En tiiä mutta itellä tulee jo yhen yön valvomisen jälkeen ihan hirveen paska olo fyysisesti, henkinen puoli vielä jotenki kunnos :P Ennen tuppas masentuu aina pirin jälkee...

Tuli tos eilen otettuu joku reilu ykkönen mut ei hirveesti muuta vaikutusta ku et hikoilutti, sydän hakkas väärään tahtiin ja teki mieli jauhaa purkkaa.... Ei oo kyl nää laskut sen arvoset ku on nii paska olo ettei pysty nousee tuolist :D Hyvää pöhinää toi oli ainaki kaikkien kavereiden mukaan ja niillä toimi ihan kunnolla mut ei mul kyl liikoi kolissu :(

//edit
Osaako joku muuten sanoa että oisko voinu vaikuttaa tohon pirin kolisemattomuuteen se et tullu otettuu naksuja kaks kertaa täl viikolla ja ne kuitenkin kuluttaa serotoniinit aika loppuun?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Hatsiwatti
Tuppisuu

Post by Hatsiwatti »

Jos sitä huomen ottais viivan verran poretta, jaksais fillaril vaik sotkea vähän paremmin toivottavasti, tuli kokeiltua jo silloin kun sitä ostin, 2pientä pommia kaverit teki mulle, mut olin niin jurrissa ja savuissa etten tiedä sanoko se silloin oikein mitn, puhetta tuli ehkä pikkuisen normia enemmän ja seuraavana päivänä oli aika outo olo, olin kyl nukkunut mut tuntu etten ollut nukkunut, emt... :D

EDIT. No nyt on testattu...

Kaveri teki mulle joskus yhden pommin ja purkasin sen ja kun aiemmin kysyin frendilt et jos ekakertalainen viivan tekee ni kuin suuren ni se sano et about sellasen tulitikun pituisen ja paksuisen ni se olis jees, no siit pommista tuli n.2 tulitikun kokosta lainia, imasin sen yhden siit, johan poltteli mun neitseellistä sierainta kovasti, aikani odottelin ja aloin maistaa ku se kemikaali valu nieluun, pahan makust yäk...

Sit alkoikin puskea sellast yliaktiivisuutta tai jtn ja soitin kaverille et mitä kuuluu, ajatus kulki nopeammin ku suu ja hyvä et mennyt sanat koko ajan sekaisin ku uutta juttua puski mieleen, röökiä palo kovasti ja vettä lipikoin paljon kun olin juuri pyöräillyt n.13km ja kun takasin oli tultava ni ajattelin juurikin sen viivan imasta ja kattoa jaksaako sitä paremmin polkea, ja poljin sen n.13km takasin, musat vaan kovemmalle kuulokkeisiin ja menoks, ilmeisesti se auttoi ihan mukavasti ku ennätysajassa poljin takasin ja joissain ylämäissä pysty polkee oikein et hyvä ku ei suoni poksahtanut päästä... xD

Tuntu normaalia paremmalta viel kun piti tauon ku happi loppu ja lihakset hyyty kun tuli sellanen magee kuuma aalto pitkin kehoa mikä tulee muutenki ku jtn rankkaa fyysist rääkkiä vetää mut se tuntu vaan viel voimakkaammin...
Jalat kesti tosiaan paljon paremmin ja keuhkotkin, ja sit jos jalat ei meinannut hyytyä ni sit loppu keuhkoista tilavuus pitkis ylämäissä... :D

Nyt olen perillä ja harmittaa sinänsä ku oli kiva pyöräillä tuol, saa nähdä meneekö lihakset jumiin mut on mul parit sirdaludit jos niin käy... :)

Ja mitä siihen toiseen viivaan tulee ni otin siit puolet viel sen ekan viivan jälkeen nokkaan ja puolet säästin, taidan ne koht imasta pois... :)
Toistaiseks ihan positiiviset fiilarit on mut ku tosiaan en niistä laskuista vielä mitään tiedä... ://

Oikeastaan alunperin poistin tätä ököttiä just sen takia et jos sais lisäpotkua tohon liikuntaan ja ihan hyvält viel vaikuttaa, mulla on pikkusen 3-4 viivan verran toistakin piriä, tämä mitä nyt otin on juurikin sellaista ehkä melkein valkeaa mut ehkä aavistuksen kellertävää jauhetta, se toinen on/oli hieman tahnamaisempaa/paakkuisempaa vaaleaa töhnää mut se on kuivunut nyt pikkuisen ku frendi laitto ennen klädiä siihen viel talouspaperia päälle et se kuivuis ja kyl siit nyt jo nokkia saa vedettyä kun kortilla hieman tasoittelee...

Tulipaha teksti, varmaan enemmänki irtoisi mut kait tossa on jo ihan reilusti... xD
Last edited by Hatsiwatti on Sat 07 Aug 2010, 16:13, edited 2 times in total.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

taas haluttais amfee ku menny niin hitaalla pitkään. Kunnon porsket tai vaik metukkaaaki. nam. Vaihteluvirkistäis!
Ollu hyvää keltasta semikokkareista vahvan hajusta (se tuttu pirinhaju) ;()
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Post by ApteekkiKuningas »

HOIHOIHOI! Mitenkäs ku oon vedelly tässä ykkösen lirppaa potkiiko tramalit tai contit jos ottais tähä päälle ?
ApteekkiKuningas
Karvakuono

ApteekkiKuningas wrote:HOIHOIHOI! Mitenkäs ku oon vedelly tässä ykkösen lirppaa potkiiko tramalit tai contit jos ottais tähä päälle ?
Hyyvin toimii :--D
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

ApteekkiKuningas wrote:HOIHOIHOI! Mitenkäs ku oon vedelly tässä ykkösen lirppaa potkiiko tramalit tai contit jos ottais tähä päälle ?
Mulla ainakin tulee vitun paska olo ku ottaa tramaa lirun päälle. Kontit tosiaan toimii. Mut miks ottaa hyvän vauhin päälle contteja? Eiks kannattais laskujen aikana ottaa?

edit. niin tosiaan sokerin päällehän nuo toimii.
ApteekkiKuningas
Karvakuono

xxx-men wrote:
Mulla ainakin tulee vitun paska olo ku ottaa tramaa lirun päälle. Kontit tosiaan toimii. Mut miks ottaa hyvän vauhin päälle contteja? Eiks kannattais laskujen aikana ottaa?

Joo laskut oli jo menossa kun kirjotin ton viestin (: Eihä sitä nyt hyviä vauhteja toine tuhlata.

Sokerin?
Uke
LD50

Post by Uke »

ApteekkiKuningas wrote:
xxx-men wrote:

Joo laskut oli jo menossa kun kirjotin ton viestin (: Eihä sitä nyt hyviä vauhteja toine tuhlata.

Sokerin?
Puhutaan ilmeisesti paskasta piristä aka pelkistä jatkeista aka sokerista :mrgreen: thats whad im taalkin' about!
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Uke wrote:
ApteekkiKuningas wrote:
xxx-men wrote: Mulla ainakin tulee vitun paska olo ku ottaa tramaa lirun päälle. Kontit tosiaan toimii. Mut miks ottaa hyvän vauhin päälle contteja? Eiks kannattais laskujen aikana ottaa?

Sokerin?
Puhutaan ilmeisesti paskasta piristä aka pelkistä jatkeista aka sokerista :mrgreen: thats whad im taalkin' about!
Aiivan. Ihan perus piriä täälläpäin pyörii.. Vai onko täällä joku tapa dissata uusien käyttäjien huumeiden laatua? :D
Hatsiwatti
Tuppisuu

Post by Hatsiwatti »

:D Sokeri FTW! Mitn kemikaaleja tarttetakkaan, sokerihumala rules... :)

Joku päivä vois noi vikat sokerit imasta nokkaan, jos taas pyöräilis vähän tai vähän enemmänki ni ei mene ainakaan ihan hukkaan piristys... ;)
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Hatsiwatti wrote::D Sokeri FTW! Mitn kemikaaleja tarttetakkaan, sokerihumala rules... :)

Joku päivä vois noi vikat sokerit imasta nokkaan, jos taas pyöräilis vähän tai vähän enemmänki ni ei mene ainakaan ihan hukkaan piristys... ;)
sokerilla tarkotetaan piriä joka on sotkettu tomusokerilla tms niinku täälläpäin on joillaki tapana -.-
— Nikki Sixx
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Timp3 wrote:
Hatsiwatti wrote::D Sokeri FTW! Mitn kemikaaleja tarttetakkaan, sokerihumala rules... :)

sokerilla tarkotetaan piriä joka on sotkettu tomusokerilla tms niinku täälläpäin on joillaki tapana -.-
No huhhuh. Eipä nyt ole sentään ikinä tomusokerilla jatkettua piriä vastaan.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

ApteekkiKuningas wrote:
Timp3 wrote: sokerilla tarkotetaan piriä joka on sotkettu tomusokerilla tms niinku täälläpäin on joillaki tapana -.-
Ei edes oot katupirissä niin kovin harvinaista kun on helposti saatavilla ja lisää painoa kivasti. :(( Sattuu vaan liukenemaan myös veteen että tulee sitten piikittäessä sokerit suoraan verenkiertoon.Toinen "upea" jatke on malto.Kun vetäiset nenään niin voit melkeen pyöräyttää sieltä ulos sellaisen kivan sieraimen muotoisen rullan.tämä ei sitten onneksi sekoitu veteen,niin helposti. :roll: Onhan noita jatkeita vaikka mitä mut näihin nyt itse viimemmäksi törmännyt.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

ApteekkiKuningas wrote:

Ookko ihan varma? Niin tuohon sokeriläppään vaan heitin et jes ygösen oot kiskonu meneen niin eiköhän se aika sokerilta vaikuta.
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

itse en välitä hirveesti poreesta mut kyl sitä siltikin tulee jonkun verran vedettyä.. ja ei niinko tulis mielenkään vetää nokkia yleensä se maistuu pahalle tai se pinkki pore mitä on nyt jonnin verran ollut liikenteessä niin se maistuu hyvälle :razz: .. jotenki on vaan käynyt niin kun ekan kerran veti vedot niin sen jälkeen onkin mennyt kaikki oravaa pienempi hihaan..
mutta jossain junan vessas jos haluaa matkan vetää niin kyl sitä tulee nokkia vedettyä...ko ei jaksa alkaa vetoja kyhämään..

Toi on hyvä aine jos haluaa olla rauhas ja jutella ihmisten kans mukavia.. tai kun on ollut pitkä valvomis putki ja unilääkkeet ei toimi niin saa sen väsyn pois..itse tykkään todella paljon subu vauhti mixi vedoista, se on jotain todella ihanaa.. :razz:

niinko joku tuol aiemmin puhu jotain et ei usko et adhd potilailla vauhti toimis jotenki rauhottavana..
minulla vaikka add ei olekkaan, niin se rauhoittaa joka tapauksessa..
jonnin verran on tullut tuota kiskottua niin koskaan ei ole sellast et pakko liikkua oloa.. vaan istun aina aloillaan ja kuuntelen musiikkia.. tai jotain.. mut ei tulis mieleenkään minnekkään pyörälenkille lähteä..
tRip
Moderator

Post by tRip »

ApteekkiKuningas wrote:Mitenkäs ku oon vedelly tässä ykkösen lirppaa potkiiko tramalit tai contit jos ottais tähä päälle ?
tramal&tsygy on aika bad..
Oxyn kans tosi jees..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
bob13337
Tuppisuu

Post by bob13337 »

Paljon tarvii katupiriä että henkilähtee
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

bob13337 wrote:Paljon tarvii katupiriä että henkilähtee
wikipedian mahtavien arkistojen mukaan oraalisesti käytettynä LD50-arvo rotilla on 96,8 mg/kg. Mutta tuokin arvo ihmisellä on niin yksilöllinen että tarkkaa lukemaa ei voida tietää.. Katupiri on taas itsessään nii arvaamatonta että puhtausluokka voi heitellä siinä 1% ja 80% välillä.
— Nikki Sixx
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ApteekkiKuningas wrote:
Timp3 wrote:

oon ite jatkanu joskus 80% amfee tomulla niin et puolet ja puolet. ei oikeestaan huomaa ees sitä sokruu niin vahvassa.

mul on käsi ihan paskana.. ei enää ikinä piriä.. tai.. no joo..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

mauser1911 wrote:
ApteekkiKuningas wrote:
Timp3 wrote: sokerilla tarkotetaan piriä joka on sotkettu tomusokerilla tms niinku täälläpäin on joillaki tapana -.-
oon ite jatkanu joskus 80% amfee tomulla niin et puolet ja puolet. ei oikeestaan huomaa ees sitä sokruu niin vahvassa.

mul on käsi ihan paskana.. ei enää ikinä piriä.. tai.. no joo..
Eipä eipä, oot menetetty tapaus kaiken suhteen ;)
Spadukka

Post by Spadukka »

Kaikkeen sama ku minä teen eli testit ensin epämääräisistä aineista tai sitten pyydätte myyjää otta testinokat ensin sen verran selkärankaa pitää olla.
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

jos myyjjä ottaa testi nokat mitä se todistaa?