"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
FFXIV open beta on auki vieläkin varmaan about viikon.
Eli ilmaiseksi pääsee testaamaan jos haluaa, itse peli julkaistaan kuun lopussa. http://entry.ffxiv.com/eu/index.html
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Fallout 3 oli jäänyt kesken n. vuos sitten, mut otin työkseni lopettaa minkä aloitin. Vartin sisään tallennuksesta jatkettua räjähdän johonki vitu kammioo ja peli loppuu, oon sankari jeeeas..
Odotellessa jatkoa
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Pakko mainostaa tällästä kun Recettear - Item Shop's Tale.
Peli kertoo pikkutytöstä jonka isä päättää lähteä sankaroitumaan ja katoaa sen siliän tian jättäen tälle tytölle miljoonavelat.
Eräänä kauniina aamuna ovelle tulee keiju (pelin maailmassa keijut on orjuutettu velanperijöiksi) joka sanoo että rahat sais ilmestyy piakkoin tai joudut asumaan pahvilaatikkoon.
No tuumasta toimeen ja kauppa pystyyn.
Pelissä kerätään luolista tavaraa jota voi sitten kaupassa myydä kyläläisille ja joka viikko pitää saada tietty summa kasaan tai joutuu laatikkoon asumaan: Tulos tai ULOS. Ajan mittaa kauppaakin voi laajentaa ja muokata mielensä mukaan mm. vaihtamalla tapetteja, mattoja, tiskejä, lattian laatoitusta ja paljon muuta.
Tässä vielä pari kuvaa pelistä:
Piratebaystä löytyy tai steamista 12 euron hintaan jos ostaa haluaa.
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Hyvä peli on pleikkarillakin, nätti pelimaailma mun putkitelkkarillakin (voin vain kuvitella HDMI:n kanssa.)
Tuun varmaan viettämään pari kuukautta aika tiiviisti tämän äärellä.
Kaipaan tosin modattavuutta mikä peeceellä pelatessa oikeestaan on se pääasia.
Sain pelattuu recettearin pääpelin läpi, 40 tuntii meni. 26% item encyclopediasta vasta paljastettu ja en oo saanu kaikkia heroja & dungeoneja unlokattua kaupan sisustuksen osista puhumattakaan.. ;o Onneks tossa läpipeluun jälkeen voi jatkaa sandbox muodossa loputtomasti.
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Starcraft 1-2 pelannu nyt sen 12vuotta, ressaava peli. Muuten tulee pelattua suomalaisia 90-luvun klassikoita.
Wings 1-2
Mine Bombers 1 (ja kohta 2)
Triplane
You are never too young to have vietnam flashbacks.
Kuva eiliseltä Ultimate Fantasy II (Final Fantasy XIV) kiltarunilta, tuli säkällä saatua tollanen itemi.. oma hahmo kuvassa oikealla:
Onkos täällä kukaan muu vielä pelannut Civilization V? Pitäis hankkia joskus aitona kun ihan mukavalta vaikuttaa paitsi tosas ärsyttää vaan se bugi et hiton warrioreista voi saada infantryä jos tarpeeks monta ruinia vaan kerkee juosta läpi.
Modern era infantry jossain.. keskiajalla..
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
suoittelen itse kaikille etenki kuosittelu peliksi ps2 julkaisua jokam kulkee nimellä Dark Chronicle. itse arvostan peliä todella paljon ja mahtuu omaan top 3 settiin. todella vaikuttava ja laaja pelikokemus siitä irtoo.
Mikäli jollekkin tuttu entuudestaan olisi kiva kuulla mielipiteitä?
Wanko to Kurasou.. tylsät hahmot ja juonenpuute heittää. En taida loppuun jaksaa pelata.
Niin ja Civilization V oon kans tuossa vieläkin pelaillut mut en kauheen usein kun toi final fantasy vie aikaa, onneks noita klikkailutekstipelejä voi pelata siinä sivussa kun craftailee.
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Mä en kerenny oikeestaan tajutakkaan kun jo laukesin housuun tänään. Fallout - New Vegas oli pöydällä oottelemassa mua. Nyt on olo ku nälkälapsella. Tuijottelen vaan enkä oikeen uskalla alottaa. Yllätykset aiheuttaa sekavan olotilan. Viikonloppu tulee menemään ainakin kokonaisuudessaan tuon kanssa. Kuinkahan kauan toi riittää vaan ulkoisen kauneuden puolesta? :heh: http://fallout.bethsoft.com/eng/home/e3 ... country=uk
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
http://machinarium.net/demo/ Tollanen peli tullu Samorostin tekijäporukalta, Samorostit molemmat pelannu ja nyt tota kai sit aloteltava, hienoi tunnelmia ja sopivan lepposaa etenemistä, kliksutellaa ja koitetaa edetä unenomaisessa maailmassa, hihhei hassua peli mennessään vei!
Tänne pidempää rapottia New Vegasist, oisin ostamas mut 60€ on kuitenkin paljon rahaa.
Ja mielellään ps3-versiost, jos nois ny eroi nii o. !
Edit: Niin ja mul on kyl Fallout 3, et ei tarvitse alkaa sen kummemmin hehkuttaa ideaa/jne. Vertailu kolmoseen on myös pisteiden arvoinen asia. Paljon internetpisteitä.
Mahdollisesti tänään ostamaan ja laitan viimeiset rahani siihen Paljonhan sitä on kehuttu...
Ja hienot grafiikat siinä on http://img513.imageshack.us/img513/3996 ... hot1zv.png
Tuossa noin 5% pelialueesta millä voit juoskennella ristiin rastiin.
Joo, joku vajaa 40 tuntia peliaikaa takana ps3 versioo.
Onhan tää ihan kiva joo.
Pelasin ton hardcorella läpi ja jos tämän verran saan spoilata ihmisiä vaikkei tämä mitään oikeestaan spoilaakaan niin tää mahtava palkinto pelin pelaamisesta hardcorella oli vittu pelkkä trophy....... Ei sillä et sen palkinnon takia hardcorella pelaan, se on vaan mukavampaa, vähän kuin Necessities of Morrowind modi Morrowindiin.
Toi iron sight toimii kyl hyvin, miinuksena ehkä se et ois ollut kiva et tähtäys ois hidastunut vähän kun siirtyy iron sightiin, mut ei mikään iso ongelma.
Ja no... sit vituttaa kanssa eniten (sama kuin 3:sessa) että kun pelaa pelin loppuun niin peli loppuu (EIKS OOKKI EPÄLOOGISTA!!!!!!!!!).
Uke wrote:Medal Of Honorin uusin painos latauksessa..Beta oli ainaki iha mun makuu, kahtellaas mitä toi singlemode pitää sisällään..
MOHia pelattu nyt joku..vajaat 20h ja ihan jees peli ollu singlemode tuli vedettyä jossain 7 tunnissa läpi keskimmäisellä tasolla, imo ehkä yks parhaiten rakennettuja stooreja mitä oon tollasissa peleissä nähny.
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Okein!! Onhan nuo Fallout 1 ja 2 roolipeleinä PALJON parempia kun nuo uudet. Mielestäni ei oikeastaan yhtöön ole enää sama peli kysessä, vaan joku uusi rpg-fps hybridi mössö
Okein!! Onhan nuo Fallout 1 ja 2 roolipeleinä PALJON parempia kun nuo uudet. Mielestäni ei oikeastaan yhtöön ole enää sama peli kysessä, vaan joku uusi rpg-fps hybridi mössö
Mitä tuota vähän nyt pelannut niin kyllä enemmän roolipeliä on, tulee välillä mieleen lapsena pelatut paperiversio-roolipelit
Mutta kyllä ne uudet falloutit vaikuttavat hyvin kiinnostavilta mitä vähän nähnyt 3. osaa pelattavan, tahtoisin jos olisi joku laite jolla ne pyörisivät.