Videopelit

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
mauseri
LD50

Re: Pelit

Post by mauseri »

King Ink wrote:Oblivion pitäisi ostaa, harmiksi PC:ni ei pyöritä niin pitää ostaa pskolmoselle.
Morrowind on tietokoneella ikisuosikki.
Oblivion on paras peli mitä oon pelannu ja oon boxilla pelannu yli 100 peliä.

Nyt kolisee singularity. TDU2 ootan ku kuuta nousevaa
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Päiväni on pelastettu! :D
Emailista löyty tällänen..
"vielen Dank, dass du dich als Beta Tester für FINAL FANTASY XIV beworben hast."

Pääsin FFXIV betaan <3 :D Ootellu tätä kun kuuta nousevaa jo pari kk.. ja nyt se on latautumassa.

Image
http://www.youtube.com/watch?v=Ek_G7tJEkMs
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
LD50

Post by Usoda »

FFXIV open beta on auki vieläkin varmaan about viikon.
Eli ilmaiseksi pääsee testaamaan jos haluaa, itse peli julkaistaan kuun lopussa.
http://entry.ffxiv.com/eu/index.html

Tässä muutama kuva pelistä:
http://i56.tinypic.com/2ryjynl.jpg
http://i56.tinypic.com/2qussat.jpg
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ennakkotilasin Fall Out - New Vegas:in. Nyt sitten oottelen kärsimättömänä. Lyö kyllä taas varmaan sosiaalisen elämän laudalta. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Täl hetkellä meitsi pelaa Pot farmia Facebookis. :D
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Fallout 3 oli jäänyt kesken n. vuos sitten, mut otin työkseni lopettaa minkä aloitin. Vartin sisään tallennuksesta jatkettua räjähdän johonki vitu kammioo ja peli loppuu, oon sankari jeeeas..

Odotellessa jatkoa
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Death
Apteekki

Post by Death »

Eipä oo tullu varmaan 10 vuoteen pelattua :( Gta2 oli joskus vitun kova!
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Pakko mainostaa tällästä kun Recettear - Item Shop's Tale.
Peli kertoo pikkutytöstä jonka isä päättää lähteä sankaroitumaan ja katoaa sen siliän tian jättäen tälle tytölle miljoonavelat.
Eräänä kauniina aamuna ovelle tulee keiju (pelin maailmassa keijut on orjuutettu velanperijöiksi) joka sanoo että rahat sais ilmestyy piakkoin tai joudut asumaan pahvilaatikkoon.
No tuumasta toimeen ja kauppa pystyyn.
Pelissä kerätään luolista tavaraa jota voi sitten kaupassa myydä kyläläisille ja joka viikko pitää saada tietty summa kasaan tai joutuu laatikkoon asumaan: Tulos tai ULOS. Ajan mittaa kauppaakin voi laajentaa ja muokata mielensä mukaan mm. vaihtamalla tapetteja, mattoja, tiskejä, lattian laatoitusta ja paljon muuta.

Tässä vielä pari kuvaa pelistä:
Image
Image

Piratebaystä löytyy tai steamista 12 euron hintaan jos ostaa haluaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tilasin Oblivionin CDON.COMISTA ps3:selle viime maanantaina, tai tiistaina, en muista.
Mut kuitenkin, ei oo tullut edelleenkään. :cry: :cry:

No, ei kai se auta kuin pieksää Morrowindia mun paskalla tietokoneella siihen asti et Posti saa jotain aikaan,
comin sivuilla sanotaan et POSTITETTU.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Noin, tulihan se sieltä, tarkemmin toissapäivänä.

Hyvä peli on pleikkarillakin, nätti pelimaailma mun putkitelkkarillakin (voin vain kuvitella HDMI:n kanssa.)
Tuun varmaan viettämään pari kuukautta aika tiiviisti tämän äärellä.
Kaipaan tosin modattavuutta mikä peeceellä pelatessa oikeestaan on se pääasia. :D
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Sain pelattuu recettearin pääpelin läpi, 40 tuntii meni. 26% item encyclopediasta vasta paljastettu ja en oo saanu kaikkia heroja & dungeoneja unlokattua kaupan sisustuksen osista puhumattakaan.. ;o Onneks tossa läpipeluun jälkeen voi jatkaa sandbox muodossa loputtomasti.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Mustikka
Karvakuono

Post by Mustikka »

Starcraft 1-2 pelannu nyt sen 12vuotta, ressaava peli. Muuten tulee pelattua suomalaisia 90-luvun klassikoita.
Wings 1-2
Mine Bombers 1 (ja kohta 2)
Triplane
You are never too young to have vietnam flashbacks.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kuva eiliseltä Ultimate Fantasy II (Final Fantasy XIV) kiltarunilta, tuli säkällä saatua tollanen itemi.. oma hahmo kuvassa oikealla:
Image

Onkos täällä kukaan muu vielä pelannut Civilization V? Pitäis hankkia joskus aitona kun ihan mukavalta vaikuttaa paitsi tosas ärsyttää vaan se bugi et hiton warrioreista voi saada infantryä jos tarpeeks monta ruinia vaan kerkee juosta läpi.

Modern era infantry jossain.. keskiajalla.. :roll:
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
mauseri
LD50

Post by mauseri »

F1 2010 on aivan uskomattoman hyvä. siis hakkaa forza 3 6-0.. se on aikapaljon sanottu tälläseltä autopeli veteraanilta..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frogi
Karvakuono

Post by frogi »

suoittelen itse kaikille etenki kuosittelu peliksi ps2 julkaisua jokam kulkee nimellä Dark Chronicle. itse arvostan peliä todella paljon ja mahtuu omaan top 3 settiin. todella vaikuttava ja laaja pelikokemus siitä irtoo.

Mikäli jollekkin tuttu entuudestaan olisi kiva kuulla mielipiteitä?
Dont hate the love, love the hate
Uke
LD50

Post by Uke »

Medal Of Honorin uusin painos latauksessa..Beta oli ainaki iha mun makuu, kahtellaas mitä toi singlemode pitää sisällään..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Image
Wanko to Kurasou.. tylsät hahmot ja juonenpuute heittää. :( En taida loppuun jaksaa pelata.
Niin ja Civilization V oon kans tuossa vieläkin pelaillut mut en kauheen usein kun toi final fantasy vie aikaa, onneks noita klikkailutekstipelejä voi pelata siinä sivussa kun craftailee.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mä en kerenny oikeestaan tajutakkaan kun jo laukesin housuun tänään. Fallout - New Vegas oli pöydällä oottelemassa mua. Nyt on olo ku nälkälapsella. Tuijottelen vaan enkä oikeen uskalla alottaa. Yllätykset aiheuttaa sekavan olotilan. Viikonloppu tulee menemään ainakin kokonaisuudessaan tuon kanssa. Kuinkahan kauan toi riittää vaan ulkoisen kauneuden puolesta? :heh:
http://fallout.bethsoft.com/eng/home/e3 ... country=uk
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Comadope

Post by Comadope »

pitäs itekin hankkia toi New Vegas. vanhemmat falloutit on mahtavia ja toi traileri on üuber hyvä
lonecell

Post by lonecell »

Philosophize wrote:pitäs itekin hankkia toi New Vegas. vanhemmat falloutit on mahtavia ja toi traileri on üuber hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=ToKIkw3LIoQ

Mut joo, onhan tuo tuossa "hankinnassa", pari tuntia näkyy vielä kestävän ;). Vaikuttaa sellaiselta peliltä jota vois pitkästä aikaa pelatakin.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

New Vegasia nyt päivän verran pellaanneena, tuntuu että on mielenkiintoisempi kuin fo3. Jotenkin pelin alusta tuli jopa mieleen vanhemmat falloutit .. :D
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

http://machinarium.net/demo/ Tollanen peli tullu Samorostin tekijäporukalta, Samorostit molemmat pelannu ja nyt tota kai sit aloteltava, hienoi tunnelmia ja sopivan lepposaa etenemistä, kliksutellaa ja koitetaa edetä unenomaisessa maailmassa, hihhei hassua peli mennessään vei!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tänne pidempää rapottia New Vegasist, oisin ostamas mut 60€ on kuitenkin paljon rahaa.
Ja mielellään ps3-versiost, jos nois ny eroi nii o. !

Edit: Niin ja mul on kyl Fallout 3, et ei tarvitse alkaa sen kummemmin hehkuttaa ideaa/jne. Vertailu kolmoseen on myös pisteiden arvoinen asia. Paljon internetpisteitä.
Comadope

Post by Comadope »

Mahdollisesti tänään ostamaan ja laitan viimeiset rahani siihen 8) Paljonhan sitä on kehuttu...
Ja hienot grafiikat siinä on http://img513.imageshack.us/img513/3996 ... hot1zv.png
Tuossa noin 5% pelialueesta millä voit juoskennella ristiin rastiin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, joku vajaa 40 tuntia peliaikaa takana ps3 versioo.
Onhan tää ihan kiva joo.

Pelasin ton hardcorella läpi ja jos tämän verran saan spoilata ihmisiä vaikkei tämä mitään oikeestaan spoilaakaan niin tää mahtava palkinto pelin pelaamisesta hardcorella oli vittu pelkkä trophy....... Ei sillä et sen palkinnon takia hardcorella pelaan, se on vaan mukavampaa, vähän kuin Necessities of Morrowind modi Morrowindiin.

Toi iron sight toimii kyl hyvin, miinuksena ehkä se et ois ollut kiva et tähtäys ois hidastunut vähän kun siirtyy iron sightiin, mut ei mikään iso ongelma.

Ja no... sit vituttaa kanssa eniten (sama kuin 3:sessa) että kun pelaa pelin loppuun niin peli loppuu (EIKS OOKKI EPÄLOOGISTA!!!!!!!!!).

No mut ostakaa ihmees, hyvä peli, parempi kuin 3.
Uke
LD50

Post by Uke »

Uke wrote:Medal Of Honorin uusin painos latauksessa..Beta oli ainaki iha mun makuu, kahtellaas mitä toi singlemode pitää sisällään..
MOHia pelattu nyt joku..vajaat 20h ja ihan jees peli ollu :) singlemode tuli vedettyä jossain 7 tunnissa läpi keskimmäisellä tasolla, imo ehkä yks parhaiten rakennettuja stooreja mitä oon tollasissa peleissä nähny.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Fallout 2 ilmesty koneelle eilen, ihan jännä!
ʘʘ
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

siqqe wrote:Fallout 2 ilmesty koneelle eilen, ihan jännä!
Okein!! Onhan nuo Fallout 1 ja 2 roolipeleinä PALJON parempia kun nuo uudet. Mielestäni ei oikeastaan yhtöön ole enää sama peli kysessä, vaan joku uusi rpg-fps hybridi mössö :D
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

_delirium_ wrote:
siqqe wrote:Fallout 2 ilmesty koneelle eilen, ihan jännä!
Okein!! Onhan nuo Fallout 1 ja 2 roolipeleinä PALJON parempia kun nuo uudet. Mielestäni ei oikeastaan yhtöön ole enää sama peli kysessä, vaan joku uusi rpg-fps hybridi mössö :D
Mitä tuota vähän nyt pelannut niin kyllä enemmän roolipeliä on, tulee välillä mieleen lapsena pelatut paperiversio-roolipelit :mrgreen:

Mutta kyllä ne uudet falloutit vaikuttavat hyvin kiinnostavilta mitä vähän nähnyt 3. osaa pelattavan, tahtoisin jos olisi joku laite jolla ne pyörisivät.
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No onhan se nyt vähän tyhmää ylipäätään verrata alkuperäisiä foolautteja uusiin tolta kannalta.