Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Arsonist
Psykonautti

Re: Amfetamiini topic.

Post by Arsonist »

Mulle tuli ennen sellanen muka-"koukku" eli ahneus sillä sekunnilla ku otti nenät/vedot. Joskus penskana kun ekaa kertaa vedin niin tuli sellanen "heitä hei viel yhet linjat hei oikeesti pliis vittu mä maksan kyl saletisti huomenna melkee mitä vaan yksist linjoist hei c'moon man ill suck yo dick man"-mielentila vaikka en osannu tunnistaa edes koko amffe-oloa(?!).
Ja sitä ryysti tunnin välein, vähintään. Etsi sitä nousua kai. Ja tuli teinille kolee fiilis ku nokitti pirii 8) Hirvee itku ja ahdistus kun alko spede olee vähenemään päin. "Ei vittu hei meijän on PAKKO säätää tätä lisää vittu saatana?!" Mut kyl sitä sit aina kuitenki osas lopettaa ajoissa, en oo ikinä pöhissy yli kahta vuorokautta. Jos jollekki piti tarjoo tai poistaa viivat/vedot niin iiihaan viiiiiiitun pitkin ja hampain ja niheenä, "mai presiuosssh!!"
Nykyään suhtaudun koko aineeseen lähinnä välinpitämättömästi enkä piikitä paitsi jos on riittävän oikeasti puhdasta. En oo ettiny yhtään ja tai miettiny koko asiaa, ottanu vaan jos uinu vastaan. Eikä oo yhtään samalla tavalla nitkuttanu ku ennen. Usein toppuuttelen kavereita kun ne arvuuttelee et vetäiskö jo uudet, että "älä vielä". Oliskohan se ollu joku huumeen glorifiointi asenne? Ikä tukee sitä teoriaa (15-18). Tai ehkä se täytti jotain aukkoa elämässä, jonka oon myöhemmin täyttänyt jollain terveellisemmällä? Dun no, dun keer.
Mut overovel minusta ihan ok aine. Ymmärrän ja symppaan kyl kaikkia mielipiteitä tän suhteen. Se täytyy sanoa, että minusta pirissä on sitä jotain fiilistä ja persoonallisuutta aika roimastikin :twisted:
Ps. laskumelankolia on aika melkoista :D
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 »

Kyllähä sitä pitäisi kokeilla, kun käsiinsä saisi. Jossei muuten, niin vertailupohjaa essoille, joista pidin todella paljon pelkästään sen onnellisen, huolettoman tunteen takia.
Tunnen muutamia, jotka on jääny koukkuun kyseiseen aineeseen, mutta niin. Noita addiktioita on paha analysoida, kun omasta mielestään on aina niin teräsmies, että ei varmana jää koukkuun. Se on vain kivaa, sanotaan. :D Noh, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Tosin kauan siinäkin menee, että sitä saa käsiinsä, on myös hyvin avoin kysymys.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

amfee nyt on joka paikassa.. varmaan yleisin huume mitä markkinoilla on. sillä tekis rahaa helposti jos ei ite käyttäs.. ite ku vetää sitä mitä myy niin ei tuu lasta eikä paskaa.. aina miinuksella.. vaikka saa 30e-40e voittoo grammasta niin maksupäivänä ihmettelee et mistä sais tonnin ja säkki on tyhjä ja lompakko on tyhjä vaikka se ei pitäs olla mahdollista.. ps. haluun pirii.. t: aina johkin koukussa

edit: just soi puhelin ja ois hyvää saatavilla :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist »

"Ei oo kyl nyt pilvee mut poretta löytys jos kiinnostaa."
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist »

Nyt tuli kyllä ylimääräset vedot puun takaa just oikeeseen kohtaan ja osotteeseen kun pitäisi noita papereita ihmetellä ja siivota ja kun ei kiinnostanut yhtään. Kantsii pitää ylimääräsiä värkkejä stäässis.
ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 »

Normander wrote:
Arsonist wrote:"Ei oo kyl nyt pilvee mut poretta löytys jos kiinnostaa."
joo tätä kuulee liianki usein
Not fair! Täälpäi yleisin kommentti on "ei oo ku budii ja jos ostat väh. 5g ni jaksan liikkuu" joo kivakiittimoi. Vois vaihtaa kavereit? :D
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

On tää vaan niin mahtavan ihan vitullisen petollinen aine. Tuli taas todettua ku pitkästä aikaa sai taas hyvää eikä mitään perus oulunsokeria. Amfe on kyl edelleen meikän perus "lääke" jos pitää lähtee esim. baariin.
Velho
LD50

Post by Velho »

xxx-men wrote:On tää vaan niin mahtavan ihan vitullisen petollinen aine. Tuli taas todettua ku pitkästä aikaa sai taas hyvää eikä mitään perus oulunsokeria. Amfe on kyl edelleen meikän perus "lääke" jos pitää lähtee esim. baariin.
Komppaan :D baari reissut parhaimmillaa ku on pöhinää ja xanoreita ja tilillä huntti 8) Siltikää en tajuu tätä rappioromantiikkaa vaikkei amfe oo mikää ihmeellisin aine ni silti tulee otettuu/ostettuu jos tarjolla. Tai en oo kovin hyviä kiskonu varmaan ku pari kertaa muttei siltikää se oo tarpeeks :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
MaiKel
Karvakuono

Post by MaiKel »

ddduck1 wrote:
Normander wrote:
Arsonist wrote:"Ei oo kyl nyt pilvee mut poretta löytys jos kiinnostaa."
joo tätä kuulee liianki usein
Not fair! Täälpäi yleisin kommentti on "ei oo ku budii ja jos ostat väh. 5g ni jaksan liikkuu" joo kivakiittimoi. Vois vaihtaa kavereit? :D

Olen hämmentynyt, ihan pakko varmistaa että onko ne sun kavereita vai niitä sällejä kenen kanssa olet tekemisissä ainoastaan kun haluat polttoa? :)
ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 »

MaiKel wrote:Olen hämmentynyt, ihan pakko varmistaa että onko ne sun kavereita vai niitä sällejä kenen kanssa olet tekemisissä ainoastaan kun haluat polttoa? :)
Kavereita. Eivät ole kyllä itekään mitää hc-nistejä, että kaipa niitäkin vois alkaa ettiä. :P
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Pitkästä aikaan vastaan tuli vedettävää piriä. Ei mitään erikoista mutta kuitenkin ylempää keskitasoa.

Pitkään aikaan ei ole ollut saatavilla muuta kuin aivan ala-arvoista tavaraa, joten tämä oli erittäin mukava yllätys. Oli tosi mukavat sessiot frendien kanssa. Hommasta jäi ihan hyvä maku suuhun.

Tuntuu että Helsingissä hyvä piri on todellakin kiven alla tällä hetkellä. Tai sit mullla on huonot kontaktit :(( . Jokatapauksessa tämä viimeinen sessio antoi toivoa siihen että asiat ovat ehkä muuttumassa parempaan suuntaa. :)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

CYKO wrote: Tuntuu että Helsingissä hyvä piri on todellakin kiven alla tällä hetkellä. Tai sit mullla on huonot kontaktit :(( . Jokatapauksessa tämä viimeinen sessio antoi toivoa siihen että asiat ovat ehkä muuttumassa parempaan suuntaa. :)
Joo, kyllä toiki homma pätee aika moneen kaupunkiin. Hyvän pöhkön ettimiseen saa nähdä jo vaivaa. Onneksi kuitenkin on vielä niitä kunnon vanhanliiton äijiäki jotka pitää laadun kunnossa eikä tyrkkää sulle mitään glukoosircjatkepaskaa.
ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 »

No napsahtihan sitä sitten, kun aikansa kyseli. :P
Vkonlpn "treffit" ja siitä pitäis irrota seurauksena hieman jauhoa. Heitämpä ne sitte nokkaa ja tuun kertomaan sitten vaikka mitä tapahtu ja oliko minkälaatuista.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

CYKO wrote:
Tuntuu että Helsingissä hyvä piri on todellakin kiven alla tällä hetkellä. Tai sit mullla on huonot kontaktit :(( . :)
on siellä hyvää pirii.. niinkun on joka vitun kaupungissa.. mä vedin viimeks joskus puoltoista viikkoo sit ja nyt aion olla ilma tota paskaa.
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

80% oon kuullu et parhaimmillaan saa hesast. Itse en piriä käytä mutta frendit jotka sitä vetävät, vetävät just tota 80%. Tiedä sit minkälaisiin tutkimustuloksiin toi 80% perustuu :roll:
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

muhennos wrote:80% oon kuullu et parhaimmillaan saa hesast. Itse en piriä käytä mutta frendit jotka sitä vetävät, vetävät just tota 80%. Tiedä sit minkälaisiin tutkimustuloksiin toi 80% perustuu :roll:
Saahan sitä putisa vaikka mistä kuhan on oikeet linkit. Mut jotenki pistää hymyilyttään tyypit jotka hehkuttaa et nyt on 80% piriä ku mulle on niin kerrottu ja totuus onki sit ihan muuta.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

xxx-men wrote:
muhennos wrote:80% oon kuullu et parhaimmillaan saa hesast. Itse en piriä käytä mutta frendit jotka sitä vetävät, vetävät just tota 80%. Tiedä sit minkälaisiin tutkimustuloksiin toi 80% perustuu :roll:
Saahan sitä putisa vaikka mistä kuhan on oikeet linkit. Mut jotenki pistää hymyilyttään tyypit jotka hehkuttaa et nyt on 80% piriä ku mulle on niin kerrottu ja totuus onki sit ihan muuta.
Joo kyllä täällä suomes on vahvenpaaki ku 80% sasta amfee mutta jos puhutaa piristä niin yleinsä piri on pirii eikä amfee.
Ja se miksi sanon et piri on pirii niin yleensä piri on paskaa jos siitä puhutaa et se on 80% sasta.
Piri matikkaa ensiksi maltoo + sokerii + metaa + amfee + kaikkee mitä mielikuvitus tuottaa on yhtäkuin piriiiiiiiiiiiiiiii. Ja loppu tulos on tämä :roll:
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

litletown wrote:
xxx-men wrote:
Joo kyllä täällä suomes on vahvenpaaki ku 80% sasta amfee mutta jos puhutaa piristä niin yleinsä piri on pirii eikä amfee.
Ja se miksi sanon et piri on pirii niin yleensä piri on paskaa jos siitä puhutaa et se on 80% sasta.
Piri matikkaa ensiksi maltoo + sokerii + metaa + amfee + kaikkee mitä mielikuvitus tuottaa on yhtäkuin piriiiiiiiiiiiiiiii. Ja loppu tulos on tämä :roll:

Itse en kyl tod luota yhteenkään tyyppiin joka pirii myy tai kertoo sen olevan sitä "80%", johan sen ny järkikin sanoo et sitä se ei ole. Ellei ny sitten itse ole mukana siin valmistusprosessissa tai saanu jonku laboratoriotuloksen tuosta % määrästä. Kerroin vain että hyvien frendien mukaan se on "80%" (jota se tuskin on, jos joku viel luulee mua sinisilmäseks). Mut mikäpä mä oon näis asiois ketään neuvomaan kun et piriä käytä enkä sitä tule koskaan käyttämään. Kyllä tietenkin jos on kunnon linkit niin saa vaikka kuun taivaalta ja avaruussukkulan kaupanpäälle.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

frogi wrote:sain tossa muutama tunti sitten käsiini gramman ainetta jota kehuttiin kaupungin parhaaksi ja ei jätä kylmäksi, itse en ränniin suostu ikinä mitään ottamaan ja heitin tossa neljänneksen kyseisestä paketista nokkaan ja olo on aivan mahtava. kaikki tuntuu aivan ihanalta ja liikkuminen on jumalallista. itse tässä ajattelin kirjotella et kannattaa varmaan jättää yhtään kahteen kertaan jottei koukkua pääse tulemaan ja sain jo tuon loppuosan hyvään hintaan katoavan omista käsistä juuri koukun pelossa.

Rakkaudella Jyväskylä <3
Taisi olla melkoiset myyntipuheet myyjällä, jos kehui kaupungin parhaaksi kamaa, mitä voi ottaa neljäsosagramman kerralla.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Lasipallo wrote:
frogi wrote:sain tossa muutama tunti sitten käsiini gramman ainetta jota kehuttiin kaupungin parhaaksi ja ei jätä kylmäksi, itse en ränniin suostu ikinä mitään ottamaan ja heitin tossa neljänneksen kyseisestä paketista nokkaan ja olo on aivan mahtava. kaikki tuntuu aivan ihanalta ja liikkuminen on jumalallista. itse tässä ajattelin kirjotella et kannattaa varmaan jättää yhtään kahteen kertaan jottei koukkua pääse tulemaan ja sain jo tuon loppuosan hyvään hintaan katoavan omista käsistä juuri koukun pelossa.

Rakkaudella Jyväskylä <3
Taisi olla melkoiset myyntipuheet myyjällä, jos kehui kaupungin parhaaksi kamaa, mitä voi ottaa neljäsosagramman kerralla.
Joo melko ammattimyyjä. Saa myytyy vaikka koiranpaskaa hassiksena.

Ei nyt koukkua sentää parista kerrasta saa ja fyysinen koukkuki on aika vaikeeta saaha..
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

mä pyydän aina testivedot. Se on sithyvä ku joku kehuu et "jooo tämä on ainaki 50%" sit ottaa vedot ja pah. menee myyntimies vakavaks ku ei futaakkaa.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
a1pp4
Karvakuono

Post by a1pp4 »

xxx-men wrote:
CYKO wrote: Tuntuu että Helsingissä hyvä piri on todellakin kiven alla tällä hetkellä. Tai sit mullla on huonot kontaktit :(( . Jokatapauksessa tämä viimeinen sessio antoi toivoa siihen että asiat ovat ehkä muuttumassa parempaan suuntaa. :)
Joo, kyllä toiki homma pätee aika moneen kaupunkiin. Hyvän pöhkön ettimiseen saa nähdä jo vaivaa. Onneksi kuitenkin on vielä niitä kunnon vanhanliiton äijiäki jotka pitää laadun kunnossa eikä tyrkkää sulle mitään glukoosircjatkepaskaa.
Pitkästä aikaa täällä idässäkin päin alkaa laatu olla kohdillaan :wink:
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

vastaus vähän niinkuin eka kysymykselle..
Mitä vauhti on minulle ja mitä aineelta haluan tai tavoitteena saada..

Itse kun en varsinaista vauhti oloa amfesta saa..
Mutta on se joka tapauksessa kiva aine..
Isot plussat verrattuna esim texiin ettl se napsahtaa saman tien..
Suurimmat kiksit saan itse vedoista, kun mlntää painaa pohjaan alkaa päässl ja ylä ruumiissa kihelmöinti ja sähköisyys.. Ja kun vedot on pohjassa tykkään kun saa hönkästä kemikaali höyryt ulos.. Ja en ole oikeen kiinnostunut illan pirikuurista vaan jos vedän niin otan yleensä joku kolme päivää putkeen..
Death
Apteekki

Post by Death »

kokasmurffi wrote:Ja en ole oikeen kiinnostunut illan pirikuurista vaan jos vedän niin otan yleensä joku kolme päivää putkeen..
Mä en kyl noita putkia veä, enkä kenellekkään suosittele. Siinä menee vaan niin nopeesti huonoon kuntoon. Ite vedän joskus viikonloppusin illan aikana muutamat vedot, sit meen nukkuu ja vedän seuraavankerran aikasintaan viikonpäästä. Ite joskus niitä vein ja jokaisen putken jälkeen oli pahat ongelmat. Ja paljo kivempaa se on vetää vaan yhtenä iltana. Tietty jos vetää silleen, et vetää illan. Sitten nukkuu yön ja taas seuraavan illan. Esim. tänään näin frendin, joka oli vetäny 7päivää putkeen yötäpäivää ja valvonu joka yö. Se oli vitun paskassa kunnossa. Se kaveri on normaalisti aika norminnäkönen äijä, vaikka suburetku onki. Mutta tänään se näytti niin huonolta, että huhhuh.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Lasipallo wrote:

Rakkaudella Jyväskylä <3

Kukapa nyt mainostaisikaan myyvänsä paskaa rojua? :roll:
Fear is the price of imagination.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Tuossa sivulla 19 ounasteltiin mistä pirin haju on lähtöisin ja puhe oli "kukkakauppahajusta". Kysynkin onko juuri tuo kukkahaju sen laadun merkki vai jokin muu haju?
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

maakari wrote:Tuossa sivulla 19 ounasteltiin mistä pirin haju on lähtöisin ja puhe oli "kukkakauppahajusta". Kysynkin onko juuri tuo kukkahaju sen laadun merkki vai jokin muu haju?

En tiedä mistä haju tulee jostain jälkivaiheesta valmistuksessa tai sen putsaamisesta.Mutta kyseessä taitaa olla blumsteri ja on muuten hyväää tavaraa jos käsiin saa.Sekottuu vaa vähän nihkeesti kun vetoja väsää tai en mä tiiää mut hyvää on blumsteri. :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

muhennos wrote:
litletown wrote:
xxx-men wrote: Saahan sitä putisa vaikka mistä kuhan on oikeet linkit. Mut jotenki pistää hymyilyttään tyypit jotka hehkuttaa et nyt on 80% piriä ku mulle on niin kerrottu ja totuus onki sit ihan muuta.

Itse en kyl tod luota yhteenkään tyyppiin joka pirii myy tai kertoo sen olevan sitä "80%", johan sen ny järkikin sanoo et sitä se ei ole. Ellei ny sitten itse ole mukana siin valmistusprosessissa tai saanu jonku laboratoriotuloksen tuosta % määrästä. Kerroin vain että hyvien frendien mukaan se on "80%" (jota se tuskin on, jos joku viel luulee mua sinisilmäseks). Mut mikäpä mä oon näis asiois ketään neuvomaan kun et piriä käytä enkä sitä tule koskaan käyttämään. Kyllä tietenkin jos on kunnon linkit niin saa vaikka kuun taivaalta ja avaruussukkulan kaupanpäälle.

ei se n80 niin bihmeellistä ole.. noin 3v sain 80% vauhtii.. itärajalla..ihan sama uskooko kukaan mutta satavarmasti saiun sitä 80% jonka jatkoin puolella eli 40% lpoistin ja meni kyllä nopeesti.. nopea nopeasti :D kolme kertaa oon saanut yli 90%.. ei toivookaan wr siitä saa 0,2 liukenemaan.. ihan sama.. i dont care.. turhaan kirjottelen kun ette te urpot usko et 80% saa jos on oikeet linkit..
..
edit: noin 8kk oli 70% oli koomista kun myyjä oli häpeissaään et nyt on vaan 70%.. eka kerran ku se tippu siihen 70 niin vedin vajaan 0,1 testit ja huh huh..
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

ei se n80 niin bihmeellistä ole.. noin 3v sain 80% vauhtii.. itärajalla..ihan sama uskooko kukaan mutta satavarmasti saiun sitä 80% jonka jatkoin puolella eli 40% lpoistin ja meni kyllä nopeesti.. nopea nopeasti :D kolme kertaa oon saanut yli 90%.. ei toivookaan wr siitä saa 0,2 liukenemaan.. ihan sama.. i dont care.. turhaan kirjottelen kun ette te urpot usko et 80% saa jos on oikeet linkit..
..
edit: noin 8kk oli 70% oli koomista kun myyjä oli häpeissaään et nyt on vaan 70%.. eka kerran ku se tippu siihen 70 niin vedin vajaan 0,1 testit ja huh huh..[/quote]

Juuri tuota tarkoitin kyllä sitä saa jos tietää mitä saa mutta eipä siitä enmpiä.Eipä noi saa yleenssä kauheen hyvää kun nistaa joka päivä paitsi vanhat olds cool sällit kun on viellä jalat maassa ja vetäny vähän pidempää :coool: .
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Poliisin kuulusteluissa kaysymyksiini vastaattiin. Virosta Suomeen tulee 98-96& tavaraa. Takavarikota katutavara vaihtelee 20-30%. Yleensä 30+% menee läpi hyvänä pöhkihsestä.