Temesta
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
tRip
- Moderator
-
Pot Head
- Psykonautti
-
Happohuppu
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Oliko se vain joku valmistekoko temestasta vai koko temesta, kun vedettiin markkinoilta noin vuosi sitten?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
Happohuppu
- Apteekki
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
Monkkats
- Tuppisuu
Mulle määrättiin joskus Temesta 1 milligramman tabletteja rauhoittavaksi lääkkeeksi.
Euforisoi ainakin mulla hyvin voimakkaasti ja myöskin ahdistus poistuu tehokkaasti, vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset.
Nukkuminenkin on hyvin helppoa 1 mg:n annoksilla.
Huonona puolena kuulemma riippuvuus kehittyy nopeasti, mutta eipä noin viikon (tai ehkä vähän alle) päivittäisellä käytöllä itselläni kehittynyt.
Euforisoi ainakin mulla hyvin voimakkaasti ja myöskin ahdistus poistuu tehokkaasti, vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset.
Nukkuminenkin on hyvin helppoa 1 mg:n annoksilla.
Huonona puolena kuulemma riippuvuus kehittyy nopeasti, mutta eipä noin viikon (tai ehkä vähän alle) päivittäisellä käytöllä itselläni kehittynyt.
-
Lännen nopein
- Apteekki
Minulla näistä ei mene pää pahemmin sekaisin, mutta poistaa tehokkaasti ahdistusta, vitutusta ja eritoten kuumotusta. Poliisi pysäytti, ku oli tullut vähän sekoteltua, mut oli just ottanu pari temestaa, niin onnistuin hoitamaan tilanteen itsevarmasti ja kuumottelematta, joten puhallutti vain ja toivotti turvallista matkaa. Varsinkin savukuumotukset poistuvat minulla täysin, kehtaa mennä mihin kauppaan vain, vaikka kuinka töllissä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Inovix
- Apteekki
-
medicineman
- Lepakko
Re:
Mulla on taskussa täys levy millistä temestaa. Otin jo aamulla liuskan verran suun kautta krapulan paranteluun ja ihan hyvin toimi. Toimi myös eilen illalla 7 kpl IV. Tyhmää ehkäpä, mut ainakin rennox heitti.vauhtihuora wrote:mäkin sain tämmösiä 1mg
mitäs näillä tekisin? annostus?
Fear is the price of imagination.
-
Shatar
- Karvakuono
Re: Temesta
Otin 0,5mg loratsepaamia... haittaako jos ottaa noin 20cl 32% viinaa..? Mitkä ovat riskit?
-
D.E.S
- Kameleontti
Ei siihen kuole, fiksuu ei välttämättä oo. Tsiikaile noita bentsot + alkoholi topiccei.Shatar wrote:Otin 0,5mg loratsepaamia... haittaako jos ottaa noin 20cl 32% viinaa..? Mitkä ovat riskit?
"Taste
-
lanttu
- Apteekki
-
bol
- Kameleontti
^ Riippuu ihan siitä onko itsekuria hommassa. 1mg xanor ja muutama bisse (3-6), niin eiköhän ole aika mukavat fiilikset tulossa. Mutta ei kannata bileisiin lähtee, siellä tulee kumminki läträttyy viinan kanssa ja sen jälkeen seuraukset voi olla aika tuhoisat.
Itse ehdottaisin, että nauttisi oloista yksin kotona tai muutaman hyvän kaverin kanssa, ketkä ovat samalla aaltopituudella.
Itse ehdottaisin, että nauttisi oloista yksin kotona tai muutaman hyvän kaverin kanssa, ketkä ovat samalla aaltopituudella.
-
m
- Lepakko
Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..
-
Jeshu
- OD
Eipä siinä mitään outoa tai uutta ole, että bentsot voimistavat buprenorfiinin vaikutusta. Jos viikatemies on tullakseen buprea ottaessa, niin juuri tällä kombolla se tulee, ja alkoholihan vahvistaa noiden molempien vaikutusta.m wrote:Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
lanttu
- Apteekki
m wrote:Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..
mun mielestä yks 0,4mg teemu vastaa 1mg subutexii ainaki nokkaa kiskottuna vaikutuksiltaa mutta tottakai noi muutki boostaa kaikki toisiaa kannattas välttää tota komboo :?
wtf
-
bol
- Kameleontti
Onko kukaan ikinä ottanu bentsoja ja unilääkkeitä samaanaikaan? Tuskin on kovin fataali yhdistelmä?
Itse meinaisin ottaa 2mg loratsepaamia ja 5-10mg tsolpideemia (stilnoct).
Kyllähän siinä on muistin menetyksen vaara, mutta ei muuta?
-
Lännen nopein
- Apteekki
Eipä pitäis mitään ikävyyksiä tapahtua, muuten sitä olis itte jo haudassa. Monesti ottanut suurempiakin määriä.bol wrote:Onko kukaan ikinä ottanu bentsoja ja unilääkkeitä samaanaikaan? Tuskin on kovin fataali yhdistelmä?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
bol
- Kameleontti
Oikein mukava bentso. Euforiaa ei ollut juuri laisinkaan, mutta inisevät hyttyset tai huolet eivät painaneet olalla. Ihmisten kanssa puhuminen oli helppoa ja mukavaa. Ei väsytä 2mgn annoksilla eikä muistikaan pätki, vaikka join 5 olutta sen seuraksi. Oli oikein mukava ilta.
^ Samaa mieltä...vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset
-
variant
Mulle osasto-olosuhteissa nukuttamiseen 4mg temesta + 4mg serenase. Ei edes aina tiputa joten saan toisen satsin. Nyt sain himaan samanlaiset setit pariks päiväks. Ei tunnu yksistään oikein olo miltään. Vähän rauhallisempi olo, ehkä tässä on vaan niin sairas jo valmiiksi et normaali olo tulee.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Re: Re:
2mg lorazepaamia alla, temesta merkkistä, 2 litraa bisseä sen kaveriks, eikä tullu hullua hurskaampi fiilinki... Ainakaan vielä.
Mut toisaalta viikonlopun aikana meni kolme koppaa bissee ja lätkä kymppipamei (Vaikka mä kaikki benzot alimpaan helvettiin kiroankin), ni voi olla ristitoleja...
OT:
Käsittääkseni kielen alla toimii yhtä tehokkaasti.
EDIT:

Mut toisaalta viikonlopun aikana meni kolme koppaa bissee ja lätkä kymppipamei (Vaikka mä kaikki benzot alimpaan helvettiin kiroankin), ni voi olla ristitoleja...
OT:
Onko mitään järkeä ottaa benzoja IV?medicineman wrote:Mulla on taskussa täys levy millistä temestaa. Otin jo aamulla liuskan verran suun kautta krapulan paranteluun ja ihan hyvin toimi. Toimi myös eilen illalla 7 kpl IV. Tyhmää ehkäpä, mut ainakin rennox heitti.vauhtihuora wrote:mäkin sain tämmösiä 1mg
mitäs näillä tekisin? annostus?
Käsittääkseni kielen alla toimii yhtä tehokkaasti.
EDIT:
Yhdyn kyllä tähän. Toimii ku junan vessa, tai alpro.bol wrote:Oikein mukava bentso. Euforiaa ei ollut juuri laisinkaan, mutta inisevät hyttyset tai huolet eivät painaneet olalla. Ihmisten kanssa puhuminen oli helppoa ja mukavaa. Ei väsytä 2mgn annoksilla eikä muistikaan pätki, vaikka join 5 olutta sen seuraksi. Oli oikein mukava ilta.^ Samaa mieltä...vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
dredi
- LD50
Ei. Hyvin harvat bentsot ovat vesiliuokoisia. Ainoat bentsot joita kannattaa käyttää suonensisäisesti ovat midatsolaami ja triatsolaami, nämä kun tulevat vesiliukoisessa tartraattimuodossa.Onko mitään järkeä ottaa benzoja IV?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Nice info man! Olisit pistäny lähteitä, nyt mun pitää kattoo ite, ennen ku mä voin vakuuttaa itselleni varmasti, että tämä tosiaan on totuus, tai tarpeeksi lähellä sitä. En puhu nyt sinun tietämyksestäsi, dredi, vaan yritän olla varovainen, etten itse puhu paskaa. Olen lähes vakuuttunut.dredi wrote:Ei. Hyvin harvat bentsot ovat vesiliuokoisia. Ainoat bentsot joita kannattaa käyttää suonensisäisesti ovat midatsolaami ja triatsolaami, nämä kun tulevat vesiliukoisessa tartraattimuodossa.Onko mitään järkeä ottaa benzoja IV?
Mut referenssidata tuntuu olevan tärkeää nykyään, kun on niin paljon sanottavaa ihmisillä.
EDIT: Jeah! Mun 500 postaus synttärit! Whoo!!!
EDIT2: Typo.
EDIT3: Vähän niinku typo...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
mauseri
- LD50
en sano että näitä kannattaa käyttää, mut on kyllä tolettomana tullut aikoinaan hyviä fiiliksiä, ainakin stilkkareista ja normisoneista. jos hihaan enää kamaa vetäisin, niin ainuat bentsot ois mitä suostuisin sinne tunkeen: dormicum ja ne ihanat nestepamiampullit (valkosia ja kirkkaita).. jos vaan niitä jostain sais.. viimeks mulla oli niitä n. 10v sit ja kahdessa päivässä möin niitä joku 150kpl.. hah haa HUUMEPOLIISIHOMOT! tunnustin taas vanhentuneen rikoksen..dredi wrote:Ei. Hyvin harvat bentsot ovat vesiliuokoisia. Ainoat bentsot joita kannattaa käyttää suonensisäisesti ovat midatsolaami ja triatsolaami, nämä kun tulevat vesiliukoisessa tartraattimuodossa.Onko mitään järkeä ottaa benzoja IV?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
Hyi sinua. Todella loukkaavaa kaikkia homoja kohtaan rinnastaa heidät sellaisiin yhteiskunnan pohjasakkoihin kuin HUUMEPOLIISIT. Monet tuntemani homot ovat olleet ihan mukavia ihmisiä.HUUMEPOLIISIHOMOT!
Yksikään tuntemani huumepoliisi ei...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
SadPanda
- LD50
itellä tätä joku 4v sitte alettiin määräämään 100kpl / kk . annostus 3-4 x 1mg päivässä. No nehän meni aina stna melkein kerralla kaikki viikonlopussa. ja ei mitn muistikuvaa ja tehny tyhmyyksiä ja ollu niin prkl:een päissään. Ei niistä kyl ollu viihdekäytössä mitn hyötyä verrattuna esim joihinki rivoihin, xanoreihin yms. eniten ehkä lähellä kymppipameja mut jotenki virkistävämpiä tyhmällä tavalla. En tykänny. Mut nykyään ku sitä en enää saa lekurista h-merkintöjen yms lääkesekoilujen kanssa niin voisin peruuttaa ne tyhmät viikonloppukuosit ja syyä niitä päivittäin ihan et sais tämän ahistuksen pois mikä on nyt tullu ku sitä ei sillon ollu ku niitä sai. Tääki on taas jotain karma juttuja

[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma