Temesta

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
HZB
Psykonautti

Temesta

Post by HZB »

Sain käsiini 30 kappaleen pakkauksen temestaa, ja rupesi mietityttämään toi annostelu. Olisiko vinkkejä?
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

mäkin sain tämmösiä 1mg
mitäs näillä tekisin? annostus?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eikös se ole loratsepaami..? Kai silloin joskus 2mg antoi ihan mukavan olon, aiankin ahdistuksen poisti tehokkaasti. En ottaisi viinan kanssa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

aivoruoska wrote:käsittääkseni aika "pöhnäinen" olo?
juurikin niin. ei mitään viihtellistä ainakaan omasta mielestäni.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Itselläni ei toimi ollenkaan, mutta tiedän ihmisiä jotka saavat Temestasta paremmat olot kuin mistään muusta bentsosta.
Looking for planet Gong...
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Oliko se vain joku valmistekoko temestasta vai koko temesta, kun vedettiin markkinoilta noin vuosi sitten?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

lorazepam otin 3mg ja tylsää on. nukkumaan siis-->
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Lasipallo wrote:Oliko se vain joku valmistekoko temestasta vai koko temesta, kun vedettiin markkinoilta noin vuosi sitten?
Ainakin talvella 2003-2004 oli kausi, jolloin Temestaa ei saanut ollenkaan apteekeista. En muista syytä siihen.
Looking for planet Gong...
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

kertokaa kokemuksistanne ja annostuksistanne.
Monkkats
Tuppisuu

Post by Monkkats »

Mulle määrättiin joskus Temesta 1 milligramman tabletteja rauhoittavaksi lääkkeeksi.

Euforisoi ainakin mulla hyvin voimakkaasti ja myöskin ahdistus poistuu tehokkaasti, vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset.

Nukkuminenkin on hyvin helppoa 1 mg:n annoksilla.

Huonona puolena kuulemma riippuvuus kehittyy nopeasti, mutta eipä noin viikon (tai ehkä vähän alle) päivittäisellä käytöllä itselläni kehittynyt.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Minulla näistä ei mene pää pahemmin sekaisin, mutta poistaa tehokkaasti ahdistusta, vitutusta ja eritoten kuumotusta. Poliisi pysäytti, ku oli tullut vähän sekoteltua, mut oli just ottanu pari temestaa, niin onnistuin hoitamaan tilanteen itsevarmasti ja kuumottelematta, joten puhallutti vain ja toivotti turvallista matkaa. Varsinkin savukuumotukset poistuvat minulla täysin, kehtaa mennä mihin kauppaan vain, vaikka kuinka töllissä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Kerran olen syönyt 2mg. Eufoorinen fiilis oli, mutta ahdistus ei jotenkin vaan lähtenyt. Kahden tunnin päästä nauttimisesta olikin jo käynnissä aika pörinä ja hirveä pöhnä. Ei minusta kovin kiva bentso. :?

Inovix
medicineman
Lepakko

Re:

Post by medicineman »

vauhtihuora wrote:mäkin sain tämmösiä 1mg
Mulla on taskussa täys levy millistä temestaa. Otin jo aamulla liuskan verran suun kautta krapulan paranteluun ja ihan hyvin toimi. Toimi myös eilen illalla 7 kpl IV. Tyhmää ehkäpä, mut ainakin rennox heitti.
Fear is the price of imagination.
Shatar
Karvakuono

Re: Temesta

Post by Shatar »

Otin 0,5mg loratsepaamia... haittaako jos ottaa noin 20cl 32% viinaa..? Mitkä ovat riskit?
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Shatar wrote:Otin 0,5mg loratsepaamia... haittaako jos ottaa noin 20cl 32% viinaa..? Mitkä ovat riskit?
Ei siihen kuole, fiksuu ei välttämättä oo. Tsiikaile noita bentsot + alkoholi topiccei.
"Taste
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

bentsot ja alkoholi tyhma yhditelma! :evil:
wtf
bol
Kameleontti

Post by bol »

^ Riippuu ihan siitä onko itsekuria hommassa. 1mg xanor ja muutama bisse (3-6), niin eiköhän ole aika mukavat fiilikset tulossa. Mutta ei kannata bileisiin lähtee, siellä tulee kumminki läträttyy viinan kanssa ja sen jälkeen seuraukset voi olla aika tuhoisat.

Itse ehdottaisin, että nauttisi oloista yksin kotona tai muutaman hyvän kaverin kanssa, ketkä ovat samalla aaltopituudella.
m
Lepakko

Post by m »

Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

m wrote:Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..
Eipä siinä mitään outoa tai uutta ole, että bentsot voimistavat buprenorfiinin vaikutusta. Jos viikatemies on tullakseen buprea ottaessa, niin juuri tällä kombolla se tulee, ja alkoholihan vahvistaa noiden molempien vaikutusta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

m wrote:Otin muistaakseni 2 temestaa alkoholin päälle, ja sen jälkeen iv-temgesic 0.4Mg. Tuntui niin kuin ois ottanut millin subua, se temesta jotenki korosti pubrea, outoa..

mun mielestä yks 0,4mg teemu vastaa 1mg subutexii ainaki nokkaa kiskottuna vaikutuksiltaa mutta tottakai noi muutki boostaa kaikki toisiaa kannattas välttää tota komboo :?
wtf
bol
Kameleontti

Post by bol »

Onko kukaan ikinä ottanu bentsoja ja unilääkkeitä samaanaikaan? Tuskin on kovin fataali yhdistelmä?

Itse meinaisin ottaa 2mg loratsepaamia ja 5-10mg tsolpideemia (stilnoct).

Kyllähän siinä on muistin menetyksen vaara, mutta ei muuta? :roll:
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

bol wrote:Onko kukaan ikinä ottanu bentsoja ja unilääkkeitä samaanaikaan? Tuskin on kovin fataali yhdistelmä?

Itse meinaisin ottaa 2mg loratsepaamia ja 5-10mg tsolpideemia (stilnoct).

Kyllähän siinä on muistin menetyksen vaara, mutta ei muuta? :roll:
Eipä pitäis mitään ikävyyksiä tapahtua, muuten sitä olis itte jo haudassa. Monesti ottanut suurempiakin määriä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Oikein mukava bentso. Euforiaa ei ollut juuri laisinkaan, mutta inisevät hyttyset tai huolet eivät painaneet olalla. Ihmisten kanssa puhuminen oli helppoa ja mukavaa. Ei väsytä 2mgn annoksilla eikä muistikaan pätki, vaikka join 5 olutta sen seuraksi. Oli oikein mukava ilta.
..vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset
^ Samaa mieltä.
variant

Post by variant »

Mulle osasto-olosuhteissa nukuttamiseen 4mg temesta + 4mg serenase. Ei edes aina tiputa joten saan toisen satsin. Nyt sain himaan samanlaiset setit pariks päiväks. Ei tunnu yksistään oikein olo miltään. Vähän rauhallisempi olo, ehkä tässä on vaan niin sairas jo valmiiksi et normaali olo tulee.
Tofupekoni
Kameleontti

Re: Re:

Post by Tofupekoni »

2mg lorazepaamia alla, temesta merkkistä, 2 litraa bisseä sen kaveriks, eikä tullu hullua hurskaampi fiilinki... Ainakaan vielä.

Mut toisaalta viikonlopun aikana meni kolme koppaa bissee ja lätkä kymppipamei (Vaikka mä kaikki benzot alimpaan helvettiin kiroankin), ni voi olla ristitoleja...

OT:
medicineman wrote:
vauhtihuora wrote:mäkin sain tämmösiä 1mg
Mulla on taskussa täys levy millistä temestaa. Otin jo aamulla liuskan verran suun kautta krapulan paranteluun ja ihan hyvin toimi. Toimi myös eilen illalla 7 kpl IV. Tyhmää ehkäpä, mut ainakin rennox heitti.
Onko mitään järkeä ottaa benzoja IV?

Käsittääkseni kielen alla toimii yhtä tehokkaasti.

EDIT:
bol wrote:Oikein mukava bentso. Euforiaa ei ollut juuri laisinkaan, mutta inisevät hyttyset tai huolet eivät painaneet olalla. Ihmisten kanssa puhuminen oli helppoa ja mukavaa. Ei väsytä 2mgn annoksilla eikä muistikaan pätki, vaikka join 5 olutta sen seuraksi. Oli oikein mukava ilta.
..vaikutukset ovat alpratsolaamimaiset
^ Samaa mieltä.
Yhdyn kyllä tähän. Toimii ku junan vessa, tai alpro. :)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei. Hyvin harvat bentsot ovat vesiliuokoisia. Ainoat bentsot joita kannattaa käyttää suonensisäisesti ovat midatsolaami ja triatsolaami, nämä kun tulevat vesiliukoisessa tartraattimuodossa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

dredi wrote:
Ei. Hyvin harvat bentsot ovat vesiliuokoisia. Ainoat bentsot joita kannattaa käyttää suonensisäisesti ovat midatsolaami ja triatsolaami, nämä kun tulevat vesiliukoisessa tartraattimuodossa.
Nice info man! Olisit pistäny lähteitä, nyt mun pitää kattoo ite, ennen ku mä voin vakuuttaa itselleni varmasti, että tämä tosiaan on totuus, tai tarpeeksi lähellä sitä. En puhu nyt sinun tietämyksestäsi, dredi, vaan yritän olla varovainen, etten itse puhu paskaa. Olen lähes vakuuttunut.

Mut referenssidata tuntuu olevan tärkeää nykyään, kun on niin paljon sanottavaa ihmisillä. :D

EDIT: Jeah! Mun 500 postaus synttärit! Whoo!!!

EDIT2: Typo.

EDIT3: Vähän niinku typo...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:
en sano että näitä kannattaa käyttää, mut on kyllä tolettomana tullut aikoinaan hyviä fiiliksiä, ainakin stilkkareista ja normisoneista. jos hihaan enää kamaa vetäisin, niin ainuat bentsot ois mitä suostuisin sinne tunkeen: dormicum ja ne ihanat nestepamiampullit (valkosia ja kirkkaita).. jos vaan niitä jostain sais.. viimeks mulla oli niitä n. 10v sit ja kahdessa päivässä möin niitä joku 150kpl.. hah haa HUUMEPOLIISIHOMOT! tunnustin taas vanhentuneen rikoksen..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

HUUMEPOLIISIHOMOT!
Hyi sinua. Todella loukkaavaa kaikkia homoja kohtaan rinnastaa heidät sellaisiin yhteiskunnan pohjasakkoihin kuin HUUMEPOLIISIT. Monet tuntemani homot ovat olleet ihan mukavia ihmisiä.

Yksikään tuntemani huumepoliisi ei...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

itellä tätä joku 4v sitte alettiin määräämään 100kpl / kk . annostus 3-4 x 1mg päivässä. No nehän meni aina stna melkein kerralla kaikki viikonlopussa. ja ei mitn muistikuvaa ja tehny tyhmyyksiä ja ollu niin prkl:een päissään. Ei niistä kyl ollu viihdekäytössä mitn hyötyä verrattuna esim joihinki rivoihin, xanoreihin yms. eniten ehkä lähellä kymppipameja mut jotenki virkistävämpiä tyhmällä tavalla. En tykänny. Mut nykyään ku sitä en enää saa lekurista h-merkintöjen yms lääkesekoilujen kanssa niin voisin peruuttaa ne tyhmät viikonloppukuosit ja syyä niitä päivittäin ihan et sais tämän ahistuksen pois mikä on nyt tullu ku sitä ei sillon ollu ku niitä sai. Tääki on taas jotain karma juttuja :D :lol: :mrgreen:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma