Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
C0H0

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by C0H0 »

tribh wrote:
HenkkA_ wrote:Kuinkahan usein subuun/muihin opioideihin koukahtanut on päässy lopullisesti kuiville ja pystynyt elämään normi elämää. Ainakin tuntuu olevan vaikee pysyä kuivilla niin kauan, että yleisolotila rupee olee siedettävä. Puhumattakaan että pääsis sellaseen kuntoon, että alkaa olee voiton puolella.
Just kun rupee olo helpottaa tuli retkahdus.
Mä olin puolisen vuotta syömättä yhtään opioideja. Vittu et olin ylpeä itestäni.
Kyl siitäkin koukusta on mahdollista päästä irti ja yli..
Aloin henkisestikin olla jo tasapainossa sen asian suhteen, et opiaatit ei enää ole osa mun elämää.

Nyt kiskonut viikon teksii..
En koe retkahtaneeni, mutta syyllisyydentunto kalvaa.
Ylipäätään tää on yks niitä huumeita mihin en todellakaan halua nistahtaa..
mut se on liian helppoa tämän aineen kohdalla. Itseni kohdalla.

Mut ei.
Kyl mä nautin enemmän elämästäni ilman opioideja..
Joskus harvoin osaan viihdekäyttää.. tai pikemminki sekin vain 'hyötykäyttöä.'

Mä meen vielä toisen viikon opariputkessa, tai no voishan sen nytkin lopettaa mut sit pitäs heittää tavaraa menee. Sinänsä en koe kyl lopettamista ongelmaksi, ei tule ikävä tätä vaikka kivaa onkin ollut, mut ei menneessä roikuta vaik oli kuin mukavaa. Tää opariputki on selvästi nyt viimeinen päätepysäkki mulla täs elämän päihdevaiheessa. Olen huoamannut kohdallani toimivan keinon menettää kiinnostuksen päihteeseen- Kun putkikäyttää (heh mikä termi) vähän aikaa jotakin päihdettä, niin jonkin ajan kuluttua alkaa puskemaan vaan negatiivisia puolia siitä ja päihde menettää hohtonsa, niin jälkikäteen sitä ei sitten jää kaipaamaan ollenkaan. Itellä on toiminut tuo tapa, en kyllä suosittele kokeilemaan noin kun ei selvästi toimi kaikilla. Nyt oparit ainoa mitä ei oo viel putkittanu, mut kyl tää nyt keskivaihees jo tuntuu et paskaa nämä tekohengittävät hyvänolontuoteet. Noh onneksi ei jää kaipaamaan, ei stimuja, ei kannabista, ei dissoja, ei alkoa, ei bentsoja, ei deelejä, ei edes tupakkaa, eikä tän jälkeen jää kaipaamaan enää opareitakaan, hitsi kun on tyytyväinen olo ettei vaan oo yhtään mitään pienintäkään kaipuuta päihteiden tuomiin oloihin. Sitä kun vain harjoittelee zazenia säännöllisesti ja sen lisäksi liikuntaa ja pitää muutenkin terveellisen ja hyvän elämäntavan yllä, niin on jatkuvasti siinä tilassa mitä päihteillä on aina hakenut.
tRip
Moderator

Post by tRip »

C0H0.. khyll..
Mielessäni olen sen tilan jo löytänyt.. käytännössä arki hajottaa liikaa päätä kyetäkseni olemaan ilman douppaavia aineita..
tyhmäähän se alunalkujaan oli lähtee tsörgiin kemioit, mut hetkeäkään en kadu, suurin opetus eläessäni.. miltei.. ellei elämistä lasketa.

njoo, menee diipiks.. bupre-kuuri takana, tramaleilla tasottelen.. ja sit tasottelen sitä jollain.. ja tasaan taas jollain.. lopulta huomaan et se tasasuus tapppaa mun sielua.. tarviin elämään vivahteita ja voimakkaita kontrasteja.. Elämän pitää tuntua, että tuntee elävänsä.

Mut tunne se on karu, ku todellisuuteen joutuu mielen harmoniasta palaamaan.
Kaaoksen keskellä, kaaokseen hukassa..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Itse buprekoukussa. Käytän kyseistä substanssia 1vko-3kk, sitten lopetan, "kärsin" reflani ja juuri, kun alkaa elämä voittaa, eli viimeisistä vedoista on ainakin 1-2kk, niin taas. Ja taas. Ja taas. Tällä hetkellä reflainen, kipeä ja vittuuntunut, mutta jo niin tottunut tähän, että kyllä se nappi jostain vastaan tulee, en jaksa edes lähteä säätämään, olkoon. Lyricoilla, imodiumilla, buranalla ja pameilla "hoidan" reflani, unen antaa ketipinor ja aktiivinen koira lemmikkinä pakottaa ulos liikkumaan joka päivä, vaikka kuinka kääntäisi ja vääntäisi. "Rakastan" buprea, mutta toisaalta se on niin turha sellaisille, ketkä eivät sitä OIKEASTI tarvitsisi. Itse koen siitä hyötyväni suuresti siinä mielessä, että buprea käyttäessäni, en käytä mitään muita päihteitä. En poretta, alkoa tms. Vain se bupre. Saan asiani hoidettua ajallaan (toimistoasioinnit, työkkärit, raha-asiat..) ja olen päivä-aktiivinen, liikun paljon ja hoidan kotia, säännöstelen nappini tarkalleen niin, että se riittää tasan tietyksi ajaksi vähintään, enkä ota sitä sen enempää, vaikka sitä olisikin, mitä vetää.
Mulla on hyvin tarkat rutiinitkin ton bupren kanssa ollut aina, ja yleisesti opiaattien; Aamulla herätessä keitän teet ja kahvit, syön, käytän koiran aamukävelyllä, sitten vasta väsään vetoni ajan kanssa ja huolella, "lääkitsen" itseni ja aloitan päivän.

Mulla ei ole vuosien aikana koskaan karannut käsistä opiaattien käyttö siinä mielessä, ellei fyysistä riippuvuutta tällä kertaa huomioida ja lasketa mukaan, että en ole kasvattanut toleranssejani pilviin vain saadakseni lisää oloja, nuokkuja tms, vaan olen pitänyt tiukan linjan siinä, että se tietty määrä per vrk, tietyn määrän on riitettävä tietyn aikaa, ennenkuin tai jos, hankin uutta. Vaatinee ehkä hitusen itsekuria, mutta omalla kohdallani toimii tuo "lääke kerran päivässä aamulla", olen perfektionistinen luonne muutenkin joten.. Mutta tiedän myös sen, että "kylmät kalkkunat" on itselleni se paras vaihtoehto lopettaa bupren päivittäiskäyttö, olen ollut tiputusohjelmassa katkolla ja ******* että se oli turhauttavaa! Never again. Ennemmin lopetan itse, omin voimin, siksi en "uskallakaan" enää käyttää buprea 4kk pidempään, koska ne reflat alkavat olla silloin jo melko raivostuttavan tuskalliset, joten kai mie olen sellainen "satunnainen pitkäaikaiskäyttäjä", ymmärsiköhän kukaan, mitä tarkoitin? Kysymys kuuluukin, että MIKSI minä hankin ne reflat uudestaan ja uudestaan, tiedostaen täysin, että tulen riippuvaiseksi ja lopettaessani h*levetin kipiäksi? Kerrottakoon vielä, että annostukseni oli joskus siinä 1mg/vrk, viime aikoina ja kuukausina 3mg/vrk ja käytän siis i.v., lähinnä puhdasta buprea (tekkeniä tai teemuja), mutta xoneakin kyllä.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

Spinaalipuudutus wrote:
Mulla ei ole vuosien aikana koskaan karannut käsistä opiaattien käyttö siinä mielessä, ellei fyysistä riippuvuutta tällä kertaa huomioida ja lasketa mukaan, että en ole kasvattanut toleranssejani pilviin vain saadakseni lisää oloja, nuokkuja tms, vaan olen pitänyt tiukan linjan siinä, että se tietty määrä per vrk, tietyn määrän on riitettävä tietyn aikaa, ennenkuin tai jos, hankin uutta.
miksi vetää texii jos siitä ei halua enempää oloja vaan ottaa aina sen tietyn määrän päivässä ja sillä pitää itsensä terveenä. eikö yleensä päihteillä haeta sitä hyvää oloa? itse otan texiä silloin tällöin. koen sen kyllä melko turhaksi aineeksi. mieluummin oxyjä tai vaikka tramalia. itselleni tramali toimii aina yllätävän hyvin vaikka mieto opioidi onkin. subussa on se huono puoli että puoliintumisaika on pitkä ja reflat voi tulla vasta päivien päästä esiin. siihen on yllättävän helppo koukahtaa. nyt olen ottanut hiukan liikaa xanoria joten voi olla olen jotakin ymmärtäny väärin :D
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Tarkoitin sitä, että itselläni tuo bupre toimii erittäin hyvänä "mielialalääkkeenä", jos näin voi sanoa. Tottakai nuokut ja asiaankuuluvat muut opiaattiolot ovat varsin muikea lisä, mutta parasta on, kun ei ahdista, sosiaaliset tilanteet eivät tuota ongelmia, pystyy keskittymään, jaksaa liikkua, paino ei nouse eikä laske, enkä kärsi unettomuudestaa, ei tule vittumaisia sivuoireita, kuten monista mielialalääkkeistä tulee, mitä olen vuosien aikana tuohon yleistyneeseen ahdistuneisuushäiriöön sekä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön sekä unettomuuteen syönyt.
Itselleni bupre on sellainen "lääke", että se, sanoipa kuka mitä tahansa, väittipä joku minua vaikka itseäni kusettavaksi, pitää minun päätä jotenkin "kasassa", en siis hae siltä ensisijaisesti päihtymystä, vaan sitä, että pystyn olemaan ja toimimaan normaalisti, niinkuin muutkin ihmiset; käymään kaupassa ilman, että saan paniikkioireita ja liukenen kaupasta jättäen ostokseni kassalle, menemään virastoihin ilman, että alan änkyttää ja melkein itkeä, koska panikoin ja ahdistun, pystyn menemään lenkille ilman, että pelkään jonkun "tutun" tulevan vastaan ja joutuisin sosiaaliseen vuorovaikutukseen valmistautumatta jne jne :(
Sitä on mun ahdistuneisuushäiriöni, 10+ vuotta ravannut terapioissa sun muissa, syönyt lääkkeitä, ollut hoidossa nuorempana. Olenkin sanonut psykiatreille ja lääkäreille, ketkä ovat minua muutamia vuosia hoitaneet, että JOS keksitte mulle buprenorfiinin veroisen lääkkeen, josta ei tule sivuoireita ja joka puree noin hyvin, alan syömään sitä samantien! Ehkä sekavasti selostettu, kun yritin nopsaan kirjoittaa, mutta toivottavasti joku ymmärsi, mitä tarkoitan.. :)

Mutta kyllä minä opiaattioloista nautin, aasihan minä olisin, jos sitä yrittäisin kieltää :roll:
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Ei oo mun juttu, meinaa tulla laatta pihalle kun ajattelenkin viivoja :|
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Samaa mieltä asiasta. Minulla toimii opiaatit mitä parhaimpana mielialalääkkeenä.. Voi johtua siitä että aivot ovat liian tottuneet opiaatteihin eikä enää tuota samanlaista happyness tunnetta ilman että niitä sörkkii jollain.
Kävin juuri englannissa ja siellä on paljon opiaattiriippuvaisia. Supua ja metistä siellä työnnetään ihmisille jos menevät sanomaan lekurille että haluan pois Polle Koninkauluksen rattaista.
Pääsin tutustumaan asiaan ja paikalliseen opitaatti politiikkaan koska eräs läheiseni on valitettavasti entinen opiaattiriippuvainen. On lopettanut nyt eikä enää käytä mitään.
Siellä on todella paha heroiiniongelma saatavuuden takia ja sen takia hoitoon pääsy on siellä helpompaa kuin täällä.
Täällä taasen on tietääkseni tosi hankala päästä vieroittautumaan opiaateista. Tai ei hankala mutta monimutkainen prosessi joka katkeaa helposti. Ja korvaushoitolääkkeet täytyy joka aamu hakea itse klinikalta.
Mutta täällä suomessa se on taas toisinpäin että ihmiset aloittavat ko aineella (subutex) ja päätyvät metadonihoitoon sitten. Se jos joku on mielestäni outoa.
Kun itse olin todella pahassa opiaattikoukussa harkitsin monesti lopettavani korvaushoidon käymällä mutta en sitten viitsinyt siihen mennä koska joka-aamuinen lääkkeenhakureissu ei oikein kiinnostanut koska koko silloinen ystäväpiirini oli pelkkiä korvaushoitopotilaita sekä muita narkomaaneja. Se olisi ollut minun kohdallani että minut olisi laitettu metadonikuurille. Mutta kun pointti oli se että halusin opiaateista eroon,herätä terveenä aamuisin enkä silloin ollut vielä kuullut supu antabuksesta. Mutta pääsin silti eroon siitä supukoukusta.
En tiedä oikeastaan kamalampaa "lääkettä" kuin suputex.
Epäilen että suputex on lääkefirmojen kehittämä juttu jonka pääasiallinen tarkoitus on vain syrjäyttää heroiini ja saada ihmiset koukkuun siihen aineeseen jotta lääkefirmat&lääkärit jotka sitä määräävät saavat kerättyä pennit ja sentit talteen.
Mutta tämä on vain mielipiteeni asiasta. Olematonta hattuani nostan niille ketkä ovat sen lopettaneet ja niille myös ketkä ovat sitä vuosia vain viihdekäyttö tarkoitukseen vetäneet.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

testeri420 wrote: Epäilen että suputex on lääkefirmojen kehittämä juttu jonka pääasiallinen tarkoitus on vain syrjäyttää heroiini ja saada ihmiset koukkuun siihen aineeseen jotta lääkefirmat&lääkärit jotka sitä määräävät saavat kerättyä pennit ja sentit talteen.
Mutta tämä on vain mielipiteeni asiasta. Olematonta hattuani nostan niille ketkä ovat sen lopettaneet ja niille myös ketkä ovat sitä vuosia vain viihdekäyttö tarkoitukseen vetäneet.
Subutex on helpompi myyjän kannalta monintavoin kuin heroiini.

Helpompi saatavuus, salakuljetus helpompaa, tuomiot pienempiä jos jää kiinni, annostelu ja ostajia piisaa ku uskaltavat kokeilla.

Subutexin viihteellisyys on katoavaista ja on suuri vaara koukkuuntua, ku tolet nousee sit annos kasvaa ja himottaa vetää useiten. No joo hillitsee annoksen kasvua siirtymällä IV käyttöön ja kohta ollaan subun orjia ja pitää ottaa subua et pysyy terveenä.< Monen kohdalla totta, mut on varmaan enemmän niitä jotka käyttävät joskus subua viihteeseen.

En voi sano subua huonoksi opioidiksi ku reflat se pitää kuris ja ennen KH kyl tuntui hienolta ku contti reflojen kylmyys muittui lämmöiseksi hienoksi oloksi.
Subus oli se vittumaista ku ei muut toiminu pahemmin seuraavina päivinä.

Ps. Muistan vielä kun tramalista tuli hienot olot ja tramalia ekaks maximi annos sit ku rupee vaikuttaa täysillä siihen kodeiinia ja avot. Pelliltä pollea vetää se lämmitti mukavasti<Ei mua enään ei, mut ne olot joo oli hienot mut joo tupakille.

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

On tämä Tekken vaan niin hauskaa :D

Nyt olen noin viikon käyttänyt joka toinen päivä.

Hehhehee :mrgreen:
lappilainen

Post by lappilainen »

Zubs wrote:On tämä Tekken vaan niin hauskaa :D

Nyt olen noin viikon käyttänyt joka toinen päivä.

Hehhehee :mrgreen:
Kannattaa sitten oikeasti varoa ettet lankea ottamaan myös välipäivinä, koska silloin ollaankin jo pulassa. Sitten ei ole enään hauskaa.

En tajua miten ihmiset suomessa koukuttuvat juuri tähän aineeseen, ehkä se saatavuus on kaikki kaikessa...
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

jaabajaaba wrote:On kyllä aika turha ja mitään sanomaton päihde tää bubre hintaansa nähden, 3-4 viikkoakin kun käyttää päivittäin niin joutuu jo puolikkaan pallon vähintään tönäsemään että saa mitään oloja, eikä tuostakaan oikeastaan edes kuosia tule on vaan kiva käydä töissä ja muutenkin touhuilla. En kyllä ymmärrä minkä takia porukka käyttää tätä päivittäin kun parempiakin opiaatteja ois tarjolla, yhtälailla oot koukussa ja rahaakin palaa rutkasti. Henki ei tietty oo löyhässä kuin vahvempien opiaattien kanssa.
Noin on miten sanot olen samaa mieltä. Subutex/suboxone on vieroituslääke ja siinä se toimii hyvin. Olen k-hoidos olisin ottanut metadonin, mut se ei mulle kuulema käy< järvenpäässä sanoivat, en tiedä miksi ei sovi minulle :doh: Eivät sanoneet syytä.

Subua en ennen KH paljoo vetänyt ja tuli hienot olot ku viekkarit lähti. Subutexin hinnalla sai vahvempia opiaatteja, ku tolet oli et tarvitsi vetää 6-8mg subua ja yks täällä 80-100e eikä xoneja täällä liikkunut.

Etelään tultiin 4 tunnin päästä hakee, no pitihän sitä vetää ekaks heti heroiinia, ku harvoin sitä oli saatavilla. Sieltä olis saanut järkevään hintaan subuja samalla, mut ei subu tullut mieleen edes ku oli taskut täynnä contteja ja monesti ei ollut rahaakaan, myyjät ei subuista tienny mistä sais tähän hätään (sillä on itellä ollut et sais paremmin rahat meiltä? <tuollainen on juolahtanut mieles vai mun luuloo vaan).

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
testeri420
OD

Post by testeri420 »

mb1 wrote:
jaabajaaba wrote:
"Subua en ennen KH paljoo vetänyt ja tuli hienot olot ku viekkarit lähti. Subutexin hinnalla sai vahvempia opiaatteja, ku tolet oli et tarvitsi vetää 6-8mg subua ja yks täällä 80-100e eikä xoneja täällä liikkunut."

-mb
Kävin äskettäin englannissa. Katuhinta oli 8mg subutex napilla 1-2£ .....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
lappilainen

Post by lappilainen »

Nautin juuri kodeiinia. Jostain syystä pidän tästä paljon enemmän, vaikka onkin paljon miedompi. En saa subutexistä irti ollenkaan euforiaa. Tulee vain nuokkuinen olo, josta ei saa mitään irti ellei combota jollain.

Hintakin on aivan kohtuuton, Rovaniemellä pyydetään 100e yhdestä napista.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

lappilainen wrote:Nautin juuri kodeiinia. Jostain syystä pidän tästä paljon enemmän, vaikka onkin paljon miedompi. En saa subutexistä irti ollenkaan euforiaa. Tulee vain nuokkuinen olo, josta ei saa mitään irti ellei combota jollain.

Onks rollossa tekun hinta laskenu? Ainakin ilosesti porukka heittää euroja 140 kappaletta kipaleesta.
lappilainen

Post by lappilainen »

xxx-men wrote:
lappilainen wrote:Nautin juuri kodeiinia. Jostain syystä pidän tästä paljon enemmän, vaikka onkin paljon miedompi. En saa subutexistä irti ollenkaan euforiaa. Tulee vain nuokkuinen olo, josta ei saa mitään irti ellei combota jollain.

Onks rollossa tekun hinta laskenu? Ainakin ilosesti porukka heittää euroja 140 kappaletta kipaleesta.
Riippuu varmasti lähes täysin kontakteista. Itse en kyllä satastasta enempää maksaisi. (enkä sitäkään. :mrgreen: )
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

lappilainen wrote:
xxx-men wrote:

Riippuu varmasti lähes täysin kontakteista. Itse en kyllä satastasta enempää maksaisi. (enkä sitäkään. :mrgreen: )
Totta. Mutta yleisellä tasolla oletin tuon sinun heittosi olevan. Nyt kun miettii et joutus subusta pulittamaan ees 40e ni ei tulisi mieleenkään pistää sitä summaa kiinni.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Itse maksan texistä 40-70e ja xonesta 35-50e, riippuen mistä milloinkin hommaa ja on itsestä nuokin hinnat jo TODELLA suolaiset :x
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Toi xonen hinta on kyl vähä syyhky.. Maksat kyl iha liikaa.
Ne kaikki tulee kuitenki klinikoilta ilmaseks niille. Jos saa viikon annokset mukaa, ni 7-14 X kappalehinta.. Paljon rahaa! Ja joillain viel isompi annos..
Meneeköhän ihan sit texin ostoo noi rahat vai muihin oppareihi?
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Näillä leveysasteilla ei paljoa halvemmalla saa, ellei osta enemmän kerralla ja sittenhän se menee jo kuosaamisen puolelle ;) Tosin nyt maksaisin vähä ekstraakin, jos saisin nämä jalkasäryt ja selänkivistykset pois, mutta pari 150mg lyricaa onneks jeesaa tosi paljo, näihin on jo niin tottunut, siis refloihin, että en oikein tiiä, mikä se miun normiolo oikeasti onkaan.. Ei vituta niin paljon herätä aamulla?! :D
No ei, bupre on viheliäinen aine sille, kuka siihen ihastuu, pääseekö siitä oikeasti koskaan edes eroon? Niin, että ei käytä sitä, kun kaikki viekkarit on kärsitty ja masennukset voitettu? Edes sitä paria päivää viihteilyyn.. Joka sitten salakavalan helposti lipsahtaa pariksi viikoksi, ja sitten on taas lievät, mutta ärsyttävät pikku viekut taas edessä. Ärh.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Subu on kyl ihan rento tapa viettää päivä tai ilta. Mutta itse sanoisin sen vittumaiseksi puoleksi sen helvetin kutinan joka oikeastaa laskee tän viihde arvoa paljon.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Atarax alle, niin ei kutita.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Subutex = Maksat itsesi kipeäksi,kirjaimellisesti.. :doh:
Music is a saint.
Feya
OD

Post by Feya »

Tykästyin bupreen tänä viikonloppuna ihan uudella tavalla. Mitään kunnon nuokkuja en hae, vaan sitä ihanan lämpimää oloa, sosiaalisuutta ja puheliaisuutta. Tolettomana 1mg, kuohuviiniä ja kylpy mieheni kanssa oli kyllä jotain uskomatonta. Hapon kanssa kombotettuna se toimi myös erittäin hyvin.

Yhtenä kertana tuli heikko olo ja oksenneltua aika reilusti (niin että sitä tuli nenänkin kautta :D), mutta sellaista se on. Kutina ei mua pahemmin haittaa, itse asiassa nautin siitä tunteesta.

Vielä ois 2mg teksiä jäljellä, muttan pidän kyllä mielelläni taukoa, kun huomaa jo kolmen päivän putken jälkeen miten tolet nousee. Sitä paitsi haluan oottaa, että pääsen poikaystäväni tykö, koska en tiedä miten kestän sitä panetusta yksin. :mrgreen:
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Feya wrote:Vielä ois 2mg teksiä jäljellä, muttan pidän kyllä mielelläni taukoa, kun huomaa jo kolmen päivän putken jälkeen miten tolet nousee. Sitä paitsi haluan oottaa, että pääsen poikaystäväni tykö, koska en tiedä miten kestän sitä panetusta yksin. :mrgreen:
Itellä kans bupre alkaa panettaan aivan helvetisti, vaikka käyttöä onkin takana useampi vuosi:)

Mutta se seksi, ennen en kyennyt laukeamaan ollenkaan, mutta nykyisin se on jo mahdollista kunnon session huipennukseksi :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Tästähän pystyy jopa nauttimaan kun ei enää tule nauseaa, ehkä turhankin paljon :roll:
Varmaan paree pitää taukoa taas
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Feya wrote: Hapon kanssa kombotettuna se toimi myös erittäin hyvin.

:mrgreen:

Samaa mieltä asiasta, aivan uskomaton meininki tulee kun happoja,sieniä ja suputöötit päälle. HUH--HUUH KUKKUUPÖÖ!!! :mrgreen:
Mutta itselleni en siinä vaiheessa kyennyt lyömään vaan piti pyytää kaveri lyömään, suonet paikkaa vaihtoivat niin en tiennyt mihin niistä lyödä? :doh:
Semmonen oli meininki että alta pois, ja muut minun alta. Heräilin tai havahduin vain eri paikoista silloin parhaana iltana.. Sillä viikolla toisena iltana happoset ja mdma:at oli kerenny jo laskea mutta silti oli mitä mielenkiintoisin kokemus kun olo jo valmiiks niin kuin lakritsia olis ja siihen puppelit päälle niin aijai,aijai.

Täällä joku kertoi tuohon hyvän vinkin että "-amatööri,lyöt siihe mikä muljuaa vähiten tietenkii!!" :up:
Music is a saint.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Mites tää subun säilyvyys?

Kun tuommone kasi varmaa kestää mulla monta kuukautta, et mite ois paras säilyttää sitä avattua nappia?
Oon kuullu et viileessä, mut riittääkö huoneenlämpö vai jääkaappi vai joku välitila?
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Ongelma wrote:Mites tää subun säilyvyys?

Kun tuommone kasi varmaa kestää mulla monta kuukautta, et mite ois paras säilyttää sitä avattua nappia?
Oon kuullu et viileessä, mut riittääkö huoneenlämpö vai jääkaappi vai joku välitila?
Kyllä mä ainakin ihan jääkaapissa säilyttäisin jossain nappirasiassa Subutexiä etenkin. Suboxone ei oo ihan niin kranttu jostain syystä lämpötilojen suhteen, mutta kyllä kaikki Buprenorfiini tuotteet kannattaa melkein jääkaapissa säilyttää tai alle 20c:ssa..
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Kiitokset, kirkas, ohjeistuksesta.

juu ja siis ihan og texiä on
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Ongelma wrote:Mites tää subun säilyvyys?

Tuohon voisin sanoa että alle +20 astetta ja kun paketti on avattu niin melkein sinuna tekisin niin että pilkkoisin niihin paloihin minkälaisina meinaat kiskoo ja sen palan minkä kiskot pistät kelmuun/folioon etkä avaa sitä vasta kun sitte ku sen käytät?
Siitä en taas tiiä että miten haihtuu koska mulla nuo napit oo koskaan kestäny nii kauaa että oisin mitään tehohävikkiä huomannut :foil:
Mutta järki tässä asiassa sanoo mulla että kun ottaa alkuperäislistasta sen pois, niin siinä vaiheessa lääke alkaa vanhentua....
Korjatkaa jos oon väärässä...?
Kostee paikka ei tee hyvää sille. Jääkaapista en mee sanomaan mutta kuivassa ja viileässä minä pitäisin jos ois :mrgreen: 8)
Music is a saint.