Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
kissankorva
Apteekki

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by kissankorva »

Talonmies wrote:Sanokaas pojjaat kuinka paljon noita 15mg opamoxeja uskaltaa päivässä syödä ennen kun mitää suurempaa hengenvaaraa alkaa ilmaantua ???
Riippuu omaatko toleranssia. Eipä tuohon voi pelkästään kuolla, paitsi jos vedät aivan mielettömän määrän jonkun alkoholin kanssa tai muuta sekakäyttöä esim. opiaatit.
Jätä ne bentsot vaikka darraan, elä sekoita alkoholin kanssa ainakaan..
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Talonmies wrote:Sanokaas pojjaat kuinka paljon noita 15mg opamoxeja uskaltaa päivässä syödä ennen kun mitää suurempaa hengenvaaraa alkaa ilmaantua ???
Jokaisella määrä voi vaihella aika palio.. mieto bentso, mutta ei kannata alkaa kymmenittäin syömää.. Aina voi ottaa lisää jos siltä tuntuu ja kyllä sitä itekki tietää, että ku alkaa paketti tyhjenee ni lopettaa sen syömisen.. Eikä todellakaan sekota alkoholia sen kans.

Tulikoha tarpeeksi epäselvästi :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Talonmies
Karvakuono

Post by Talonmies »

Timp3 wrote:
Jokaisella määrä voi vaihella aika palio.. mieto bentso, mutta ei kannata alkaa kymmenittäin syömää.. Aina voi ottaa lisää jos siltä tuntuu ja kyllä sitä itekki tietää, että ku alkaa paketti tyhjenee ni lopettaa sen syömisen.. Eikä todellakaan sekota alkoholia sen kans.

Tulikoha tarpeeksi epäselvästi :)
Juu no päivän mittaan muistaakseni 10-13 niitä napsin (klo n.12.00-21.00) ja sit illalla pari tuoppia kaljaa. Ei oikeen sanonut mitään. Kyllähän sen nyt huomasi että jotain on ottanut mutta efektit jäivät todella lieviksi (jalat vähän heikot, relaxoituminen ja ajatus ei pysyny kasassa) mut muuten täysin selvä.

E. nii ja väsytti pirusti :D
Tyhmänä tullaan ja viisaina kuollaan.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Talonmies wrote:E. nii ja väsytti pirusti :D
Joo noi on aika sedatiivisii bentsoja ainaki isommilla annoksilla >10kpl , mutta niinhän se tahtoo kaikilla bentsoilla olla :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Talonmies
Karvakuono

Post by Talonmies »

Timp3 wrote:
Talonmies wrote:E. nii ja väsytti pirusti :D
Joo noi on aika sedatiivisii bentsoja ainaki isommilla annoksilla >10kpl , mutta niinhän se tahtoo kaikilla bentsoilla olla :)
Näinhän se taitaa mennä :)
Tyhmänä tullaan ja viisaina kuollaan.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Uneksija wrote:Xanor vs. Rivatril

Kumpi teistä on parempi. Itselläni on tällä hetkellä käytössä kummatkin, mutta toiset täytyy jättää pois. Kummat te rakkaat ystäväni ottaisitte? Jätetään määrät mainitsematta vaan kyse on ihan yleisellä tasolla ja miksei jopa muullakin :oops:
Xanorit aiheuttaa pahempaa riippuvuutta. Vahvuuksilta suunnilleen samaa luokkaa eli vahvimpia mitä löytyy. Mutta vaikutuksiltaan erilaisia.
Minua alkaa xanorit joskus väsyttämään. Vieläkin vaikka olen niitä vuosia syönyt.
Mutta rivat kun syö niin on sellanen liekki perseessä että alta pois. Ei väsytä tippaakaan.
Molemmista häipyy ahdistus pois kuitenkin mutta silti kallistun xanorin puoleen kun vie minulta myös masennuksen pois, ahdistuksen sekä paniikkikohtauksen lisäksi.
Xanoreihin tulee toleranssia ja niin kai myös rivatrilleihinkin.
Mutta silti mikään ei poista vitutusta niin kuin xanor.

Tämäkin kysymys on periaatteessa turha kun kaikille toimivat lääkkeet erilailla, niinkuin henkilökohtaisesti vie päästä tai palauttaa maan pinnalle.

offtopic tähän väliiin.. Minulla ei toimi dormicum mitenkään. Ei suoneen eikä syömällä. En huomaa yhtään mitään vaikutusta kun otan vaikka 3 15mg dormicumia.
En edes tiedä miten pitäisi toimia sen lääkkeen. Olen vain nähnyt ihmisten sekoilevan ja menevän niistä erittäin sekaisin. Maksavat niistä vielä maltaita, olen nähnyt jopa 10e kappale maksettavan yhdestä hikisestä 15mg dormarista. Että on kai niitten siihen hintaan jotenkin toimittava....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
FlyingH

Post by FlyingH »

Xanori on paras viihdekäyttöön. Toimii jopa pilven kanssa jotenkin hauskan synergisesti, kun taas muut bentsot latistavat kannabisoloja.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Jeah. Itse oon huomannu sellasen että savut "vahvistaa" vaan pentsojen vaikutusta ja niin eivät muka toimi..

Oikeesti ku on kovin lääkkeissään nii mikää ei muka ikinä toimi tarpeeks hyvin että pakko vetää älyttömät määrät sitä sun tätä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
porter

Post by porter »

siitä tietääki et on kunno bentsopöhnä ku ei muka tehoo :shock: oikeesti ei muista saatika tajua mistään mitää ja huomaa seuraavana aamuna et tullu syötyä kaikki lääkkeet ja sit vasta vituttaa.

Nimimerkillä 40x1mg xanoria illan aikana... eka levy vitutuksee, sen jälkee noo en muista.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Mihin 2mg rivoja määrätään?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

PORBOT wrote:Mihin 2mg rivoja määrätään?
Epilepsian ja paniikkihäiriön hoitoon.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bentsodiatsepiinit
Tuolla alhaalla on lista, voit sieltä tarkennella.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

En tiiä määrätäänkö 2mg trillejä mutta ainakin 0.5mg trillejä määrätään jos on levottomat jalat.
Ainakin tiedän ihmisiä kelle on määrätty just 0.5mg puurolta maistuvat trillit levottomiin jalkoihin.

Minulle aina määrätty ahdistukseen/paniikkihäiriöön 2mg rivokkaat trillit.
Ekan kerran määrättiin rivoja näin että, 3 x 1mg xanor + 5 x 0.5mg rivatril + 2x20mg normison muistaakseni, en muista oliko se yks vai kaks niitä normisoneja aika sama... Kuitenkin menin sitten tyhmänä vaihtamaan ne siltä lääkäriltä 2mg rivoihin eli 3 x 2mg rivotril + 20mg normison .. Viddu mite hyvä respa, rivat,xanorit ja normisonit samassa setissä viikon välein...
Aah,vuonna 2008 viimeks vetäny normisoneja. 8) Siinä on kyllä pistämätön lääke pistettynä. Mikähän pentso hakkais muka normisonin nahkaan heitettynä...

Pyysin lekuriani kirjottaan mulle syyskuussa normison 20mg x 100kpl mutta apteekkarin ketku soitti lääkärille ja neuvotteli sen kanssa jotai hämärää niin sitten piti ottaa tenox tilalle, ehdotteli imovaneja sun muita kurkkupastilleja se apteekkari minulle. Arvoitukseksi vain jäi että onko kyseisiä lääkkeitä edes enää saatavana vai onko niitten tekeminen lopetettu kun ihmiset niitä raiskasivat eli käyttivät hyväksi... Mutta imovan, miten ihanalle se maistuukaan kun sen pureksii muina miehinä...

Lopetin kuitenki tenoxien syönninki tuossa jo kai reilusti yli kuukaus sitte muistaakseni?
Kuitenki oon ollu ilman unilääkkeitä enkä meinannu edes hommata sellasia enää.
Music is a saint.
porter

Post by porter »

Onko kukaan onnistunu terkkarista saamaa päivystyksestä bentsoja? mulla on siel tiedois et mulla on xanor lääkitys, ny ei oo kuitenkaa rahaa mennä yksityiselle mistä niitä saan. Onkoha mahdollisuuksia saada päivystyksestä mitään? terveyskeskusken psykiatri on niin tökerö ihminen et sinne en toista kertaa vaivaudu, viimeks tarjos vahvoja neuroleptejä. :roll:
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Mä sain ainaki itte ihan päivystyksestä 5mg pameja ja toisella keissillä 1mg depot xanttuja! :) et kyl se onnistuu ku puhut vaan oikein!
Periaatteet perustana, totuus selustana.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

testeri420 wrote:
En tiiä määrätäänkö 2mg trillejä mutta ainakin 0.5mg trillejä määrätään jos on levottomat jalat.
Ainakin tiedän ihmisiä kelle on määrätty just 0.5mg puurolta maistuvat trillit levottomiin jalkoihin.

Minulle aina määrätty ahdistukseen/paniikkihäiriöön 2mg rivokkaat trillit.
Ekan kerran määrättiin rivoja näin että, 3 x 1mg xanor + 5 x 0.5mg rivatril + 2x20mg normison muistaakseni, en muista oliko se yks vai kaks niitä normisoneja aika sama... Kuitenkin menin sitten tyhmänä vaihtamaan ne siltä lääkäriltä 2mg rivoihin eli 3 x 2mg rivotril + 20mg normison .. Viddu mite hyvä respa, rivat,xanorit ja normisonit samassa setissä viikon välein...
Aah,vuonna 2008 viimeks vetäny normisoneja. 8) Siinä on kyllä pistämätön lääke pistettynä. Mikähän pentso hakkais muka normisonin nahkaan heitettynä...

Pyysin lekuriani kirjottaan mulle syyskuussa normison 20mg x 100kpl mutta apteekkarin ketku soitti lääkärille ja neuvotteli sen kanssa jotai hämärää niin sitten piti ottaa tenox tilalle, ehdotteli imovaneja sun muita kurkkupastilleja se apteekkari minulle. Arvoitukseksi vain jäi että onko kyseisiä lääkkeitä edes enää saatavana vai onko niitten tekeminen lopetettu kun ihmiset niitä raiskasivat eli käyttivät hyväksi... Mutta imovan, miten ihanalle se maistuukaan kun sen pureksii muina miehinä...

Lopetin kuitenki tenoxien syönninki tuossa jo kai reilusti yli kuukaus sitte muistaakseni?
Kuitenki oon ollu ilman unilääkkeitä enkä meinannu edes hommata sellasia enää.
Okei. Mulla pisti ekalla kerralla kun koitin Rivoja niin se 1mg ihan sellaseksi lötköksi. Mietin vaan, että mitenkähän tuo 2mg vaikuttaa ensikertalaiseen, jos ei olisi toleja lainkaan.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Nyt hakemaan 35 pamii 8)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

PORBOT wrote:
Okei. Mulla pisti ekalla kerralla kun koitin Rivoja niin se 1mg ihan sellaseksi lötköksi. Mietin vaan, että mitenkähän tuo 2mg vaikuttaa ensikertalaiseen, jos ei olisi toleja lainkaan.
Silloin kun söin ekaa kertaa elämässäni 2mg rivoja 3 kpl. En muista niiden kolmen päivän ajalta oikeastaan mitään.
Veikkaan että muisti pois siltä päivältä ja voi olla seuraavaltaki päivältä... tiedä häntä.
Music is a saint.
doof
Kameleontti

Post by doof »

porter wrote:Onko kukaan onnistunu terkkarista saamaa päivystyksestä bentsoja? mulla on siel tiedois et mulla on xanor lääkitys, ny ei oo kuitenkaa rahaa mennä yksityiselle mistä niitä saan. Onkoha mahdollisuuksia saada päivystyksestä mitään? terveyskeskusken psykiatri on niin tökerö ihminen et sinne en toista kertaa vaivaudu, viimeks tarjos vahvoja neuroleptejä. :roll:
Mä oon saanu päivystyksest pari irtonaista ja siihen tiskille on jätetty parikymppiä. Saa hakea jos on tarve -.- Pamiressun sain paljon myöhemmi..
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Miten lääkkeet yleensäkki, kannattaako ne tyhjään mahaan ottaa että saa "parhaat pärinät"? :D
Ite aina väännän kunnon paskat ensin ja sitte ryyneja pureskelemaan. Tai sitä on niin mielissään kun saa noita ryynejä niin paska meinaa tulla siinä jo housuun. :roll: ZOUKKI!

edit. tarkoitan siis satunnaisesti viihdekäyössä
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

^ Kielen alle vaan, depotit sit tietty pureskelemalalla/mitevaa huvittaa.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Niin vaan meinasin sitä että kannattaako tyhjään mahaan

edit. Siis lyrtsejä tyhjään mahaan, vaikuttaako se jos on täys maha.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

kaikki toimii tyhjään mahaan nopeammin ja paremmin mut myöhemmin kaduttaa jottain kantsii aina syödä ku lähtee kuosittaa. Ei ne broilerit ja muussit sitä lyricaa blokkaa ;)
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

gestapo wrote:Miten lääkkeet yleensäkki, kannattaako ne tyhjään mahaan ottaa että saa "parhaat pärinät"? :D
Ite aina väännän kunnon paskat ensin ja sitte ryyneja pureskelemaan. Tai sitä on niin mielissään kun saa noita ryynejä niin paska meinaa tulla siinä jo housuun. :roll: ZOUKKI!

edit. tarkoitan siis satunnaisesti viihdekäyössä
Riippuu lääkkeestä, joidenkin kanssa pieni määrä rasvaista ruokaa voi jopa nostaa hyötysuhdetta. Tyhjään mahaan toimii monesti "paremmin" kun siellä ei ole mitään muuta sulatettavaa, ja huumeet pärtsii heti. Ite yleensä kuitenkin tykkään ottaa mahaan jossa on jo ennestään (ei ihan äskettäin) syötyä ruokaa, kun pilleripäissään sitä ei enää välttämättä tee mieli kauheesti syödä mutta aamulla herää vitunmoiseen nälkään.
HunterToroson
Tuppisuu

Post by HunterToroson »

Ite oon saanut semmosen käsityksen että veden juominen ainakin nopeuttais vaikutuksen alkamista ja varmaan myös siis nousuja, lähinnä kait sen takia että aine päätyy nopeemmin ohutsuoleen josta se imeytyy nopeammin kun vatsalaukusta (korjatkaa joku jos olen väärässä).

Ite sulattelen Oxaminit kielen alla, noin 5-10min. 15min niin alkaa vaikuttamaan sopivasti... 45min niin jo vahvasti. 30mg toimii jo mukavasti rentoutukseen tai lievään ahdistukseen. Bentsotolet nykyään aika nollissa, se "ikuinen" tole on jäänyt ku joskus rouski kilokaupalla. Ja jos bentsoilla viihteilee, mikä ei ole suositeltavaa, nii mielestäni peräkkäisinä päivinä ei saa samanlaisia nousuja, ja parhaat euforiat bentsoista saa kun oikeasti ahdistaa ja on paha olla.. ja sieltä kun tulee ylös ja jää ihmettelemään että mitenkäs muutama(10x)milligrammaa tätä substanssia muutti täysin sietämättömän olon vähän liiankin mukavaksi. Sitten sitä helposti löytää itsensä kaljaostoksilta, jos moiseen on taipumusta. ;)

Mitä TK-resepteihin tulee nii 15mg Oxaminia ja 5mg Diapamia ja pseudoista Imovanea ja Stellaa on kirjoiteltu, kohtalaisen pieninä määrinä yleensä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

porter wrote:Onko kukaan onnistunu terkkarista saamaa päivystyksestä bentsoja? mulla on siel tiedois et mulla on xanor lääkitys, ny ei oo kuitenkaa rahaa mennä yksityiselle mistä niitä saan. Onkoha mahdollisuuksia saada päivystyksestä mitään? terveyskeskusken psykiatri on niin tökerö ihminen et sinne en toista kertaa vaivaudu, viimeks tarjos vahvoja neuroleptejä. :roll:
Oon saanu terveys aseman päivystyksestä pentsoja. Piti heittää kyllä aika vitun hullua settiä sille päivystävälle että natsas.
Ne väitti ensin että "-Joo ei meillä oo semmosia täällä..." , Nii mitä!? Eiks tää ookkaa paikka mistä saa apua?
Sanoin että nyt jos en saa pentsoja niin tänne alkaa tulemaan ihmisiä silmät mustana, käännyin ja kerkisin kävellä noin 5 metriä kun huuti että tuupa tänne.
Noin pari minuuttia ja pentsot kouraan. Mitälie muutama pami vai oxapami? Mutta kuitenki niitä saa jos asian esittää "oikein". :foil:
Vai pitäskö sanoo ennenmminkin että on mahdollista saada?
Music is a saint.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ Eli siis sun neuvos on että kannattaa väkivallalla uhata jotta saa bentsoja tk:sta?
Jos toi nyt on sitten se ''oikea'' tapa....
testeri420 wrote:Sanoin että nyt jos en saa pentsoja niin tänne alkaa tulemaan ihmisiä silmät mustana....
....
Mutta kuitenki niitä saa jos asian esittää "oikein". :foil:
:roll: ....
. . . (--) °
porter

Post by porter »

Mitä nyt yritin mennä näyttään omia bentso respoja tk lääkärille niin sieltä tuli et "kärsi ku mies et bentsoja ei kukaan tarvi et ota masennuslääkitys " :roll:

Niiku kaveri sano et olis pitäny lyödä ja sanoo et "kärsi ku mies" :D ja lääkärin mukaan opamox 15mg on yhtä kova kun 2mg xanor.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Mushru wrote:^ Eli siis sun neuvos on että kannattaa väkivallalla uhata jotta saa bentsoja tk:sta?
Jos toi nyt on sitten se ''oikea'' tapa....
testeri420 wrote:Sanoin että nyt jos en saa pentsoja niin tänne alkaa tulemaan ihmisiä silmät mustana....
....
Mutta kuitenki niitä saa jos asian esittää "oikein". :foil:
:roll: ....
En oo väkivaltane ihminen mutta joskus vaan tulee sellane olo että huh jos valvoo 2 viikkoo...
Ei tuo väkivalla uhkaaminen oo mitää hyväksyttävää mutta pien valkone valhe.
Keneltä tuokaan oli pois kun en sitä terkkarin päivystäjää uhkaillu enkä korottanut ääntäkään missään vaiheessa...
Music is a saint.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Nyt se on todettu. Jos bentsoja oikeesti tarvii pahaan paniikkihäiriöön nii yksityiselle lekurille kannattaa mennä, mutta ei puhua totta. kannattaa vaan puhua paljon paljon pahemmasta tilanteessa missä itse on. itse sain kyllä sen verran huonot ryynit (kuitenkin jeesaavat vähän)kun puhhuin totta. Jos ees diapamia haluaa nii siinäki on aika vääntö, ahistukseenhan oikeesti auttaa rivatril(tosin muutkin ryynit auttaa, mutta tällä saa oikeesti sen normaalin olon), tai sitte (pahamaineiset) xanorit. Lääkkeet on tietääkseni tehty hyvinvointiin, ja sama se sille koukulle, parempi syödä pitkään bentsoja kuin olla masentuneena ja ahdistuksissa kotona.

Riippuu toki lääkäristäkin, mutta en kyllä enää aio puhua kuin paskaa niille, vituttaa. t: 10 opamox ja bisseä...
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

-Huuhhhuh, menin ottamaan 30mg diazepaamia about nollatolella, tossa muutama minuutti sitten ja puolikas pizza siihen päälle aamupalaks. Pörisee kivasti, vois käyfä muutaman bissen hakemassa, ku olis aikaa tapettavana..

DGRUGS
KILL
TIme
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.