PORBOT wrote:Mihin 2mg rivoja määrätään?
En tiiä määrätäänkö 2mg trillejä mutta ainakin 0.5mg trillejä määrätään jos on levottomat jalat.
Ainakin tiedän ihmisiä kelle on määrätty just 0.5mg puurolta maistuvat trillit levottomiin jalkoihin.
Minulle aina määrätty ahdistukseen/paniikkihäiriöön 2mg rivokkaat trillit.
Ekan kerran määrättiin rivoja näin että, 3 x 1mg xanor + 5 x 0.5mg rivatril + 2x20mg normison muistaakseni, en muista oliko se yks vai kaks niitä normisoneja aika sama... Kuitenkin menin sitten tyhmänä vaihtamaan ne siltä lääkäriltä 2mg rivoihin eli 3 x 2mg rivotril + 20mg normison .. Viddu mite hyvä respa, rivat,xanorit ja normisonit samassa setissä viikon välein...
Aah,vuonna 2008 viimeks vetäny normisoneja.

Siinä on kyllä pistämätön lääke pistettynä. Mikähän pentso hakkais muka normisonin nahkaan heitettynä...
Pyysin lekuriani kirjottaan mulle syyskuussa normison 20mg x 100kpl mutta apteekkarin ketku soitti lääkärille ja neuvotteli sen kanssa jotai hämärää niin sitten piti ottaa tenox tilalle, ehdotteli imovaneja sun muita kurkkupastilleja se apteekkari minulle. Arvoitukseksi vain jäi että onko kyseisiä lääkkeitä edes enää saatavana vai onko niitten tekeminen lopetettu kun ihmiset niitä raiskasivat eli käyttivät hyväksi... Mutta imovan, miten ihanalle se maistuukaan kun sen pureksii muina miehinä...
Lopetin kuitenki tenoxien syönninki tuossa jo kai reilusti yli kuukaus sitte muistaakseni?
Kuitenki oon ollu ilman unilääkkeitä enkä meinannu edes hommata sellasia enää.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.