Rupesin omatoimiseksi.
Kirjoittamani viestin jälkeen leikkasin laastarin kahteen 5mg osaan.
Toisen laitoin jemmaan, toisen leikkasin palasiksi ja annoin liota millilitrassa isopropanolia tähän hetkeen saakka.
Lisäsin sitten 2ml tulikuumaa vettä päälle, notta irtoaisi helpommin bupre.
Annan olla vielä hetken ja vedän fiman läpi pumppuun tuon ja isken suoneen.
Osaan kokemuksesta sanoa, oliko metodi tarpeeksi tehokas. Suomeksi sanottuna tiedän miten 5mg buprea vaikuttaa .
Jos tuntuu, ettei kaikki liuonnut, lisään vielä toisen 5mg palasen pikku paloiksi leikeltynä. Siihen millilitra isopropanolia ja muutaman tunnin päästä lämmintä vettä päälle. Luulisi irtoavan sitten aamuvedot huomiseksi. Jos ei ole kunnolla liuennut, kuten vähän epäilenkin, niin saa tuosta varmaankin vielä huomisten aamusten jälkeen parit. Maltti on tässä hommassa varmaan malttia. Niin ku on monessa muussakin.
Sehän on sitten sama kuin 4*2.5mg.
Editoin kohta viestiä, niin katsotaan miten tuo liukenee.
Pakkohan se nyt jonkun on tieteen nimessä uhrautua.
Väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......
Edit: Sanoisin mutu-tuntumalla, että siitä oli liuennut noin 2-3mg, eli noin puolet.
Olen aiemmin liuottanut tuota Norspania myös kuumentamalla. Eli siten, että se ikäänkuin kiehahtaa (kuplii, vähän ku dolconeja väsätessä, paitsi dolccareille riittää pikku "kupliminen") ja sitten jäähtymään. Tuota sitten toistetaan 10min välein. Silläkin tavalla se liukenee kyllä.
Tuolla tavalla oon tehny "perstööttejä", eli vesi-bupre liuosta rectumiin.

/
Jos ei oo tottunu väsäilemään näitä lämmitettäviä tuotteita, niin kannattaa olla varovainen, joku 3ml. suorastaan kiehuu yli sytkärin lämmöstä, jos käyttää klikkinä jotain isoa lusikkaa taikka viinipullon korkkia, yms. matalaa.
Kiehauttelussa on se hyvä puoli, että vesi desinfioituu, tekee se sen kyllä isopropanolinkin kanssa, mutta kuitenkin. Lisäksi bupre säilyttää molekyylirakenteensa yli 100 asteen lämmössäkin. Eli se ei siis haihdu taivaan tuuliin.
Mutta taidankin alkaa väsäilemään valmiiksi jo huomisaamuisia.
Toivottavasti siitä joku 6mg irtoaisi, olis sitten reippaana töissä. (Ilman oppareita en pääse sängystä ylös, historia hitaiden kanssa on pitkä, olen a-klinikan asiakas ja jonottanut kesästä asti korv.hoitoon. Mut kun ilmaseksi sain norspaneja tos, ni tietäähän sen. "odottelulääke tramal 400mg/vrk pitää suurinpirtein toimintakuntoisena, mutta kuitenkin reflaisena, sillai lievästi, menee toki muitaki lääkkeitä, mut ne on jo enemmän OT").
Kyllä tuo pari-kolme milliä buprea ja 50mg diapamia tekee olosta normaalin, oikeastaan virkeämmän ku normaalisti. Tekisi mieli ottaa 400mg tramalia päälle, niin se vois tehdä sen efektin, et jaksas siivota vaikka kämpän...
Sehän vaikuttaa eri kautta kuin bupre. Ainakin joissain tutkimuksissa ei havaittu tramadolin aiheuttamaa analgeettista vaikutusta kumoutuneen testihenkilölle naloksonia annettaessa. Jotenkin se vaikuttaa serotoniini -juttujen kautta. Sehän on itse asiassa osaksi ns. pre-drug, eli aihiolääke, sen aktiivinen metaboliitti O-desmetyylitramadoli on kaiketikin paljon itse tramadolia voimakkaampaa, joka sekin on aktiivinen.
Ps. Ai niin, olen uusi täällä. Muutaman viestin vasta kirjoittanut. Silloin kun menee manian puolelle, kuten esmes nyt, tekstini ovat melko pitkiä luettavia ja väliin mahtuu off-topiccia luultavasti liikaakin. Sorry