Norspan 10mg. Tehokkain tapa käyttää.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
jopasjota
Psykonautti

Norspan 10mg. Tehokkain tapa käyttää.

Post by jopasjota »

Sain tos yhden norspanin, joka erittää 10mikroa/tunti. Paketissa kuitenkin lukee, että se sisältää 10milligrammaa buprenorfiinia.
Mielellään en piikitä, lääkäri tsekkaa taipeet aina, ja muutenki ollu jo pitkään ilman piikkiä.
Rectaalisestikin se kyllä eroteltuna toimii. Mutta kyllä tarvittaessa löydän suonen, jota ne ei kattele. Onhan siinä puolet itsepetosta, mut ku bupre vaan sattuu toimimaan i.v. niin vitun paljon paremmin.

Mutta, miten sen saisi tehokkaimmin nestemäiseen muotoon, buprenorfiinihan on siinä liimassa. Tosin ei ihan koko laastarin alalla, kaikkiin reunoihin jää noin 1cm. pituinen kohta, missä ei buprea ole. Paketista vedetystä laastarista näkyy selvästi se kohta, jossa se itte bupre on. Lienee kuitenkin järkevintä liottaa koko laastari.

Liuottimia ei ole, muuta kuin stoppipussien putsilaput, eli isopropanolia.

Tarkoitus olisi saada tuosta kahdet 5mg:n töötit.

Tai sit vaan huomiseks työpäiväks koko 10mg.

Riippuu tietysti ihan siitä, kuin nopeaa se imeytyy johonkin nesteseokseen.

Pikaisia ohjeita ja neuvoja tarvitsisin, huomisaamuksi pitäis olla ekat töötit valmiina ennen töihinmenoo. :mrgreen:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jopasjota
Psykonautti

Re: Norspan 10mg. Tehokkain tapa käyttää.

Post by jopasjota »

Rupesin omatoimiseksi.

Kirjoittamani viestin jälkeen leikkasin laastarin kahteen 5mg osaan.

Toisen laitoin jemmaan, toisen leikkasin palasiksi ja annoin liota millilitrassa isopropanolia tähän hetkeen saakka.
Lisäsin sitten 2ml tulikuumaa vettä päälle, notta irtoaisi helpommin bupre.

Annan olla vielä hetken ja vedän fiman läpi pumppuun tuon ja isken suoneen.

Osaan kokemuksesta sanoa, oliko metodi tarpeeksi tehokas. Suomeksi sanottuna tiedän miten 5mg buprea vaikuttaa .

Jos tuntuu, ettei kaikki liuonnut, lisään vielä toisen 5mg palasen pikku paloiksi leikeltynä. Siihen millilitra isopropanolia ja muutaman tunnin päästä lämmintä vettä päälle. Luulisi irtoavan sitten aamuvedot huomiseksi. Jos ei ole kunnolla liuennut, kuten vähän epäilenkin, niin saa tuosta varmaankin vielä huomisten aamusten jälkeen parit. Maltti on tässä hommassa varmaan malttia. Niin ku on monessa muussakin. ;)

Sehän on sitten sama kuin 4*2.5mg.

Editoin kohta viestiä, niin katsotaan miten tuo liukenee.
Pakkohan se nyt jonkun on tieteen nimessä uhrautua. :mrgreen:

Väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......väsäilyä.......

Edit: Sanoisin mutu-tuntumalla, että siitä oli liuennut noin 2-3mg, eli noin puolet.
Olen aiemmin liuottanut tuota Norspania myös kuumentamalla. Eli siten, että se ikäänkuin kiehahtaa (kuplii, vähän ku dolconeja väsätessä, paitsi dolccareille riittää pikku "kupliminen") ja sitten jäähtymään. Tuota sitten toistetaan 10min välein. Silläkin tavalla se liukenee kyllä.

Tuolla tavalla oon tehny "perstööttejä", eli vesi-bupre liuosta rectumiin. ://

Jos ei oo tottunu väsäilemään näitä lämmitettäviä tuotteita, niin kannattaa olla varovainen, joku 3ml. suorastaan kiehuu yli sytkärin lämmöstä, jos käyttää klikkinä jotain isoa lusikkaa taikka viinipullon korkkia, yms. matalaa.

Kiehauttelussa on se hyvä puoli, että vesi desinfioituu, tekee se sen kyllä isopropanolinkin kanssa, mutta kuitenkin. Lisäksi bupre säilyttää molekyylirakenteensa yli 100 asteen lämmössäkin. Eli se ei siis haihdu taivaan tuuliin. ;)

Mutta taidankin alkaa väsäilemään valmiiksi jo huomisaamuisia.

Toivottavasti siitä joku 6mg irtoaisi, olis sitten reippaana töissä. (Ilman oppareita en pääse sängystä ylös, historia hitaiden kanssa on pitkä, olen a-klinikan asiakas ja jonottanut kesästä asti korv.hoitoon. Mut kun ilmaseksi sain norspaneja tos, ni tietäähän sen. "odottelulääke tramal 400mg/vrk pitää suurinpirtein toimintakuntoisena, mutta kuitenkin reflaisena, sillai lievästi, menee toki muitaki lääkkeitä, mut ne on jo enemmän OT").

Kyllä tuo pari-kolme milliä buprea ja 50mg diapamia tekee olosta normaalin, oikeastaan virkeämmän ku normaalisti. Tekisi mieli ottaa 400mg tramalia päälle, niin se vois tehdä sen efektin, et jaksas siivota vaikka kämpän... :mrgreen:

Sehän vaikuttaa eri kautta kuin bupre. Ainakin joissain tutkimuksissa ei havaittu tramadolin aiheuttamaa analgeettista vaikutusta kumoutuneen testihenkilölle naloksonia annettaessa. Jotenkin se vaikuttaa serotoniini -juttujen kautta. Sehän on itse asiassa osaksi ns. pre-drug, eli aihiolääke, sen aktiivinen metaboliitti O-desmetyylitramadoli on kaiketikin paljon itse tramadolia voimakkaampaa, joka sekin on aktiivinen.

Ps. Ai niin, olen uusi täällä. Muutaman viestin vasta kirjoittanut. Silloin kun menee manian puolelle, kuten esmes nyt, tekstini ovat melko pitkiä luettavia ja väliin mahtuu off-topiccia luultavasti liikaakin. Sorry :mrgreen:
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

desoxy wrote:dikkasin näistä nimenomaan laastareina, aamul herää hyvis ja illal nukkumaan mennes on hyvis, mut on sit hieman petollisia. kokkussa enneku tajuaa.
Juu, mut näillä toleransseillä imeytymisnopeus aivan liian pieni...
Petri6
OD

Post by Petri6 »

jopasjota wrote:
desoxy wrote:dikkasin näistä nimenomaan laastareina, aamul herää hyvis ja illal nukkumaan mennes on hyvis, mut on sit hieman petollisia. kokkussa enneku tajuaa.
Juu, mut näillä toleransseillä imeytymisnopeus aivan liian pieni...
Kyllä se on Suomessa myytävillä laastareilla sitä ihan millä tahansa toleilla (0,48mg vuorokaudessa imeytyy tuosta voimakkaimmasta 20mcg/h laastarista).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Sen "bupresienen" saa revittyy pois siittä laastarista ni seki vähä helpottaa sitä liuottamista... eli se irti ja pikkupaloiksi :) ite näin, entä muut?
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Mulla näitä Norspaneja on kivunhoidon tiimoilta jäljellä "sopiva" nippu. Nyt niistä pitäisikin saada paras hyöty irti. On se sitten niin, että kipaisen apteekista puhdasta isopropanolia ja liotan pienessä 1ml määrässä kaiken pois. Sitten laimennan keittiksellä IPAn osuuden max. 10% kokonaisuudesta. Se ei ilmeisesti vielä tapa mun suonia..

Ei ole helppoa, en suosittele kenellekään ihastumista tööttämiseen. Tää on niin perseestä mutta addiktoivaa ja sopivalla kamalla se on vaan niin ruuuussshhh.. :)

-hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Tuota, semmonen juttu. Nyt kun vuoden olen liotellut norspaneja ja nyt sit viimetteks muutaman kuukauden durogesicejä, niin tuo isopropanoli "syö" suonet aivan vituiksi. Eli mietoa seosta ja isoon suoneen hitaasti...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ei sitä isoa tarvitse piikittää. Se haihtuu todella nopeasti.

Voi tehdä vaikka näin: Isopropanoli liuotus -> filtteröinti -> haihdutus -> sekoitus veteen -> filtteröinti -> piikitys

Jos pidemmäksi ajaksi tekee säilöön, niin kannattaa jättää tuohon 99% isopropanoli vaiheeseen ja haihdutella itselleen vedot kerralla. Siinä ei kauan mene. kun laittaa 1-2 millilitraa kerralla haihtumaan johonkin lämpimään, hyvän ilmanvaihdon omaavaan paikkaan.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

onko kaikki kipulaastarit H-A resptillä ? täytyis saada rambot vaihettua laastareihin kun ne vie nälän ja isommalla annoksella unetkit. ja laastarit päin vastoin! :)
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Norspania määrätään ihan tavallisella PVK-A -reseptillä. Ei siis kaipaa erikseen huumereseptiä kuten noi fenttis laastarit.

Mä yritin kanssa tuota liottamista ja emmä tiedä. Tuntuu, että taipeet huutaa hooasianna. Ehkä mä sit tykitin vaan turhan tuhtia ipa-pitoisuutta suoneen, sen verran meinaan kirvelteli mennessään. Sellainen semi-fiilis eli jotain sain irti mutta sellaista "mömmöä" sitä suoneensa työnsi, että hirvitti. On se perkele tämäkin..

No nyt on onneks teemuja taas pari pakettia. Pääsee vähän aikaa ja tarkoitus on kuitenkin vähentää käyttö oikeasti satunnaiseksi. Toistaiseksi itsekuri on vain ollut aika heikkoa tasoa..

-hooddood78
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mites tuo pelkän laastarin palasen sublinguaalisesti nauttmien ? onko bupre yleensä tasaisesti sekoittunut liimapintaan ?

entä isopropanoliliuoksen rectaalinen käyttö ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Harold wrote:mites tuo pelkän laastarin palasen sublinguaalisesti nauttmien ? onko bupre yleensä tasaisesti sekoittunut liimapintaan ?

Polttaa varmasti, ellet laimmenna reilusti. Kun käyttää 99% isopropanolia, niin 1-2ml oikeasti haihtuu ihan hetkessä lämpimässä ja tuuletetussa paikassa. Vaikka shottilasiin liuos ja virittää huestenkuivaan puoli metriä lasin yläpuolelle hetkeksi, jos on kova kiire. Ihan pelkiltäänkään ilman kanssa kosketuksissa ei montaa tuntia mene.

Kannattaa haihduttaa ja fiksata pelkkään veteen. Varsinkin suoneen tökätessä jää osa alkoholiin liukenevista aineista pois jos vaan filtteröi vielä kerran sen veteen fiksatun tavaran.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

eNZYMe wrote:
Harold wrote:mites tuo pelkän laastarin palasen sublinguaalisesti nauttmien ? onko bupre yleensä tasaisesti sekoittunut liimapintaan ?

Polttaa varmasti, ellet laimmenna reilusti. Kun käyttää 99% isopropanolia, niin 1-2ml oikeasti haihtuu ihan hetkessä lämpimässä ja tuuletetussa paikassa. Vaikka shottilasiin liuos ja virittää huestenkuivaan puoli metriä lasin yläpuolelle hetkeksi, jos on kova kiire. Ihan pelkiltäänkään ilman kanssa kosketuksissa ei montaa tuntia mene.

Kannattaa haihduttaa ja fiksata pelkkään veteen. Varsinkin suoneen tökätessä jää osa alkoholiin liukenevista aineista pois jos vaan filtteröi vielä kerran sen veteen fiksatun tavaran.
nyt 1/5 laastaria ollut muutamia tunteja isopropanoli/steriilivesi liuksessa lillumassa. jokohan siitä olia suurin osa bupresta liuennut ?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Toimii, kun antaa palasen olla suussa noin 45min ja pureskelee välillä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Petri6 wrote:
Toimii, kun antaa palasen olla suussa noin 45min ja pureskelee välillä.
plugasin tuon liukasen ja laitoin viel laastarin biitit suuhun liukeneen. waiting for relaxation, tuossahan pitäisi olla laskelmieni mukaan n.1mg buprenorphiinia
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Kyllä mä sain muutaman tunnin IPA-liuotuksen jälkeen aikaan hyvin lisäämällä vielä kiehuvaa vettä päälle irtoamaan kamaa laastareista. AInakin tuntui..

-hooddood78
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

luin bluelightista ohjeen et laastarin kiiltävä osa irti -> palasiks -> lusikkaan -> kiehauttaa -> tunkee mihin ikinä haluukin

juuri toteuttamassa dosena ehk. 0.8
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Harold wrote:luin bluelightista ohjeen et laastarin kiiltävä osa irti -> palasiks -> lusikkaan -> kiehauttaa -> tunkee mihin ikinä haluukin

tuli testattua, mutta efektit oli doseen nähden aika miedohkot. johtuneeko edellisen päivän ~1mg annoskesta. jostain myös luin ettei bupre kestäis lämppäämistä, tai ainakaan kiehauttamista. luulis aineen vähän paremmin irtoavan jos hiukan lämmittää liuosta...
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Niin, se liimapinta täytyy rapsutella irti.
Lämmölläkin pelkästään lähtee jos hellalla rapsuttelee.

Mutta ip:llä ja miedolla liuoksella+ <-kiehauttaminen = ei kirvele ja kaikki stufo lähtee mukaan.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Huonojen fenttis-laastareiden kanssa touhuttujen kertojen jälkeen palaillaan taas uuttelemaan vanhoja kunnon bube-laastareita. Harmi vaan, ettei näistä enää oikein oloja irtoa mutta pysyypä kuosissa ja pääsee injektoimaan. V***u se tuntuu nykyään olevankin se tärkeämpi osa koko hommaa.

Bluelight-foorumilla oli myös pitkät pätkät juttua vanhan polven antihistamiinien yhdistämisestä buben kanssa samaan shoottiin. Onko täällä käyttäjillä kokemuksia? Marzinea eli reseptittä myytävää matkapahoinvointilääkettä (syklitsiiniä) ajattelin kokeilla. Potentoi kuulemma oikeinkin kivasti vaikutusta ja saattaa saada jopa bubesta irti kunnon rushin. Mutta jonkun suomalaisen kokemuksia olisi kiva kuulla. Nää asiat on niin eri mallillaan tuolla rapakon takana - opiaattia on jos minkälaista ja niitä syödään kuin meillä reissumiestä.

-Hooddood78
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Hooddood78 wrote:Huonojen fenttis-laastareiden kanssa touhuttujen kertojen jälkeen palaillaan taas uuttelemaan vanhoja kunnon bube-laastareita. Harmi vaan, ettei näistä enää oikein oloja irtoa mutta pysyypä kuosissa ja pääsee injektoimaan. V***u se tuntuu nykyään olevankin se tärkeämpi osa koko hommaa.

Bluelight-foorumilla oli myös pitkät pätkät juttua vanhan polven antihistamiinien yhdistämisestä buben kanssa samaan shoottiin. Onko täällä käyttäjillä kokemuksia? Marzinea eli reseptittä myytävää matkapahoinvointilääkettä (syklitsiiniä) ajattelin kokeilla. Potentoi kuulemma oikeinkin kivasti vaikutusta ja saattaa saada jopa bubesta irti kunnon rushin. Mutta jonkun suomalaisen kokemuksia olisi kiva kuulla. Nää asiat on niin eri mallillaan tuolla rapakon takana - opiaattia on jos minkälaista ja niitä syödään kuin meillä reissumiestä.

-Hooddood78
En ole koskaan piikittänyt antihistamiineja, koska en ole yli 5 vuoteen neuloihin koskenut, enkä tiennyt antihistamiinien ja opiaattien yhteisvaikutuksista vielä silloin, kun vietin villejä vuosiani. Nykyään mä vedän kyllä yleensä marzinea, ataraxia tai norflexia opiaattien kanssa pienen annoksen. Tuntuu poistavan sivuvaikutuksia (kutina, lievä nausea) ja syventävän rentoa oloa. Toisille saattaa lisätä reilusti nuokkuja ja väsymystä ja toisille ei sano sedaation osalta juuri mitään. Mun mielestä väsyttävät antihistamiinit sopivat erittäin hyvin jarrujen kylkeen. Ei lisää hengityslaman mahdollisuutta normaaleilla lääkinnällisillä annoksilla.

sitähän tosiaan oli Briteissä joskus 70-80 luvulla se dipipanonin ja syklitsiinin yhdistelmävalmiste. HC-nistit rätkivät murskattuja tablette suoneen tuota diconalia ja pitivät jopa heroiinia parempana. Monet heittivät veivinsä tai koukuttuivat vahvasti. Vetivät sitten aikoinaan markkinoilta pois.

Jos on IV-käyttäjä niin ehkä voisi olla ihan hyvä tälli opiaatin kanssa. En sitten tiedä kuinka paha on suonille pidemmän päälle. Marzinea ei ihan kovin monesta apteekista saa muuten kovin helposti jatkuvalla syötöllä. Tänkin kylän apteekeista 80% sanoo ei-oota mulle, enkä ole enää kovin nuorikaan tai varsinkaan nistin näköinen pukeutumiseltani tai olemukseltani. Saattaa olla kaupungista kiinni. Yleensä pienemmän paikkakunnan apteekeissa on, mutta kaupungeissa varmaan varovat nuorison väärinkäyttöä. Toki postafen on puolet kalliimipi ja sitä pidetään paremmin siedettynä, niin voi olla, että sitä on siksi monessa apteekissa ainoana matkapahoinvointilääkkeenä.
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

desoxy wrote:
Harold wrote:luin bluelightista ohjeen et laastarin kiiltävä osa irti -> palasiks -> lusikkaan -> kiehauttaa -> tunkee mihin ikinä haluukin

se kiiltävä osa on MUOVIA.. ihoon tulevalla puolella sitä muovia on sit se aine, sen voi kaapia siitä irti, älä helvetissä kehota täällä ketään sentään muovia väsäilemään.
Kiitos tiedosta, saan tsägällä itse kohta Norspaneja, joten onneksi luin tämän kommentin. Ei tee pakosti hirveän hyvää suonille kun alkaa rännäämään sulaa muovia.. :roll:

Ja muuten.. jos kaapisi sen vaikuttavan ainesosan pois ja ottaisi siitä haluamansa määrän ja pistäisi kielen alle?
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

Mitä sanotte näistä Norspaneista 200€ kipale? Kuulostaa aika paskahinnalta, mutta nimetön sanoi että sillä hinnalla on poistanut niitä
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
zerk

Post by zerk »

200€ norspanista? :D Eiks isoimmassakin norspanissa oo vaan joku 20mg bupree? Aika vitun kamala hinta.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

200e. lol ite oon jakanut noita ilmaiseksi eteenpäin kun ei nappaa bupre yhtään.
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

Sitä vähän itsekin mietin. Ehkä se oli häneltä vain vitsi, jota en tajunnut tai jotain :/
Tai ehkä hänellä on tosiaankin paska diileri :)
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

eNZYMe wrote:
Hooddood78 wrote:Huonojen fenttis-laastareiden kanssa touhuttujen kertojen jälkeen palaillaan taas uuttelemaan vanhoja kunnon bube-laastareita. Harmi vaan, ettei näistä enää oikein oloja irtoa mutta pysyypä kuosissa ja pääsee injektoimaan. V***u se tuntuu nykyään olevankin se tärkeämpi osa koko hommaa.

-Hooddood78
En ole koskaan piikittänyt antihistamiineja, koska en ole yli 5 vuoteen neuloihin koskenut, enkä tiennyt antihistamiinien ja opiaattien yhteisvaikutuksista vielä silloin, kun vietin villejä vuosiani. Nykyään mä vedän kyllä yleensä marzinea, ataraxia tai norflexia opiaattien kanssa pienen annoksen. Tuntuu poistavan sivuvaikutuksia (kutina, lievä nausea) ja syventävän rentoa oloa. Toisille saattaa lisätä reilusti nuokkuja ja väsymystä ja toisille ei sano sedaation osalta juuri mitään. Mun mielestä väsyttävät antihistamiinit sopivat erittäin hyvin jarrujen kylkeen. Ei lisää hengityslaman mahdollisuutta normaaleilla lääkinnällisillä annoksilla.

sitähän tosiaan oli Briteissä joskus 70-80 luvulla se dipipanonin ja syklitsiinin yhdistelmävalmiste. HC-nistit rätkivät murskattuja tablette suoneen tuota diconalia ja pitivät jopa heroiinia parempana. Monet heittivät veivinsä tai koukuttuivat vahvasti. Vetivät sitten aikoinaan markkinoilta pois.

Jos on IV-käyttäjä niin ehkä voisi olla ihan hyvä tälli opiaatin kanssa. En sitten tiedä kuinka paha on suonille pidemmän päälle. Marzinea ei ihan kovin monesta apteekista saa muuten kovin helposti jatkuvalla syötöllä. Tänkin kylän apteekeista 80% sanoo ei-oota mulle, enkä ole enää kovin nuorikaan tai varsinkaan nistin näköinen pukeutumiseltani tai olemukseltani. Saattaa olla kaupungista kiinni. Yleensä pienemmän paikkakunnan apteekeissa on, mutta kaupungeissa varmaan varovat nuorison väärinkäyttöä. Toki postafen on puolet kalliimipi ja sitä pidetään paremmin siedettynä, niin voi olla, että sitä on siksi monessa apteekissa ainoana matkapahoinvointilääkkeenä.
Tuli kokeiltua yhdistää Marzine yhteen bubren kanssa. Sulattelin yhden tabletin veteen, jonka sitten vedin yhteen bubren kanssa samassa ruiskussa. No joo, ehkä se antoi kohtuullisen tottuneelle bubren käyttäjälle pienen pienen lisäefektin mutta ei mitään erityistä ainakaan mulla. Kokeilin myös Ataraxin kanssa, sitä liotin kaksi tablettia. Siitä ei tullut mitään efektiä.

Olen viime aikoina noita laastareita leikannut osiin eli sillä tavalla kontrolloinut dosea. Liuotteena olen käyttänyt 60% vodkaa, koska se on yleisesti varsin puhdasta ja sisältänee etanolin lisäksi vain vettä. Sopiva pala laastaria lilluu litkussa "yön yli" ja sitten käyttöön. Toimii hyvin mun mielestä. Etanoli ehtii haihtua hyvin pois ja jäljelle jää toivottavasti pääosin vettä, jossa vaikuttava aine on. Sitäkin sitten laimennan steriilillä keittiksellä. Pysyy käyttö kurissa ehkä paremmin ja doset järkevinä. En tosin haekaan mitään hirveitä notkuja vaan sopivan hyvää oloa, jossa pystyy toimimaan täysipäisesti kaikkea.

-Hooddood78
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Jos haluaa väsätä rätkittävään kuntoon sen laastarin, niin repii sen muovin irti laastarista, leikkaa siitä muovista sopivankokoisen palasen jota kokkailee, kaapii liiman pois jos jaksaa ja pieninä paloina tai kokonaisena pumppuun.
Pumppuun imaistaan IPAa tai vaikka käsidesiä, kunhan jotain alkoholia n.1ml. Turhat ilmat pois.
pumpun suuhun korkki (saa leikkaamalla sopivankokoisen palasen neulasuojakorkin päästä (n.4mm).
Isoon kahvikuppiin vettä ja mikroon. Levy hellalta päälle valmiiksi. Kun vesi kiehuu mikrossa niin siirrä kuppi hellan levylle.
Siellä käytät sitä pumppua kunnes mäntä alkaa nousemaan paineen ansiosta. Ota pois ennenkuin mäntä irtoaa ja painele takaisin alas ja jäähdytä vähän.
Toista muutama kymmenen kertaa. Ruiskauta klikkikuppiin ja laimenna vedellä. (Laastari jää pumppuun joten se kannattaa tökkiä jollain hammastikulla tjsp pois.
tai käyttää tämän vaiheen jälkeen uusia värkkejä, ei haittaa kun tuossa keittämisoperaatiossa se kuluu muutenkin ihan losoksi se pumppu).
Vielä varmuuden vuoksi filsun läpi että ei liima tai laastarinpaloja mene pumppuun ja nauti.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
taciturn
Karvakuono

Post by taciturn »

Itse leikkaan palasen pieneen metallikippoon/lusikkaan -> isopropyyliä päälle sen verta että peittyy. Antaa muhia siellä jonkin aikaa, sitten rapsuttelen veitsellä ja haarukalla niin päreiksi kuin vaan satun saamaan. Sitten vettä sekaan ja hella tulille. Sekoittelee ja antaa kuumeta kunnes alkoholi on kiehahtanut pois, sen huomaa kyllä. Litkut pumppuun jäähtymään ja laastarin raato kielen alle. Hetken päästä senkus heittää sisuksiinsa, mielummin kyllä suoleen kuin suoneen, imho.
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"
Hugster
Tuppisuu

Post by Hugster »

Näitä määrättiin pitkään jatkuneeseen hermokipuun, semmoista ajattelin kysäistä vaulttilaisilta kun lääkärit varoittelivat (mutta niillä nyt on suhteellisuudentaju hukassa noin niinkun yleisesti ottaen) että uskaltaako saunoa tämmöisen kanssa? Kun ilmeisesti erittää paljon nopeammin ihon lämpötilan ollessa korkeampi, ja mä olen kaikkien kemikaalien suhteen ollut aina suht vainoharhainen.