Tamperemiitti

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
placebo
Kameleontti

Re: Tamperemiitti

Post by placebo »

Jos tämä nyt vain onnistuu ja porukkaa lähtee messiin, niin ehdottomasti itsekkin tuun sitten moikkaamaan :) Yhdeltä kaverilta vaan joka siellä Tampereen päässä asuu, niin tarvii varmistaa punkkaamispaikka.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Mä en valitettavasti pääse osallistumaan, mut eipä oo paljon pois. :D
Oisi kyllä ollut kiva nähä teitä kaikkia. Ens kerralla sitten. Kertokaa sit oliks kiva miitinki!
porter

Post by porter »

toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote:toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin :)
Joo siis tiiät varmaan elokuva teatterin plevnan. Niin siinä on vieressä iso olut baari. Bisset on kyl erikois oluita ja sillai. Mut siellä on rauhallinen meno ja just pystytään isompaakin pöytää kehittään, että päästään tutustuun porukalla.

Jos porukka menee kauheen isoksi niin, voidaan vaik varata sieltä paikka itellemme. Mut ei sieltä kyllä ikinä tila lopu mun mielestä mitä ite oon käynyt.

hmm. Mut tuskin porukka kauheen isoksi kasaantuu...
porter

Post by porter »

Dexma wrote:
porter wrote:toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin :)
Joo siis tiiät varmaan elokuva teatterin plevnan. Niin siinä on vieressä iso olut baari. Bisset on kyl erikois oluita ja sillai. Mut siellä on rauhallinen meno ja just pystytään isompaakin pöytää kehittään, että päästään tutustuun porukalla.

Jos porukka menee kauheen isoksi niin, voidaan vaik varata sieltä paikka itellemme. Mut ei sieltä kyllä ikinä tila lopu mun mielestä mitä ite oon käynyt.

hmm. Mut tuskin porukka kauheen isoksi kasaantuu...
Joo siinä plevnaa vastapäätä? missä on se siipipaikkakin

Edit: varmaan täällä porukkaa tunnistaa osan, ainakin feyan tunnistan helposti mitä tossa nyt on porukkaa tulossa ja dexma feya varmaan ootte samasssa kööris sit aluks, niin pamahdan siihe sit jostain ja esittelen itteni ;D .
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ehkä jos vaik leffateatterin edessä tai sitten siinä tuulikaapissa jos pitää pakkasta mennä piiloon esim.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

porter wrote: Joo siinä plevnaa vastapäätä? missä on se siipipaikkakin
Ei vaan vieressä. Kun seisot plevnan liukuovien edessä (ulkopuolella) niin siitä vasemmalle on se ravintola. Siinä on sellainne puinen ovi ja joku ruoka-juomalista ulkopuolella.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
porter

Post by porter »

Aivan aivan... sinne "kellariin" siellä tullut oltua usein kaljalla :)
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Näillä näkymin tulossa, siistii aina tavata uusii ihmisii!
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Sain tänään herolta kuulla tästä miitistä jajaa juu aloin harkitteen jos itsekkin ilmaantuisi paikalle..
Jos siis mukaan vielä kerkiää? Tosiaan olen vielä kysymysmerkkinä, mutta kentieskenties.
Uusiin ihmisiin on kuitenkin aina mukava tutustua :)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

trollol wrote:Sain tänään herolta kuulla tästä miitistä jajaa juu aloin harkitteen
Tule tule.

Ehottomasti messiin vain :)

Nimeen sut listaan :)

Kaikki kehiin ja kehässä sit yhessä..

No en mä tiiä mitä vaulttilaiset tekis "kehässä" kai ne kyhäis jotain... Jännää. Mut oikeasti siistiä vain, että tuut :) Ja tulette.

Yritän ainakin mahollisimman hyvin itse olla tylsä persoona, että voin käyttää kaiken persoonani siihen, että tutustun teihin muihin :)

Ja the LISTA

Dexma
Feya
Seesee
Porter
Lehtivihreä ??
Natihero
Psycoma ??
Placebo
mauseri ??
Sxoxyvg (en vieläkään jaksanut sun nimeä oikein kirjoittaa sori mulkku kun olen) ??
Enfini
trollol ?
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Jees. Näillä näkymin sielä nährään!
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hmm. Kellään onko mitään sitä vastaan jos minä ilmestyn paikalle sinne?
Jos on niin yksikin kielteinen päätös riittää koska en kenenkään mieltä olemassa olollani pahoittaa halua...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Yo meitsi EHKÄ tulee porterin seurassa, jos vaan sopii... Synttäritkin sopivasti samana päivänä.
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

Mä harkitsen tulevani. Laittakaa mut jollain kysymysmerkillä listaan, jos mahdollista.
"Never thought that a street drug would be what we need."
Feya
OD

Post by Feya »

Tervetuloa mukaan, trollol, testeri420, just1fix ja Baikonour! Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa. :D

Mutta muistetaan pitää kuosaaminen kohtuullisena, jookos? Ensinnäkin me tavataan julkisissa tiloissa (josta meidät voidaan helposti heittää ulos jos menee överiksi), ja toiseksi, ainakin minä itse haluan oikeasti tutustua porukkaan ja keskustella heidän kanssaan, enkä vain seurata sekavaa örvellystä.
porter

Post by porter »

Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessä :mrgreen: tietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.

Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan :), näitä valttimiittejä vois pitää enemmänkin! Esimerkiks jossain yksityistiloissa enempi kuosaus painotteisia.
Feya
OD

Post by Feya »

porter wrote:Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessä :mrgreen: tietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.

Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan :), näitä valttimiittejä vois pitää enemmänkin! Esimerkiks jossain yksityistiloissa enempi kuosaus painotteisia.
Toi on oikea asenne. :) itse aattelin ottaa vain vähän burprea, sillä se saa mut aina todella sosiaaliselle tuulelle.

Huomenna nähdään! En jaksa odottaa. :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ja the LISTA

Dexma
Feya
Seesee
Porter
NatiHero
Enfini
trollol
Testeri420
Baikonaur ???
Placebo ???
Just1fix ???

Eli 8 ihmistä on varmasti tulossa ja jos hyvin käy, meitä on 11 hengen porukka kasassa.

Jos joku ei tiedä missä Siperian Panimoravintolaan sijaitsee tai tahtoo muuten vain yhteystietoja, laittakaa mulle privana..
porter

Post by porter »

Feya wrote:
porter wrote:Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessä :mrgreen: tietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.

Toi on oikea asenne. :) itse aattelin ottaa vain vähän burprea, sillä se saa mut aina todella sosiaaliselle tuulelle.

Huomenna nähdään! En jaksa odottaa. :D
heh jep! :D kyllä sitä muutama tramali pitää ottaa että juttu luistaa eikä mitkään reflat ainakaan hypi niskaan :mrgreen:
EDIT:
toivottavasti siellä on huomenna tilaa isommallekin porukalle!! :)
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Nyt se on varmaa että tuun kun ilmesty massia tilille :P ei tarvii köyhänä mököttää...
Jenkem

Post by Jenkem »

Meikä messissä luultavasti porterin ja just1fixin kanssa, 100% varmaa ei ole mutta toivon kylläkin että pääsen :P
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Voevoe sitä baaria ku saa asiakkaakseen kourallisen vaulttihörhöjä :mrgreen:

no ei, hauskaa miitti iltaa vaa :---)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

En saanu yöpaikkaa.
Elikkä en siis tule sinne.
Ja ette te mua sinne ois oikeesti edes halunnukkaan.
Kuitenki vaan etiketin pakottamana sekä hetkellisessä mielenhäiriössä minut sinne kutsuitte...

Edit.
Vai kutsuinko itse itseni?? Vielä ahdistavampi olisi se kokemuksena ollut, tunkea sinne seuraan vaikka kukaan oikeasti ei minua sinne halua..... huh....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
porter

Post by porter »

Joskus tullut ilman kyytiä ja yöpaikkaa jäätyä tampereella luomuhapon keikan jälkeen :mrgreen: kökötettiin sitten kaverin kanssa juna-asemalla 4h+ junaa odotellen..

Tuon kokemuksen jälkeen tosiaan en ainakaan kellekään ehdota että voihan sitä aina junaa odotella muutaman tunnin.! No toivotaan et pääset seuaravaan =) .
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Tässä Natiherolle päin lähös, sitä kautta sitten miittiin.
Pieni kutina kyllä vatsassa, kun en niitä maailman helpoiten sosialisoivia ihmisiä ole....
Muttaa vähän gammaa ja hatsia olis tarkotus, niin kyllä se siitä :P
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

No huh huh. Postasin juuri ensimmäistä kertaa pariin vuoteen vaultille. Ja tässähän mulle selkeni, että tänään ois tämmöstä.

Onks tää nyt niin, että teidän ois kiva olla etukäteen ilmoittautuneella porukalla siellä vai mahtuuks sekaan yks vaultin konkari naureskelemaan huumeisena vanhaan partaansa? Mä oon joka tapauksessa jalkautumassa jossain vaiheessa keskustan liepeille.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Feya wrote: Mutta muistetaan pitää kuosaaminen kohtuullisena, jookos? Ensinnäkin me tavataan julkisissa tiloissa (josta meidät voidaan helposti heittää ulos jos menee överiksi), ja toiseksi, ainakin minä itse haluan oikeasti tutustua porukkaan ja keskustella heidän kanssaan, enkä vain seurata sekavaa örvellystä.
Komp. Ei kovin viihteellsitä jos porukka vaan kuosaa eikä niihin saa mitään oikeeta yhteyttä, että kukas tää tyyppi sit oikein on. Ja vielä vähemmän jos yks tai kaks kuosaa ja sit sen takia koko porukka heitetään pihalle.

No, tätä tuskin kukaan enää lukee ennen miittiä. Taidan mäkin tästä lähteä nyt sinne päin käveleen.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
porter

Post by porter »

Meidän porukka oli loppujen lopuksi ehkä kaikkein asiallisimpia siinä baarin nurkkauksessa :P kukaan ei varmasti ajatellut että tuossa ne HUUMENUORET istuskelee.

Tosi mukaviin ihmisiin tuli kyllä tutustuttua. Toivon että näkis useemminkin =)! nyt nimimerkeillä on oikeat kasvot ! :up:
Lähettiin siitä sitten vastavirta klubille oman seurueen kanssa katteleen räppikeikkaa vielä :cheers:
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Oli kyllä jees miitti, joskin oman puheen määrä oli vähä lame.
Mutta mukavaa nähdä ihmisiä! :)