Tamperemiitti
-
placebo
- Kameleontti
Re: Tamperemiitti
Jos tämä nyt vain onnistuu ja porukkaa lähtee messiin, niin ehdottomasti itsekkin tuun sitten moikkaamaan
Yhdeltä kaverilta vaan joka siellä Tampereen päässä asuu, niin tarvii varmistaa punkkaamispaikka.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
Hanky
- Apteekki
Mä en valitettavasti pääse osallistumaan, mut eipä oo paljon pois.
Oisi kyllä ollut kiva nähä teitä kaikkia. Ens kerralla sitten. Kertokaa sit oliks kiva miitinki!
Oisi kyllä ollut kiva nähä teitä kaikkia. Ens kerralla sitten. Kertokaa sit oliks kiva miitinki!
-
porter
toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin 
-
Dexma
- Moderator
Joo siis tiiät varmaan elokuva teatterin plevnan. Niin siinä on vieressä iso olut baari. Bisset on kyl erikois oluita ja sillai. Mut siellä on rauhallinen meno ja just pystytään isompaakin pöytää kehittään, että päästään tutustuun porukalla.porter wrote:toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin
Jos porukka menee kauheen isoksi niin, voidaan vaik varata sieltä paikka itellemme. Mut ei sieltä kyllä ikinä tila lopu mun mielestä mitä ite oon käynyt.
hmm. Mut tuskin porukka kauheen isoksi kasaantuu...
-
porter
Joo siinä plevnaa vastapäätä? missä on se siipipaikkakinDexma wrote:Joo siis tiiät varmaan elokuva teatterin plevnan. Niin siinä on vieressä iso olut baari. Bisset on kyl erikois oluita ja sillai. Mut siellä on rauhallinen meno ja just pystytään isompaakin pöytää kehittään, että päästään tutustuun porukalla.porter wrote:toi siperia on ihan hyvä mesta, finnlaysonin aluella? sinne helppo tulla ainaskin
Jos porukka menee kauheen isoksi niin, voidaan vaik varata sieltä paikka itellemme. Mut ei sieltä kyllä ikinä tila lopu mun mielestä mitä ite oon käynyt.
hmm. Mut tuskin porukka kauheen isoksi kasaantuu...
Edit: varmaan täällä porukkaa tunnistaa osan, ainakin feyan tunnistan helposti mitä tossa nyt on porukkaa tulossa ja dexma feya varmaan ootte samasssa kööris sit aluks, niin pamahdan siihe sit jostain ja esittelen itteni
-
Dexma
- Moderator
Ehkä jos vaik leffateatterin edessä tai sitten siinä tuulikaapissa jos pitää pakkasta mennä piiloon esim.
-
seesee
- Lepakko
Ei vaan vieressä. Kun seisot plevnan liukuovien edessä (ulkopuolella) niin siitä vasemmalle on se ravintola. Siinä on sellainne puinen ovi ja joku ruoka-juomalista ulkopuolella.porter wrote: Joo siinä plevnaa vastapäätä? missä on se siipipaikkakin
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
- puslu
-
Enfini
- Psykonautti
Näillä näkymin tulossa, siistii aina tavata uusii ihmisii!
-
trollol
- Kameleontti
Sain tänään herolta kuulla tästä miitistä jajaa juu aloin harkitteen jos itsekkin ilmaantuisi paikalle..
Jos siis mukaan vielä kerkiää? Tosiaan olen vielä kysymysmerkkinä, mutta kentieskenties.
Uusiin ihmisiin on kuitenkin aina mukava tutustua
Jos siis mukaan vielä kerkiää? Tosiaan olen vielä kysymysmerkkinä, mutta kentieskenties.
Uusiin ihmisiin on kuitenkin aina mukava tutustua
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Dexma
- Moderator
Tule tule.trollol wrote:Sain tänään herolta kuulla tästä miitistä jajaa juu aloin harkitteen
Ehottomasti messiin vain
Nimeen sut listaan
Kaikki kehiin ja kehässä sit yhessä..
No en mä tiiä mitä vaulttilaiset tekis "kehässä" kai ne kyhäis jotain... Jännää. Mut oikeasti siistiä vain, että tuut
Yritän ainakin mahollisimman hyvin itse olla tylsä persoona, että voin käyttää kaiken persoonani siihen, että tutustun teihin muihin
Ja the LISTA
Dexma
Feya
Seesee
Porter
Lehtivihreä ??
Natihero
Psycoma ??
Placebo
mauseri ??
Sxoxyvg (en vieläkään jaksanut sun nimeä oikein kirjoittaa sori mulkku kun olen) ??
Enfini
trollol ?
-
trollol
- Kameleontti
-
testeri420
- OD
Hmm. Kellään onko mitään sitä vastaan jos minä ilmestyn paikalle sinne?
Jos on niin yksikin kielteinen päätös riittää koska en kenenkään mieltä olemassa olollani pahoittaa halua...
Jos on niin yksikin kielteinen päätös riittää koska en kenenkään mieltä olemassa olollani pahoittaa halua...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
just1fix
- Lepakko
Yo meitsi EHKÄ tulee porterin seurassa, jos vaan sopii... Synttäritkin sopivasti samana päivänä.
-
Baikonur
- Kameleontti
Mä harkitsen tulevani. Laittakaa mut jollain kysymysmerkillä listaan, jos mahdollista.
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
Feya
- OD
Tervetuloa mukaan, trollol, testeri420, just1fix ja Baikonour! Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa.
Mutta muistetaan pitää kuosaaminen kohtuullisena, jookos? Ensinnäkin me tavataan julkisissa tiloissa (josta meidät voidaan helposti heittää ulos jos menee överiksi), ja toiseksi, ainakin minä itse haluan oikeasti tutustua porukkaan ja keskustella heidän kanssaan, enkä vain seurata sekavaa örvellystä.
Mutta muistetaan pitää kuosaaminen kohtuullisena, jookos? Ensinnäkin me tavataan julkisissa tiloissa (josta meidät voidaan helposti heittää ulos jos menee överiksi), ja toiseksi, ainakin minä itse haluan oikeasti tutustua porukkaan ja keskustella heidän kanssaan, enkä vain seurata sekavaa örvellystä.
-
porter
Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessä
tietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.
Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan
, näitä valttimiittejä vois pitää enemmänkin! Esimerkiks jossain yksityistiloissa enempi kuosaus painotteisia.
Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan
-
Feya
- OD
Toi on oikea asenne.porter wrote:Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessätietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.
Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan, näitä valttimiittejä vois pitää enemmänkin! Esimerkiks jossain yksityistiloissa enempi kuosaus painotteisia.
Huomenna nähdään! En jaksa odottaa.
-
Dexma
- Moderator
Ja the LISTA
Dexma
Feya
Seesee
Porter
NatiHero
Enfini
trollol
Testeri420
Baikonaur ???
Placebo ???
Just1fix ???
Eli 8 ihmistä on varmasti tulossa ja jos hyvin käy, meitä on 11 hengen porukka kasassa.
Jos joku ei tiedä missä Siperian Panimoravintolaan sijaitsee tai tahtoo muuten vain yhteystietoja, laittakaa mulle privana..
Dexma
Feya
Seesee
Porter
NatiHero
Enfini
trollol
Testeri420
Baikonaur ???
Placebo ???
Just1fix ???
Eli 8 ihmistä on varmasti tulossa ja jos hyvin käy, meitä on 11 hengen porukka kasassa.
Jos joku ei tiedä missä Siperian Panimoravintolaan sijaitsee tai tahtoo muuten vain yhteystietoja, laittakaa mulle privana..
-
porter
heh jep!Feya wrote:Toi on oikea asenne.porter wrote:Itse aattelin suhteellisen selväpäisenä olla kerta autolla liikenteessätietysti nyt jos oikein jotakin hyvää pientä sattuis nokan eteen, niin jos hiukan siitä nam n am =D. Mutta enempi kohtuuden rajoissa tietenniin.
Pääsyynä pidän ihmisiin tutustumisen tuolla tosiaan, näitä valttimiittejä vois pitää enemmänkin! Esimerkiks jossain yksityistiloissa enempi kuosaus painotteisia.
itse aattelin ottaa vain vähän burprea, sillä se saa mut aina todella sosiaaliselle tuulelle.
Huomenna nähdään! En jaksa odottaa.
EDIT:
toivottavasti siellä on huomenna tilaa isommallekin porukalle!!
-
just1fix
- Lepakko
Nyt se on varmaa että tuun kun ilmesty massia tilille
ei tarvii köyhänä mököttää...
-
Jenkem
Meikä messissä luultavasti porterin ja just1fixin kanssa, 100% varmaa ei ole mutta toivon kylläkin että pääsen 
-
Hanky
- Apteekki
Voevoe sitä baaria ku saa asiakkaakseen kourallisen vaulttihörhöjä
no ei, hauskaa miitti iltaa vaa :---)
no ei, hauskaa miitti iltaa vaa :---)
-
testeri420
- OD
En saanu yöpaikkaa.
Elikkä en siis tule sinne.
Ja ette te mua sinne ois oikeesti edes halunnukkaan.
Kuitenki vaan etiketin pakottamana sekä hetkellisessä mielenhäiriössä minut sinne kutsuitte...
Edit.
Vai kutsuinko itse itseni?? Vielä ahdistavampi olisi se kokemuksena ollut, tunkea sinne seuraan vaikka kukaan oikeasti ei minua sinne halua..... huh....
Elikkä en siis tule sinne.
Ja ette te mua sinne ois oikeesti edes halunnukkaan.
Kuitenki vaan etiketin pakottamana sekä hetkellisessä mielenhäiriössä minut sinne kutsuitte...
Edit.
Vai kutsuinko itse itseni?? Vielä ahdistavampi olisi se kokemuksena ollut, tunkea sinne seuraan vaikka kukaan oikeasti ei minua sinne halua..... huh....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
porter
Joskus tullut ilman kyytiä ja yöpaikkaa jäätyä tampereella luomuhapon keikan jälkeen
kökötettiin sitten kaverin kanssa juna-asemalla 4h+ junaa odotellen..
Tuon kokemuksen jälkeen tosiaan en ainakaan kellekään ehdota että voihan sitä aina junaa odotella muutaman tunnin.! No toivotaan et pääset seuaravaan =) .
Tuon kokemuksen jälkeen tosiaan en ainakaan kellekään ehdota että voihan sitä aina junaa odotella muutaman tunnin.! No toivotaan et pääset seuaravaan =) .
-
trollol
- Kameleontti
Tässä Natiherolle päin lähös, sitä kautta sitten miittiin.
Pieni kutina kyllä vatsassa, kun en niitä maailman helpoiten sosialisoivia ihmisiä ole....
Muttaa vähän gammaa ja hatsia olis tarkotus, niin kyllä se siitä
Pieni kutina kyllä vatsassa, kun en niitä maailman helpoiten sosialisoivia ihmisiä ole....
Muttaa vähän gammaa ja hatsia olis tarkotus, niin kyllä se siitä
-
Touchet
- Moderator
No huh huh. Postasin juuri ensimmäistä kertaa pariin vuoteen vaultille. Ja tässähän mulle selkeni, että tänään ois tämmöstä.
Onks tää nyt niin, että teidän ois kiva olla etukäteen ilmoittautuneella porukalla siellä vai mahtuuks sekaan yks vaultin konkari naureskelemaan huumeisena vanhaan partaansa? Mä oon joka tapauksessa jalkautumassa jossain vaiheessa keskustan liepeille.
Onks tää nyt niin, että teidän ois kiva olla etukäteen ilmoittautuneella porukalla siellä vai mahtuuks sekaan yks vaultin konkari naureskelemaan huumeisena vanhaan partaansa? Mä oon joka tapauksessa jalkautumassa jossain vaiheessa keskustan liepeille.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
seesee
- Lepakko
Komp. Ei kovin viihteellsitä jos porukka vaan kuosaa eikä niihin saa mitään oikeeta yhteyttä, että kukas tää tyyppi sit oikein on. Ja vielä vähemmän jos yks tai kaks kuosaa ja sit sen takia koko porukka heitetään pihalle.Feya wrote: Mutta muistetaan pitää kuosaaminen kohtuullisena, jookos? Ensinnäkin me tavataan julkisissa tiloissa (josta meidät voidaan helposti heittää ulos jos menee överiksi), ja toiseksi, ainakin minä itse haluan oikeasti tutustua porukkaan ja keskustella heidän kanssaan, enkä vain seurata sekavaa örvellystä.
No, tätä tuskin kukaan enää lukee ennen miittiä. Taidan mäkin tästä lähteä nyt sinne päin käveleen.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
- puslu
- puslu
-
porter
Meidän porukka oli loppujen lopuksi ehkä kaikkein asiallisimpia siinä baarin nurkkauksessa
kukaan ei varmasti ajatellut että tuossa ne HUUMENUORET istuskelee.
Tosi mukaviin ihmisiin tuli kyllä tutustuttua. Toivon että näkis useemminkin =)! nyt nimimerkeillä on oikeat kasvot !
Lähettiin siitä sitten vastavirta klubille oman seurueen kanssa katteleen räppikeikkaa vielä
Tosi mukaviin ihmisiin tuli kyllä tutustuttua. Toivon että näkis useemminkin =)! nyt nimimerkeillä on oikeat kasvot !
Lähettiin siitä sitten vastavirta klubille oman seurueen kanssa katteleen räppikeikkaa vielä
-
trollol
- Kameleontti
Oli kyllä jees miitti, joskin oman puheen määrä oli vähä lame.
Mutta mukavaa nähdä ihmisiä!
Mutta mukavaa nähdä ihmisiä!