Tamperemiitti

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
porter

Re: Tamperemiitti

Post by porter »

Isoin pettymyshän oli kaikille että Dexma ei ollutkaan oikeesti kissa :D
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Kiitos kaikille osallistuneille! Oli mukava tavata uusia naamoja :) Paikka oli hyvin valittu ja porukkaa osallistu enemmän kun ois ajatellu.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Enfini wrote:Kiitos kaikille osallistuneille! Oli mukava tavata uusia naamoja :) Paikka oli hyvin valittu ja porukkaa osallistu enemmän kun ois ajatellu.
Jees, komppaan Enfiä. Olis vaan voinut ilmestyä paikalle vähän aiemmin, niin ois enemmän kerennyt kaikkien kanssa jutusteleen :)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Feya
OD

Post by Feya »

Kiitos kaikille osallistujille, oli hauskaa. :)

Harmittaa kyllä vähän, ettei ihmisten eriävien aikataulujen sekä baarin melun takia kerennyt tutustumaan jokaiseen persoonaan niin hyvin kuin olisin toivonut, mutta ehkä jonain toisena kertana sitten.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Siistii oli kyllä tavata kaikkia. Tuli tosi hyvä fiilis tosta miitistä.

Katellaan taas joskus. Ite siirryn näillä lukemin 17 päivä takas tampereelle. että saa otta yhteyttä ja zillain.
Jenkem

Post by Jenkem »

Komppaan dexmaa että hyvä fiilis jäi miitistä, vaikka kaikkien kanssa ei päässytkään kovin läheisesti juttelemaan, mutta toivon ainakin että joskus uutta järkättäis, meikäläinen on ainakin varmasti paikalla ;) Aluksi vähän jänskätti kun oli sellanen fiilis että miten meitä uusia tulokkaita otetaan vastaan mutta kaikki olivat kyllä ystävällisiä :) Kiitosta kaikille! 8)
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Harmittaa,kun lauantaista en paljoa muista.
Noh, ens kerralla fiksummissa oloissa sitten! Ehkä jopa sosialisois vähän :D
maikkum

Post by maikkum »

Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
NOOH kevät tulee, kohta mua ainakin näkeee tuolla kaduilla ja rannoilla rilluttamassa aijaijai <3
ps. Ei ois uusinta mitään? Tai semmonen level up meininki?
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

maikkum wrote:Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
NOOH kevät tulee, kohta mua ainakin näkeee tuolla kaduilla ja rannoilla rilluttamassa aijaijai <3
Kannatan ajatusta. Vois uusia jossain kohtaa. Harmittaa niin etten ollu muuta ku fyysisesti paikalla, ei mitään muistikuvaa kestään tai mistään :foil:
Olis ollut ihan mukava yrittää tutustua ja sosialisoida vähän edes :D
porter

Post by porter »

trollol wrote:
maikkum wrote:Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
Kannatan ajatusta. Vois uusia jossain kohtaa. Harmittaa niin etten ollu muuta ku fyysisesti paikalla, ei mitään muistikuvaa kestään tai mistään :foil:
Olis ollut ihan mukava yrittää tutustua ja sosialisoida vähän edes :D
Kevät taittaa tuloaan :) vois jossakin ulkona tässä keväällä miittailla? johki nurtsille lämpimänä päivänä. :mrgreen:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote: johki nurtsille lämpimänä päivänä. :mrgreen:
Joo puisto miitti heti kun alkaa vähänkin ruohoo näkymään.
JA NYT EN PUHU KANNABIKSESTA SAATANAN NISTIT.

tai no voi sitäkin näkyä..
mut tietteks sitä ruohoo nyt tarkoitin jota lampaat syö....
ja joo punasilmäset lampaa EIVÄT ole pilvessä....EIKÄ niille syötetä kannabista vain huvin vuoksi, EI MINKÄÄN vuoksi.

pikku lampaat... LAMBI. :love: ohan se kyl hyvää lihaakin.. että sillai

mut joo...

mä oon tulossa kyl nyt viikonloppuna tampereelle, oon kyl feyan kanssa, mut saahan sitä lähettää vaik puhelinnumeroo mulle jos haluis vaik tavata meitä, tiiä vaik aikataulut natsais natsin lailla. Natseilla sentään oli aina junat ajoissa... oon ite kyl aika pa liikkumaan ja sillai mut mut...
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Dexma wrote:
porter wrote: johki nurtsille lämpimänä päivänä. :mrgreen:
Joo puisto miitti heti kun alkaa vähänkin ruohoo näkymään.
JA NYT EN PUHU KANNABIKSESTA SAATANAN NISTIT.
Ahahaha mistä arvasit, mikä ensimmäisenä kävi mielessä? :mrgreen: :cheers:
Joo, ulkomiitti heti kun säät sallii, kannatetaan! Ja voihan tässä miittailla ja näkyillä aiemminkin, ainakin omasta puolesta :)
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

eiks turus järkätä miittei?

uudet tuttavuudet ois enemmän kun tervetulleet :D
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kansku wrote:eiks turus järkätä miittei?

Mä oon aika lähellä kyl turkuu... paimiossa majailen, pääsee 6.40 egee 111 bussilla kätevästi...

Aika vähän on on turkulaisia... Mää ja zerk... Mut me ollaankin ihan himo tylsiä kummatkin oikeesti. Vittu mitä tyyppejä. IHAN vitun tylsiä.

Tuu paimiossa käväseen joku viikonloppu vaik, kun me ollaan feyan kanssa täällä tai jotain... (niin siis feya on kiva ja kiinnostava ihmisotus, mut mä en :) enkä ole myöskään kissa... jos se nyt on vielä hukassa joltain)
Oon yleensä viikonloppusin vapaalla, arkisin teen hitosti duunia...

Mut oon tylsä ihminen... selitän paskaa pahimmillaan monta tuntia enkä anna muiden puhua.. Vedän subu lainin ja jatkan samaa kierrosta... :(

Voishan sitä oikeasti myös ton turku miitin pitää jossain kohtaa. Kyllä täältä nyt kait joku muu on... .Olio tais olla turusta? ja tofupekoni... on... se vois tuoda Naposteltavaa mukana sit... Kyllähän tästä sais melkein miitin päälle :D
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Dexma wrote:
Kansku wrote:eiks turus järkätä miittei?

Mä oon aika lähellä kyl turkuu... paimiossa majailen, pääsee 6.40 egee 111 bussilla kätevästi...

Aika vähän on on turkulaisia... Mää ja zerk... Mut me ollaankin ihan himo tylsiä kummatkin oikeesti. Vittu mitä tyyppejä. IHAN vitun tylsiä.

Tuu paimiossa käväseen joku viikonloppu vaik, kun me ollaan feyan kanssa täällä tai jotain... (niin siis feya on kiva ja kiinnostava ihmisotus, mut mä en :) enkä ole myöskään kissa... jos se nyt on vielä hukassa joltain)
Oon yleensä viikonloppusin vapaalla, arkisin teen hitosti duunia...

Mut oon tylsä ihminen... selitän paskaa pahimmillaan monta tuntia enkä anna muiden puhua.. Vedän subu lainin ja jatkan samaa kierrosta... :(

Voishan sitä oikeasti myös ton turku miitin pitää jossain kohtaa. Kyllä täältä nyt kait joku muu on... .Olio tais olla turusta? ja tofupekoni... on... se vois tuoda Naposteltavaa mukana sit... Kyllähän tästä sais melkein miitin päälle :D
helposti saa miitin pystyy.

Tylsä ihminen, miten... must tuntuu meinaan ihan samalta. Meitsin toinen nimi on tylsyys :DD
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kansku wrote: Tylsä ihminen, miten... must tuntuu meinaan ihan samalta. Meitsin toinen nimi on tylsyys :DD
:) hyvä. No mut tuu poikkeen tai mä tuun turkuun tässä. En usko lähteväni huomenna turkuun, vaik ois ehkä yksi suunta sekin, kun pitäis mennä tampereelle perjantaiksi viimestään, ja turussa olis huomenna kyllä nähtävää ym.

Mut en nyt tiiä vielä... Mut ei seuraavalla mut sitä seuraavalla viikonloppuna oon veikkaisin täällä, että saa tulla käymään tai jotain...
zerk

Post by zerk »

Jep mä oon vitun tylsä ihminen kans :D

Pitäis kyl tulla taas siel paimiossa käymään täs joku päivä
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

zerk wrote:Jep mä oon vitun tylsä ihminen kans :D

Pitäis kyl tulla taas siel paimiossa käymään täs joku päivä
Tuu ihmeessä, ettet yksin joudu tylsistyyn :) kaksin sekin on hauskempaa...
niinkuin..

no aika moni asia on kaksin aina hauskempaa. miksei tylsistyminen? Mut voiks se olla sit tylsistymistä? voisko se sit kääntyä niinkuin AARGH... liian hankala ajatus mun aivoraukoille...
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Nyt äkkiä sitä miittiä pystyyn myös täällä persereikien pääkaupungissa! En ole hyvin pitkään vaivautunut täällä virtuaalikylässä ottamaan osaa hörhöilyihin, mutta olis kieltämättä jännää tutustua teihin naamatusten.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

eiköhän sitten pitetä mini turkumiittiä pystyyn hei :D
porter

Post by porter »

Nytten jotain päivämäärä ehdotuksia jne !! :P kesä tulee hei :) uutta miittiä pystyyn!
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Joo komppaan porteria, uutta miittinkiä pystyyn vaan! :)
Ehdotuksiaehdotuksia, varmaan joksikin viikonlopuksi näin kun työssä - ja koulussa käyviä ihmisiä paljolti.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Oon messis. Viime tapaaminen kohotti huomattavasti kiinnostusta jatkaa postailemista tälle foorumille.

Pianhan sitä voi istua puistossakin. Keväisissä kuoseissa. Ei mitään talvista jumittamista enää.

Seurataan säätiedotuksia: http://www.foreca.fi/Finland/Tampere/tenday
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
notetoself
Karvakuono

Post by notetoself »

Jos porter ja muut jätkät on tulossa ni oon minäkin! 8) Pussikaljalle johonki vähän syrjenmpään sitte ku kelit paranee?
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

notetoself wrote:Pussikaljalle johonki vähän syrjenmpään sitte ku kelit paranee?
Mutta katsos nyt ulos vaan, täällä paistaa ainakin aurinko ja lämmintä on :D
Eikai sitä ihan +30 asti tarvitse odotella, että olis tarpeeksi hyvä sää?
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

pitäisköhän sitä uskaltautua itekin tampereella miittaileen :) kaivautuun talvisista koloista ja vähän sosialisoida.

vois olla mukana, täs kuitenkin kaikkee härdelliä muuttoa jne ees...

ilmoitelkaa täs topicissa suunnitelmia!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
maikkum

Post by maikkum »

Oon kyl messis! Jos en satu oleen laitokses, mut päiväehdotuksii kehiin niin kattellaan muruset!
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Nonii kesä tulee, ulkona lämmintä ja aurinko paistaa
joteeeen... Millos miittiä pystyyn? Nyt kehiin ideoita :)
nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 »

Olis kyllä kova sana, jos tulis joku tommonen. Jos sitä vaikka uskaltautuis paikalle. :P
maikkum

Post by maikkum »

Onkohan kaikki Treen tallaajat häipyneet kesäksi maan alle vai hä? Vai alanks mä ny tässä nakkelee jotai päiviä?
Ei ainakaan vika viikonloppu ku sillon on ne mettäfestarit, ja sittenhän me ollaan kaikki siellä :love:

Jatkoja ja ulkokekkereitäki on joka helvetin viikonloppu siellä UKK:lla/feimeillä, niitäkin vois pitää potentiaalisena paikkana?? Pääsee kuitenkin siitä musiikistakin pois jne. Mua ei ainakaan ihan kauheesti tommoset baarimiitit näin kesällä napostele :| Ei se puistokaan siis pahasta oo, kuhan jorisen tässä lämpimikseni!