Tamperemiitti
-
Enfini
- Psykonautti
Re: Tamperemiitti
Kiitos kaikille osallistuneille! Oli mukava tavata uusia naamoja
Paikka oli hyvin valittu ja porukkaa osallistu enemmän kun ois ajatellu.
-
trollol
- Kameleontti
Jees, komppaan Enfiä. Olis vaan voinut ilmestyä paikalle vähän aiemmin, niin ois enemmän kerennyt kaikkien kanssa jutusteleenEnfini wrote:Kiitos kaikille osallistuneille! Oli mukava tavata uusia naamojaPaikka oli hyvin valittu ja porukkaa osallistu enemmän kun ois ajatellu.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Feya
- OD
Kiitos kaikille osallistujille, oli hauskaa. 
Harmittaa kyllä vähän, ettei ihmisten eriävien aikataulujen sekä baarin melun takia kerennyt tutustumaan jokaiseen persoonaan niin hyvin kuin olisin toivonut, mutta ehkä jonain toisena kertana sitten.
Harmittaa kyllä vähän, ettei ihmisten eriävien aikataulujen sekä baarin melun takia kerennyt tutustumaan jokaiseen persoonaan niin hyvin kuin olisin toivonut, mutta ehkä jonain toisena kertana sitten.
-
Dexma
- Moderator
Siistii oli kyllä tavata kaikkia. Tuli tosi hyvä fiilis tosta miitistä.
Katellaan taas joskus. Ite siirryn näillä lukemin 17 päivä takas tampereelle. että saa otta yhteyttä ja zillain.
Katellaan taas joskus. Ite siirryn näillä lukemin 17 päivä takas tampereelle. että saa otta yhteyttä ja zillain.
-
Jenkem
Komppaan dexmaa että hyvä fiilis jäi miitistä, vaikka kaikkien kanssa ei päässytkään kovin läheisesti juttelemaan, mutta toivon ainakin että joskus uutta järkättäis, meikäläinen on ainakin varmasti paikalla
Aluksi vähän jänskätti kun oli sellanen fiilis että miten meitä uusia tulokkaita otetaan vastaan mutta kaikki olivat kyllä ystävällisiä
Kiitosta kaikille! 
-
trollol
- Kameleontti
Harmittaa,kun lauantaista en paljoa muista.
Noh, ens kerralla fiksummissa oloissa sitten! Ehkä jopa sosialisois vähän
Noh, ens kerralla fiksummissa oloissa sitten! Ehkä jopa sosialisois vähän
-
maikkum
Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
NOOH kevät tulee, kohta mua ainakin näkeee tuolla kaduilla ja rannoilla rilluttamassa aijaijai <3
ps. Ei ois uusinta mitään? Tai semmonen level up meininki?
NOOH kevät tulee, kohta mua ainakin näkeee tuolla kaduilla ja rannoilla rilluttamassa aijaijai <3
-
trollol
- Kameleontti
Kannatan ajatusta. Vois uusia jossain kohtaa. Harmittaa niin etten ollu muuta ku fyysisesti paikalla, ei mitään muistikuvaa kestään tai mistäänmaikkum wrote:Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
Olis ollut ihan mukava yrittää tutustua ja sosialisoida vähän edes
-
porter
Kevät taittaa tuloaantrollol wrote:Kannatan ajatusta. Vois uusia jossain kohtaa. Harmittaa niin etten ollu muuta ku fyysisesti paikalla, ei mitään muistikuvaa kestään tai mistäänmaikkum wrote:Joo-o mie oon ollu ilmeisesti jonninlaisilla talviunilla, että menipä tämmösetki sitte ohi -___-
ps. Ei ois uusinta mitään? Tai semmonen level up meininki?![]()
Olis ollut ihan mukava yrittää tutustua ja sosialisoida vähän edes
-
Dexma
- Moderator
Joo puisto miitti heti kun alkaa vähänkin ruohoo näkymään.porter wrote: johki nurtsille lämpimänä päivänä.
JA NYT EN PUHU KANNABIKSESTA SAATANAN NISTIT.
tai no voi sitäkin näkyä..
mut tietteks sitä ruohoo nyt tarkoitin jota lampaat syö....
ja joo punasilmäset lampaa EIVÄT ole pilvessä....EIKÄ niille syötetä kannabista vain huvin vuoksi, EI MINKÄÄN vuoksi.
pikku lampaat... LAMBI.
mut joo...
mä oon tulossa kyl nyt viikonloppuna tampereelle, oon kyl feyan kanssa, mut saahan sitä lähettää vaik puhelinnumeroo mulle jos haluis vaik tavata meitä, tiiä vaik aikataulut natsais natsin lailla. Natseilla sentään oli aina junat ajoissa... oon ite kyl aika pa liikkumaan ja sillai mut mut...
-
trollol
- Kameleontti
Ahahaha mistä arvasit, mikä ensimmäisenä kävi mielessä?Dexma wrote:Joo puisto miitti heti kun alkaa vähänkin ruohoo näkymään.porter wrote: johki nurtsille lämpimänä päivänä.
JA NYT EN PUHU KANNABIKSESTA SAATANAN NISTIT.
Joo, ulkomiitti heti kun säät sallii, kannatetaan! Ja voihan tässä miittailla ja näkyillä aiemminkin, ainakin omasta puolesta
-
LeFairylette
- OD
eiks turus järkätä miittei?
uudet tuttavuudet ois enemmän kun tervetulleet
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Dexma
- Moderator
Mä oon aika lähellä kyl turkuu... paimiossa majailen, pääsee 6.40 egee 111 bussilla kätevästi...Kansku wrote:eiks turus järkätä miittei?
Aika vähän on on turkulaisia... Mää ja zerk... Mut me ollaankin ihan himo tylsiä kummatkin oikeesti. Vittu mitä tyyppejä. IHAN vitun tylsiä.
Tuu paimiossa käväseen joku viikonloppu vaik, kun me ollaan feyan kanssa täällä tai jotain... (niin siis feya on kiva ja kiinnostava ihmisotus, mut mä en
Oon yleensä viikonloppusin vapaalla, arkisin teen hitosti duunia...
Mut oon tylsä ihminen... selitän paskaa pahimmillaan monta tuntia enkä anna muiden puhua.. Vedän subu lainin ja jatkan samaa kierrosta...
Voishan sitä oikeasti myös ton turku miitin pitää jossain kohtaa. Kyllä täältä nyt kait joku muu on... .Olio tais olla turusta? ja tofupekoni... on... se vois tuoda Naposteltavaa mukana sit... Kyllähän tästä sais melkein miitin päälle
-
LeFairylette
- OD
helposti saa miitin pystyy.Dexma wrote:Mä oon aika lähellä kyl turkuu... paimiossa majailen, pääsee 6.40 egee 111 bussilla kätevästi...Kansku wrote:eiks turus järkätä miittei?
Aika vähän on on turkulaisia... Mää ja zerk... Mut me ollaankin ihan himo tylsiä kummatkin oikeesti. Vittu mitä tyyppejä. IHAN vitun tylsiä.
Tuu paimiossa käväseen joku viikonloppu vaik, kun me ollaan feyan kanssa täällä tai jotain... (niin siis feya on kiva ja kiinnostava ihmisotus, mut mä enenkä ole myöskään kissa... jos se nyt on vielä hukassa joltain)
Oon yleensä viikonloppusin vapaalla, arkisin teen hitosti duunia...
Mut oon tylsä ihminen... selitän paskaa pahimmillaan monta tuntia enkä anna muiden puhua.. Vedän subu lainin ja jatkan samaa kierrosta...
Voishan sitä oikeasti myös ton turku miitin pitää jossain kohtaa. Kyllä täältä nyt kait joku muu on... .Olio tais olla turusta? ja tofupekoni... on... se vois tuoda Naposteltavaa mukana sit... Kyllähän tästä sais melkein miitin päälle
Tylsä ihminen, miten... must tuntuu meinaan ihan samalta. Meitsin toinen nimi on tylsyys
-
Dexma
- Moderator
Kansku wrote: Tylsä ihminen, miten... must tuntuu meinaan ihan samalta. Meitsin toinen nimi on tylsyysD
Mut en nyt tiiä vielä... Mut ei seuraavalla mut sitä seuraavalla viikonloppuna oon veikkaisin täällä, että saa tulla käymään tai jotain...
-
zerk
Jep mä oon vitun tylsä ihminen kans 
Pitäis kyl tulla taas siel paimiossa käymään täs joku päivä
-
Dexma
- Moderator
Tuu ihmeessä, ettet yksin joudu tylsistyynzerk wrote:Jep mä oon vitun tylsä ihminen kans
niinkuin..
no aika moni asia on kaksin aina hauskempaa. miksei tylsistyminen? Mut voiks se olla sit tylsistymistä? voisko se sit kääntyä niinkuin AARGH... liian hankala ajatus mun aivoraukoille...
-
Zeke
- Lepakko
Nyt äkkiä sitä miittiä pystyyn myös täällä persereikien pääkaupungissa! En ole hyvin pitkään vaivautunut täällä virtuaalikylässä ottamaan osaa hörhöilyihin, mutta olis kieltämättä jännää tutustua teihin naamatusten.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
LeFairylette
- OD
eiköhän sitten pitetä mini turkumiittiä pystyyn hei 
-
porter
Nytten jotain päivämäärä ehdotuksia jne !!
kesä tulee hei
uutta miittiä pystyyn!
-
trollol
- Kameleontti
Joo komppaan porteria, uutta miittinkiä pystyyn vaan! 
Ehdotuksiaehdotuksia, varmaan joksikin viikonlopuksi näin kun työssä - ja koulussa käyviä ihmisiä paljolti.
Ehdotuksiaehdotuksia, varmaan joksikin viikonlopuksi näin kun työssä - ja koulussa käyviä ihmisiä paljolti.
-
Touchet
- Moderator
Oon messis. Viime tapaaminen kohotti huomattavasti kiinnostusta jatkaa postailemista tälle foorumille.
Pianhan sitä voi istua puistossakin. Keväisissä kuoseissa. Ei mitään talvista jumittamista enää.
Seurataan säätiedotuksia: http://www.foreca.fi/Finland/Tampere/tenday
Pianhan sitä voi istua puistossakin. Keväisissä kuoseissa. Ei mitään talvista jumittamista enää.
Seurataan säätiedotuksia: http://www.foreca.fi/Finland/Tampere/tenday
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
notetoself
- Karvakuono
Jos porter ja muut jätkät on tulossa ni oon minäkin!
Pussikaljalle johonki vähän syrjenmpään sitte ku kelit paranee?
-
trollol
- Kameleontti
Mutta katsos nyt ulos vaan, täällä paistaa ainakin aurinko ja lämmintä onnotetoself wrote:Pussikaljalle johonki vähän syrjenmpään sitte ku kelit paranee?
Eikai sitä ihan +30 asti tarvitse odotella, että olis tarpeeksi hyvä sää?
-
Harold
- Kameleontti
pitäisköhän sitä uskaltautua itekin tampereella miittaileen
kaivautuun talvisista koloista ja vähän sosialisoida.
vois olla mukana, täs kuitenkin kaikkee härdelliä muuttoa jne ees...
ilmoitelkaa täs topicissa suunnitelmia!
vois olla mukana, täs kuitenkin kaikkee härdelliä muuttoa jne ees...
ilmoitelkaa täs topicissa suunnitelmia!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
maikkum
Oon kyl messis! Jos en satu oleen laitokses, mut päiväehdotuksii kehiin niin kattellaan muruset!
-
trollol
- Kameleontti
Nonii kesä tulee, ulkona lämmintä ja aurinko paistaa
joteeeen... Millos miittiä pystyyn? Nyt kehiin ideoita
joteeeen... Millos miittiä pystyyn? Nyt kehiin ideoita
-
nuk123
- Karvakuono
Olis kyllä kova sana, jos tulis joku tommonen. Jos sitä vaikka uskaltautuis paikalle. 
-
maikkum
Onkohan kaikki Treen tallaajat häipyneet kesäksi maan alle vai hä? Vai alanks mä ny tässä nakkelee jotai päiviä?
Ei ainakaan vika viikonloppu ku sillon on ne mettäfestarit, ja sittenhän me ollaan kaikki siellä
Jatkoja ja ulkokekkereitäki on joka helvetin viikonloppu siellä UKK:lla/feimeillä, niitäkin vois pitää potentiaalisena paikkana?? Pääsee kuitenkin siitä musiikistakin pois jne. Mua ei ainakaan ihan kauheesti tommoset baarimiitit näin kesällä napostele
Ei se puistokaan siis pahasta oo, kuhan jorisen tässä lämpimikseni!
Ei ainakaan vika viikonloppu ku sillon on ne mettäfestarit, ja sittenhän me ollaan kaikki siellä
Jatkoja ja ulkokekkereitäki on joka helvetin viikonloppu siellä UKK:lla/feimeillä, niitäkin vois pitää potentiaalisena paikkana?? Pääsee kuitenkin siitä musiikistakin pois jne. Mua ei ainakaan ihan kauheesti tommoset baarimiitit näin kesällä napostele