-Keskustelua ja pohdintaa ulkonäöstä ja olemuksesta
Itselläni on ollut viime vuosien aikana paljon vaikeuksia ulkoisen muotoni kanssa ja olen usein kokenut sen olevan jotenkin ristiriidassa sisäisen olemukseni kanssa.
Toisaalta ajattelen myös, että ihmisen sisäinen tila heijastuu myös ulkonäköä muokaten.
Esimerkiksi minun tapauksessani, kokemus siitä, että ulkonäköni olisi jotenkin ristiriidassa sisäisen itseni kanssa vaikuttaa siihen miten toimin,
miten ajan partani, miten leikkaan hiukseni, mitä laitan päälleni jne.
Joten loppujen lopuksi näytän kai aina siltä mitä sisälläni tapahtuu.
Välillä korkeassa, tietoisessa mielentilassa koen syvää rakkautta itseäni ja ulkonäköäni kohtaan, koen näyttäväni kauniilta itseltäni,
niin kuin todella olen kaiken pelon ja negatiivisen ajattelun takana. En tiedä miten paljon olisin enää oma itseni jos kehoni ja naamani vaihtuisi täysin toiseen,
kuitenkin minulla on omat toiveeni ja ihanteeni siitä miltä haluaisin näyttää ja luulen, että voisi olla kehittävää keskustella muiden kanssa täällä vaultissa aiheesta, eli ulkonäöstä.
Aloitan vaikka jakamalla tämän kuvan miehestä jonka spottasin äskön tv:stä kun satuin katsomaan ohjelmaa"Kysy Seksistä"
Hänen nimi on Mille ja hän oli ruotsin Robinsonissa vuonna 2003 ja kuten näette, pirun kaunis mies.
Mietin ohjelmaa katsoessa, että tuolta minäkin haluaisin näyttää ja mietin,
että tuon miehen ulkomuoto kuvaisi hyvin sitä mitä koen TODELLA olevani sisimmissäni ilman kaikkia mieleni valheita ja sotkuja, eli kaunis.
Tuosta kuvasta ei vielä edes näe miten kaunis tuo mies oli siinä showssa.. Se katse ja oooh...
Olen siis mies itsekin, enkä koe mitään seksuaalista vetoa miehiin, pidän kyllä monia miehiä myös hyvin kauniina,
mutta en koe samanlaista seksuaalista sähköisyyttä ja vetoa heihin kuin naisiin.
Yleisesti haluaisin olla tummempi, pitkähiuksinen, kauniit viikset/parta, pitkä, harteikas, lihaksikas ja laiha. Ja haluaisin olla Rastafari xP
Toivon, että tämä ketju avaisi keskustelun ja se toisi esiin myös muiden vastaavia kokemuksia ja voisimme yhdessä keskustelun ja pohdiskelun avulla päästä lähemmäs ihanteitamme ja toiveitamme ulkonäön suhteen.
Kiitos
P.S: Vinkit tekstin muokkaamisen suhteen ovat tervetulleita, se on vähän hakusessa minulta!